Şimdi Ara

Skoda Fabia 1.2 Classic motor nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
16.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Güzel temiz, 2008 model 90binde hasar kaydı olmayan bir araç bulduk. İlan sahibiyle de görüştük, aracı gün içerisinde görmeye gidecektik. Bizimkiler eş dosttan da bir fikir alalım diye telefonla aradılar. Onlarda anlayanları aramış, onlarda başka anlayanları aramış, sonra o anlayanlar da diğer anlayanları aramışlar, aramışlar, aramışlar. Aşırı bir bilgi kirliliğinin içinde olduğumuzu düşündüğümden burada konu hakkında fikri olan kişilere sormak istiyorum. Biraz tepede oturuyoruz, yokuşumuz var. Eş dost arayıp o araba 5 kişiyi yokuşla çıkamaz şöyle böyle demiş. İş böyle olunca da bizimkiler bir önceki kasa 2006 model 1.4 motor fabia bulmuşlar ona bakacaklarmış. Birisi fabia 1.2 classic motor hakkında bilgilendirebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beklenen Adam -- 21 Mayıs 2017; 11:12:18 >



  • kaç model?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehby

    kaç model?

    2008 hocam, konuya ekledim şimdi
  • bu kasanın 1.2 olanları 3 silindir ve 70 hp...arabaya genç birisi binecekse biraz hantal gelebilir...ama normal bir insana yeterli...kronik arızası yok...

    2006 model 1.4 olan eski kasa... 101 hp olan versiyonlarda kronik yağ eksiltme sorunu var...

    ben olsam 1.2 yeni kasayı alırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wehby -- 21 Mayıs 2017; 11:18:3 >
  • Sırf trafikli şehir içinde a'dan b'ye götürsün mantığıyla alacaksanız yetebilir onun dışında beklentiniz olmasın o motordan.
  • 5 kişi yokuş çıkıyor tabi ki ama hantal. Motor biraz bağırıyor.
  • normal gündelik kullanıcıya yeterli bir motorludur,varsın yokuşlarda bağırsın.1.2 70 hp bir motor sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SKODA OCTAVİA 1.6 TDI NASIL?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yokuştan çıkamayan araba yok.

    1.2 motor o kasayı rahatlıkla taşır C sınıfı sedan araçlara 1.33 atmosferik motor takıp satıyorlar

    Yokuşlarda yüksek devir çevirmek zorunda kalırsınız her atmosferik motor gibi kalkışlarda yavaş kalkarsınız hertürlü gidersiniz akülü araba değil ki bu
  • Aynı kasanın 2013 modelini babama sıfır km olarak satın aldık. İzinlere gittiğimde aracı bende kullanıyorum.

    İlk kasa Fabia' nın özellikle sarı renkli olanı dayımda vardı. 1000 km olarak onun 1.4 motorunu kullanmıştım ve çok beğeniyordum o aracı.

    Her neyse ilk kasa güzel olsada, Fabia 2 daha da güzel, şimdi güncel kasa varken eski kasaya hayatta bakmazdım. Çünkü aracı baştan yaptılar resmen.

    Gelelim çekip çekmeme konusuna, Şuan piyasada alacağınız en güçsüz araba, içine ruhsatta yazan maksimum kg yükü doldursanız bile Türkiye deki en dik rampadan çıkar arkadaş. Bırakın bu rampa çıkmaz muhabbetini.

    Ha rampada kalırsan el freninden destek alırsın, 1. viteste biraz motor bağırır ama illaki çıkar.

    Kaldı ki araç hafif, vites oranları kısa, 70 hp güce sahip, şehir içinde çok seri atik bir araç.


    Ha ben yokuşu düz yolda gibi çıkmak istiyorum diyorsan tüm atmosferik araçlardan kaçıp, turbolu bir araç alacaksın.

    Biz 1.2 3 silindirli fabiamızdan memnunuz ve tavsiye ederiz. Yakında da LPG taktıracağız daha uzun yıllar kullanmayı düşünüyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Yokuştan çıkamayan araba yok.

    1.2 motor o kasayı rahatlıkla taşır C sınıfı sedan araçlara 1.33 atmosferik motor takıp satıyorlar

    Yokuşlarda yüksek devir çevirmek zorunda kalırsınız her atmosferik motor gibi kalkışlarda yavaş kalkarsınız hertürlü gidersiniz akülü araba değil ki bu


    Var. 1.4 şahin sıfırdan almıştım. Dik yokuşta giderdi ama bir durdum mu kalkmak meseleydi. Tek kişi bile olsam ne yapacağımı şaşırırdım. Düpedüz avans vuruntusu yapardı. Gır gır gır yarım debriyaj, yokuşu yanlaya yanlaya kalkmaya çalışırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Aynı kasanın 2013 modelini babama sıfır km olarak satın aldık. İzinlere gittiğimde aracı bende kullanıyorum.

    İlk kasa Fabia' nın özellikle sarı renkli olanı dayımda vardı. 1000 km olarak onun 1.4 motorunu kullanmıştım ve çok beğeniyordum o aracı.

    Her neyse ilk kasa güzel olsada, Fabia 2 daha da güzel, şimdi güncel kasa varken eski kasaya hayatta bakmazdım. Çünkü aracı baştan yaptılar resmen.

    Gelelim çekip çekmeme konusuna, Şuan piyasada alacağınız en güçsüz araba, içine ruhsatta yazan maksimum kg yükü doldursanız bile Türkiye deki en dik rampadan çıkar arkadaş. Bırakın bu rampa çıkmaz muhabbetini.

    Ha rampada kalırsan el freninden destek alırsın, 1. viteste biraz motor bağırır ama illaki çıkar.

    Kaldı ki araç hafif, vites oranları kısa, 70 hp güce sahip, şehir içinde çok seri atik bir araç.


    Ha ben yokuşu düz yolda gibi çıkmak istiyorum diyorsan tüm atmosferik araçlardan kaçıp, turbolu bir araç alacaksın.

    Biz 1.2 3 silindirli fabiamızdan memnunuz ve tavsiye ederiz. Yakında da LPG taktıracağız daha uzun yıllar kullanmayı düşünüyoruz.

    O kadar iddialı olmasak. 1.4 şahinle dik bir yokuşts bir dur. İsterse tek kişi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Aynı kasanın 2013 modelini babama sıfır km olarak satın aldık. İzinlere gittiğimde aracı bende kullanıyorum.

    İlk kasa Fabia' nın özellikle sarı renkli olanı dayımda vardı. 1000 km olarak onun 1.4 motorunu kullanmıştım ve çok beğeniyordum o aracı.

    Her neyse ilk kasa güzel olsada, Fabia 2 daha da güzel, şimdi güncel kasa varken eski kasaya hayatta bakmazdım. Çünkü aracı baştan yaptılar resmen.

    Gelelim çekip çekmeme konusuna, Şuan piyasada alacağınız en güçsüz araba, içine ruhsatta yazan maksimum kg yükü doldursanız bile Türkiye deki en dik rampadan çıkar arkadaş. Bırakın bu rampa çıkmaz muhabbetini.

    Ha rampada kalırsan el freninden destek alırsın, 1. viteste biraz motor bağırır ama illaki çıkar.

    Kaldı ki araç hafif, vites oranları kısa, 70 hp güce sahip, şehir içinde çok seri atik bir araç.


    Ha ben yokuşu düz yolda gibi çıkmak istiyorum diyorsan tüm atmosferik araçlardan kaçıp, turbolu bir araç alacaksın.

    Biz 1.2 3 silindirli fabiamızdan memnunuz ve tavsiye ederiz. Yakında da LPG taktıracağız daha uzun yıllar kullanmayı düşünüyoruz.

    O kadar iddialı olmasak. 1.4 şahinle dik bir yokuşts bir dur. İsterse tek kişi olsun.

    Ee sende el freni cekip kalksaydin debriyaj yerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eski aracım benimki 1.4 idi. Alacaksanız kesinlikle Classic donanım almayın, motor hadi neyse de. Yolcu hava yastığı bile yok. Motor koltuğa yapıştırmasa da idare eder. 1.2 Htp ise triger kayışlı değil, zincirlidir. Ama dediğim gibi, Classic bakmayın mümkün olduğunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Yokuştan çıkamayan araba yok.

    1.2 motor o kasayı rahatlıkla taşır C sınıfı sedan araçlara 1.33 atmosferik motor takıp satıyorlar

    Yokuşlarda yüksek devir çevirmek zorunda kalırsınız her atmosferik motor gibi kalkışlarda yavaş kalkarsınız hertürlü gidersiniz akülü araba değil ki bu


    Var. 1.4 şahin sıfırdan almıştım. Dik yokuşta giderdi ama bir durdum mu kalkmak meseleydi. Tek kişi bile olsam ne yapacağımı şaşırırdım. Düpedüz avans vuruntusu yapardı. Gır gır gır yarım debriyaj, yokuşu yanlaya yanlaya kalkmaya çalışırdım.

    Yokuşu çıkamayan araba yoktur, şoför vardır.

    Bir de bayırda çekiş tekerinin üstüne yaslanan arkadan itiş arabadan bahsediyoruz. Arabayı bakımsız bırakmışsındır, zaten motordan da anladığın yok onu gördük defalarca.




  • Bir onceki kasayi almayin.Aday olan arac o zaman sinifinin en iyi aracidir.Bakmayin 5 kis cikmaz diyenlere ancak o sekilde performan isteyen kisileri ancak asiri beslemeli bir motor tatmin edecektir ki ikinci el b sinifi bir araca baktiginiza gore butcenizde belli bir seviyede.

    Kisaca o arac temiz ise zamaninin sinifinin en iyi aracidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Yokuştan çıkamayan araba yok.

    1.2 motor o kasayı rahatlıkla taşır C sınıfı sedan araçlara 1.33 atmosferik motor takıp satıyorlar

    Yokuşlarda yüksek devir çevirmek zorunda kalırsınız her atmosferik motor gibi kalkışlarda yavaş kalkarsınız hertürlü gidersiniz akülü araba değil ki bu


    Var. 1.4 şahin sıfırdan almıştım. Dik yokuşta giderdi ama bir durdum mu kalkmak meseleydi. Tek kişi bile olsam ne yapacağımı şaşırırdım. Düpedüz avans vuruntusu yapardı. Gır gır gır yarım debriyaj, yokuşu yanlaya yanlaya kalkmaya çalışırdım.

    Yokuşu çıkamayan araba yoktur, şoför vardır.

    Bir de bayırda çekiş tekerinin üstüne yaslanan arkadan itiş arabadan bahsediyoruz. Arabayı bakımsız bırakmışsındır, zaten motordan da anladığın yok onu gördük defalarca.

    Bilmediğin arabalar için sallama. Sıfırdan aldım ve hep öyleydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Aynı kasanın 2013 modelini babama sıfır km olarak satın aldık. İzinlere gittiğimde aracı bende kullanıyorum.

    İlk kasa Fabia' nın özellikle sarı renkli olanı dayımda vardı. 1000 km olarak onun 1.4 motorunu kullanmıştım ve çok beğeniyordum o aracı.

    Her neyse ilk kasa güzel olsada, Fabia 2 daha da güzel, şimdi güncel kasa varken eski kasaya hayatta bakmazdım. Çünkü aracı baştan yaptılar resmen.

    Gelelim çekip çekmeme konusuna, Şuan piyasada alacağınız en güçsüz araba, içine ruhsatta yazan maksimum kg yükü doldursanız bile Türkiye deki en dik rampadan çıkar arkadaş. Bırakın bu rampa çıkmaz muhabbetini.

    Ha rampada kalırsan el freninden destek alırsın, 1. viteste biraz motor bağırır ama illaki çıkar.

    Kaldı ki araç hafif, vites oranları kısa, 70 hp güce sahip, şehir içinde çok seri atik bir araç.


    Ha ben yokuşu düz yolda gibi çıkmak istiyorum diyorsan tüm atmosferik araçlardan kaçıp, turbolu bir araç alacaksın.

    Biz 1.2 3 silindirli fabiamızdan memnunuz ve tavsiye ederiz. Yakında da LPG taktıracağız daha uzun yıllar kullanmayı düşünüyoruz.

    O kadar iddialı olmasak. 1.4 şahinle dik bir yokuşts bir dur. İsterse tek kişi olsun.

    Ee sende el freni cekip kalksaydin debriyaj yerine

    neleri denemedim ki. Bulabildiğim en iyi çözüm hafif kavrama ve bol gaz. Zaten az yakan tek şahin olmasına rağmen tutulmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dik yokuşta durduğun zaman ,özellikle arabada doluysa çoğu arabayı yürütemezsin,benim araçta öyle 1200 motor.1.6 motorda bu sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 classic bir nebze zorlanır ama ölmez rampada. Zaten maksimum tork 3000 devirde geliyor. Normal 1.6 C segmenti araç dördüncü vitesle çıkıyorsa siz üçüncü vitesle çıkarsınız. Beş kişi atarsan eğimine göre iki isteyebilir. Zaten o eğimde 1.6 C segmenti de dördüncü vitesle sağlıklı tırmanamaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.