Şimdi Ara

Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var”

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var”
    Nissan Motor Corporation, son dönemde "acil durum modu" ilan ederek büyük bir krizi aşmak için mücadeleye başlamıştı. Bu kritik süreçte Nissan, küresel üretim kapasitesini %20 azaltmak, 9.000 kişiyi işten çıkarmak, Mitsubishi'deki hisselerini satmak ve yeni model lansmanlarını ertelemek gibi önlemleri devreye almıştı. Şimdi ise firma yetkilileri “hayatta kalmak için 12 veya 14 ayımız var diyor.



    “12 veya 14 ayımız var”



    Bir zamanlar Nissan’ın yüzde 46'sına sahip olan Renault, şu anda bu oranı yüzde 40'ın altına indirmiş durumda ve hisse satışlarını sürdürmesi bekleniyor. Öte yandan, Honda, elektrikli araçları birlikte geliştirmek için Nissan ile bir anlaşma yapıyor.



    Financial Times’a konuşan en az iki üst düzey Nissan yetkilisi, bu zorlu dönemin altını çizerek firmanın yatırımcı arayışında olduğunu doğruladı. Yetkililerden biri “Hayatta kalmak için 12 ya da 14 ayımız var. Bu zor olacak. Ve sonuçta, Japonya ve ABD'nin nakit yaratmasına ihtiyacımız var.” dedi. Nissan’ın yatırımcısı kim olur kestirmek zor ancak Honda, masadaki kuvvetli seçeneklerde. Ayrıca Renault'nun Nissan hisselerini doğrudan rakip markaya satması da mümkün.



    Honda, Nissan’ı devralabilir



    Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var”
    Eski Nissan CEO’su Carlos Ghosn’un birkaç ay önceki sözleri, bugünlerde yeniden gündemde. Ghosn, Nissan ve Honda arasındaki ortaklığı değerlendirirken, bu iş birliğinin bir “devralma” anlamına gelebileceğini belirtmişti: "Honda ve Nissan'ın bu ortaklığı nasıl idare edebileceğini bilmiyorum. Bu anlaşma ancak gizli bir ele geçirme operasyonu ise başarılı olur. Honda, Nissan ve Mitsubishi ortaklığının sürücü koltuğuna geçecek. Bunun gizli bir ele geçirme olduğuna eminim."



    Ayrıca Bkz.Volkswagen ve SAIC, ortaklıklarını 2040'a kadar uzattı: 18 yeni model geliyor



    Bu öngörü, Nissan’ın şu anki finansal zorlukları ve yeni yatırımcı arayışı göz önüne alındığında daha anlamlı hale geliyor. Honda’nın Nissan’ın geleceğinde nasıl bir rol oynayacağı ise şimdilik merak konusu. Nissan için ciddi iddialar ortada dolaşırken firma ise "Paylaşacak herhangi bir yorumumuz yok." açıklamasında bulundu.




    Kaynak:https://www.carscoops.com/2024/11/nissan-exec-says-we-have-12-or-14-months-to-survive/







  • Nissan’ın batmanın eşiğine gelmesi belki de hayırlara vesile olur. Oldum olası renault-nissan-mitsubishi ortaklığını sevemedim. Renault, nissan’daki tüm hisselerini honda’ya satsa eskisi gibi safkan japon markası olsa bence çok daha iyi olur. Şu an stellantis’te de durumlar pek iyi değil. Umarım stellantis ortaklığı da yakında son bulur ve her aracın aynı mimaride üretilip birbirinin tıpatıp kopyası olma saçmalığı sona erer.
  • batmak üzereyken yeni modelleri durdurmak batmayı kabullenmek demektir bence.

    işin içinde uzmanları bilmem neleri ceoları var ama vatandaş olarak bana hiç mantıklı gelmiyor. nokianın yükselişi bin çeşit telefon modeli üreterek olmuştu, düşüşü de işletim sistemini çeşitlendirmeyerek olmuştu. yeni model çıkartmayacağız demek usul usul batacağız demektir.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Elektrifikasyon bu kadar zirve yapmışken kim ne yapsın nissanin e power zamazingosunu?

    Trendi takip etmezsen bitersin bu kadar basit


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda Nokia' dan başka verecek emsal kalmamış...

  • İkince kez Qashqai aldım. Sanırım son dizel model bendeki, e-power sistemi çok saçma az yakmadığı gibi pil masrafı var. Ben uzun yolda 3.7 ile kocaeline gittim geldim.

    Birde fiyatları kesinlikle düşürmesi lazım, zaten Nissan’ın son zamanlardaki yükselişi düşük fiyat politikasıydı artırınca o da gitti.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maximus01982 M kullanıcısına yanıt
    Hocam gayet az yakmışısınız aslında. Bu tip sistemler uzun yolda tasarruf için değil, şehir içi sıkışık trafikte dur/kalk sırasında emisyonu düşürmek için var. Uzun yoldada yokuş inip çıkarken baya faydası olur. Amaç şehir içi emisyonu azaltmak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni Nokia mız hayırlı olsun. VW ni 2 günde bir düzenli olarak batırıyorduk Nokia örneği vererek sıra Nissan da. Başka modellerin de batma haberlerini bekliyoruz hemen "Nokia" cevabını yapıştıralım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix_88 -- 28 Kasım 2024; 15:54:41 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ucuza üreten Çinli markalara karşı artık markalar arge ve platform geliştirmelerine eskisi gibi kaynak ayıramıyor. Ya birleşip ortak platformdan devam edecekler yada yok olacaklar.

  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    2006'da sıfır N73 almıştım o zamanın parası 1.5 milyar vermiştim benimki 2.0 TDi DSG Highline paketti.


    Telefonun yanında stepne vermemişlerdi ama 5-6 tane kitap, şarj adaptörü, kulaklık adaptörü, şarj ve kulaklık için harici kablo vs. muhteşemdi.


    Işıkları da mavi mavi yanardı. Araba gibi telefondu. Teneke bile olmayan plastik İphone'ların içinden geçer.



    Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var”
    Nissan batmanın eşiğinde: “12 veya 14 ayımız var”




  • Honda Nissan’ı alır birlikte batarlar sonra Çinli firma ikisini de alır ihya eder.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arigato Nis san.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Evet tahminleri alalım vw mi önce batar nissan mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu duruma düşmesine şaşırmadım. 2022 model Nissan micra da led far kullanmayan bir firma batmasında ne yapsın? Daha kullanıcıların ne istediğinden bir haberler. Bunlar geçen 2024 model yurtdışında tanıtılan sedan bir modelinde bile hala halojen far ve arka stop kullanıyorlardı.

  • Nissan’ın batmanın eşiğine gelmesi belki de hayırlara vesile olur. Oldum olası renault-nissan-mitsubishi ortaklığını sevemedim. Renault, nissan’daki tüm hisselerini honda’ya satsa eskisi gibi safkan japon markası olsa bence çok daha iyi olur. Şu an stellantis’te de durumlar pek iyi değil. Umarım stellantis ortaklığı da yakında son bulur ve her aracın aynı mimaride üretilip birbirinin tıpatıp kopyası olma saçmalığı sona erer.

  • Bütün firmalar işçiliğin ucuz olduğu ülkelere fabrika kurarken Nissan gitti İngiltere'de qhasqai fabrikası kurdu. Epower teknolojisi hibrit modeller içinde en mantıklı olan sistemdi ama jeneratör sisteminde kronik bir problem çıktı eline yüzüne bulaştırdı. Xtrail epower son modelini Türkiye ye getirmediler bile.

  • vestellin zorlu ilkokul mezunusu alır onu.merak etmeyin Amerikaya araçta satar perdeci.Aslında Toogg dan güzel araba nissan qashcaii

  • Hisse senetleri vw daha önce batar diyor ama Alman hükümeti kurtarır gibime geliyor ya da çinli bir ortakla yoluna devam ederler aksi halde vw yanında çok firmayı da götürür.

  • daha öncede batmıştı renault kurtarmıştı ,renault olmasa zaten nissan çoktaan tarihe gömülecekti


    japonlar oyun oynayıp carlos ghosn u görevden alınca nissanın çöküşü başladı , renault motorları olmasa ne avrupa da nede Türkiyede kimse qashqai nin nissanların yüzüne bakmazdı

  • Nissan Almera, ilk kasanın makyajlısı Qashqai bence ülkemiz için şahane araçlardı. Honda alt marka haline getirebilir. Honda'nın da global bir alt markaya ihtiyacı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.