|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|

|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|
Radyatörde Yağ Varsa: Yağ Soğutucu Arızası ve Sonuçları
Radyatörde yağ bulunması, aracınızın yağ soğutucu sisteminde bir arızanın habercisi olabilir. Yağ soğutucu, motor yağının soğutulmasına yardımcı olan önemli bir bileşendir. Yağ soğutucu arızalanırsa, motor aşırı ısınabilir ve ciddi hasarlara yol açabilir.
Yağ Soğutucu Arızasının Maliyeti
Yağ soğutucu arızasının maliyeti, arızanın ciddiyetine ve aracın modeline bağlı olarak değişebilir. Basit bir conta arızası birkaç yüz liraya mal olabilirken, komple bir yağ soğutucu değişimi binlerce liraya mal olabilir.
Yağ Soğutucu Arızası Sonrası
Yağ soğutucunuz değiştirildikten sonra bile radyatörde yağ görmeye devam ederseniz, bu altta yatan başka bir sorunun işareti olabilir. Bu sorunlar şunları içerebilir:
Yağ Soğutucu Patlarsa Ne Olur?
Yağ soğutucu patlarsa, motorunuz aniden yağsız kalabilir. Bu, motorun aşırı ısınmasına ve ciddi hasarlara yol açabilir. Yağ soğutucu patlaması, genellikle yüksek sıcaklık ve basınç nedeniyle meydana gelir.
Yağ Soğutucu İptal Edilirse Ne Olur?
Bazı durumlarda, araç sahipleri yağ soğutucusunu iptal etmeyi seçebilirler. Yağ soğutucu iptali, motor yağının daha hızlı ısınmasını sağlar, ancak aynı zamanda aşırı ısınma riskini de artırır. Yağ soğutucusunu iptal etmeden önce potansiyel risklerin ve faydaların dikkatlice değerlendirilmesi gerekir.
Clio Yağ Soğutucu Arızası
Renault Clio modelleri, yağ soğutucu arızalarına karşı özellikle hassastır. Bu modellerde yağ soğutucu, zamanla tıkanabilir veya hasar görebilir. Bu nedenle Clio sahiplerinin yağ soğutucu sistemlerini düzenli olarak kontrol etmeleri ve gerekirse bakım yaptırmeleri önerilir.
Radyatörünüzde yağ görürseniz, aracınızı en kısa sürede yetkili bir servise götürmeniz önerilir. Erken teşhis ve onarım, daha ciddi hasarların önlenmesine yardımcı olabilir.
|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|
|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
06 Daihatsu Sirion 1.3 DVVT-i
Trafik Sorumluluktur! / Drive Safe! Uçak Bakım Teknisyeni |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ersin59 -- 20 Ocak 2013; 1:12:18 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
hep destek tam destek !
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
550D 18-55mm IS, 50mm 1.8
Citröen Grand Picasso Galaxy Note 2 Titan Grey DH 2005 Üyesi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
...#fordfanclub.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2010 Toyota Verso 1.6 elegant
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Benim araba da yağ soğutucusu patlattı, servisde yeni parçayla değiştirip motoru da temizletip antifrizini koydurup kullanmaya başladım.Daha 50km yol gitmeden genleşme kabında yine yağ kalıntıları gördüm, acaba yine mi kaçırıyor diye şüphe duydum. su kabını açıp kokladım,yanık yağ kokusu geliyor içinden.Kabın içindeki antifriz berrak öyle yağ gözükmüyor üstünde ama rengi sarımtrak duruyor.Kabın kenarlarındaysa sarı sarı yağ lekeleri görünüyor.Bunlar içinde kalan yağ kalıntıları mı yoksa yine mi patlattı anlayamadım. arabadan soğudum yemin ederim, 1.6 benzin LPG’li Opel motorları çok sıkıntılı, bu gidişle satıp 1.3 dizel alıcam yağ soğutucusunu da iptal ettirip ona binicem. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|