Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
301
Cevap
9
Favori
95.591
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    234 Mesaj
    ****************************

    ÖNEMLİ DÜZELTME:



    Bugün saat 09.15 gibi Hepsiburada Telefon Kategori Sorumlusu Emir Bey, beni arayarak iade sürecinin başlatıldığını bildirdi. Ne yazık ki markaya zarar vermeye çalışan sahtekar firmalardan dolayı özür diledi ve bu tür firmaların 15 gün içerisinde Hepsiburada üzerinden satış yapamaz hale geleceğini ifade etti. Her şeyden önce ben Hepsiburada'ya Özellikle de Emir Bey'e çok teşekkür ediyorum. Keşke olay bu kadar büyümeseydi ancak zararın neresinden dönersek kardır diye düşünüyorum. Hepsiburada firmasına olan güvenim tekrar tazelenmiş oldu ve tabii bu süre zarfında yaşananlardan da ders çıkarıp Bundan böyle satıcısı Hepsiburada olmayan hiçbir ürünü almamaya karar verdim.



    TEŞEKKÜR ETMEM GEREKENLER:





    *İlk başta Donanım Haber Forum ailesine gerçekten ne kadar teşekkür etsem az. Zira beni Tüketici Hakem Heyetine gidip 6-7 ay bekletmekten kurtardınız. Açıkçası İtiraf etmeliyim ki bu konuyu açarken bu kadar ses getireceğini ve destek geleceğini beklemiyordum. Arkadaşlar sizden ricam benim gibi sorun yaşayan arkadaşlara bundan böyle destek verelim ve kısa sürede haklarını teslim edilmesine katkı sağlayalım. Tekrar teşekkürler. :)



    * Tabii bu süreçte hep arkamda olan Lenovo'ya da teşekkür etmesem olmaz. Normalde ürün artık onların sorumluluğundan çıkmasına rağmen benim için telefonlara cevap vermeyen, beni sürekli uğraştıran KVK ile iletişime geçip geri dönüş yapmalarını sağladılar. Şu an Lenovo yeni telefonlarını Türkiye'ye getirmiyor. :( Umuyorum ki en kısa sürede gerçekten kullanıcıların gönlünde taht kuran telefonlarını tekrar Türkiye pazarına sokar. Ben ilk olarak Lenovo P1 ile firmaya merhaba demiştim. Ve O zamandan bu yana bizim evde neredeyse şu an 5 adet Lenovo telefon kullanılıyor. Üzülerek ifade etmeliyim ki Lenovo telefonları Türkiye'de olmadığı için geçen Mayıs ayında Xiaomi telefon almak zorunda kaldım. Lenovo'nun telefonları iyi ve firma da satış sonrası hizmeti ile gerçekten takdir topluyor. Neyse Lenovo'yu çok övdüm galiba. :)





    * Hepsiburada'ya tekrar teşekkürler.





    ÖNEMLİ UYARI:





    Kesinlikle Erse Sanal Mağazacılık ve Teknoloji veya Elektroforever adı ile satış yapan herhangi bir satıcıya rastlarsanız ondan uzak durun. Ve hangi platformda alışveriş yaparsanız yapın aldığınız ürün için ilgili garanti sağlayan firma ile iletişime geçip kontrollerinizi sağlayın.



    Yeni edlt: 20.09.2019

    Gördüğüm kadarıyla Hepsiburada, Erse Sanal Mağazacılık şirketinin Hepsiburada üzerinde açmış olduğu Elektroforever mağazasını kapatmış.



    Bu da insanları kandıran şirketin Google işletme profili:
    https://www.google.com/search?q=erse+sanal+mağazacılık&oq=erse+sa&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j69i60l2.2241j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:11566119527807162504,rc_q:ERSE%2520SANAL%2520MA%25C4%259EAZACILIK,ru_q:ERSE%2520SANAL%2520MA%25C4%259EAZACILIK



    Benim gibi şirketle sorun yaşayan arkadaşlar buradan şirkete olumsuz yönde puan verebilirler. Ben öyle yaptım.



    ****************************************



    Arkadaşın ricası üzerine buraya link bırakıyorum. Bu da başka bir olay n11 üzerinden yaşanıyor...
    https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti-lutfen-yukari-tasiyalim--140040774-2#140060978





    Bu konuyu öncelikle Hepsiburada üzerinden telefon alacaklar ve başka benzer ürünler alacaklar için açıyorum. Çünkü Hepsiburada sandığınız kadar güvenilir bir platform değil ve müşterinin de arkasında durmayan bir firma. Kesinlikle satın almış olduğunuz telefon veya benzeri ürünlerin garantisi devam ediyorsa garanti sağlayan firma ile görüşüp kontrollerinizi sağlayın. Aksi takdirde sonradan geç olabilir!



    Şimdi Hepsiburada üzerinden nasıl dolandırıldığımı ve Hepsiburada'nın nasıl dolandırıcıya sahip çıktığını anlatıyorum



    Şubat 2018 tarihinde 30241120 sipariş numarasıyla Lenovo K6 Note 32GB Altın renginde bir telefon sipariş ettim ve telefon "Türkiye garantili" olduğu parantez içinde yazılıydı ve aynı şekilde kutunun içerisinde "Lenovo Türkiye garantisi" görünüyordu. buraya kadar her şey güzel ve normal bir şekilde görünüyor. Ta ki ağustos ayında telefon artık kullanılamaz hale gelince servise gönderme kararı alana kadar... Ben Lenovo ile görüşüp nereye telefonu göndereceğimi öğrenip ilgili adresi yani KVK teknik servise telefonu yolladım. Bildiğiniz üzere KVK da rezil bir firma onun rezaletini anlatmaya gerek yok...



    Her neyse yaklaşık 1 hafta sonra KVK bana bir mesaj atıp telefonu servis bedeli olarak 10 TL çıktığını ifade etti.

    İşte o mesaj:







    Bu 10 TL ise kargo gönderim ücretiymiş. Ben de "nasıl olur da garantisi devam eden telefon için ücret alırlar" diye KVK ile görüştüm. Ve artık nasıl dolandırıldığımı öğrendim. Bu arada KVK telefonu tamir etmeden doğal olarak gönderdi. Çünkü telefon garanti dışı.



    KVK'dan Beni arayan kişi telefonun Lenovo Türkiye garantisinin olmadığını ve cihazın "Dora Aş" adlı firmaya ait olduğunu söyledi.



    Daha sonra Lenovo ve Motorola müşteri hizmetlerini aradığımda müşteri hizmetleri şu bilgileri paylaştı:

    Hepsiburada üzerinden satın almış olduğum Lenovo k6 Note, 2017 yılında Lenovo Türkiye garantili olarak birine satılmış ve bu telefon satıldıktan sonra tam 4 kez servise gönderilmiş. Servis bunu tamir edemeyince Lenovo müşterinin parasını iade etmiş. Bu telefon ve diğer tamir edilemeyen telefonları Lenovo tarafından Dora A.Ş isimli firmaya ihale yoluyla satılıyor. Bu firma ise bu telefonları artık nasıl tamir ediyorsa tamir edip tekrar kendi garantisi ile satışa sunuyor. Hani ürünlerinin %100 orijinal olduğunu iddia eden Hepsiburada üzerinden aldığım ürün tam da böyle çıktı. Yani telefon hem ikinci el hem de Türkiye garantili değil...





    Ben de hemen Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ve talep oluşturdum. Bana ilk gelen cevap şu:







    Ben kesinlikle ikinci el ve daha önce tamir görmüş olan bu telefonu kabul etmediğimi altını çizerek ifade ettiğim halde böyle bir yarım yamalak mesaj geldi. Daha sonra ikinci kez bu sefer gerizekalıya anlatır gibi talep oluşturup gönderdim. Ve işte Hepsiburada'nın satış sonrası müşteri ile ne kadar ilgilendiğini, ne kadar hizmet verdiğini gösteren son yanıt:







    Ben bu yanıttan şunu anladım: Hepsiburada diyor ki beni ilgilendirmez git firmayla kendin uğraş Oysa kendileri aracılığı ile dolandırıldım. Bu arada telefonu Hepsiburada üzerinden bana ürünü satan ElektroForever yani ERSE SANAL MAĞAZACILIK VE TEKNOLOJİ ismindeki sahtekar firmayı aradım. Firma yetkilisi ürünün böyle bir ürün olduğunu kabul ediyor fakat dalga geçer gibi "biz de KVK'ya gönderiyoruz. Yani Türkiye garantili zaten telefon sadece anakartı değişmiş çizik falan yok ki." diyor.



    Peki bundan sonra ne yapacağım? Ben Lenovo müşteri hizmetlerini arayarak daha önce diğer müşterinin servise kaç kez telefonu gönderdiğini ve servis raporlarını talep ettim. Bunlar gelince Tüketici Hakem Heyetime gideceğim.



    Lütfen bu konuyu öne çıkarın ki Hepsiburada üzerinden alışveriş yapan herkes bu duruma karşı önlemin alsın.



    Ben buradan Lenovo Türkiye'ye gerçekten teşekkür ediyorum. Müşteri hizmetleri zaten çok ilgililer ve ben yıllardır le

    Lenovo'dan çok memnun olan biriyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radtv213 -- 20 Eylül 2019; 14:4:36 >



    _____________________________




  • Kesinlikle doğru anlamışsın. Üstelik N11'de öyle telefonlar satıldığında parantez içinde yenilenmiş telefon diye yazarlar. Ama bu bile yoktu. Bu arada öne çıkarırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

    İthalatçı garantili telefon alanlar en azından riski de alıyorlar. Orijinal diye telefon alıpta bunların olması gerçekten üzücü. Her zaman yaptığım gibi vatan, media markt gibi yerlere 300-500 fazla verip almaya devam edeyim en iyisi.

  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    İsin kisasi yenilenmis telefonu sana sifir urun diye kakalamislar dogru mu anladim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Geçmiş olsun gerçekten rezalet bir şey bu kesinlikle haklı bulunacaksın tüketecek hakları tarafından



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj

    Kesinlikle doğru anlamışsın. Üstelik N11'de öyle telefonlar satıldığında parantez içinde yenilenmiş telefon diye yazarlar. Ama bu bile yoktu. Bu arada öne çıkarırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    kukaraça kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1678 Mesaj
    Büyük rezalet



    Allah hepsiburadanın eline düşürmesin. Sorun yokken çok iyidir ama bir sorunda ölü taklidi yaparlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Hiç uğraşma thh ver. Sana sıfır diye yenilenmiş cihaz satmışlar. Yanlız sadece fatura tutarını alabilirsin bu şekilde



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ###BU Benim HAYATIM###

    ###KİMSE KARIŞAMAZ###
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Elinizdeki kanıtlar ve düzgün bir dilekçe ile doğruca Tüketi Hakem Heyetine gidin. Paranızı 2-3 ay bekleseniz de söke söke alırsınız.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj

    Şimdi ben bu telefonu alırken alışveriş kredisi ile almıştım. Yani yaklaşık telefon 1100 TL civarında alındı. Faturada 949 yazıyor bunu alma şansım yok o zaman?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    İts My Life kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj

    Peki dilekçeyi hazırlayıp mı gideyim yoksa orada hazır dilekçe mi verirler?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    If you my star kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: radtv213

    Şimdi ben bu telefonu alırken alışveriş kredisi ile almıştım. Yani yaklaşık telefon 1100 TL civarında alındı. Faturada 949 yazıyor bunu alma şansım yok o zaman?

    Alıntıları Göster
    Haklı bulunman durumunda faturada ne yazıyorsa o hocam ama seçim hakkın var cihazı yenisiyle veya misliyle değişim gibi ama firmalar daha çok fatura tutarını iade etmeye yanaşıyor.





    Edip:Konuyla ilgili Mesut Çevik'in videosu mevcut. Aratırsanız konu hakkında fazdalı bilgiler edinirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İts My Life -- 18 Eylül 2019; 19:27:33 >
  • Teğmen
    234 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Haklı bulunman durumunda faturada ne yazıyorsa o hocam ama seçim hakkın var cihazı yenisiyle veya misliyle değişim gibi ama firmalar daha çok fatura tutarını iade etmeye yanaşıyor.





    Edip:Konuyla ilgili Mesut Çevik'in videosu mevcut. Aratırsanız konu hakkında fazdalı bilgiler edinirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Son 2 soru daha hocam.



    1. Dilekçeyi verirken hepsiburada'yı mı satıcıyı mı şikayet edeyim?



    2. Firmanın iadeye yanaşmama durumu var mı varsa ne yapabilirim ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    810 Mesaj

    Ayıda işe yarar ama biz de yaramaz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    RavenoLL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4017 Mesaj
    Fiyat da normal fiyat ucuza da almamişsiniz o zamanin fiyatına göre.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    234 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Fiyat da normal fiyat ucuza da almamişsiniz o zamanin fiyatına göre.
    Aynen ben de onu dün düşündüm. Araştırıp en fazla 10-15 TL fark olduğunu gördüm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1604 Mesaj
    konunu okuyan bır daha hepsıburadadan urun almaz
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aydınayhan

    konunu okuyan bır daha hepsıburadadan urun almaz
    Bence almasın yani zaten:) bu arada lütfen öne çıkarmayı unutmayın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: radtv213

    Son 2 soru daha hocam.



    1. Dilekçeyi verirken hepsiburada'yı mı satıcıyı mı şikayet edeyim?



    2. Firmanın iadeye yanaşmama durumu var mı varsa ne yapabilirim ?

    Alıntıları Göster
    benzer durumu bende n11 ile yaşıyorum . konu linkini veriyorum destek istiyorum .https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774

    sizin olaya gelince. hepsiburadayı şikayet edeceksiniz. iade etmezlerse hakem heyetine başvurun. karar lehinize çıkınca iade isteyin . iade yapmazlarsa 15 gün sonra kararı avukata verin o tahsil eder.
    _____________________________




  • Çavuş
    50 Mesaj

    1-Faturada ki satıcı firmayla işiniz



    2- hakem heyetinden ücret iadesi kararı çıktıktan sonra eğer satıcı olayı mahkemeye taşımazsa (itiraz etmezse) iade için yasal süreyi beklersiniz ardından icra yolu ile alırsınız.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    radtv213 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ###BU Benim HAYATIM###

    ###KİMSE KARIŞAMAZ###
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Turkcellde 3000 hepsiburadada 2500 tlyi görüp o telefona atlayanlara ders olsun çoğu ürün öyle zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    benzer durumu bende n11 ile yaşıyorum . konu linkini veriyorum destek istiyorum .https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774

    sizin olaya gelince. hepsiburadayı şikayet edeceksiniz. iade etmezlerse hakem heyetine başvurun. karar lehinize çıkınca iade isteyin . iade yapmazlarsa 15 gün sonra kararı avukata verin o tahsil eder.

    Alıntıları Göster
    Bilgi için teşekkürler. Destek amaçlı oy verdim. Siz de destek verin lütfen. Rezaletler diz boyu maalesef.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
SEO
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.