Saygı değer forum üyeleri sizlere sormak, danışmak istediğim 2006-2008 modellerde Passat B6 kasa 2.0 TDI Highline almayı düşünüyorum. Aranızda 2023e gireceğiz bu zamanda alınır mı diyenler olacaktır ama çok hoş bir araba. Yakın zaman da alan kullanan abilerim arkadaşlarım tecrübelerini paylaşabilirler mi? |
Passat B6 2022 yılında alınır mı?



-
-
Kenarda ağır bakımlarını ve kroniklerini yaptırabilecek durumunuz varsa neden alınmasın? Bence b6 passat zaten b5 den bile fazla bir milad olan bi kasa ve benim en sevdiğim kasadır neredeyse. Çok fazla ilki barındırıyor ve ilk kez audi a4 dışında kendi platformunda olan bi kasa
Zannımca aldıktan sonra 2.0 tdi highline için konuşuyorum kenarda bi 20.000₺ tutun derim uzun soluklu binersiniz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın durumuna bağlı, kenarda 20 bin TL bile az gelebilir.
Motor ne durumda?
Ön takımlar ne durumda?
Şanzıman ne durumda ?
Aracın genel hatları, şaşisi nasıl?
Direk b6 passat alınır mı demekten ziyade araca bakılması lazım. Hangi b6 passat - yoksa her araç alınır.
Bugün orjinal man filtre ve 7 l yağ 2000 TL geçer
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıng365 -- 5 Ekim 2022; 22:52:55 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2006-2008 arası alacaksanız PD diye tabir edilen eski tip motor olacaktır. Bu motorlarda kronik enjektör sorunu vardır ve yetkili serviste bunların belli bir dönem ücretsiz yenilemesi yapıldı ve sorun ortadan kalktı. Alacağınız aracın yetkili servis geçmişini mutlaka sorgulayın ve bu işlem yapılmış mı bakın. Yapılmadı ise almanızı tavsiye etmem. Zira 1 enjektör fiyatı yetkili serviste 11.000 TL.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Alınmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yaşta orta üst segment araçlar masraf çıkarması çok muhtemel araçlar. Standart bakımları aşağı yukarı güncel bir araç kadar tutar. MTV avantajınız olur. 2020 model üstü standart bir araçtan çok daha konforlu hissettirir. Ama bir masraf açarsa insanın uykularını bile kaçırır.
Bazı 2.0'lar bildiğim kadarıyla 1.6 blok üzerinde revizeler yapılarak 2000cc'ye yükseltilen motorlar. Bu sebeple gömlek çatlatma sorunu çıkıyor bir çoğunda. Tam net bir bilgiye sahip değilim ancak aklımda böyle bir bilgi var vs VW 2.0 TDI araçlara karşı önyargılıyım.
-
B6 kasada tercih edilebiliyorsa 1.4 tsi 122 daha olanlar daha temiz ve az km li oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2022de b6 alınır mı
tabi alınır, b6 dan sonra piyasaya çıkanlar passat falan değil ki.
o işin zirvesi b6 zaten
bende zirvede birakanlardanim,başka araba almıyorum
ha ben yetkili servise gidiyorum, tık dese orada alıyorum soluğu
3 5 masraf edip biniyorum
ama hor kullanılmış bakımı aksatilmis 2.0 tdi üzer
dikiş tutar bak,mondeo gibi değil .20 30 bin harcar binersin doğru ustayla veya yetkiliyle.
buradaki mesele temiz araba bulmak
buldun yürütecek paran da var al geç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alınır tabi neden alınmasın? En azından arabaya bindiğini anlarsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Passat'in standart bakimi nasil baska bir arac kadar tutuyor? Bugatti mi bu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2006 modelini 2 sene kullandım ve geçen sene sattım. Çok sağlam ve diri arabadır. Motoru kötü olmasa ( 1.6 fsi ) muhtemelen daha uzun binerdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 7 Ekim 2022; 6:31:9 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
He bugatti hee.
Yani atıyorum yağıdır filtresidir balataları diskleri bunlar güncel bi araçtan çok ta farklı değil. Bi egeayı bakımı atıyorum 2 bin tutar, passat 2.5 tutar gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 7 Ekim 2022; 7:29:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sanayiye sokarsan egea 1000 bu 2000
yetkilide egea 2500 3000 bu 3500 4000
ama sorunlu arabaya denk gelirsen egea 10 bine
bu 30 bine biter
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

2006-2008 arası alacaksanız PD diye tabir edilen eski tip motor olacaktır. Bu motorlarda kronik enjektör sorunu vardır ve yetkili serviste bunların belli bir dönem ücretsiz yenilemesi yapıldı ve sorun ortadan kalktı. Alacağınız aracın yetkili servis geçmişini mutlaka sorgulayın ve bu işlem yapılmış mı bakın. Yapılmadı ise almanızı tavsiye etmem. Zira 1 enjektör fiyatı yetkili serviste 11.000 TL.
|
Aracın durumuna bağlı, kenarda 20 bin TL bile az gelebilir.
Motor ne durumda? Ön takımlar ne durumda? Şanzıman ne durumda ? Aracın genel hatları, şaşisi nasıl? Direk b6 passat alınır mı demekten ziyade araca bakılması lazım. Hangi b6 passat - yoksa her araç alınır. Bugün orjinal man filtre ve 7 l yağ 2000 TL geçer |
2022de b6 alınır mı
tabi alınır, b6 dan sonra piyasaya çıkanlar passat falan değil ki. o işin zirvesi b6 zaten ![]() bende zirvede birakanlardanim,başka araba almıyorum ha ben yetkili servise gidiyorum, tık dese orada alıyorum soluğu 3 5 masraf edip biniyorum ama hor kullanılmış bakımı aksatilmis 2.0 tdi üzer dikiş tutar bak,mondeo gibi değil .20 30 bin harcar binersin doğru ustayla veya yetkiliyle. buradaki mesele temiz araba bulmak buldun yürütecek paran da var al geç |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X