Şimdi Ara

Vodafone Beni Madur Etti Nereye Şikayet Edebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
48.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??


    ŞİKAYETVAR.COM A ŞİKAYETİNİZİ YAZINIZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam oraya yazdım acaba bu site etkilimidir ? yani oraya yazdığımız şikayetleri gerekli mercilere kensimi bildiriyor nasıl oluyor anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Sağolun hocam oraya yazdım acaba bu site etkilimidir ? yani oraya yazdığımız şikayetleri gerekli mercilere kensimi bildiriyor nasıl oluyor anlamadım

    yüzde yüz etkili. Yazıpta sonuç almadığım şikayet olmadı.

    Burayada yaz

    http://forum.vodafone.com.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noxco -- 16 Ocak 2014; 2:54:38 >
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Orayada yazdim hocam cok sagolun..bir iki gune durum duzelmezse mahkemeye basvuracagim..ben boyle rahat vurdumduymaz bir operator gormedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone da bu işler ağır işler. Ama yüzde yüz haklı olduğundan ötürü, yardımcı olmak zorundalar. Suç aslında geçiş yaptığın bayinin. Yanlış giriş yapmış besbelli.
    Müşteri memnuniyeti adına belki bir şeyler yapılabilir. Bu konularda Türkcell çok iyi.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz cok agir isliyor 25 gunde bir tarifeyi duzeltemediler..Benim bir sucum yok bayi hatali islem yapmis eyvallah ama bu hatalarin bedelini neden ben oduyorum? Bayi nekadar hatali olsada bir operator calisani bukadarmi sorumsuz olur..inanin hergun m.h aramaktan ve hep ayni bahaneleri duymaktan usandim..boyle basit bir sorunu bile yaklasik bir ayda halledemiyorlarsa biz musterilerden kaynakli bir sorun ciksa vay halimize diyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoTuTuRK -- 16 Ocak 2014; 4:15:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzde yüz haklısın. Fakat dediğim gibi haklı olman maalesef onları hızlandırmayacaktır. Ben uzun zamandır vodafone kullanmıyorum. Bu tip sıkıntılarda, Turkcelle bir mail atmak yetiyor, ertesi sabah hemen arayıp sıkıntıyı gideriyorlar. Vodafone aylar sonra dönüş yapar, sanırım yeterli elemanları yok. Ben vodafone kızdım, faturamıda ödemedim, icraya vermişler :) Bakalım kavgamız nasıl bitecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noxco -- 16 Ocak 2014; 4:20:00 >
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Cok iyi yapmissiniz benimde aklimdan turlu turlu isler geciyor ya neyse
    Etrafimdaki herkes vodafone kullaniyor mecburiyetten bende kullaniyorum..yoksa 2. Hattim avea ve gayet memnunum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapayım, 3 ay peşlerinden koştum, kimse sallamadı beni, onlar benim peşimden koşsunlar azda dedim :)

    Bende avealı oldum, az öncede tamda benlik bir paket gördüm.

    http://www.woops.com.tr/faturasiz-woops/paketler/kafama-gore-paketler-500

    iyiki avea var, yoksa vay halimize :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??


    en etkili sikayet yeri surasidir:
    https://tuketici.btk.gov.tr/sikayetyaz/




  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Ben de 15 lira gelmesi gereken faturanin 54 lira gelmesi yuzunden avedan vidafone gecmistim. Surpriz fatura yok bu operatorde en azindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben ozgurgencliydim tarifemi değiştirdim iki yıl önce sms falan da iptal olmuştu ama gel gör ki bu gün yükleme yaptım ve Vodafone nereden kesinti yapsam diye düşünüp bu paketi bahane ederek mevcut tarifem yerine iki yıl önceki tarifemi yeniledi ben musteri hizmetlerini aradım parami versinler diye yüzüme kapattılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Yüzde yüz haklısın. Fakat dediğim gibi haklı olman maalesef onları hızlandırmayacaktır. Ben uzun zamandır vodafone kullanmıyorum. Bu tip sıkıntılarda, Turkcelle bir mail atmak yetiyor, ertesi sabah hemen arayıp sıkıntıyı gideriyorlar. Vodafone aylar sonra dönüş yapar, sanırım yeterli elemanları yok. Ben vodafone kızdım, faturamıda ödemedim, icraya vermişler :) Bakalım kavgamız nasıl bitecek.

    İyi cesaret valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tarifem 25 TL idi kendi kendilerine tarifemi değiştirmişler şuan ki tarife ücretim 53 TL olmuş. Benim kimseyle sözleşmem yoktur . Ben kendim şahsen sözleşme yapmadım bu Vodafone dolandırıcıdır. Bu yüzden ki sizi dava edeceğim . Tarifemi kapatma ücreti olarak da 110 TL istiyorlar müşteri hizmetleri bize yardımcı olmuyorlar. Ben başka bir operatöre geçeceğim hem de sizi de dava edeceğim. Benim kardeşim avukat hemen size dava açacağım kimse bizle ilgilenmezlerse ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet8063 -- 4 Mayıs 2018; 20:49:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet8063 A kullanıcısına yanıt
    Tuketici heyetine ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldır vodafone yanımda çarkını çeviriyorum süpriz çıkıyor müşteri hizmetlerini aradım hattımı kapattırıcam dedim sizinle ilgileneceğiz bir daha aynı problemi yaşamıycaksınız dediler ama yine aynı oluyor ben böyle kötü bir hat görmedim kimse vodafone geçmesin sakın ben kapattırcam hattımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nalan N kullanıcısına yanıt
    En iyisi turkcell ama ondada uygun tarife yok ne yazıkki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoTuTuRK -- 30 Eylül 2019; 11:43:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.