Şimdi Ara

Nano Bor Power'ı test eden var mı? TEST EDİLDİ... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
246
Cevap
3
Favori
102.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: medvet

    Ayrıca bir şey dikkatimi çekti yakıt tasarrufu yaptırdığını iddia eden bu üründen 2 yağ değişiminde 1 kullanılıyormuş yani 20000 km için 50 ytl ödeyecekmişiz. Maliyetini km'ye bölersek 50/20000=0,20 krş km'de. Zaten araba km'de 25 krş yakıyor?


    bi kere mantıken hesaplaman yanlış çünkü 5'i 2ye böldüğünde 2 kalmaz 2.5 kalır Hesaplandığında ise 0.0025tl yapıyor Km de 0.25 kuruş Dikkat lütfen...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orjinalden alıntı: medvet

    Ayrıca bir şey dikkatimi çekti yakıt tasarrufu yaptırdığını iddia eden bu üründen 2 yağ değişiminde 1 kullanılıyormuş yani 20000 km için 50 ytl ödeyecekmişiz. Maliyetini km'ye bölersek 50/20000=0,20 krş km'de. Zaten araba km'de 25 krş yakıyor?


    bi kere mantıken hesaplaman yanlış çünkü 5'i 2ye böldüğünde 2 kalmaz 2.5 kalır Hesaplandığında ise 0.0025tl yapıyor Km de 0.25 kuruş Dikkat lütfen...

    TEBRİKLER!....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: medvet


    quote:

    Orjinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orjinalden alıntı: medvet

    Ayrıca bir şey dikkatimi çekti yakıt tasarrufu yaptırdığını iddia eden bu üründen 2 yağ değişiminde 1 kullanılıyormuş yani 20000 km için 50 ytl ödeyecekmişiz. Maliyetini km'ye bölersek 50/20000=0,20 krş km'de. Zaten araba km'de 25 krş yakıyor?


    bi kere mantıken hesaplaman yanlış çünkü 5'i 2ye böldüğünde 2 kalmaz 2.5 kalır Hesaplandığında ise 0.0025tl yapıyor Km de 0.25 kuruş Dikkat lütfen...

    TEBRİKLER!....

    burası dalga ortamı değil... doğruların paylaşıldığı ve paylaşılmaya da devam edildiği, doğru bilinen yanlışların düzeltilmeye çalışıldığı bir forum burası...




  • Teşekkürler.
  • ben 99 corolla terra 1 .6 da kullandım aracımda 5000 km 1 litre yağ eksilitiyordu.230000 km de nt power bor kullandım 50 ytl aldım. şu an arcımda 1000 km oldu çekiş çok iyi bir şekilde arttı yağ yakmada 4000 km sonra belli olacak
  • Eğer böyle bir sorun oldu ise buna cevap verecek kişi ben değilim. Daha önce de size söylediğim gibi ben yetkili bir teknisyen değilim. Ürünün faydaları hakkında belgeler, faydasını gören insanlar ve kendi görüşlerim ile ilgili bilgi verebilirim.

    Biz kendi araçlarımızda kullanmaktayız ve tüm araçlarda bahsettiği etkileri yaşadık. Önerdiğim ve kullanan arkadaşlarımdan da kimse olumsuz bir şey yaşamadı. Kaldı ki bu dünyada da kabul gören bir ürün olmuş. Misal; İngiltere deki distributorunun sitesi.




  • Sn Medvet

    yukarıda bahsettiğiniz linke tıkladığımda aşağıdaki uyarıyı alıyorum.

    Uyarı!
    Baktığınız konu veya bölüm silinmiş veya size sınırlandırılmıştır.
    Lütfen giriş yapın veya üye olun


    Site içinde arattığımda ilgili bir başlık bulunmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sou -- 17 Haziran 2009; 12:45:11 >
  • Arkadaşım biz kendi araçlarımızda bahsettiğin şeylerin hiçbirini yaşamadık. Bizde kendi görüşlerimizle ilgili bilgilerimizi paylaşıyoruz bu kadar basit ben hiçbir faydasını görmedim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sou

    Sn Medvet

    Eğer öyle bir sorun oldu ise buna cevap verecek kişi ben değilim. Daha önce de size söylediğim gibi ben yetkili bir teknisyen değilim. Burası bilgilerin paylaşıldığı ve yanlışların ayıklandığı bir forum. Öyle ki ürünün faydaları hakkında belgeler, faydasını gören insanlar, kendi bildiklerim ve görüşlerim ile ilgili bilgi verebilirim.

    Biz kendi araçlarımızda kullanmaktayız ve tüm araçlarda bahsettiği etkileri yaşadık. Kullanan arkadaşlarım da olumsuz bir şey yaşamadı. Kaldı ki dünyada da kabul gören bir ürün olmuş. Misal; İngiltere deki distributorunun sitesi.




  • Dün de alfa romeo marka bir aracın bor power'dan sonra motor kilitleyerek rektefiyeye girdiği haberini aldım. Tamam bunlar tek tük vakalr olabilir. Bilirsiniz ilaçların da yan etkileri vardır. Bazen tedavi maksatlı verilen bir ilaç ölüme sebebiyet verebilir ama bu riskler o ilacın prospektüsünde belirtilir. Bor power'da da böyle bir açıklama olmalı. Her derde deva havası olmamalı. Her neyse amacım polemik yapmak değil Yahya Bey gibi ben de hiçbir faydasını görmedim. Ve bu motor kilitleme olaylarını duyduktan sonra bir daha asla ne bor ne başka birşey aracıma hiçbir katkı hiç bir orjinal dışı bir şey eklemem.
  • "saat gibi çalışan motor kilitledi hemen bor firmasındaki yetkililerle irtibata geçildi yarım saat içinde yetkililer aracın başına geldiler "

    medvet kardeşim bu cümleni biraz açıklar mısın ben anlayamadım. NNT bor yetkililerini çağırdın ve 30 dk içinde aracın yanına geldiler. yani NNT yetkilileri her yerde var mı bende çağırsam 30 dk de gelirler mi ? ya da siz NNT bor yetkililerine çok yakında bir yerdemiydiniz nasıl 30 dk de geldiler Türkiye çapında kasko kullanmama rağmen çekici çağırdığımda 45 dk den önce geldiklerini hiç görmedim kaldı ki ambulans bile 15 dk de geldiği oluyor. son olarak aradığın yetkili servislerin araçların yanına geldiği hangi telefonu aradınız bende aracımla ilgili şikayetim var arayıp sorup aracıma gelip bakmalarını isterim madem böyle bir uygulamaları var.

    yaklaşık 1500 km önce bor katkısını kullanmaya başladım yukarıdaki yazılarımda da belirttim. tek sorun aracımda LPG de aşırı titreme oluyor ancak yüksek devirlere çıktıktan sonra o titreme kesiliyor bunu yağın ısınmasına bağladım. onun dışında 1500 km de yağım hemen pislenir di ve çok az bir miktar eksilme olurdu yani çubukta farkederdim. şimdi yağım su gibi çok temiz. ve gram eksilme olmamış. onun dışında en büyük faydasını 900 km kullandıktan sonra yakıtta farkettim. 145 yakan araç tam olarak 135 yakıyor şuan. ve 3-4 depoyu aynı shell istasyonu aynı pompadan alıyorum. performans olarak pek bişey farketmedim zaten 1-2 hp yi kimse farkedemez. sonuçta bu tarz ürünlere kesinlikle karşıydım ancak NNT bor power gerçekten kullanılıp denenmeli hem Türk markası hemde gerçekten işe yaradığını söyleyebilirim. bazı araçlar için uyarılar var zaten motoru çok aşınmış araçlarda kullanılması önerilmiyor. ben arıza çıkaran araçların motorlarını çok aşındığını düşünüyorum.

    basit bir hesap yapayım son olarak 1500 km dir kullanıyorum km başına yaklaşık 1 kuruş fayda sağladı. buda toplamda 15 tl eder. biraz sapma ile 10 tl faydası bile olsa 6000 km de 40 tl kar sağlamış olur. asıl karı eğer 5000 yerine 10 000 km de yağı değiştirirsem ozaman ürün fiyatına göre tam 2 katı fayda sağlamış olacak. herkesin hiç değilse 1 kere kullanmasını tavsiye ederim.




  • Bor Power'ı üzerinde yazan talimatlara uygun bir şekilde yağa ilave ettim. Aracımda herhangi bir fark görmedim. Araç Bilgileri: Toyota Corolla XL, 1993 Model, 100 beygir, 143.000 Km'de. Not: Servisten aldığım bilgiye göre Corolla'lar normal şartlarda 700.000 km'de rektefiye ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corolla-xl-1993 -- 24 Nisan 2009; 19:43:23 >
  • Muhtevasında bor olan, bor madeninden elde edilen molekül zincirleri ile hazırlanmış, yağ katkısı-yağ-motor düzeltme sıvısı
    adı ne olursa olsun, hiçbir extra koruyucu-yağlayıcı kullanmadım.
    Ne olduğunu merak ettiğim için foruma girip tüm arkadaşlarımın yazdıklarını okudum.

    • Bir motor var çalışıyormuş. Bu motora japıştırıcı japon gibi birşey dökmüşler, oda kurumu bağlayıp aniden sertleşerek
      motoru kilitlemiş mi? yoksa bu bildiğimiz motor yağı katkısı borlu sıvı/yağlayıcı sıvı mı kurumu bağlayıp aniden, biranda
      sertleşerek motoru kilitlemiş? Ya siz motordan anlamıyorsunuz, yada o adamlar japon yapıştırıcı dökmüşlerdir.
    • En küçük otomobil pistonu/biyel kolu cm2 ye 5ton basacak, ama yağı-yağlama sıvısı varken, hararet yapma durumu yokken kilitlenerek stop edecek. Bende buna inanıcam.
    • Arkadaşlar, içten yanmalı motorların teknolojisi hakkında net bilgileriniz yoksa, fizikten anlamıyorsanız, kimyasal bağlardan anlamıyorsanız ben sizin yerinize söyliyeyim= Motorun içinde, markalı yağların yerine ısıyı motor bloğuna ulaştıracak kadar
      iletken olabilen hangi sıvıyı koyarsanız koyun, motor döner. Aşınır- çizilir - kompresyon alt üst olur ancak, yinede döner.
    • 55tl veripte aldığımız 5-40w , sentetik, yarı-sentetik, madeni adı ne olursa olsun, markalı yağların tamamında viskozite değerleri,
      kayganlaştırıcılık için, çeşitli katkılar ve temizleyiciler zaten mevcut.
    • Motorun km.sine paralel oluşmuş hasarın giderilmesi maksadı ile içine extradan konulan malum katkı maddelerinin hiçbiri
      çalışan bir motoru stop ettirecek kadar hızlı bağlayıcı olamaz. Mümkün değil. Öyle bir sıvı olsaydı inşaat sektöründe çimento
      katkısı olarak kullanırdık. eğer yazılan-çizilen alıntı yapılan bilgiler doğruysa bu örneklerdeki motorlar nasıl bu kadar kurum yapmış?
      Bu katkı maddesinden önce yağ diye bu motorlara ne konmuşta bu kadar kurum kalmış?
    • 1milyonu sayısız defa devirmiş Mercedes / Volvo markalı Diesel motorlar gördüm-yedim-yuttum. Biyel kolu motor bloğunu delip çıkmış arızalar gördüm, ancak bunlar inanılmaz hararetlere tabii tutulmuş motorlardı. Ve yağ yerine karterlerinde inşaat kumu-yağmur suyu falan oluyordu. Böyle birşey yok ya. Olamaz mümkün değil yani.
    • borpower , motorsilk adı neyse bu katkılardan alıp kullanmadım. Kullanınız. Eğer markalı bir yağ kullanmıyorsanız, aracınıza
      serviste konan yağın kalitesinde emin değilseniz alıp kullanınız.
    • Yok, motorunuz yağını temiz tutuyorsa, hararet yapmıyorsa zaten sıkıntısıda yok demektir. O zaman çokda elzem değil gerek yok derim.

    Motorun km.si hasarlanmış olacağı anlamına gelmiyor. Bakımı kusursuz yapılmış bir motor metal yorgunluğu süreci başlayana kadar hiç bir sıkıntı çıkarmadan sorunsuz çalışır. Hiç aklınızda bir soru işareti kalmasın. Motorunuz size sıkıntı vermiyorsa bu ürünlerden bir sonuç çıkmaz. Sonuç alan arkadaşlar doğru söylüyorlar, çünki kullandıkları bu sıvı motorlarını derleyip toparladı.
    Ancak bir süre için. Sonra yenilenmesi şart. Ki bu arada başlamış olan motor aşınmalarının durmadığınıda bilin. Bu çözüm biraz yüzeysel bir çözümdür yani.




  • Aşağıdaki linkte;
    bor madeni, nanoteknoloji ve bor power ile ilgilenen arkadaşların dikkatini çekecek bir haber var.

    http://www.stargazete.com/ekonomi/ise-dort-kisiyle-basladi-nasa-yi-dize-getirdi-haber-186153.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sou -- 6 Mayıs 2009; 9:35:13 >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Uzun yıllar otomotiv sektöründe çalışmış ve bir distribütör fimada eğitimcilik yapmış biri olarak Bor Power Hakkında birşeyler yazmak istedim.

    Hiçbir kimyasal madde içermeyen ve Nanoteknolojisi ile üretilen Bor Power, kimyasal ürünlerin tamamen dışında fiziksel bir üründür.
    Kesinlikle bir dolgu malzemesi değildir;
    *Gözenekleri yaklaşık 4-7 mikron olan yağ filtrelerinde tıkanma yapmaz,
    *Yağ filminin tutunmasını sağlayan honlama çizgilerini, sıvama yapmadığı için ortadan kaldırmaz,
    *Çok ince yağ kanalları ve hassas parçaları olan hidrolik subap boşluk ayarlayıcılarını tıkamaz, ve sıkışmalarına neden olmaz, aksine çalışmasını kolaylaştırır,
    *Yağ basıncı ile görev yapan CVVT ya da VTEC sistemler gibi hassas subap zamanlayıcılarının sıkışmasına neden olmaz, aksine çalışmasını kolaylaştırır,
    *Parçalar üzerinde dolgu malzemesi gibi tabaka oluşturarak çaplarda değişim yapmadığından, parçalar arasındaki yağ boşluklarını değiştirmez.
    *Sekmanlar arasında tabakalar oluşturmadığından sekmanları sıkıştırmaz, aksine, sekmanların yuvalarında daha rahat hareket ederek, görevlerini tam olarak yapmalarını sağlar.
    *Kimyasal içerikli olmadığı için yağa kimyasal olarak karışmaz ve yağın yapısını asla bozmaz. Aksine sürtünmelerden doğan sıcaklıkların azalması ile birlikte yağında ısısı düşer ve hatta sürtünme ile aşınan parçalardan kopan metal tanecikleri de azaldığı için bu metal tanecikleri de yağa karışmaz, dolayısıyla bu nedenler sayesinde yağın özelliği uzun süreler bozulmadan devam eder.

    Netice itibariyle Bor Power ürünleri, her türlü madeni yağlar ile birlikte sıfır motorlarda dahi güvenle kullanılabilmektedir

    Piyasada daha önce satılmış ve halen satılmakta olan birçok kimyasal motor yağı katkı maddeleri yüzünden gerek firmalar ve gerekse tüketicileriler büyük sorunlar yaşamıştır. Bu nedenle, özellikle üretici firma ve distribütör firmalar, bu sorunları tekrar yaşamamak ve önüne geçmek amacıyla, kendilerine bağlı yetkili servisleri, bu ürünler hakkında uyarmak için teknik bültenler yayınlamış ve hatta yasaklamalar getirmişlerdir. Bazı yağ firmaları da bu nedenlerden dolayı kutularına,hiçbir kimyasal madde kullanılmamsı yönünde uyarılar yazmaktadır.

    Yukarıda da ifade edildiği gibi, hiçbir kimyasal madde içermeyen ve Nanoteknolojisi ile üretilen Bor Power, içerisinde bulunan 4,5 nanometre boyutlarında ve küresel şekillerdeki bor elmas kristalleri sayesinde, motor içerisinde fiziksel olarak görev yapmakta olup, diğer kimyasal ürünlerin tamamen dışında bir üründür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcarBey -- 8 Mayıs 2009; 13:35:59 >




  • Bu arada Bor Power ve Motordaki Kurum olayına da değinmeden edemeyeceğim.

    BORPOWER Nano yağlayıcı ürünleri muhteviyatı bilindiği üzere nano yapılı Bor Elmas kristallerinden oluşmaktadır. Filtre tıkadığı bilinen kurum parçacıklarının büyüklüğü ise filtreyi tıkayabilecek mikron mertebelerindeki ölçülerden oluşmaktadır. Bu durumda, yağ içerisinde homojenize olduktan sonra nano boyutunda partiküllerden oluşan Bor moleküllerinin, kendi çapından büyük kurum parçalarını yüzeyden koparması veya aşındırması mümkün değildir. Malzeme bilimi konularına giren bu realite, triboloji ve malzeme ilmine vakıf olmayan kişiler tarafından yorumlanmaması gereken bir konudur. Malzemelerin karakteristik özellikleri ve bunların etkileşimleri tam bilinmeden, ilmi ve teknik kesin bir yorum yapmak mümkün olmadığı gibi, düz mantık hesabı giderek yorum yapmak ise gerçeği yansıtmayacağı ve hatta, kitleler de yanlış bilgilendirilmiş olacağı bilinmelidir.

    NNT AŞ, BORPOWER ürünleri için ilk ar-ge aşamalarından piyasaya çıkış süreci ve sonrasına kadar hiçbir zaman, hiçbir mecrada "kurumları temizler, söker atar vb" gibi bir iddiada ve ifadede bulunmamıştır.

    Bazı yapılan yorumda kurumların sökülmesi ürünün marifetiyle gerçekleşmiş ve faydalarının da ispatıymış gibi pozitif bir olay gibi gösterilse de, NNT AŞ bu iddiayı kabul etmediği gibi, tasvipte etmemektedir.

    Bu tarz kurum oluşumları maalesef katkı adı altında satılan "kimyasal zararlılardan" kaynaklanmaktadır. Kurum oluşumu kimyasal tepkimeler sebep ve sonucu gerçekleştiği gibi, bu kurum tabakalarının sökülmesi, dağılması da yine ters bir kimyasal tepkime ile mümkündür. Veya daha ironik bir yaklaşımla spatula ve ether marifetiyle kazıyarak veya taşlayarak çıkabilecek atıklardır.

    Bugüne kadar yüzbinlerce insanın kullandığı BorPower ürünleri hakkında bu forum yorumunun dışında herhangi bir şikayet, geri bildirim, iddia veya ima dahi gerçekleşmemiştir.

    Birbirine sürtünen ve devamlı temas halinde bulunan iki yüzey üzerinde kurum oluşması mümkün değildir. Kurum oluşması hareketsiz, fiziksel temasların olmadığı kanallarda ve detaylarda gerçekleşmektedir. Bunun nedeni ise katkı adı altında satılan kimyasalların içerisinde bulunan kalın ve yapışkan katıkların yüzeyler üzerine tutunmak istemesi ancak yüksek basınç altında birbirine temas edip sürtünen iki yüzey arasında tutunamaması, bundan dolayı yağ içerisine karışması, motor içerisinde devirdaim olan yağ marifeti ile de sürtünme ve hareketin olmadığı kılcal kanallar, honlama çizgileri, subap iticileri vs gibi noktalara yerleşmeleri ve orada kuruma dönüşmeleri ile olur.

    BORPOWER'ın etkileşim tarzı ise diğer kimyasalların tersine fiziksel temas neticesi kendinden yumuşak olan yüzeylere yerleşmesi ve orada nano boyutlarda bir kalkan oluşturmasına dayanır. Kaplama haricinde kalan partiküller ise hem birer rulman bilya görevi hem de yağ ısısını regule edici ısı transfer elemanları görevi görürler.

    Yağ sirkülâsyonu marifeti ile her ince kanala kadar ulaşan bu partiküller, orada daha önce oluşmuş olan kurum tabakasına fiziksel bir etkileşim ile tazyik yapamazlar. Çünkü bunu sağlayacak güç yağın devir daim debisi ile oluşmamaktadır.

    Araç istop edildiğinde yağın kartere süzülmesi ile kartere inen bor molekülleri olduğu gibi fiziksel temas olmayan kanallarda kalabilecek bor moleküleri de mevcuttur. Ancak burada kalan bor kristalleri aracın tekrar çalışması, devir daimin başlaması ile anında yağ ile hareket ederek tekrar yağın geneline homojenize olabilecek kadar hafif ve ufaktır. Bundan dolayı bu kanallar üzerinde bor moleküllerinin birikip tıkaması gibi bir risk de bulunmamaktadır.

    Netice olarak BORPOWER fiziksel kaplama yöntemi ile çalışan bir teknolojidir. Kimyasallarla etkileşimi mümkün değildir. Kurum sökme gibi bir etkisi de bulunmamaktadır.

    "BORPOWER” ın iddiası kurum temizlemek değil, kurum oluşmamış yüzeyde kurum oluşumunu engellemektir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcarBey -- 8 Mayıs 2009; 13:56:16 >




  • Ben Nano bor power'i corollamda test ettim araç 130 binlerdeyken..
    ne yağ eksiltme konusunda , ne ilk çalıştırma konusunda,
    ne yakıt tüketimi konusunda bir faydasını
    GÖR-ME-DİM
    araç şu an 147 binde..
    sadece motor yağı koyuyorum 10-40
    başka bir şeye gerek yok bence. Olsaydı üretici firma söylerdi heralde...
  • adı geçen ürünü, 270.000 km'deki nissan altima aracıma koydum. kullanma amacım, motor sesini azaltmaktı. motor sesindeki azalma rahatlıkla hissedilebilecek düzeyde. bunun yanında, yakıt sarfiyatında da önemli bir azalma oldu. farkı şöyle açıklayayım. aracım tüplü. depo tam doluyken, dört ışık yanıyor. yüzüncü km'de üç ışığa düşüyor. ikiyüz ila ikiyüz otuz km arasında da kırmızı yanıyor(bu değerler şehir içi). bor power'i koyduktan sonraki ilk depo fulleyişimde, dört ışıktan üç ışığa düştüğü km 116.
    aracın çekişinde herhangi bir fark göremedim.
    yukarda anlatılanlar tamamen benim subjektif görüşlerimdir ve kimseyi bağlamaz. dolayısıyla, aynı oranları yakalayamayanlar olabileceğini şimdiden kabul ediyorum.
    nnt şirketinin internet sayfasını ve televizyon programlarını da takip ediyorum ve ciddi bir kurumsallıkla çalıştıkları kanaatindeyim.
    yapabileceğim tek eleştiri ürünün fiyatı üzerine. böyle bir ürün için bence oldukça pahalı. yok efendim ar-ge masrafı, yatırım vs. gibi gerekçeleri doğru kabul edemem. ihraç fiyatı için bir şey diyemem ama, en azından ülke içinde böyle fahiş bir fiyata satılmaması gerekir.




  • Arkadaşım yazdığın mesaj sayısından bu işin ticaretini yapan biri olduğun açıkca belli. Biz burada kullanıcı yorumlarını istiyoruz sizin gibi ürünü satanların yorumlarını istemiyoruz. Ayrıca bu ne tesadüf hemen üye olup bu konuyamı mesaj attın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: msevkiakin

    adı geçen ürünü, 270.000 km'deki nissan altima aracıma koydum. kullanma amacım, motor sesini azaltmaktı. motor sesindeki azalma rahatlıkla hissedilebilecek düzeyde. bunun yanında, yakıt sarfiyatında da önemli bir azalma oldu. farkı şöyle açıklayayım. aracım tüplü. depo tam doluyken, dört ışık yanıyor. yüzüncü km'de üç ışığa düşüyor. ikiyüz ila ikiyüz otuz km arasında da kırmızı yanıyor(bu değerler şehir içi). bor power'i koyduktan sonraki ilk depo fulleyişimde, dört ışıktan üç ışığa düştüğü km 116.
    aracın çekişinde herhangi bir fark göremedim.
    yukarda anlatılanlar tamamen benim subjektif görüşlerimdir ve kimseyi bağlamaz. dolayısıyla, aynı oranları yakalayamayanlar olabileceğini şimdiden kabul ediyorum.
    nnt şirketinin internet sayfasını ve televizyon programlarını da takip ediyorum ve ciddi bir kurumsallıkla çalıştıkları kanaatindeyim.
    yapabileceğim tek eleştiri ürünün fiyatı üzerine. böyle bir ürün için bence oldukça pahalı. yok efendim ar-ge masrafı, yatırım vs. gibi gerekçeleri doğru kabul edemem. ihraç fiyatı için bir şey diyemem ama, en azından ülke içinde böyle fahiş bir fiyata satılmaması gerekir.





  • utanacak bir yüzün olacağını sanmıyorum ama düşük bir ihtimal de olsa gene de açıklayayım. belki, bu sayede bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamayı öğrenirsin.
    manisa'da oturuyorum. mesleğim öğretmenlik. otomotiv konusunda, kendi arabama binmek dışında herhangi bir faaliyetim yok.bu bilgiler de seni tatmin etmediyse, telefon numaramı da veririm. o da yetmezse okulumun adını da veririm. yeter ki, senin işkembe-i kübradan salladığını ispatlayayım.
    yazdığım mesaj sayısına gelince: senin yukarda yazdığın gibi boş beleş on bin tane mesaj yazacağıma, hiç yazmam daha iyi. benim bu forumlara girmekteki amacım, öncelikle bilgi sahibi olmak. ama senin gibiler yüzünden, bu amacım da genellikle sekteye uğruyor.(bu arada belirteyim, bu isimle 7-8 aydır forumlara üyeyim. daha önce başka nickle üyeydim ama şifremi unuttum.)
    her neyse, ürünle ilgili söylediklerimin arkasındayım. şahsımla ilgili, tekrar polemiğe girmek isteyen olursa, ağzının payını vermeye hazırım.




  • Ne ağzımın payını verecen bizde bu forumda bildiklerimizi paylaşıyoruz. Bizde ürünü kullandık vede hiçbir faydasını görmedik onu anlatmaya çalışıyoruz. Ama bu ürünün satıcıları hala daha çok iyi bi ürün olduğunu anlatmaya çalışıyolar. Sonuçta ben kendim kullandım ürünü ve olanları yazıyorum ama bu işin ticaretini yapanlar zorla ürünün çok iyi olduğundan bahsediyolar keşke çok iyi bi ürün olsaydıda bizde faydasını görseydik. Seninde siteye ürünü övmek için kayıd olanlardan sandım kusura bakma.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.