Şimdi Ara

Olan İnternetimi Kestiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
4
Favori
16.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 182
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 22
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • FILPRAES (22 mesaj) Fr.BJK (18 mesaj) trkys7 (13 mesaj) fbbergen (9 mesaj) ogulcangoktas (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (204 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (13 mesaj)
  • @
311 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, aktif Turknet abonesiyken aktif şekilde internet kullanırken birdenbire internetim kesildi ve destek talebi açtım. 10 gün sonra bana gelen geri dönüşte altyapıda fiberleştirme yapıldı iptal edip tekrar başvuru yapın. Bunu görünce işkillendim çünkü bir çalışma yapılmadı ve yapılan çalışma 5-6 ay önce olmuştu. Direkt altyapı sorguladım ve şok oldum port dolu yazıyordu. Olan internetim kesilmiş ve portu başkasına tahsis etmişsiniz. Herhangi bir talebim ve herhangi bir rızam olmadan. Destek kaydına altyapı olduğunu böyle işlem yapılmadığını söylesem de dinlemediler okumadılar tek dedikleri iptal edin iptal edin iptal edin tekrar başvurun (bence robot olabilirler). Türk Telekoma gidip soruşturdum nasıl altyapı olmaz diye baktılar ve port dolu dediler ve size ait olan portu alamazlar. Ben de iptal edip tekrar başvuru yapmaya çalıştım ama denilen şu bu sefer altyapı yok başvurunuzu alamıyoruz belli ki internetimi başkasına vermişsiniz herkes kullanıyorken benim mi altyapım yok? Artık naptınız kime verdiniz portu bilmiyorum cimer gibi ilgili mecralara şikayetimi oluşturdum. Beni mağdur ettiniz 1 aydır evde internetim yok. Portumu bana tahsis edilmiş olan interneti rızam olmadan kestiniz o portu tekrar istiyorum kime verilmiş bulup iptal edip tekrar bana verirsiniz artık.


    Edit: Destek kayında gerçekleşenleri paylaşacağım.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c8/56/78/c85678331bf228041abfd29c0eded765.jpeg&t=0&width=480&text=1


    Sorun 20.10.2020 tarihinde başladı basit bir sorun sanmıştım.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/85/3e/76/853e76f0909dce54c677403501468b13.png&t=0&width=480&text=1

    4 gün sonra bana söylenen hattımı iptal ettikleri


    aradan yaklaşık 7-9 gün sonra sadece söyledikleri şey şu şekilde oldu

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b8/17/93/b81793bc830471d25aa1acff36388d8a.png&t=0&width=480&text=1

    Akabinde ne yazarsam yazayım ne desem de hiçbir yanıt vermediler farklı destek kayıtları açsam da bu başta açılan destek kaydından devam edildiği söyleniyordu. Ne yaptıkları da belli değil.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/58/db/76/58db76363e9c1785e17fc1bbe4e9ae0c.png&t=0&width=480&text=1


    Bana yaptırılan şey iptal ettirmek daha sonrasında yeniden başvuru yapmak iptal ettirdim ama başvurumu almadılar. Hat devri yapmaya çalıştım devre numarası görünmediği farklı iss ler tarafından söylendi. Yeni hat talebi bulununca evde internet var iptal ettirmeniz lazım denildi. Benim sorunumu TurkNet yarattı dedikleri gibi iptal ettirdim başvuru yapmaya çalışınca da başvurumu almadılar. Sevgili @TurkNetDestek nasıl bir çözüm bulacaksınız mağduriyetime?



    müşteri numaram: 1527785




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FILPRAES -- 26 Kasım 2020; 17:45:29 >



    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Arkadaş ile dalga geçme seni uyarıyorum yoksa seni kınarım.

    konu sahibi mi size dedi benim internetimi iyileştirin o arada başkasına yerleştirin filan yok

    burada bence sen tüm yetkini ve hür vicdanını kullan arkadaşın portunu ötekinden geri mi aldırıyorsun yeni mi verdiriyorsun ne yap et internet’te sörf yapmasını sağla

    Kaç yıldır forumlarda neler okudum, gördüm bu denli saçma bir açıklama görmedim. Siz müşterinize sahip çıkamıyorsanız ne diye bu sektöre giriyorsunuz? Bunu da geçtim böyle bi saçma açıklamayı yaparken utanmadınız mı derler adama.

    "İyileştirme yapmak için port değişti, hayır hayır değişmedi, sizin portunuzu mevcut yerinden çıkardık ve şuan portlar dolu olduğu için size yer kalmadı."

    Açıklamanızın açıklaması diyelim mi @TurkNetDestek

    Bu nasıl bir iyileştirmedir ki adamın portunu elinden alıp başkasına veriyorsunuz? Sonra da utanmadan boş port yok, başvurunuz kabul edilememiştir diyorsunuz. Suçu da yerleşik operatöre atabiliyorsunuz. Yani yerleşik operatör ağzınıza iki tane çakıp elinizden portunuzu alabiliyor öyle mi? Adama sormazlar mı, e kardeş o zaman senden niye abonelik alalım ki yerleşik operatör varken? Müşteriyi enayi yerine koymuşssunuz apaçık.

    Türkçe Meali:


    Evet size ait bir port vardı ama tanıdık, ahpap, işte birileri devreye girdi, biz de kura çektik, size çıktı, sizin portu başkasına sattık. soğuk su verecektik ama evden ulaşamadık. Hadi şimdi naş.

    Burada kim yalan söylüyor açıklayın. Telekom çalışma olmadığını siz ise bütün suçun onlarda olduğunu söylüyorsunuz. İkinizden birisi yalan söylüyor. Belgeler ile ıspatlayın suçun telekom taraflı olduğunu. Belgeleri koyamıyorsanız yalancı sizsiniz.

    Utanmadan adamin olan internetini kesip portunu baskasina verip simdi port yok diyorsunuz ayıptır ya iş ahlaki azcik su yapılan Avrupa'da olsa tazminat bile alır
    Kendileri başkasına portumu verip sonra suçu yerleşik operatöre atıp yerleşik operatörle görüştüğümde bir çalışma olmadığını öğrenip internetimi geri istediğimde veremeyeceklerini söylüyorlar. Pandemi döneminde uzaktan eğitim zorunlu haldeyken mağdur duruma düşüren TurkNet ne yapıp edip bana hakkım olan interneti vermelisin.

    Tebrikler! Yeni achivement kilidi açıldı...


    "Saçmalamakta sınır tanımayanlar"


    "Müşteriyi sonuna kadar mağdur edenler"


    Bravo

    Yazık günah milletin burnundan getiriyorlar resmen sabahtan akşama kadar herkes şikayetçi bu türknetten herkese destek vermiş gibi görünüp hiçbirinede yardım etmiyorlar sadece burda göstermelik ekiplere bildirdim diye yazıyor aklı olan türknete bulaşmasın 15 tl ucuz diye almayın verin 100 tl başka issden alın kafanız rahat etsin uğraşmassınız hiç degilse.
  • Binbaşı
    1446 Mesaj
    Şaka gibi olay

    Takip



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    20119 Mesaj
    Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.

    "Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bir bende mi oluyor bur sorun? Türk telekoma gidip sorduğumda herhangi bir çalışma yapılmadığını öğrendim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    148 Mesaj

    Bu nasıl bir iyileştirmedir ki adamın portunu elinden alıp başkasına veriyorsunuz? Sonra da utanmadan boş port yok, başvurunuz kabul edilememiştir diyorsunuz. Suçu da yerleşik operatöre atabiliyorsunuz. Yani yerleşik operatör ağzınıza iki tane çakıp elinizden portunuzu alabiliyor öyle mi? Adama sormazlar mı, e kardeş o zaman senden niye abonelik alalım ki yerleşik operatör varken? Müşteriyi enayi yerine koymuşssunuz apaçık.

  • Teğmen
    247 Mesaj
    Yazık günah milletin burnundan getiriyorlar resmen sabahtan akşama kadar herkes şikayetçi bu türknetten herkese destek vermiş gibi görünüp hiçbirinede yardım etmiyorlar sadece burda göstermelik ekiplere bildirdim diye yazıyor aklı olan türknete bulaşmasın 15 tl ucuz diye almayın verin 100 tl başka issden alın kafanız rahat etsin uğraşmassınız hiç degilse.
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.

    "Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."

    Arkadaş ile dalga geçme seni uyarıyorum yoksa seni kınarım.

    konu sahibi mi size dedi benim internetimi iyileştirin o arada başkasına yerleştirin filan yok

    burada bence sen tüm yetkini ve hür vicdanını kullan arkadaşın portunu ötekinden geri mi aldırıyorsun yeni mi verdiriyorsun ne yap et internet’te sörf yapmasını sağla




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kendileri başkasına portumu verip sonra suçu yerleşik operatöre atıp yerleşik operatörle görüştüğümde bir çalışma olmadığını öğrenip internetimi geri istediğimde veremeyeceklerini söylüyorlar. Pandemi döneminde uzaktan eğitim zorunlu haldeyken mağdur duruma düşüren TurkNet ne yapıp edip bana hakkım olan interneti vermelisin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.

    "Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."

    Burada kim yalan söylüyor açıklayın. Telekom çalışma olmadığını siz ise bütün suçun onlarda olduğunu söylüyorsunuz. İkinizden birisi yalan söylüyor. Belgeler ile ıspatlayın suçun telekom taraflı olduğunu. Belgeleri koyamıyorsanız yalancı sizsiniz.

  • Teğmen
    180 Mesaj
    Utanmadan adamin olan internetini kesip portunu baskasina verip simdi port yok diyorsunuz ayıptır ya iş ahlaki azcik su yapılan Avrupa'da olsa tazminat bile alır
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Kaç yıldır forumlarda neler okudum, gördüm bu denli saçma bir açıklama görmedim. Siz müşterinize sahip çıkamıyorsanız ne diye bu sektöre giriyorsunuz? Bunu da geçtim böyle bi saçma açıklamayı yaparken utanmadınız mı derler adama.

    "İyileştirme yapmak için port değişti, hayır hayır değişmedi, sizin portunuzu mevcut yerinden çıkardık ve şuan portlar dolu olduğu için size yer kalmadı."

    Açıklamanızın açıklaması diyelim mi @TurkNetDestek




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    781 Mesaj
    Konu başlığını okuduğumda direk turknet kesin dedim ve öyle oldu. Turknet artık çığır açıyor her gün akla gelmeyecek sorunları okuyorum. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilemiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    turknete gecen ay basvurdum 15 gun baglamadilar sonra iptal ettim iyikide iptal etmisim basvuruyu diyorum boyle konulari gordukce



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj
    Adamın portunu satmış siniz yemeyin bizi.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    Bana da adslden vdsle geçiş yapabilirsiniz demişlerdi, onların sözüne inanıp vdsl modem alıp geçiş talep ettim. Profili vdsl olarak güncelledikten sonra hizmet veremeyip siz vdsl kullanamazsınız sizin bölgenizde vdsl yok demişlerdi. Çözüm olarak iptal edip başka operatörden vdsl hizmeti aldım. Türknetin sözüne de inanılmaz yapacağına da başka operatörde boş port varsa hiç uğraşmayıp iptal edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Port iyileştirmesi diyorlar ama altyapım 100 mbps destekli vdsl di bu da yalan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Yıl 2020 , nasıl böyle bir olay meydana gelebiliyor ? Adamın resmen portu çalınmış. Şaka mı bu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erendpt -- 25 Kasım 2020; 20:33:50 >
    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    @TurkNetDestek benim olan internetimi geri istiyorum yalanlarınızla uğraşmak istemiyorum belgelerinizle kanıtlayın desek de kanıtlayamazsınız. Ne yapıp edip internetimi verin iptal ettirip sonra altyapı yok diyip başvurumu da almıyorsunuz siz yaptırdınız siz çözeceksiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    188 Mesaj

    turknetten sonrasını okumadım, potansiyeli var firmanın her türlü mağduriyet yaratabilir.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Masal Oku
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.