Şimdi Ara

motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yag cubugunu cıkarıp,kapakla beraber eve getırıp tertemız yaptım


    pekı motorun ıcı sıyah katman temızlenırmı,krank milleri temız gorunuyor palio 250 bın km cıvarında 2004



    motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss


    motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss


    motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bace3434 -- 11 Aralık 2020; 20:10:52 >







  • Yağ bakımında yağcınızda varda liquimoly engine flush yapın temizlenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    Yağ bakımında yağcınızda varda liquimoly engine flush yapın temizlenir.

    sagol mantıklı ürün deneyeyımmotor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss 

  • 23 bin km yağ değiştiremezsen daha görmediğin yerler nasıl onu hayal gücüne bırakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aracın plakası vs. Yazar mısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bace3434

    sagol mantıklı ürün deneyeyım 



    Alıntıları Göster

    Bu ürünü alırsan motor elinde kalır.

    hiç düşündünmü böyle bir ürün kullanıyorsun ve bu ürün motor içindeki katranı söküp atıyor.


    biriken katran nereye gitti veya ne olacak diye bir düşün.

    Dur ben söyleyim motor süzgecine gidecek, süzgeç tıkancak, motor yağ pompalayamadıgı için yatak saracak.


    demekki can sıkıntısının ve heycan aramanın maliyeti 5-6 binlira.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • leon_312 kullanıcısına yanıt

    Lavabo aç ya da kostik(sodyumhidrooksit) dökersen motora evet aynen öyle olur, 1 doz temizleme sıvısı ile motor pırıl pırıl olmaz.

    Tüm contalarını içinden geçirmek istiyorsan potasyum hidroksit dokersin. 360C'e kadar yağ cikar, döker dökmez kulburtor kapağı üst kapak çantasından eritmeye başlarsın.


    Bu km'de bir aracin motor temizleme sıvısı ile bir nebze temizlenmesi için en az 3 defa motor temizleyici-yag ve filtre değişimi yapılması gerekir onda bile bir kısmı gider.


    Yani balçık bütün olarak hareket etmez seyrelerek azalır, filtre ikanmaz pek kolay yok tıkanır dersen o zamanda bypass valfi var zaten. Süzgeçe gelmeden henüz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 7 Aralık 2020; 10:6:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • leon_312 kullanıcısına yanıt

    bu urunu kullananların vıdeosu var,butun kurum yag karteline ınıyor bıde yag suzgecıne




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bace3434 -- 7 Aralık 2020; 8:6:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bace3434

    bu urunu kullananların vıdeosu var,butun kurum yag karteline ınıyor bıde yag suzgecıne

    Peki haklısın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urun avm lerde satiyor.test etmek lazim
    ama arabaya masraf etmekten..ve gelir kesintisinden
    cepte para kalmadi
    sifir araba icin ararlarsa kredi ile alicaz.artik
    en azindan masraf parasi krediye odenir
    her sene 1000 lerce tl ode yaptir
    sonra 50 tl cik seyi yaptiramiyonmu

    forum yas ortalama 15 ehliyet yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yaşıma geldim yaşımın 4-5 katı motor yapılma temizlenme aşaması gördüm. Akrabanız sanayici olunca ister istemez sanayi ortamına dahil oluyorsunuz. Bundan daha temiz durumda gözüken motor parçalarını dahi dakikalarca tinerle fırçalayarak zar zor temizleyebiliyorsunuz.


    Sizin külbütör kapağınızda bile bu derece katranlaşma varsa karterdeki ölü noktalarda olan birikmeyi düşünemiyorum. Çekiç ve murçla vura vura çıkartırlar herhalde. Motor arızalanırsa sadece temizlemeye ekstra para teklif edin zira kimse tamamen temizlemeye uğraşmaz. Rektefiyecinin temizleme için uygun buharlı sistemli makinesi yoksa bu işi genelde çıraklar yapıyor onlarda baştan savma yapar haberiniz ola.

  • Dizellerde bu yağ ve kürüm karışımı oluyor yaş itibariyle ama temizliyorlar elbet paraya bakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250 bın km de normal bence.cogu kısı kapagı acıp baksa herkesın aynıdır,farkında degıller

    motorun en ust noktası bu yanı yag ıcınde duran kısım degıl.oraya yag sıcrayıp bır sıcak bır soguk kuruyor oyle kalıyor,her 20 bınde yag degıstı yanı duzenlı bakım sonucu bu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bace3434 -- 10 Aralık 2020; 20:29:32 >
  • siyah zivt opan kisma mazotla bezle silmeyi deneyeyim bakayim cikacakmi
    test edeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 bin de 1 yağ nedir. Aracın yağını özellikle eski olduğu için 6-7bin kmde 1 değiştirmeniz gerek. Araca müdahale etmeyin, gidin ustaya söktürün contaları yeniletin, usta takarken temizler rektefe de eder zaten. Öbür türlü , her 5 binde 1 ben değiştirirdim o kurumlardan eser kalmaz

  • gorunen sıyah kurum,en ustte yagın sıcradıgı noktalar yanı o kısım her zaman yag ıcınde durmuyor,tıpkı kapaktakı kurum gıbı,kapagada yag sıcrıyor zamanla kuruyor


    ıslak mendille ve tırnakla kazıttım çıkmıyor sadece hafif bir sarılık olustu ama tamamen temızlenmedı


    ınternette 2 lıtre yag,2 lıtre mazot koyup bıraz calıstırıyorlar,yada lıque katkı koyup 10 dakka calıstırıyorlar

    denemek lazım ama bu sekılde cıkmadı


    yağ fıyatı cok pahalı 140 tl nedır 4 lıtre olsa olsa benzın gıbı lıtresı 10 tl olsun toplam 40 tl olsun mıllet degıstıremıyor

    motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss


    motor içindeki kurumuş yağı temizlettinizmi ss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bace3434 -- 11 Aralık 2020; 12:55:56 >




  • temızleten yokmu

  • O sarı görünenler teknik olarak vernik. Arkadaşların yazdığı gibi ya mekanik yolla çıkar veya sıcak ve basınçlı solventle. Sıcak solventlerle çalışan özel banyo makinaları var. Normal ısıdaki güçlü solventlerle, MEK, toluen, aseton v.b. çıkmaz.


    Zincirleme bir dizi reaksiyonla yağ polimerleşir ve bu vernik tabakası oluşur. Eksosdaki veya havadaki nem, veya yağ kendi yandığında açığa çıkan su buharıyla reaksiyona girdiğinde asitler ve ketonlar oluşur. Bu asitler ve ketonlarla yağ tekrar rekasiyona girdiğinde ise polimerleşir ve vernik olur. Hatırlarsanız, ketonlar zaten solventtir (aseton), yani bu tabaka zaten kullanacağınız solventlerle reaksiyondan geçerek oluştu.


    İyi haber, yataklarda, yağın hareketli ve akış halinde olduğu yerlerde görülmez. Sıcak yüzeylerde kalan yağlar yapar. Eğer kanalları tıkayacak kadar tabakalaşmamışsa hiç ellemeyin. Hafif sarı bir tabakanın da kozmetikten başka bir zararı yok. Neticede içten yanmalı motor. İlk aşamadan itibaren sık yağ değişimiyle engellenebilir. Engellenmemiş... bu da öyle bir motor olmuş. Bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmek çevreye ve sağlığa daha uygundur. Endüstriyel temizlik kanser yapabilir.





  • sagol
    bide motoru calistirip.sicakken islak mendille silip denicem cikacakmi bakicaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engelli aracı mı?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.