Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerikada böyle bir olay olsa milyon dolar tazminat oder
    Firmalar zaten cesaret de edemezler. Amerikada iade ettiğiniz urune bakmazlar bile direk kartınızı alıp iadeyi yaparlar.

    İnsana her yonden bukadar zulüm yapılan neresi var merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    En azından paranı iade edip böyle birsey yok demiyorlar ne güzel. Çünkü n11 de falan bunları da gördük. Aldığım Laptop açılmıyor garanti kullanıcı hatası diyor komedi tukeci hakem heyeti pc ye dokunma dedi süreci başlattım 6 ay sürer dedi. 6 ay ne yaa oda ayrı komedi. Diyeceğim o ki üç kağıt her yerde var en azından hepsiburada bana daha güven veriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezar61

    hepsiburada kendi sattığı ürünler haricinde aynı zamanda pazar yeri bir firma olduğundan farklı firmalarda hepsiburada platformu üzerinden satış yaparlar

    sizin aldığınız ürünün satıcısı hepsiburada olmayıp farklı bir satıcıdır bu tür satıcılardan alırken dikkat etmek lazım iyi araştırmak lazım

    ancak satıcısı hepsiburada olan ürünlerde kolay kolay sorun yaşamazsınız

    tüketici hakem heyetinden başka çareniz yok malesef
    düşündüklerimi benden evvel yazmışsınız, artık satıcısı hepsiburada olan ürünlerin dağıtımı da hepsiexpres araçlarıyla yapılmakta

    2006 yılından beri hepsiburadayı kullanırım aldıktan sonra beğenmediğim ürünlerin iadesinde de bir problem yaşamadım
  • Bu tarz ürünleri satıcısı hepsiburada değilse sakın almayın. N11de aynı, dolandırcılara çanak tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada bu konuda güvence veriyor yeterki kanıt olsun. Sıkıntı yaşamadım 10 sene mi oldu kaç oldu alışveriş yapalı. Diş macunumu bile alırım. Çok problem yaşadığım oldu evet ama çözülemeyen problemim olmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon gibisi yok ama. Mesaj atıyorum 5 dakika içinde arıyorlar. Normalde hakkımı resmen kaybetmiş olduğum durumlarda bile sorumu çözüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha 1 ay önce beni de kazıkladı bunlar yazacaktım da yazmadım.benzer olaylar.horoz lojistikle bebek mama sadalyesi yolladılar.satıcı hepsiburada.ürün bozuk çıktı.telefonla müşteri hizmetlerini arayınca ne derse beğenirsiniz.kurulumu yarım saat süren ürün için kargo tespit tutanağı var mı.ben den beklediği horoz lojistiği orda yarım saat tutup ürünü kurmam ve tutanak tutturmam.iadeniz reddedilir dediker tutanaksız.garantiye yollayın diye de yol gösteriyor.sıfır aldığım ürünü niye garantiye yollayayım.daha önce ucuza çok güzel notebook almıştım sorun çıkmayınca ucuza güzelce kapatıyon ama büyük risk.şimdi olsa asla almam.yenilerde telefon aldım direk amazondan aldım.hb den telefon alınmaz diye belki yüz tane başlık vardır bu forumda.hb müşteri temsilcisinin tek söylediği ezbere papağan gibi özür dileriz yapabileceğimiz başka bişey yok.
    Yine bir kaç yıl önceye göre düzelmiş temsilci aradı çek verelim filan diye.eskiden olsa kapı duvar muhattap bulamazsın.almayın hbden telefon

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hepsiburada da ki bir satıcıdan ithalatçı garantili Xiaomi Mi5 telefon almıştım, yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum, herhangi bir problem yok.
    Desenize, kötü bir satıcıya denk gelmediğim için ben çok şanslıymışım.

    Bence hepsiburada, N11 den daha iyi, kötünün iyisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 19 Eylül 2019; 13:20:37 >
  • Turkiye'de tuketici bilinci dusuk olmasindan sebep bunu ticarete dokulmesi ile ve pazarlanirken de cihazin ya Refurbished ya da Reconditioned cihazlar olduguna dair bilgileri net ifade etmeyerek pazarlanmasi ile bu iste en buyuk sorumluluk bir tuketici gozuyle ele alirsak elbette satin alinan platformlar Hepsiburada.com gibi sitelerdir... Sonra da bu tur islem gormus veya kutusu acilmis dahi olsa kullanilmamis dahi olsa refurbished yada reconditioned olarak belirtilip cok cok daha uyguna satilmasi ve bu sekilde de ibraz edilecek sanal veya fiziksel pazarlar platformlar olusturulmasina engel olan RAZI olan Lenovo gibi bircok OEM sirketler de sucludur! ....


    Bu soruna koklu cozum devletin ilgili kurumlarindan gelmesi gerekirdi. Devlet bu tur tuketiciyi magdur eden durumlara karsi tedbirleri olmali idi uyulmamasindna oturu agir para cezalari uygulanmasi gerekirdi. Elbette denetlenebilirlik te ...


    Refurbished / Reconditioned durumu cihaz hic satilmamis ama dis kutusunda fiziksel darbe varsa bile fiyati hem ciddi dusurulur hem de Refurbished oldugu da ifade edilir...

    Elbette servis gormus olanlar illa ilgili marka harici sirketlere verilemsiyle de olmaz! Haberdeki gibi Lenovo gibi kendi fabrikalarinda bir sekilde da iadesi olmus cihazlar tekrar fabrikalarin birine gidilip bir guzel elden gecip onarilip tekrardan da piyasaya surulebilmektedir. Oyle ki cihaz SIFIR kutusunda orjinal temiz dokuman ve aksesuarlarindadir !

    Hatta Turkiye deki kasitli bu ticari ahlak etik boslugunu yillardir suistimal edildigi ve baska ulkelerdeki bir seklilde iade edilmis sorunlu olsun olmasin elden gecirilip SIFIR ambalajlari kutulariyla tekrar Turkiye gibi ulkelere resmi distributor garantili olarak satilmalari sifirmis gibi de pazarlanarak ifade edilmektedir! Elbette bu tur durumlar bir urunun lansman ve ticari satislarin yapilmasindan 1 ay sonrasi beklenmesi olagandir . Bircok urun neden Turkiye ye aylar sonra gec geliyor derseniz de bir sebebi kullanilmis cihazlari sizlere kakalanmasidir :/ ... Bu sadece telefonda degil bilgisayar gibi bircok sektorde de boyledir! ...



    Kendi adina sorun cozulmesi sorunun var olusunu unutturmaz! Elbette kendine dusen kismi ile cozulmesi senin icin guzel bir gelisme lakin bu duzen vardir ve yaygindir! Devet basta olmak uere sirketler ve pazarlayici siteler ve fiziksel magazalar urunlerin menseileri hakkinda gelismis ulkelerdei gibi net belirgin urun modeli ile yan yana ifade edilerek pazarlanmasi gerekir! Hatta bunlar icin ayri bir kategori olmalidir. Elbette bazilari RAZI olacaktir cunki epey uyguna gelmektedir . Lakin Turkiye de biraz uyguna satilmasi ile aslinda siz uygun diye aldiginiz urun refurbished veya reconditioned olmasi sebebiyle size KAZIK fiyattan satilmaktadir!

    En buyuk kar marji aslinda bu tur isleri yapanlardadir!

    Biz tuketiciler de bilinclenmeliyiz sadecee urun satin alimi sonrasi degil urun alirken baslanan bir surectir! ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart1978 -- 19 Eylül 2019; 16:24:58 >




  • Aslında satıcı firma sorumlu olsa da müteselsilen hb da sorumlu tutulur. Faizinizi geri almanızın tek yolu dava açmanız. Diğer türlü fatura bedelini ödeyeceklerdir. Hb iade başlattı diye editlemişsiniz; bence faizin de peşine düşün. Tabi parayı vermezler ama telefonlar günaşırı pahalanıyor. Para iadesi yerine ürün talep edin zararınıza olmayacaksa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam sorununuzun çözülmesine sevindim fakat sizin bu kadar uğraş sonucunda olması gerekeni elde etmeniz gerçekten kötü, firma sırf adım çıkmasın rezil olmayayım diye iade almış. en başından konuyu açmamış olsaydınız acaba yine de arayıp iade alırlar mıydı? sanmıyorum, o yüzden benim nezdimde hepsiburada güvenilirliğini mağduriyet sonrası rezil olma korkusuyla telafi etmeye çalışan basit firma olarak kalacak.
  • Bu konudan şu sonucu çıkardım ki Türkiye'de haklı olsanız da bir işinizi güzel sözle yaptıramıyorsunuz, illa ki aba altından sopayı göstermeniz gerekiyor.
  • Taa çinden Aliexpresten bile ürün alınca haklı olduğunu bi an bile anlasalar hemen paran iade ediyorlar. 3 kağıtçılara göz actirmiyorlar.
    Ordan alışveriş yapınca iç piyasa durgunlaşıyor diye yüklü miktarlarda vergi çıkardı damat efendi.
    Ulan işte türk e ticaret yapanları görüyoruz. Önce tüketici memnun olsun neden adam gidip taa aliexpresten alışveriş yapıp 2 ay gelmesini beklesin...
    Maalesef türkiyede hala para babaları ve 3 kağıtçıların borusu ötüyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RavenoLL R kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada, başka satıcıları da bünyesine ekledikten sonra doğal olarak sorunlar çoğaldı.
  • Vakti zamanında Gold mağazasından Sony telefon almıştım. Telefon mağazadan çıkınca takılmaya başladı. İçeri girdim bunda sıkıntı var diye. Kartı taktık artık iade alamayız dediler. Sonrasında yetkili servise yönlendirdiler. Yetkili servisi 10 gün sonra aradığımda kadın bana daha evvel 2 kez daha göndermişsiniz deyince şok olmuştum. Şimdi aynı olayı yaşıyorsunuz. O gün bu gündür TR'den telefon almaya tövbe ettim. Vergi ne kadar olursa olsun yurtdışından alıp kazasıyla belasıyla riskleri alarak kullanıyorum. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya yazıp ifşa etmesen belkide iadeni almıcaklardı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • birdaha hepsiburadadan ürün alırken 2 defa düşünecem bunuda herkese duyuracam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gacvokem -- 19 Eylül 2019; 14:7:6 >
  • sana bu konuyu açtırıp bu stresi yaşatanların Allah belasını versin. Zaten bo*ktan bir sistemle, çalanların arasında dürüst yaşamaya çalışıyoruz. ses çıkarsak fetöcüyüz. kendi işimize bakalım diyoruz, yok gene birileri kazıklayacak.
  • Çinden aldığım ürün bozuk çıkınca, adam ürün sende kalsın deyip parayı da eft yapmıştı. tek istediği olumlu feedbacki silmememdi.
  • ne hepsi ne gitti ne n11 den telefon veya elektronik bişey almam. up
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.