Şimdi Ara

Plastik Manifold Lpg Montajı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    1.2 75hp sandero aracım var.

    Yakın zamanda lpg taktırmayı düşünüyorum.

    Edit: Manifold sökülerek montaj yaptırmayı düşünüyorum onu kesinleştirdim. Ama hangi marka kit olacak ona karar veremiyorum.

    1200 lira Atiker(obd'siz)
    1400 lira Atiker(obd'li)
    1700 lira Atiker Grand

    Açıkcası çok da para vermeyi düşünmüyorum. 1200 lira olanı taktırsam sıkıntı olur mu acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10700k -- 22 Şubat 2017; 0:40:56 >



  • zaten az yakıyo niye uğraşıyosun.ben kullanıyorum ortalama 6.5 lt yakıyor.tüpte çok sorun yaşarsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 arabaya lpg taktırmakla hiç uğraşmayın derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ters matkap vs hikaye çapak mutlaka gider benim araçta plastik sökğlerek yapıldı içine sinecekse gazı boşalttır sökür yap klima gazınoşaltmak doldurmak 50 tl ye patlar bence riske etme ama iyibir montajcı bul yanar gider diyen tipe arabanı bırakma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Plastikse sorun olmaz hocam. Benimkide plastik deldiler ustunde sorun yok. Isıdan erir zaten. Manifoldu sokturecen birsuru parça arttiracaklar orayı burayı kiracaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 4 aracıma gecen sene LPG taktırdım. Bu motorda manifoldu alttan deliyorlar bildiğim kadariyla. Manifoldun delinmesinde elbet capak olayi olur. Bu ustanın el becerisine bagli olarak değişiklik gösterir. Çapak yuzunden 10000 km'de onarima giren motorlar var. Yıllardır manifold sokmeden her gün montaj yapip hiç sorun yaşatmayan ustalar var. Çok da takilmamak lazım iyi usta bulunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    zaten az yakıyo niye uğraşıyosun.ben kullanıyorum ortalama 6.5 lt yakıyor.tüpte çok sorun yaşarsın

    Yorumlara göre hatta forumda da kullananlara sordum sıkıntı yaşamamışlar.

    Haklısınız,aşırı yakan bir araba değil. 3-4 ay içinde 4 bin km yakın yol yapmayı düşünüyorum nasip olursa. Kendini amorti eder diye düşünüyordum. Bir taraftan da sürekli sıkıntı olacak diye korkuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Clio 4 aracıma gecen sene LPG taktırdım. Bu motorda manifoldu alttan deliyorlar bildiğim kadariyla. Manifoldun delinmesinde elbet capak olayi olur. Bu ustanın el becerisine bagli olarak değişiklik gösterir. Çapak yuzunden 10000 km'de onarima giren motorlar var. Yıllardır manifold sokmeden her gün montaj yapip hiç sorun yaşatmayan ustalar var. Çok da takilmamak lazım iyi usta bulunca.

    Birkaç yer var aklımda,bir akrabamda ona taktırmış.

    Dediği yerle hiç konuşmadım,o yüzden söküp mü montaj yapıyor yoksa direk üzerinde mi deliyor bilmiyorum. Siz memnun musunuz? Manifold sökülüp mü deldiler sizin araçta?
  • Yapan arkadaşım var, sökülmeden montaj yapıldı, 20.000 oldu sıkıntı YÖK.



    Lpg taktırma diyenler aradaki farkı size göndersin bi zahmet , İban yazın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul Anadolu Yakasında Candan otogaz var bu işin ehli insanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgbayraktar

    İstanbul Anadolu Yakasında Candan otogaz var bu işin ehli insanlar

    Bana emre mühendisliği tavsiye ettiler.

    Candan ise 1700 lira fiyat çıkardı,Grand modeli için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClock.Edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Clio 4 aracıma gecen sene LPG taktırdım. Bu motorda manifoldu alttan deliyorlar bildiğim kadariyla. Manifoldun delinmesinde elbet capak olayi olur. Bu ustanın el becerisine bagli olarak değişiklik gösterir. Çapak yuzunden 10000 km'de onarima giren motorlar var. Yıllardır manifold sokmeden her gün montaj yapip hiç sorun yaşatmayan ustalar var. Çok da takilmamak lazım iyi usta bulunca.

    Birkaç yer var aklımda,bir akrabamda ona taktırmış.

    Dediği yerle hiç konuşmadım,o yüzden söküp mü montaj yapıyor yoksa direk üzerinde mi deliyor bilmiyorum. Siz memnun musunuz? Manifold sökülüp mü deldiler sizin araçta?

    Gayet memnunum. Manifold sökülmedi. 22000 km dir kullaniyorum sorunsuz olarak. Yüksek hizda malum motor cok devir çevirdiği için fazla yakabiliyor. Ancak her halükarda ciddi kazancınız oluyor. Ancak subap erime problemi mevcut bu motorlarda. Yakit püskürtme ya da yaglama seçeneklerini sorun montajciniza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClock.Edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Clio 4 aracıma gecen sene LPG taktırdım. Bu motorda manifoldu alttan deliyorlar bildiğim kadariyla. Manifoldun delinmesinde elbet capak olayi olur. Bu ustanın el becerisine bagli olarak değişiklik gösterir. Çapak yuzunden 10000 km'de onarima giren motorlar var. Yıllardır manifold sokmeden her gün montaj yapip hiç sorun yaşatmayan ustalar var. Çok da takilmamak lazım iyi usta bulunca.

    Birkaç yer var aklımda,bir akrabamda ona taktırmış.

    Dediği yerle hiç konuşmadım,o yüzden söküp mü montaj yapıyor yoksa direk üzerinde mi deliyor bilmiyorum. Siz memnun musunuz? Manifold sökülüp mü deldiler sizin araçta?

    Gayet memnunum. Manifold sökülmedi. 22000 km dir kullaniyorum sorunsuz olarak. Yüksek hizda malum motor cok devir çevirdiği için fazla yakabiliyor. Ancak her halükarda ciddi kazancınız oluyor. Ancak subap erime problemi mevcut bu motorlarda. Yakit püskürtme ya da yaglama seçeneklerini sorun montajciniza.

    Subap mevzusunu sormuştum ama kimdi şimdi hatırlamıyorum,çok kişiyle konuştum çünkü. Bunlarda zaten fabrika lpg'li olanları var dedi. Öyle bir sıkıntı olmuyor demişlerdi. Sizin kit marka modeli nedir,yağlama var mı sizin araçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClock.Edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    zaten az yakıyo niye uğraşıyosun.ben kullanıyorum ortalama 6.5 lt yakıyor.tüpte çok sorun yaşarsın

    Yorumlara göre hatta forumda da kullananlara sordum sıkıntı yaşamamışlar.

    Haklısınız,aşırı yakan bir araba değil. 3-4 ay içinde 4 bin km yakın yol yapmayı düşünüyorum nasip olursa. Kendini amorti eder diye düşünüyordum. Bir taraftan da sürekli sıkıntı olacak diye korkuyorum.

    illa taktıracaksanız atiker taktırmayın zaten ucuz bile değil.aynı paraya landi lavato veya brc prinsin ekonomik kitleri var.



    emre otogazda yıllar önce tüp taktırmıştım titiz çalışan biyerdi.pirins teknomaxta takıyor 1600-1700 felan.



    candan otogaz ise bazen önünden geçiyorum ,hep yoğun oluyor heralde insanlar memnunki geliyorlar.

    bu hafta orada egzos muayenesi yaptırıcam.



    forumdaki yorumlara fazla takılmayın ,10-20 bin kullanıp bozulunca satıp kurtuluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim de plastik manifold; manifoldun bittiği yerden alüminyum silindir kapağını delmişler. bi tanesini manifolddan delmişler yer olmadığı için 110bin km dir bi sıkıntı olmadı sadece magnezyum subaplar eridi yan sanayi ile değiştirdik. Not: araç japon.
  • İçiniz rahat etsin istiyorsanız manifoldu sokturup öyle taktırın. Size bi contaya mal olur en fazla. Lpg yi hiç taktırmayın diyenleri ciddiye almayın. Ustanız iyi olsun sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benzin olmuş 5.47 olmuş LPG hemen hemen yarısı kadar.Sen bakma millete araba 0.1 motor bile olsa tasarruf tasarrufdur taktir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClock.Edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClock.Edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Clio 4 aracıma gecen sene LPG taktırdım. Bu motorda manifoldu alttan deliyorlar bildiğim kadariyla. Manifoldun delinmesinde elbet capak olayi olur. Bu ustanın el becerisine bagli olarak değişiklik gösterir. Çapak yuzunden 10000 km'de onarima giren motorlar var. Yıllardır manifold sokmeden her gün montaj yapip hiç sorun yaşatmayan ustalar var. Çok da takilmamak lazım iyi usta bulunca.

    Birkaç yer var aklımda,bir akrabamda ona taktırmış.

    Dediği yerle hiç konuşmadım,o yüzden söküp mü montaj yapıyor yoksa direk üzerinde mi deliyor bilmiyorum. Siz memnun musunuz? Manifold sökülüp mü deldiler sizin araçta?

    Gayet memnunum. Manifold sökülmedi. 22000 km dir kullaniyorum sorunsuz olarak. Yüksek hizda malum motor cok devir çevirdiği için fazla yakabiliyor. Ancak her halükarda ciddi kazancınız oluyor. Ancak subap erime problemi mevcut bu motorlarda. Yakit püskürtme ya da yaglama seçeneklerini sorun montajciniza.

    Subap mevzusunu sormuştum ama kimdi şimdi hatırlamıyorum,çok kişiyle konuştum çünkü. Bunlarda zaten fabrika lpg'li olanları var dedi. Öyle bir sıkıntı olmuyor demişlerdi. Sizin kit marka modeli nedir,yağlama var mı sizin araçta.

    Bizim motorlarda var erime sorunu. Yaklasik 50-60 bin km gider sonra değişim ister. Yaglama olursa da sanirim 80 bin km civarina kadar süre uzuyor. Ben Gasitaly F3 kiti taktırdım ekstra ucret ile enjektorlerini BRC enjektorune cevirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • d4f motor kodlu clio aracım var sandero ile aynı motor. Aracı aldım lpg yoktu 1.2 arabaya lpg mi takılır diyenler yüzünden taktırmadım ve 6 ay dayanabildim. Daha sonra Ankara da güzel bir yer bulup manifold sökülerek montaj yaptırdım , ve iyi ki lpg taktırmışım diyorum.

    Manifoldun sökülerek çapakların temizlenmesi gerekiyor. ayrıca klima gazı falan kaçmıyor klima hortumlarına müdahale yok.
  • h4rml3ss kullanıcısına yanıt
    Ankara da nerede takıldı ? Ostimdeki BRC mavideniz otogaz mı ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.