Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satıcısı hepsiburada olmayan ürünleri almayın onlara hepsiburada sadece aracılık ediyor. Çok emin değilseniz teknoloji marketlerine yönelin. (Vatan, Teknosa vb)
  • Hepsiburada gittigidiyor gibi satışa aracılık ediyor. Yani siteye konulan ürünü satmak isteyen firma talep ediyor diye biliyorum. Şimdi gittigidiyordan ürün aldınız geldi diyelim. Ürün bir kaç ay sonra bozuldu garantisinde de problem çıktı suçlu gg mu oluyor? Bilmediğimiz birşey varsa aydınlatırsanız sevinirim. İnsanlar her sıkıntısı için konuyu büyük firmaya laf atarak çözme işinde. Hb bende problem yaşadım. 4 senedir bir tek ampul almışlığım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Dediğiniz gibi oldu hocam az önce biri arayıp konu ile ilgilendiğini söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Garantisinde sorun olan bir şey değil bu. Hepsiburada üzerinde adam resmi garantili olarak satışı gerçekleştirdiği için olan bir sorun yoksa garanti veya servis sorunu olsa tabii ki dediğiniz gibi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezar61

    hepsiburada kendi sattığı ürünler haricinde aynı zamanda pazar yeri bir firma olduğundan farklı firmalarda hepsiburada platformu üzerinden satış yaparlar

    sizin aldığınız ürünün satıcısı hepsiburada olmayıp farklı bir satıcıdır bu tür satıcılardan alırken dikkat etmek lazım iyi araştırmak lazım

    ancak satıcısı hepsiburada olan ürünlerde kolay kolay sorun yaşamazsınız

    tüketici hakem heyetinden başka çareniz yok malesef
    12 saate teslim edicem dedigi kargoyu 17. Gun oldu teslim etmedi me arayan ne soran var musteri hizmetleride cozulecek diye her aradigimda papagan gibi cevap veriyor

    Hepsiburada daki tum saticilarla herturlu sorun 2 gunde cozulur malesef Hepsiburada nin kendisi ile bi sorun yasarsaniz benim gibi

    Ne iptal ediyorlar
    Ne urunlerimi gonderiyorlar
    Ne parami veriyorlar

    Bekle bekle tek denilen

    Hepsiburada nitelikli dolandırıcılık firmasidir bu net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburadadan kendisinin sattığı ürünler dışında ürün almamak lazım.
    2 tane iPhone X aldım hepsiburadadan hiç sıkıntı olmuyor kendi sattığı ürünlerde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı şekilde benimde aldığım telefon klonlanmış IMEI olduğu ortaya çıkmıştı, Hepsiburada tabii ki sorumluluk bizde değil dedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yabadabadufirarda kullanıcısına yanıt
    Yok hocam zaten ilk önce ben de bu sorunu yaşayınca direkt oraya baktım öyle bir şey yazmıyor açıklama bölümünde de ürünün resmi olduğu falan yazıyor zaten adamlarda kabul ediyor yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11, hepsiburada hepsi aynı bokun laciverti, sarısı...
  • Türkiye de adalet yok ki, karavana yaşıyoruz. Bunları bu kadar cesaretlendiren adalet sistemine söveceksin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha dün telefon siparişi verdim hb'den İnşallah sorunlu bir cihaz gelmez.
  • Türkiye'de neyin denetimi var ki bunları da denetleyip adam gibi müşteri memnuniyeti sunsunlar?

    Bandcamp sitesinden bir sanatçının diskografisini satın almıştım. Tarayıcıdan girince sıkıntı yok, indirebiliyor ve online dinleyebiliyorum. Gel gelelim android uygulamasında garip bir hatayla karşılaşıp, giriş yapamıyorum ki dinleyebileyim. Ha indirdim zaten tele atıp dinleyebilirim elbette fakat ben koca diskografiyi atmak istemedim.

    Adamlarla mail ile konuştuk ettik bir türlü sonuca ulaşamadık, olmuyorsa ücretimin iadesini istedim ve mailin ardından 1-2 gün içinde ücretim iade edildi. Dedim tamam kullanamıyorumdum uygulamanızı fakat ben indirdim diskografiyi, bunun için ücret vermem gerekiyorsa vereyim? Cevap vermediler.

    Sonuç olarak,
    İş ahlakı başka bişey arkadaşlar.
  • Hepsiburada ile bu tarz bir durumda sıkıntı yaşayan ne duydum ne gördüm. Zaten senin sorunu da çözmüşler. DH forum ailesine teşekkür ediyorsun ama suçladığın hepsiburadadan özür dilemiyorsun. Değişik kafalar. Başlığı da değiştir bari. Hepsiburada Rezaletiii1!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kenbalx K kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada veya diğerleri komisyonu cebe atarken iyi tabii ama söz çözüme gelince niye öyle yapsınlar? Bir de madem satıcı ile görüşüp çözeceğim o zaman adamın adresini telefon numarasını versin de görüşelim onu da vermiyorlar kendini bul diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRQN

    Hepsiburada ile bu tarz bir durumda sıkıntı yaşayan ne duydum ne gördüm. Zaten senin sorunu da çözmüşler. DH forum ailesine teşekkür ediyorsun ama suçladığın hepsiburadadan özür dilemiyorsun. Değişik kafalar. Başlığı da değiştir bari. Hepsiburada Rezaletiii1!!
    Ben neden özür dileyecekmişim hocam isterseniz diz çöküp bir de af dileyeyim olur mu? Ben mi sorunu yarattım?
    Merak etmeyin zaten teşekkür edeceğim ben gün içerisinde güzel bir şekilde yaşananları üst kısma ekleyeceğim dedim zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    Sen buradan ağlayıp zırlamadan önce hepsiburada ile sağlıklı bir şekilde iletişime geçsen zaten bunlara gerek kalmayacaktı. Buraya gel ağzına geleni ver veriştir, firmayı karala, sonra zeytin yağı gibi üste çık. Sana kimse ne diz çök af dile diyor ne de romayı yak diyor. Değişik işte dedim ya. Sen burada ağladın diye hepsiburada seni aradı evet evet. Arkadaşlarına teşekkür et.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. İnşallah para iadesi alırsın. Ancak hepsiburada hep böyle yapıyor. Ayrıca ürüne yorum yazarken kendi süzdecinden geçiriyor. Küfür içermese dahi bazı yorumları onaylamıyor. Buna bizzat şahit oldum. Hep piyasası n11'de daha fazla. Ondan dolayı ilk tercihim n11'dir.
  • bu tarz konular çok artmaya başladı, ben artık hepsiburada'dan telefon bile bakmıyorum, yakınlarıma da önermiyorum. Yurtdışında şu olay olsa skandal olurdu.
  • IRQN kullanıcısına yanıt
    Herkesi kendiniz gibi düşünmeyin. Ben buradan ağlamadım sadece insanlara uyarı niyetinde bir şeyler yazdım ve bu sorunu nasıl yaşadığımı dile getirip en sonda ne yapacağımı yazdım. Siz tabii her şeyi okumadığınız için bir başlığa bakıp yorum yapabilen biri olduğunuzu görüyorum. Hepsiburada ile iletişime geç diyorsun ama o ekledim görselleri ya görmedin ya da görüp de görmezden geldin.

    Sizin gibi kafa yapısına sahip olan insanlar yüzünden insanlar haklarını bile doğru düzgün arayamıyor. Niye çünkü sizin gibiler onlara her şeyi söyleyebiliyor. Allah'tan sayınız az da çok da bir şey ifade etmiyorsunuz. Bir sinek vızıltısı kadarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal şartlarda konunun hepsiburada ile alakası olmaması gerekiyor, taa ki Lenovo Türkiye garantili Sıfır telefonun, merdiven altı firma garantili yenilenmiş cihaz çıkmasına kadar...

    Burada olması gereken şuydu; Hepsiburada direk para iadesi yapacak ve o parayı firmadan çatır çatır tahsil edecekti.

    Her girilen ilanın doğruluğunu kontrol edemezler ama senin güvenilirliğini ve marka değerini sarsacak bir durumu gördükleri anda tüketicinin tarafında saf tutmalılar.

    Ama bunu hepsiburada'da hiç bir zaman göremedik, ne zaman olay sosyal medyaya düştü, o zaman hepsiburada adım attı hep...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.