Şimdi Ara

Nano Bor Power'ı test eden var mı? TEST EDİLDİ... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
246
Cevap
3
Favori
103.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kendi yazdığım mesajı tekrar okuduğumda, gereksiz yere sert bir tavır takındığımı gördüm. sen de kusura bakma...
    ürüne dönecek olursak; anladığım kadarıyla, ürünü kullananların bir kısmı memnun değil, bir kısmı da memnun. bu farkın iki nedeni olabilir.
    1- ürün her motorda aynı performansı vermiyor. ben kendi aracım için değerlendirecek olursam, aracım şu anda 270 küsür binde. daha önce 240 binde motor yapılmış. dediğim gibi ben üründen memnun kaldım ama güç artışı görmedim. dolayısıyla, ürün her araçta farklı etki yapıyor olabilir.
    2- ürünün yanlış kullanılmış olma ihtimali de söz konusu. zira, kullanım kılavuzunda, motor yağı ve filtresi değiştikten sonra, motor sıcakken, çalkalayarak konulması gerektiği söyleniyor. ürün konulduktan sonra da, yarım saatten fazla çalıştırılması söyleniyor. üründen performans alamamanızın sebebi, bu kullanım direktiflerine uyulmamış olması da olabilir.
    ama tekrar belirteyim. söylediklerim tamamen benim tahminim. bu konuda iddialı değilim.




  • önemli değil arkadaşım bende mesajını tam okumadan hüküm vermiştim. Ürünü kullanım kitapcığında ne yazıyosa harfi harfine uyguladım on dakika çalkakayın diyodu yarım saat çalkaladım motor sıcakken koydum ha bu işlemleri yapmadan önce motor yağı yağ filtresi hava filtresi bujiler ve buji kablolarını bile yeniledim tam etkili olsun diye yağıda castrol magnatec 10-40 aldım ürünü koyduktan sonra etkili olsun diye bir saat gezdim araba ile ama hiçbi fark yapmadı ne seste gerçi arabanın fazla bi sesi yoktu ne performansta nede yakıt tüketiminde. Yani dediklerinin hiçbirisi gerçekleşmedi ürünüde doğru kullandım ama nafile hiçbir işe yaramadı.
  • Harfi harfine uyguladım diyorsun ama Sen 10 dk yerine 30 dk çalkaladığın için verim alamamışındır:))))))
    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    önemli değil arkadaşım bende mesajını tam okumadan hüküm vermiştim. Ürünü kullanım kitapcığında ne yazıyosa harfi harfine uyguladım on dakika çalkakayın diyodu yarım saat çalkaladım motor sıcakken koydum ha bu işlemleri yapmadan önce motor yağı yağ filtresi hava filtresi bujiler ve buji kablolarını bile yeniledim tam etkili olsun diye yağıda castrol magnatec 10-40 aldım ürünü koyduktan sonra etkili olsun diye bir saat gezdim araba ile ama hiçbi fark yapmadı ne seste gerçi arabanın fazla bi sesi yoktu ne performansta nede yakıt tüketiminde. Yani dediklerinin hiçbirisi gerçekleşmedi ürünüde doğru kullandım ama nafile hiçbir işe yaramadı.




  • bak çok çalkalamaktan kaynaklanıyosa olabilir on lafım yok
    quote:

    Orjinalden alıntı: komador

    Harfi harfine uyguladım diyorsun ama Sen 10 dk yerine 30 dk çalkaladığın için verim alamamışındır:))))))
    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    önemli değil arkadaşım bende mesajını tam okumadan hüküm vermiştim. Ürünü kullanım kitapcığında ne yazıyosa harfi harfine uyguladım on dakika çalkakayın diyodu yarım saat çalkaladım motor sıcakken koydum ha bu işlemleri yapmadan önce motor yağı yağ filtresi hava filtresi bujiler ve buji kablolarını bile yeniledim tam etkili olsun diye yağıda castrol magnatec 10-40 aldım ürünü koyduktan sonra etkili olsun diye bir saat gezdim araba ile ama hiçbi fark yapmadı ne seste gerçi arabanın fazla bi sesi yoktu ne performansta nede yakıt tüketiminde. Yani dediklerinin hiçbirisi gerçekleşmedi ürünüde doğru kullandım ama nafile hiçbir işe yaramadı.






  • Orjinalden alıntı: yahyademirci

    bak çok çalkalamaktan kaynaklanıyosa olabilir on lafım yok
    bundandır bundaaannn
  • Arkadaşlar hatamı ettim iyimi ettim kötümü ettim bor power siparişi verdim bugün yarın elimde olur yağ değişimide geldi zaten en iyisi deneyip kendim karar vereceğim
  • Böyle şeylere para vermeyin arkadaşlar..
  • 21-09-2004 yılında pclabs'e üye oldum. yanlış hatırlamıyorsam da ondan kısa bır sure sonra da DH uyesi olmaktan kendimi alamadım. ben memorystick alcak olsa bile kılı kırk yaran "hasta"lardanım :) muhakkak araştırır öyle alırım. ve mesaj sayılarıma da bakarsanız bunca yılda ne kadar az mesaj yazdığıma şaşarsınız.

    -Çünkü ben sadece kullandığım ürün hakkında yorum yaparım-


    ekşisozlukte de yazmıştım bu konuyu bor power başlığında ve inanın bu firmanın Türk olup olmaması UMRUMDA DEĞİL! Yıllarca türk malı diye bize kakılanlar beni türk firmalarına karşı önyargılı olmaya itti. istediğinizi söyleyin ama ben Vestelden beyazeşya almam (TV alırım güzel yapiolar), Arçelikten TV almam (beyazeşyayı güzel yapiolar) Bekodan TV alırım başka hiç bisey almam:) bunlar yılların tecrüesidir dostlarım, yaşı elveren de iyi hatırlar eski günleri

    BEN TÜRK YAPIMI OTOMOBİL HAYATTA ALMAM!!!

    Fiatı sırf tr de üretiliyor diye almam; hyundai almam güvenmem... saçma geliyor biliyorum ama birinin üretim bandında diğerinin de test merkezinde çalışan arkadaşlarım var aynısını onlar da söylüyor:)

    ancak çok iyi işler yapan firmalar da çıkıyor bizden. O yüzden ben de cibilliyetine önem vermeden bu ürünü denemek istedim.

    ve tabii ki öncelikle araştırdım. Okudum, baktım. aslını astarını kontrol ettim. kanaatimi ögrenmek isteyene daha fazla uzatmamak için bakmak isteyen eksisozluğe baksın derim.

    ---BU MERET İŞE YARIYOR!---

    kimin başina geldiğini doorusu bilemem ve hatta yorum da yapamam ama benim 2003 peugeot boxer hdi de bariiz işe yaradı bi kere:

    1-- motor sesini hemen fark ediyorsunuz. kesinlikle burda olumlu bir katkısı var
    2-- çekiş bariz artıyor!! bu oldukça subjektif bir yorum farkındayım ama bariz bir şekilde motorun sesi azalmasına rağmen çekişi kuvvetlendi, yalnız dikkat ben max. hızdan değil kalkış hızından ve yüklü haldeki rahatlamadan bahsediyorum.
    3-- kendini hayli hayli hatta fazlasıyla amorti ediyor hatta o da değil bariz kara geçiriyor:) benimkisi 2. kullanımdan sonra asıl gösterisini yaptı. şöyle ki; ilk kullanımdan önce km de 33 kuruş yakarken şimdi 28 kuruş yakıyor

    bu son söylediğim de km başına 1 krş tasarruf diyen arkadaşların savını güçlendirebilir çünkü ben bunu 2. kullanımdan sonra elde ettim. ilkinden sonra bu kadar bariz bir fark yoktur ben de kullanım koşullarındaki oynama payındandır die geçiştirmiştim. ama sırf çekiş arttığı için ve motor sesi düzene girdiği için ikinci kez kullanma kararı almıştım.

    velhasılı kelam daha fazlasını yazmaya üşendim (zaten bayaa yazdım sırf yardım için)benim tavsiyem bu kadar dostlar. ama son söylemek istediğim şu ki eğer türkiye kurumlarınca onaylanan bir zımbırtı olsaydı ben kesinlikle denemezdim bile ancak ürün tüv-nord (almanya) onaylı ve teknoloji müzesinde sergileniyor ayrıca motora bişey olsa zaten garanti karşılıyor :))




  • Forumları araştırın, onno usta bile işe yaradığını ve kandırmaca olmadığını söylüyor. Bende sadece ses ve yakıt tasarrufu iyileşmesi ile kalmadı, aracın fan açmasında da azalma oldu. Sanırım sürtünme azaldığı için ısı biraz daha stabil kaldı. Her hafta sonu İstanbul-Adapazarı arası gidiş geliş 4000-5000 devir 3-4 saat çalıyor bu araba.
  • başka deneyen arkadar varmı acaba?

    ustam banada tavsiye etti, ozellikle yag eksilten motorlarda cok faydasi oluyormus
  • Bond777 arkadaşım, bir yanlış anlamaya neden olmamak için bir konuya açıklık getirmek gerektiğini düşünüyorum. Yağ eksiltme ve yağ yakma çok farklı şeylerdir.

    Yağ yakma, motor parçalarından sekman, gömlek ve pistonlar ile subap ve subap klavuzları arasındaki yağ boşluklarının aşınmalar nedeniyle standart ölçülerinin üzerine çıkması ile meydana geldiği gibi aynı zamanda subap keçelerinin görev yapmaması ve hatta turbo motorlarda turbo mili ile burçları arasında meydana gelen aşınmalar nedeniyle de yağ yakmalar olabilmektedir. Hatta hava emiş sisteminde meydana gelen hava emiş zorlukları ki bu hava filtresinin tıkanması ya da hava emiş hortumlarında meydana gelen daralma yada hava emiş boğazına girmiş herhangi bir cisim nedeniyle emme manifoldunda meydana gelen aşırı vakum sebebiyle kapalı devre karter havalandırma sisteminden normalin üzerinde yağ emilmesi de yağ yakma şeklinde kendini göstermektedir.

    Yağ eksiltme ise, motor içindeki sürtünme ve yanmalar sonucu meydana gelen ısılardan dolayı yağın buharlaşması ve bu buharın (eskiden motorlardaki yağ buharı karterden bir hortum ile aşağıya salınır yani atmosfere bırakılırdı) yeni teknoloji tüm araçlarda çevre kirliliğini azaltmak için kapalı devre karter havalandırma sistemleri yolu ile yanma odasına gönderilerek yakılması sonucu oluşan eksilmelerdir. Tabiki Motorun conta ve keçelerinden sızan yağlar da yağ aksilmenin nedenlerindendir.

    Bildiğim kadarıyla Bor Power kimyasal bir dolgu malezemesi olmadığından yağ yakan motorlarda kullanılması tavsiye edilmiyor. Ancak yağın sıcaklığını düşürdüğü için yağ buharını azaltıp eksilmeleri azaltıyormuş.




  • sipariş verdiğim bor poweri aldım kullandığım yağ gm 10w40 idi yeni değişeceğim yağım castrol 10w40 mağnetech yarın motora koyacağım bakalım etkisi olacakmı yağını kendim değiştireceğim içerisinde bir damla yağ kalmayıncaya kadar boşaltıyorum daha önceki yağ değişiminide kendim yapmıştım.benim bor poweri almamın nedeni yağ yakmasına karşı kullanmak içindir.yaz aylarında 1000km de 1 lt ye yakın eksilme vardı bu kışın ise 2000 km de 1 lt olarak eksiltti yaz ve kışın eksiltme nedenine gelince sanırım yazın gideceğim yere hemenhemen lpg ile gittiğimden kışın ise benzinde gitmesinden kaynaklanıyor olabilir.yani lpg de daha fazla eksiltiyor olabilir.deneyip göreceğiz bakalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AcarBey

    Bond777 arkadaşım, bir yanlış anlamaya neden olmamak için bir konuya açıklık getirmek gerektiğini düşünüyorum. Yağ eksiltme ve yağ yakma çok farklı şeylerdir.

    Yağ yakma, motor parçalarından sekman, gömlek ve pistonlar ile subap ve subap klavuzları arasındaki yağ boşluklarının aşınmalar nedeniyle standart ölçülerinin üzerine çıkması ile meydana geldiği gibi aynı zamanda subap keçelerinin görev yapmaması ve hatta turbo motorlarda turbo mili ile burçları arasında meydana gelen aşınmalar nedeniyle de yağ yakmalar olabilmektedir. Hatta hava emiş sisteminde meydana gelen hava emiş zorlukları ki bu hava filtresinin tıkanması ya da hava emiş hortumlarında meydana gelen daralma yada hava emiş boğazına girmiş herhangi bir cisim nedeniyle emme manifoldunda meydana gelen aşırı vakum sebebiyle kapalı devre karter havalandırma sisteminden normalin üzerinde yağ emilmesi de yağ yakma şeklinde kendini göstermektedir.

    Yağ eksiltme ise, motor içindeki sürtünme ve yanmalar sonucu meydana gelen ısılardan dolayı yağın buharlaşması ve bu buharın (eskiden motorlardaki yağ buharı karterden bir hortum ile aşağıya salınır yani atmosfere bırakılırdı) yeni teknoloji tüm araçlarda çevre kirliliğini azaltmak için kapalı devre karter havalandırma sistemleri yolu ile yanma odasına gönderilerek yakılması sonucu oluşan eksilmelerdir. Tabiki Motorun conta ve keçelerinden sızan yağlar da yağ aksilmenin nedenlerindendir.

    Bildiğim kadarıyla Bor Power kimyasal bir dolgu malezemesi olmadığından yağ yakan motorlarda kullanılması tavsiye edilmiyor. Ancak yağın sıcaklığını düşürdüğü için yağ buharını azaltıp eksilmeleri azaltıyormuş.



    lpg li araclardaki yag azalması hangi durumuma giriyor? benim sorunum bu, ustam NNT bazen etkili olabiliyor bu yag degisiminde deneyelim dedi




  • Lpg de yağ yakıyorsa aracınızdaakir karışım vardır yani lpg ayarın kısıktır o yüzden piston üstü harareti yüksek oluyordur ve yağ yakımı gerçekleşyordur .
    Bu nedenle karışımınızı ustaya bir kontrol ettirin.
  • ben bor power in komple yag oldugunu sanıyordum katkı maddesiymiş bunuda sayenizde ögrenmiş oldum km dolmadıgından yılda bir yag degiştiriyorum 444 koymusdum birdaki sefere artık
  • aracımda ilk çalıştırdığım zamanlarda 5 dk gibi aşırı titreme devirde titreme oluyordu.sizin yazınızı okuduktan sonra sistemi taktırdığım yere gittim bilgisayara bağlayıp proğram yüklediler veya güncellediler bilemiyorum ne yaptıklarını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Lpg de yağ yakıyorsa aracınızdaakir karışım vardır yani lpg ayarın kısıktır o yüzden piston üstü harareti yüksek oluyordur ve yağ yakımı gerçekleşyordur .
    Bu nedenle karışımınızı ustaya bir kontrol ettirin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Lpg de yağ yakıyorsa aracınızdaakir karışım vardır yani lpg ayarın kısıktır o yüzden piston üstü harareti yüksek oluyordur ve yağ yakımı gerçekleşyordur .
    Bu nedenle karışımınızı ustaya bir kontrol ettirin.


    gercekten bu sekilde cozulebilirmi?

    zira benzinde hic uzun kullanmadım ama devirlide kullansam eksilmiyor gibi geliyordu.

    eger bu ayarla duzlelicekse harika. Lovato bayisine ayar icin gittigimde fakir karısım yerine zengin karısıma ayarlaryın mı demeliyim?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: medvet

    Sn y.seyrek belki düzgün ifade edemedim. Araba km'de 25 krş yakıyor ama ben bu araca yakıt tasarrufu amacıyla önerildiği gibi 20000km'de bir bor power koyarsam 50 ytl olan bor power maliyetini 20.000e bölerek bu rakamı elde ettim.

    arkadaşım ısrarla yanlış bölme yapıyorsun seni ve matematik öğretmenini rahmetle anıyorum çünkü hesap makinası kullanırsan km için 0.20 lira değil 0.020 lira yani 2 kuruş bulursun




  • SN LYNX
    Bor power'in ekonomik olarak pahalı olduğunu söylediğim ilk mesajımda bölmede hata yapmışım ve 50/20000 işlemine 0,0025 tl veya 2,5 krş yazmam gerekirken 0,2 yazmışım. Büyük bir hata olmuş. Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.
    Bu hesap hatam bor power'ın ekonomik olmadığı düşüncemin de yanlış olduğu anlamına gelir. Fakat ana mesele sadece ürünün ekonomik olup olmaması değil işe yarayıp yaramaması. Hesap hatası yaptığıma dair mesajın ilk yazıldığında uyaranlar oldu tamam da aradan bu kadar zaman geçmişken konuyu bu noktaya odaklamanız anlamsız. Ayrıca bana veya matematik hocasına rahmet okumaktan ne kastettiğinizi daha açık yazın. Ben forumun seviyesini düşürmemek için sizin üslubunuzla yazmıyorum. Son söyleyeceğim mesajınızın altında (imza deniyor galiba) görünen sözün sahibine uyan bir üslup kullanın ya da aynı üslubu sürdürecekseniz o sözü oradan kaldırın da çelişki ortadan kalksın. Selamlar




  • Bor poweri aracıma dün koydum daha öncesindende aracımda sarsıntılı çalışma titreme.tekleme nebileyim işte öyle bişeyler oluyordu bor poweri kullanmadan önce lpg taktırdığım yere gidip bilgisayara bağlanmıştı sorun geçmedi eğer bu sorun önceden olmamış olsaydı belkide bor poweri suçlayacaktım. yağını borunu koyduktan sonrada arızayı göstermek için opel özel servisine gittim bilgisayara bağlayıp baktılar ısı müşürü voltaj düşük diye bir hata veriyor müşürü değiştirdi yine motor arıza lambası yanmaya devam ediyor usta bana elektrik sisteminde arıza olduğunu söyledi ve oradan ayrıldım.bu defa opelin kendi servisine gittim oda elektrik arızası olduğunu söyledi arabayı bırakmam halinde 2 gün sonraya alabilirsin diyince bırakmadım.bunları anlatmamın sebebi bu arıza bordan sonra olmuş olsaydı direkt boru suçlayacaktım.bir etkisini gördümmü valla ne gördüm nede görmedim arıza canımı sıktı.bu arada sehell 5 lt 10w40 yağ kullandım yağ çubuğuna baktım yağcı yağı fazla koymuş garajım olduğundan fazla yağı alayım dedim yağda küçük metal parçalarına rastladım sanırım bu durumda hayra alamet değil.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.