Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzer bir olayı monitör alırken yaşamıştım. Yine aynı bu şekilde hiçbir sorumluluk almadılar. Tüketici hakem heyetine başvurmuştum beklemedeyim. Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'de cihazınız bozulmasın aman beyler. Ben sırf bu yüzden elektronik cihazları 2 yıl el üstünde kullanıyorum bir sorun çıkmasın diye.
  • Geçmiş Olsun hiç beklemeyin derhal Tüketici heyetine gidin sadece evraklarınızı alın gidin formu da orada veriyorlar oturun sakin sakin yazın,bana da ünlü bir İnternet sitesi fabrika arızalı ürün göndermişti,maximum 3 ayda paramı geri aldım...Her ne kadar firma avukatı itiraz etse de bilirkişi raporu lehimde idi...Hiç affetmeyin bu tip firmaları...Hepsiburada artık güvenirliğini çoktan kaybetti..
  • Thh başvuruları artık online da alınıyor. Gerekirse yüklediğin belgeleri arayarak elden istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı kısmında (Hepsiburada) yazmıyorsa yapacak bişey yok, üstüne soğuk su iç kardeş. Muhattabın satıcı firmadır, hepsiburada sadece bi aracı en fazla mağazayı siteden kaldırır.
  • arkadaş ucuzuna kaçmayın, gidin 500 - 600 tl maksimum daha verin dışarıdan alın , elektronik ticaret firmalarının da boku çıkmış . çoğu ürünü satamayınca böyle bir katakulliye başvuruyorlar . eskiden olsa sağlam ve kullanıcılar tarafından olumlu feedback ler verilen firmalar vardı . en kötüsü 6 - 7 sene önce ebay amazon gibi sitelerde bir tane olumsuz geri bildirim olsa satıcı firmanın adı karalanırdı . ben 100 $ a ebay amerikadaki bir firmadan orjinal gözlük sipariş etmiştim fakat ölçüleri uymadığı için geri yolladım . adam tek soru sormadan ürününü kabul etti ve kargo parası hariç paramı bir haftada şakır şakır geri aldım . şimdiki hepsiburada yok morhipo yok bilmemne .. n11 gibi sağlam firmalar dışındakilere artık güvenemiyor insan çünkü kullanıcı yorumlarına değer, önem veren yok . ben şahsen 1000 tl lik bile alışveriş yapmam burdan
  • Temmuz ayinda iPhone 8'imi 2 hafta evvel de airpods'larimi sifiri ile degistirdim.

    Paraya 1 kere kiydim vaktinde su anda yeni cihazlarim var ve iki urunumu de alali 1.5 yil civari sure olmustu. Apple pahali mahali ama gercekten musterisini uzmemek icin elinden geleni yapiyor.

    El ustunde tutuyorum diyince yanit vermek istedim. Airpods'larin canina okumustum son donemde. Ha bire kardiyo, agirlik calisiyorum kulagimdan dunyanin teri geciyor. Adamlar degistirdi valla helal olsun.
  • Satıcı hepsiburada değilse onun sorunu değil. Sitede satılan bütün ürünleri tek tek kontrol edemez. Sorunu satıcı ile çözeceksiniz. Satın aldığın ürünün sıfır ürün olarak satıldığını belgeleyebilecekmisin.
  • Çoğu kişi Vatandan memnun mu ? Vatan, teknosa, mediamarkt ve bunun gibi diğer mağazalar bir günde hepsiburadanın yaptığı satışın 10da 1ini yapmıyordur. Rezalet konuları açılmıyor diye insanlar memnun mu oluyor ? 400-500 lira fazla vereyim derdim olmasın kafasındaki insanlar gidip vatandan teknosadan alışveriş yapıp aynı sıkıntıyı yaşayınca garantiye yollayın biz bişey yapamayız diyorlar. Vatandan ürün alıyorsun evine geliyor kargoyu açıyorsun bozuk veya parçası eksik oluyor. Arıyorsun veya mağazaya götürüyorsun garantiye yollayın biz ne yapalım diyor. Hepsiburada'da ürünü alıyorsun bozuk olduğunda aynı gün yollayıp bir gün sonra yenisini yolluyor(Defalarca kez başıma geldi bu). Hepsiburada kendi ürünlerinin arkasında durduğu kadar Türkiye'de kimse ürünlerinin arkasında durmuyor (Amazondan hiç tecrübem olmadı). Ancak satıcı hepsiburada olmadığı zaman böyle olaylar yaşanıyor bunun sebebi de orada mağaza açan kişilerin bir çoğunun halkımız gibi dolandırıcı olması. Aynı sorunu gittigidiyor veya n11de yaşarsanız onlar da destek olmuyor. Olayda hepsiburada tabiki müşterinin arkasında durmalı ama işler Türkiye'de böyle yürümüyor.




  • Geçmiş olsun. Üzücü bir durum. Ben de hepsiburadadan telefon alırken OnePlus 6 ve Asus Zenfone 5z arasında kalmıştım. Asusu Hepsiburada satıyordu hem de Asus Türkiye garantili. Op6 yı ise bi satıcı satıyodu ve garantisi büyük ihtimal kvk ydı. Asus u resmi garantili aldım. Ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım. 1 yıl oldu şuan sıkıntı yok. Umarım paranı geri alabilirsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yuh artık!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hala anlamadınız. ya da anlamazlıktan geliyorsunuz. Sadece Hepsiburada olan satıcı ile ürünleri satın alın. diğer satıcılar el altından esnaf şeklinde çalışıyor. sıfır ürün yollamıyorlar zaten. ürünün kutusu daha önce açılmış bir şekilde gönderiyorlar.
  • bad to the bone kullanıcısına yanıt
    Apple farkı
  • hepsiburada.com satıcısı hepsiburada olan ürünler dışında hiç bir sorumluluk almaz.


    Daha önce araba veya benzeri ürün sattıklarında hepsiburada.com alıcı ile satıcıyı bir araya getirir. Hiç bir sorumluluk kabul etmez yazar.


    Bir ürün alırken sürekli olarak hepsiburadanın satıcı olmasına dikkat ettim.


    15 yıldır kullanıyorum. Arızalı çıkan telefon ürünü ikiletmeden iade aldılar.


    Siz o firmayı hem tüketi hakem heyetine şikayet edeceksiniz hemde nitelikli dolandırıcılıktan dava açacaksınız. Eğer satın alırken sözleşmede hepsiburada da sorumlu ise davayı her iki firmaya açabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuhhhh diyorum başka bir şey demiyorum. İnsanlık dışı bir olay.

    Allah size ilk önce sabır, sonra da kolaylık versin.

    Biz nasıl bir millet olduk böyle... Allah'dan Müslüman bir milletiz, allah'dan inançlarımız haram, hak yemek eylemlerini kesin bir dil ile yasaklıyor.

    Yoksa biz ne yapardık...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ihtimal ama hepsiburada da yenilenmiş telefonlar solda ki sütun da belirtiliyor.Acaba ürünü alırken gözünüzden kaçmış olabilir mi ?
  • seneler önce aynı firmadan kendi sattıkları ürünün Distribütör Garantili yazmasına rağmen Fonotel diye bir firma tarafından ithalatçı garantili çıkmasıyla 3-4 ay uğraştım telefonlar vs ama çözüm üretmediler.Telefonun Resmi garantili örneğiyle değişimini istedim sitede yazan neyse onu gönderin dedim onlar bana istersen iade et dediler. İade edince kullandığın kart limiti yaptırdığın taksit kadar sonra ödeniyor dolayısıyla aynı karttan limitin yetmiyorsa alışverişte yapamıyorsun üstelik kartın verdiği anlık indirimlerim vardı onlarda yanıyor hal böyle olunca lanet olsun sizin gibi firmaya dedim ve kullandım telefonu bir daha da asla alışveriş yapmadım.
  • Ben n11'i bu konuda biraz daha mantıklı buluyorum. Parayı mağazaya bir süre vermiyor. Sen onaylarsan veriyor. Bu yüzden çoğu alışverişimi n11den yapmaya çalışırım. Ama tabi orada da sorun çıkmayacak diye bir kural yok. Bir sorun çıktığında n11 nasıl davranır onu da bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla yıllardır hb'den alışveriş yaparım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım ama bu gibi e ticaret sitelerinden alışveriş yaparken dikkat ettiğim tek nokta satıcılarının kendisi olması kaç defa ürün aldım arızalı çıktı beğenmeyip iade ettim hiçbirinde hb geri göndermedi ama araya farklı firmalar girince işin rengi değişiyor. dikkat etmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcısı Hb olmayan hic bir urunu almıyorum Geçmiş olsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.