Şimdi Ara

Nereye Şikayet Edebilirim ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • envengineer kullanıcısına yanıt
    E oha ama yani. Bari öyle bırakın da tamiri kolay olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • envengineer kullanıcısına yanıt

    Bulunduğunuz yer Büyükşehir belediyesi mi? Kablonun koparıldığı cadde Büyükşehir yetkisinde mi yoksa ilçe belediyesi yetkisinde mi? Sokak mı veya?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 7 Temmuz 2022; 15:19:27 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Kocaeli / Körfez bulunduğum yer. Kablonun koparılıdığı yerde cadde yani Büyükşehirin yetkisinde

  • envengineer kullanıcısına yanıt

    Hocam bu durumda konuyla ilgili olarak Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Aykome birimini de bayramdan sonra arayıp konuyu iletin dilerseniz. Durumu anlatın yardımcı olabilirlerse sizi yönlendirirler.

  • Hocam teşekkür ederim çok şükür ki bugün itibariyle internetim bağlandı. Tanıdık bulmadan araya birini koymadan malesef çözülmüyor bu sorunu yaşayıp çözüm ararken bu foruma gelen kişi için söylüyorum. Eğer başınıza böyle bir durum gelirse türk telekomun müşteri temsilcilerinin hiç bir sözüne güvenmeyin her sözleri sizi oyalamak için, ekiplerin birbirinden haberi yok, bulabiliyorsanız belediye çalışanlarından eş dost tanıdıkla halletmeye çalışın başka çözümü yok. Bugün itibariyle 50 günü geçti. Taahütüm bittiği gün başka bir İnternet servis sağlayıcısına geçicem.

    Konuya mesaj atan destek evren arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.

  • 8 aydır giderilemeyen sorun tek bir mail ile 20 dkk da halloldu ama sadece benimki neden bukadar uzatiyorlar anlamıyorum CEO nun e mail adresini bütün mahalleye verdim umarım onlar içinde çözüm sunarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.