Şimdi Ara

Yetkili Servisi nereye şikayet edebilirim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
5.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Benim şöyle bir sıkıntım var:
    1 yıl önce almış olduğum ocağın bir parçası kırıldığı için 3 ay önce garanti kapsamında servise götürdüm ve 3 aydır bu parçayı bir türlü servis temin edemedi. Müşteri hizmetlerini arıyorum tamam efendim hassasiyetle takip ediyoruz diyorlar ama hiçbir gelişme yok. Sürekli başından savıyorlar beni. Ben hukuki olarak hakkımı nasıl arayabilirim. Nereye şikayet edebilirim. Bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Servisteki işlem süresi aşıldığı için para iadesi talep edebilirsiniz. Hakem heyetine başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyetine başvurup yasal servis süresi içinde ürünün size teslim edilmediği gerekçesi ile para iadesi talep edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü 1 yıl önce almışım para iadesi oluyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti kapsamindaysa olur. Dilekçeye servis başvuru formunu ekleyin veya fotokopisini. Sure aşıldığıni ispatlarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.