Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ****************************
    ÖNEMLİ DÜZELTME:

    Bugün saat 09.15 gibi Hepsiburada Telefon Kategori Sorumlusu Emir Bey, beni arayarak iade sürecinin başlatıldığını bildirdi. Ne yazık ki markaya zarar vermeye çalışan sahtekar firmalardan dolayı özür diledi ve bu tür firmaların 15 gün içerisinde Hepsiburada üzerinden satış yapamaz hale geleceğini ifade etti. Her şeyden önce ben Hepsiburada'ya Özellikle de Emir Bey'e çok teşekkür ediyorum. Keşke olay bu kadar büyümeseydi ancak zararın neresinden dönersek kardır diye düşünüyorum. Hepsiburada firmasına olan güvenim tekrar tazelenmiş oldu ve tabii bu süre zarfında yaşananlardan da ders çıkarıp Bundan böyle satıcısı Hepsiburada olmayan hiçbir ürünü almamaya karar verdim.

    TEŞEKKÜR ETMEM GEREKENLER:


    *İlk başta Donanım Haber Forum ailesine gerçekten ne kadar teşekkür etsem az. Zira beni Tüketici Hakem Heyetine gidip 6-7 ay bekletmekten kurtardınız. Açıkçası İtiraf etmeliyim ki bu konuyu açarken bu kadar ses getireceğini ve destek geleceğini beklemiyordum. Arkadaşlar sizden ricam benim gibi sorun yaşayan arkadaşlara bundan böyle destek verelim ve kısa sürede haklarını teslim edilmesine katkı sağlayalım. Tekrar teşekkürler. :)

    * Tabii bu süreçte hep arkamda olan Lenovo'ya da teşekkür etmesem olmaz. Normalde ürün artık onların sorumluluğundan çıkmasına rağmen benim için telefonlara cevap vermeyen, beni sürekli uğraştıran KVK ile iletişime geçip geri dönüş yapmalarını sağladılar. Şu an Lenovo yeni telefonlarını Türkiye'ye getirmiyor. :( Umuyorum ki en kısa sürede gerçekten kullanıcıların gönlünde taht kuran telefonlarını tekrar Türkiye pazarına sokar. Ben ilk olarak Lenovo P1 ile firmaya merhaba demiştim. Ve O zamandan bu yana bizim evde neredeyse şu an 5 adet Lenovo telefon kullanılıyor. Üzülerek ifade etmeliyim ki Lenovo telefonları Türkiye'de olmadığı için geçen Mayıs ayında Xiaomi telefon almak zorunda kaldım. Lenovo'nun telefonları iyi ve firma da satış sonrası hizmeti ile gerçekten takdir topluyor. Neyse Lenovo'yu çok övdüm galiba. :)


    * Hepsiburada'ya tekrar teşekkürler.


    ÖNEMLİ UYARI:


    Kesinlikle Erse Sanal Mağazacılık ve Teknoloji veya Elektroforever adı ile satış yapan herhangi bir satıcıya rastlarsanız ondan uzak durun. Ve hangi platformda alışveriş yaparsanız yapın aldığınız ürün için ilgili garanti sağlayan firma ile iletişime geçip kontrollerinizi sağlayın.

    Yeni edlt: 20.09.2019
    Gördüğüm kadarıyla Hepsiburada, Erse Sanal Mağazacılık şirketinin Hepsiburada üzerinde açmış olduğu Elektroforever mağazasını kapatmış.

    Bu da insanları kandıran şirketin Google işletme profili:
    https://www.google.com/search?q=erse+sanal+mağazacılık&oq=erse+sa&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j69i60l2.2241j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:11566119527807162504,rc_q:ERSE%2520SANAL%2520MA%25C4%259EAZACILIK,ru_q:ERSE%2520SANAL%2520MA%25C4%259EAZACILIK

    Benim gibi şirketle sorun yaşayan arkadaşlar buradan şirkete olumsuz yönde puan verebilirler. Ben öyle yaptım.

    ****************************************

    Arkadaşın ricası üzerine buraya link bırakıyorum. Bu da başka bir olay n11 üzerinden yaşanıyor...
    https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti-lutfen-yukari-tasiyalim--140040774-2#140060978


    Bu konuyu öncelikle Hepsiburada üzerinden telefon alacaklar ve başka benzer ürünler alacaklar için açıyorum. Çünkü Hepsiburada sandığınız kadar güvenilir bir platform değil ve müşterinin de arkasında durmayan bir firma. Kesinlikle satın almış olduğunuz telefon veya benzeri ürünlerin garantisi devam ediyorsa garanti sağlayan firma ile görüşüp kontrollerinizi sağlayın. Aksi takdirde sonradan geç olabilir!

    Şimdi Hepsiburada üzerinden nasıl dolandırıldığımı ve Hepsiburada'nın nasıl dolandırıcıya sahip çıktığını anlatıyorum

    Şubat 2018 tarihinde 30241120 sipariş numarasıyla Lenovo K6 Note 32GB Altın renginde bir telefon sipariş ettim ve telefon "Türkiye garantili" olduğu parantez içinde yazılıydı ve aynı şekilde kutunun içerisinde "Lenovo Türkiye garantisi" görünüyordu. buraya kadar her şey güzel ve normal bir şekilde görünüyor. Ta ki ağustos ayında telefon artık kullanılamaz hale gelince servise gönderme kararı alana kadar... Ben Lenovo ile görüşüp nereye telefonu göndereceğimi öğrenip ilgili adresi yani KVK teknik servise telefonu yolladım. Bildiğiniz üzere KVK da rezil bir firma onun rezaletini anlatmaya gerek yok...

    Her neyse yaklaşık 1 hafta sonra KVK bana bir mesaj atıp telefonu servis bedeli olarak 10 TL çıktığını ifade etti.
    İşte o mesaj:

    SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!

    Bu 10 TL ise kargo gönderim ücretiymiş. Ben de "nasıl olur da garantisi devam eden telefon için ücret alırlar" diye KVK ile görüştüm. Ve artık nasıl dolandırıldığımı öğrendim. Bu arada KVK telefonu tamir etmeden doğal olarak gönderdi. Çünkü telefon garanti dışı.

    KVK'dan Beni arayan kişi telefonun Lenovo Türkiye garantisinin olmadığını ve cihazın "Dora Aş" adlı firmaya ait olduğunu söyledi.

    Daha sonra Lenovo ve Motorola müşteri hizmetlerini aradığımda müşteri hizmetleri şu bilgileri paylaştı:
    Hepsiburada üzerinden satın almış olduğum Lenovo k6 Note, 2017 yılında Lenovo Türkiye garantili olarak birine satılmış ve bu telefon satıldıktan sonra tam 4 kez servise gönderilmiş. Servis bunu tamir edemeyince Lenovo müşterinin parasını iade etmiş. Bu telefon ve diğer tamir edilemeyen telefonları Lenovo tarafından Dora A.Ş isimli firmaya ihale yoluyla satılıyor. Bu firma ise bu telefonları artık nasıl tamir ediyorsa tamir edip tekrar kendi garantisi ile satışa sunuyor. Hani ürünlerinin %100 orijinal olduğunu iddia eden Hepsiburada üzerinden aldığım ürün tam da böyle çıktı. Yani telefon hem ikinci el hem de Türkiye garantili değil...


    Ben de hemen Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ve talep oluşturdum. Bana ilk gelen cevap şu:

    SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!

    Ben kesinlikle ikinci el ve daha önce tamir görmüş olan bu telefonu kabul etmediğimi altını çizerek ifade ettiğim halde böyle bir yarım yamalak mesaj geldi. Daha sonra ikinci kez bu sefer gerizekalıya anlatır gibi talep oluşturup gönderdim. Ve işte Hepsiburada'nın satış sonrası müşteri ile ne kadar ilgilendiğini, ne kadar hizmet verdiğini gösteren son yanıt:

    SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak!

    Ben bu yanıttan şunu anladım: Hepsiburada diyor ki beni ilgilendirmez git firmayla kendin uğraş Oysa kendileri aracılığı ile dolandırıldım. Bu arada telefonu Hepsiburada üzerinden bana ürünü satan ElektroForever yani ERSE SANAL MAĞAZACILIK VE TEKNOLOJİ ismindeki sahtekar firmayı aradım. Firma yetkilisi ürünün böyle bir ürün olduğunu kabul ediyor fakat dalga geçer gibi "biz de KVK'ya gönderiyoruz. Yani Türkiye garantili zaten telefon sadece anakartı değişmiş çizik falan yok ki." diyor.

    Peki bundan sonra ne yapacağım? Ben Lenovo müşteri hizmetlerini arayarak daha önce diğer müşterinin servise kaç kez telefonu gönderdiğini ve servis raporlarını talep ettim. Bunlar gelince Tüketici Hakem Heyetime gideceğim.

    Lütfen bu konuyu öne çıkarın ki Hepsiburada üzerinden alışveriş yapan herkes bu duruma karşı önlemin alsın.

    Ben buradan Lenovo Türkiye'ye gerçekten teşekkür ediyorum. Müşteri hizmetleri zaten çok ilgililer ve ben yıllardır le
    Lenovo'dan çok memnun olan biriyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radtv213 -- 20 Eylül 2019; 14:4:36 >







  • Aynı olay benim de başıma gelmişti, adamlar 2. El anakartı sıfır diye yolladılar bana sıfır anakartın ne olduğunu bilmiyoruz sanki. Güvenlik bandı olmayan, jelatinleri sökülmüş anakart üstelik üzerinde parmak izleriyle doluydu. Neyseki hemen gönderdim soruzsuz şekilde iade aldım.
    Bu arada ürünün satıcısı HEPSİBURADA
  • İsin kisasi yenilenmis telefonu sana sifir urun diye kakalamislar dogru mu anladim?
  • Geçmiş olsun gerçekten rezalet bir şey bu kesinlikle haklı bulunacaksın tüketecek hakları tarafından
  • kukaraça kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle doğru anlamışsın. Üstelik N11'de öyle telefonlar satıldığında parantez içinde yenilenmiş telefon diye yazarlar. Ama bu bile yoktu. Bu arada öne çıkarırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
  • Büyük rezalet

    Allah hepsiburadanın eline düşürmesin. Sorun yokken çok iyidir ama bir sorunda ölü taklidi yaparlar
  • Hiç uğraşma thh ver. Sana sıfır diye yenilenmiş cihaz satmışlar. Yanlız sadece fatura tutarını alabilirsin bu şekilde
  • Elinizdeki kanıtlar ve düzgün bir dilekçe ile doğruca Tüketi Hakem Heyetine gidin. Paranızı 2-3 ay bekleseniz de söke söke alırsınız.
  • İts My Life kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben bu telefonu alırken alışveriş kredisi ile almıştım. Yani yaklaşık telefon 1100 TL civarında alındı. Faturada 949 yazıyor bunu alma şansım yok o zaman?
  • If you my star kullanıcısına yanıt
    Peki dilekçeyi hazırlayıp mı gideyim yoksa orada hazır dilekçe mi verirler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radtv213

    Şimdi ben bu telefonu alırken alışveriş kredisi ile almıştım. Yani yaklaşık telefon 1100 TL civarında alındı. Faturada 949 yazıyor bunu alma şansım yok o zaman?
    Haklı bulunman durumunda faturada ne yazıyorsa o hocam ama seçim hakkın var cihazı yenisiyle veya misliyle değişim gibi ama firmalar daha çok fatura tutarını iade etmeye yanaşıyor.


    Edip:Konuyla ilgili Mesut Çevik'in videosu mevcut. Aratırsanız konu hakkında fazdalı bilgiler edinirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İts My Life -- 18 Eylül 2019; 19:27:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Haklı bulunman durumunda faturada ne yazıyorsa o hocam ama seçim hakkın var cihazı yenisiyle veya misliyle değişim gibi ama firmalar daha çok fatura tutarını iade etmeye yanaşıyor.


    Edip:Konuyla ilgili Mesut Çevik'in videosu mevcut. Aratırsanız konu hakkında fazdalı bilgiler edinirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Son 2 soru daha hocam.

    1. Dilekçeyi verirken hepsiburada'yı mı satıcıyı mı şikayet edeyim?

    2. Firmanın iadeye yanaşmama durumu var mı varsa ne yapabilirim ?




  • RavenoLL R kullanıcısına yanıt
    Ayıda işe yarar ama biz de yaramaz
  • Fiyat da normal fiyat ucuza da almamişsiniz o zamanin fiyatına göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Fiyat da normal fiyat ucuza da almamişsiniz o zamanin fiyatına göre.
    Aynen ben de onu dün düşündüm. Araştırıp en fazla 10-15 TL fark olduğunu gördüm.
  • konunu okuyan bır daha hepsıburadadan urun almaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydınayhan

    konunu okuyan bır daha hepsıburadadan urun almaz
    Bence almasın yani zaten:) bu arada lütfen öne çıkarmayı unutmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radtv213

    Son 2 soru daha hocam.

    1. Dilekçeyi verirken hepsiburada'yı mı satıcıyı mı şikayet edeyim?

    2. Firmanın iadeye yanaşmama durumu var mı varsa ne yapabilirim ?

    Alıntıları Göster
    benzer durumu bende n11 ile yaşıyorum . konu linkini veriyorum destek istiyorum .https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774

    sizin olaya gelince. hepsiburadayı şikayet edeceksiniz. iade etmezlerse hakem heyetine başvurun. karar lehinize çıkınca iade isteyin . iade yapmazlarsa 15 gün sonra kararı avukata verin o tahsil eder.




  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    1-Faturada ki satıcı firmayla işiniz

    2- hakem heyetinden ücret iadesi kararı çıktıktan sonra eğer satıcı olayı mahkemeye taşımazsa (itiraz etmezse) iade için yasal süreyi beklersiniz ardından icra yolu ile alırsınız.
  • Turkcellde 3000 hepsiburadada 2500 tlyi görüp o telefona atlayanlara ders olsun çoğu ürün öyle zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    benzer durumu bende n11 ile yaşıyorum . konu linkini veriyorum destek istiyorum .https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774

    sizin olaya gelince. hepsiburadayı şikayet edeceksiniz. iade etmezlerse hakem heyetine başvurun. karar lehinize çıkınca iade isteyin . iade yapmazlarsa 15 gün sonra kararı avukata verin o tahsil eder.

    Alıntıları Göster
    Bilgi için teşekkürler. Destek amaçlı oy verdim. Siz de destek verin lütfen. Rezaletler diz boyu maalesef.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.