DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Pejo alınır mı Allah aşkına?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
173
Cevap
0
Favori
17.735
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      853 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:22:44
      Aklımdaki arabayı söylediğimde ilk aldığım tepkiyi bu başlığa girerken okudunuz.

      "Pejo alınır mı Allah aşkına?"

      Araba için ayırabileceğim bütçe max 33.000TL ve bunun üstüne çıkmak istemiyorum. İstanbul'da yaşıyorum ve az yakıt yakmak istiyorum. Ayrıca arabayı eşim de kullanacağı için otomatik olsun istiyorum. E hayırlısıyla bir de minik yolcumuz olacak nasipse biraz da bagaj lazım derken...

      Karşıma çıkan arabalar içinde en mantıklısı ve yüksek yıllısı Peugeot 308 HDI auto6r...

      tabi daha düşük yıllı corolla, focus bulabiliyorum ancak yüksek yıllı da olsun istiyorum.

      Peugeot'a karşı neden böyle bir ön yargı var? Neden alınmaz? Bu fiyata alınması mantıklı olan nedir peki?

      Yön gösterebilecek olan var mı? Kafam karma karışık oldu...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrin -- 2 Şubat 2012; 21:25:11 >
      _____________________________

    • Yarbay
      6108 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:27:11
      pejo alınmaz hocam 30 ona verecegine 60 vw ye veirrsin millet enayi der... Enayi denmesi cok özel bi durum bence sakın pejo alma yoksa sana enayi denmez...


    • Teğmen
      249 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:35:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: atrin

      Aklımdaki arabayı söylediğimde ilk aldığım tepkiyi bu başlığa girerken okudunuz.

      "Pejo alınır mı Allah aşkına?"

      Araba için ayırabileceğim bütçe max 33.000TL ve bunun üstüne çıkmak istemiyorum. İstanbul'da yaşıyorum ve az yakıt yakmak istiyorum. Ayrıca arabayı eşim de kullanacağı için otomatik olsun istiyorum. E hayırlısıyla bir de minik yolcumuz olacak nasipse biraz da bagaj lazım derken...

      Karşıma çıkan arabalar içinde en mantıklısı ve yüksek yıllısı Peugeot 308 HDI auto6r...

      tabi daha düşük yıllı corolla, focus bulabiliyorum ancak yüksek yıllı da olsun istiyorum.

      Peugeot'a karşı neden böyle bir ön yargı var? Neden alınmaz? Bu fiyata alınması mantıklı olan nedir peki?

      Yön gösterebilecek olan var mı? Kafam karma karışık oldu...

      Eğer içinize sindiyse alınır, gayet güzelde binilir. Peugeot'nunda diğer Avrupalı markalardan bir farkı yok. Her markada olduğu gibi sorunlu araçlar denk gelebilir, e onuda ekspertiz yaptırıp anlayacağınız için ekstra korkmanıza gerekde yok.



      _____________________________

    • Yarbay
      7618 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:38:08
      ben de opel astra , 308 , hyundai i30 arasında kalmıştım i30 aldım , geri kalır bi yanı da yok 1.6 crdi düşünebilirsin koltuk ısıtma , sunroof , soğutmalı torpido , ön arka kol dayamalar , 10 havayastığı falan 308'den üstün yanları var donanım olarak


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      647 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:40:40
      milletin lafına bakarsan tek alıncak araba volkswagen audi diye başlarlar pejo iyidir 2003 den sonra hiç bir pejoda sorun duymadım kullanan adamlar memnun kullanmayanlara göre hep dandiktir hdı motoru volvo pejo ford cıtroen kullanıyor volvoda 500.000 rahat gider diyen adam pejoda 100.000de biter diyor bilmiyorki aynı motor. 308 in hiçbir sorunu yok araştırmama göre temizse ezilmemiş yıpranmamışsa alınır güzelce binilir.


      _____________________________

      //2014 FİESTA 1.5 TİTANİUM //
    • Binbaşı
      1756 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:46:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: sissil

      pejo alınmaz hocam 30 ona verecegine 60 vw ye veirrsin millet enayi der... Enayi denmesi cok özel bi durum bence sakın pejo alma yoksa sana enayi denmez...

      neyini gördün arabanın.?



      _____________________________

    • Binbaşı
      1327 Mesaj
      02 Şubat 2012 21:50:40
      Yeni birşey değil sözde soykırım inkar yasasından öncede fransız araçlarına karşı bir önyargı vardı. 94 model citroen aracımızı satıyorum ilgilenen pm ile iletişime geçebilir.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      334 Mesaj
      02 Şubat 2012 22:08:31
      Üstat araç hoşuna gidiyorsa, aradığını bulabiliyorsan fiyatıda rakiplerine göre uygunsa alınır. Fransızmış Almanmış çokta fark etmiyor.


      _____________________________

      '15 BMW 4.20d xdrive
      '15 Mercedes ML250
    • Yarbay
      3625 Mesaj
      02 Şubat 2012 22:10:01
      sadece 3008'i alınır


      _____________________________

    • Yarbay
      6407 Mesaj
      02 Şubat 2012 22:14:21
      O önyargı sayesinde ucuza alıyorsunuz. "Pejo alınır mı Allah aşkına?" diyenler olmasaydı corolla fiyatına almak zorunda kalacaktınız.


      _____________________________

      GIGABYTE P55M-UD2 - i5 750 - 2x2GB CL7 - SANDISK 240GB SSD - WD 2 TB - HIS HD5850 - CORSAIR 350D - SILVERSTONE 700W STRIDER PLUS
    • Yüzbaşı
      352 Mesaj
      02 Şubat 2012 23:04:18
      206 plus 1.4 HDI kullanıyorum 2010 model
      0km fiyatı diğerlerinden 5-6 bin lira daha ucuz,yakıt tüketimi çok iyi,performansı o motora göre harika,yol tutuş 10 numara,iç dış tasarım diğer B sınıfı arabalardan daha sportif tabii kişiye göre değişir.
      Bunların dışında donanım,malzeme kalitesi vasat, bagaj aydınlatması yok ,tavan kolçakları yok!?!! gibi sinir bozucu detaylar mevcut
      Ama bence peugeot düşmanları birazda zamanında gençlik hayalleri olup alamadıkları için içten içe kin duyuyor olmasınlar bu markaya



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Şubat 2012 23:09:47
      ayni tepkiyi bende veriyorum malesef.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1564 Mesaj
      02 Şubat 2012 23:22:44
      bende hep alman ve italyan kullanmış biri olarak fransız alınırmı peugeot citroen renault alınırmı gibi ön yargılarım vardı.. ama büyük konuşmuşum..

      nasıl olduysa denk geldi 306 aldım. araçtan çok zevk aldım. 6 ay kullandıktan sonra aracım çok temiz olduğu için güzel bir müşteri çıktı sattım.

      yarın Düzce'de bir 307 buldum onu almaya gideceğim. ki forumda sık sık 307 lerin ne kadar sorunlu araçlar olduğunu dile getirdiğim halde.

      evet sorunlu bir araç sanayide bol miktarda görüyorum ama sunduğu donanım + içinin genişliği + tasarımı + dizel motoru beni cezbediyor. bu paraya bana bu kadar çok

      donanımı konforu sunan başka marka yok.. illaki başımın ağrıdığı anlar olacak ama bu saydığım artılar benim araca almama yeter.. içinizden geldiği gibi davranın.



      _____________________________

      BMW E46

    • Yüzbaşı
      803 Mesaj
      02 Şubat 2012 23:40:36
      307 de bazı hatalar var ama 308 de hatta 307 nin makyajlısında büyük oranda giderildi. Bu kadar donanımı bu kadar düşük fiyata başka araçta bulamadım. Hatta buna bile, çok vermişsin 307 o kadar etmez diyenler oldu. 2003 model 307 XT aldığım fiyata ancak 2000-2001 daha düşük donanımlı Focus-Astra-Golf falan alınabiliyordu.

      12.000 Km dir 10 aydır kullanıyorum. Dünyadaki en sorunlu araçlardan biri olarak insanların aklında yer etmiş olan 307 ye arızadan ötürü harcadığım para 60 TL.

      Bazı hataları var bütün kullanıcıları bilir ama durduk yere arıza çıkarmıyor.

      Arabamı kimseye karşı savunmuyorum, hiçbir arabayla karşılaştırıp üstün göstermeye çalışmıyorum. Muhabbeti olursa, Fransız işte Pejo dandik araba deyip geçiyorum



      _____________________________

      Auris CVT
    • Yarbay
      3886 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:10:31
      pejo alınmaz, reno alınmaz, vw alınmaz, x alınmaz, y alınmaz...

      peki biz ne alıp, neye binecez? yada alanlar enayi mi?

      ortaya bir araba koysan, 10 kişiye sorsan, emin ol 8 kişi farklı yorum getirir. boşver sen kafana göre takıl en iyisi



      _____________________________

      o araba alınır mı? bu araba satılır mı? ona bu kadar para verilir mi? bu araba o kadar etmezz... sen olsaydın ne alırdın, ben olsaydım nasıl satardım. yok benim arabam çok yakıyor, şu marka olsaymış daha iyiymiş... şu para olsun az yaksın çok kaçsın parçası vergisi ucuz olsun, hemen elden çıksın, yok sen delimisin ona kadar arabamı yoktu... EL AYA ÇIKTI, BİZDE HEP AYNI TATAVA...
    • Android Beta Kullanıcısı
      2442 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:20:04
      Valla 307 için elektirk sorunu en çok gördüğüm. Arkadaşın araca dokununca çarpıyorrdu ya da kapıları açınca falan xenon'lar falan çakıyordu. Bunun yanı sıra, dizeldi onunki ve 2 defa turbo değişti onun dışında dediğiniz gibi süspansiyonları falan oldukça iyi. rahatlığı da cabası.Ve özellikle de agresif kullanmazsan yakışı gerçekten çok iyi. Denk getirsem alır mıyım? Herhalde kenara bi 2000 lira ayırıp alırdım.


      _____________________________

    • Yarbay
      3107 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:23:01



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jjuuddaass -- 13 Mayıs 2012; 19:04:29 >
      _____________________________

      vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
    • Yarbay
      3156 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:26:09
      308 hdi alın paşa paşa binin.tavsiye ederim.teneke diyenlere yok bilmem ne sorunu var diyenlere aldırma ha 60 milyar para vereceksen o zaman vw derdim.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      386 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:28:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mertcan.

      ben de opel astra , 308 , hyundai i30 arasında kalmıştım i30 aldım , geri kalır bi yanı da yok 1.6 crdi düşünebilirsin koltuk ısıtma , sunroof , soğutmalı torpido , ön arka kol dayamalar , 10 havayastığı falan 308'den üstün yanları var donanım olarak




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      803 Mesaj
      03 Şubat 2012 00:41:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: Johnnn

      Valla 307 için elektirk sorunu en çok gördüğüm. Arkadaşın araca dokununca çarpıyorrdu ya da kapıları açınca falan xenon'lar falan çakıyordu. Bunun yanı sıra, dizeldi onunki ve 2 defa turbo değişti onun dışında dediğiniz gibi süspansiyonları falan oldukça iyi. rahatlığı da cabası.Ve özellikle de agresif kullanmazsan yakışı gerçekten çok iyi. Denk getirsem alır mıyım? Herhalde kenara bi 2000 lira ayırıp alırdım.

      Hocam yapma Allah aşkına süspansiyonları iyi deme ben kullanıyorum. Babamın Doblo sundan bir nebze daha iyi. 6 sene babamın Doblo sunu kullandım. Binek araç alınca yoldaki girinti çıkıntıları çok fazla hissetmem zannetmiştim ama 307 hayallerimi boşa çıkardı. Ama uzun yol konforu 10 numara



      _____________________________

      Auris CVT
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.