|
Merhaba, Belediye kepçesinin kabloyu kopartması sonucu 18.05.2022 tarihi itibariyle internetim kesildi. Hergün bıraktığım arıza kayıtları sonunda 1 hafta sonra saha ekipleri geldi ve kablonun kopuk olduğunu gördüler. Türk telekom online işlemlerden yazdığım şikayetlerin sonun 05.06.2022 tarihinde sorunun çözüleceğini söylediler fakat aradan geçen 19 günün sonunda hiçbir çalışma yapılmadı ve bugün tekrar ileri bir tarihe 15.06.2022 de sorunu çözüleceğini söylüyorlar tabikii inanmıyorum. Tivibu kullandığım için televizyonda açılmıyor. Kocaeli / Körfezde yaşıyorum. Başına böyle bir durum gelen oldu mu ? Bu durumu nasıl çözebilirim nereye şikayet etsem sonuç alabilirim ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi envengineer -- 6 Haziran 2022; 14:28:53 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
Hızlı






