Şimdi Ara

Megane 4 çok mu kalitesiz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
89
Cevap
0
Favori
5.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 59
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • RenocuCsedanyaniMegane (6 mesaj) genç muallim (5 mesaj) suatcagdas (4 mesaj) alfa-x (3 mesaj) throlll (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (43 mesaj) Mobil (44 mesaj) Mini (1 mesaj) (1 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    malzeme kalitesi çok mu kötü?

    Lütfen araçları gömmeden ve araç fanboyluğu yapmadan tecrübelerimizi paylaşalım.

    Kendi aracımızı abartarak övmenin ya da bilmediğimiz, hoşlanmadığımız markayı gömmenin kimseye faydası olmaz.




    |
    |
  • Toyota çıt kırıldım mı? Yahu toyotaya konforsuz dersiniz, estetik değil dersiniz, atmosferik çağ dışı motoru var dersiniz de pejo ile aynı kefeye koyup çıt kırıldım derseniz komik olursunuz.


    Bu forum günden güne eriyor gerçekten. Fanatizm üst seviyelere tırmanıyor. Bkz. : daswagen, beyinsis vb.

    1.3 EDC icon + bir kaç opsiyon eklenmiş halini 2020 Ekim ayında aldık . Yani önceki araçlarımız golf , Octavia , Tucson , ix20 falan idi .
    Araç 1,3 olmasina karşın performans kısmen yeterli zaten daha fazlasını isteyen bu aracı ve bu motoru almaz.
    Süspansiyon gayet iyi ( lastiklerin de olumlu etkisi olabilir )
    Şoför kısmında oturunca çok sorun yok açıkçası malzeme kalitesi direksiyon dokunduğunuz yerler koltuklar falan . Ama diğer yerlere oturunca bı eksiklik hissi bira ufaktan da olsa daha iyi hissettirebilir di . ( Ha belki de aynıdır sadece psikolojik olarak öyle hissediyorumdur.)
    Şanzıman gayet iyi en azından dsg de ki gibi tedirgin değiliz . Bagaj konusunda gayet tatminkar , yedek lastik opsiyonu almadigimiz için bagajın alt kısmında da baya büyük bir yer mevcut . Yakıt konusunda şehir içi sankin kullanım ( Malatya ) 6,5-8 Lt arası şehir dışı sakin kullanım da 4,8-5,8 Lt arası tüketimleri görürsünüz . Ha çok kasarsaniz daha da Alta inebilir. Araba da halen alışamadıgim dokunmatik klima fan ayarı vs araç kullanırken bakmadan yapmak zor çünkü dokunmatik kısmın geri bildirimi olmadığı için hani eliniz doğru yerdemi vs bakmak lazım . Koltuklar çok ama çok iyi bence beli sarıyor yapısı vs mutlu ediyor . Direksiyon etli ve kalın azıcık ince ve altının biraz daha düz olmasını isterdim . Klasik direksiyon dan ses sistemi kontrol ayrı bir kol gibi birşey ile direksiyon altında alisilir mi alışılir ama niye orada direksiyon üzerinde daha iyi bir yere konumlandirilabilirdi ama çok sorun edilecek bir durum değil . Görüş açıları , aldığım pakette geri görüş kamerası var. Sevmediğim bir husus full paket araç aldık üstüne opsiyonlu olarak sürüş destek paketi ( acil fren , adaptif hız sabitleme , şerit takip vs ) ama ön park sensörü yok almadan önce hiç bakmadım bile dedim full paket araba opsiyon da sürüş destek paketi falan vardır herhalde vs ama yokmuş . Gel gelelim fiyata şu anda güncel sahip olduğumuz aracın fiyatı 338 bin TL civarı ( değişiklik gösterebilir okuduğunuz tarihe ve o dönem ki kampanyaya göre ) ben bu fiyatlara çıkınca yeni Octavia düşünürdüm açıkçası belki marka fanboylugu belki de zamanında kullanıp çok mutlu ettiği içindir . ( Ama yine her zaman DSG sorunu göz önünde bulundurmak lazım )
    Kalite olarak bir golf degil ama corolla, civic gibi kotu hisli degil. Kasislerde tangir tungur etmez kapilari tokumsu kapanir. İsletme giderleri bakimindan Alman ile Japonun ortalamasidir. Turkiye sartlarinda ideal araclardan biridir.

    Arac genelde kiralik yahut sirket araci olarak kullanildigi icin laf soz eden cok olur, normaldir. Elestirenlerin bazilarinin araci bile yoktur. Her mal pahasina gore elestirilir. Parasina gore guzel konforlu ve ekonomik arabadir. Her reno gibi bazi kronik problemleri vardir, ornegin kapi citlarinin ice gocmesi gibi.

    forumdakilere bakmayın. çoğu sivilceli ergen olduğu için anca babasının arabasına sadece arka koltukta biniyor

    Wv polodan dan megane 1.3 tce joy geçtim. B sınıfının basık kasvetli ortamından c aınıfına geçince bi rahatlama oluyor haliyle. Megane 4 tam bir fiyat performans aracıdır. Egeadan 1 gömlek üstün. Corolla ile aynı ayarda. Bu aracın en önemli artısı hem benzinli olup hemde diğer benzinli araçlardan az yakıyor oluşu. İç hacmi joyda alsanız iconda alsanız aynı. Joyda 6 hava yastığı var abs esp yokuş kalkış desteği mevcut . İcondan tek eksiği cicili bicili ışıklı kapıları ve digital kadranı yok. Zaten digitalden nefret ederim hepsi akü düşmanı. Otomatik vitestende nefret ederim. hepsi bütçe düşmanı. Alın bir manuel yıllarca binin. Işıklı showlardan kaçının. Yalan yok joy modelin design edition olanını aldım c şeklinde led icon farlar ve krom ön ızgara olan versiyon joy aracı icon görünümlü yaptı. 100 bin cepte kaldı
  • Yarbay
    10693 Mesaj

    Malzeme kalitesi değil de işçiliği kalitesiz sanırım..


    Bir ara Dikiz aynası düşüyordu,cam fitilleri kopuyordu gibi işçilik sıkıntıları var, yoksa malzeme olarak kaliteli araç aslında..


    Bir de süspansiyonları çabuk patlıyor...

    |
    |
  • Yarbay
    3899 Mesaj

    HB ile Sedan arasında işcilik farkı var. Kalitesiz bir araç değil bence ama HB daha iyi işcilik konusunda.

  • Çavuş
    74 Mesaj

    2020 Dizel otomatik Joy sedan için konuşacak olursam, genel malzeme kalitesi benzer sınıf araçlara göre biraz düşük geldi. Özellikle vitesin etrafı bardaklık kısmı kalitesiz duruyor. Standart ekran ve yol bilgisayarı çok kullanışsız. Yakıtı çok ekonomik motor çok seri bagaj idare eder. Süspansiyonları güzel konforlu hissettiriyor. Yol tutuşu biraz zayıf. Bunlar benim kendimce 6 aylık deneyimlerim. Genel olarak memnun kaldım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akrobatt -- 4 Mart 2021; 15:33:44 >
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: akrobatt

    2020 Dizel otomatik Joy sedan için konuşacak olursam, genel malzeme kalitesi benzer sınıf araçlara göre biraz düşük geldi. Özellikle vitesin etrafı bardaklık kısmı kalitesiz duruyor. Standart ekran ve yol bilgisayarı çok kullanışsız. Yakıtı çok ekonomik motor çok seri bagaj idare eder. Süspansiyonları güzel konforlu hissettiriyor. Yol tutuşu biraz zayıf. Bunlar benim kendimce 6 aylık deneyimlerim. Genel olarak memnun kaldım.

    Teşekkürler bilgiler için. 1.3 benzinli icon paket düşünüyorum ama pişman olmak istemiyorum.

  • Yüzbaşı
    877 Mesaj
    2021 Insignia 1.6t den 2020 Megane icon 1.3 t ye geçtim ve gayet memnunum. Özellikle performans ve yalıtım olarak aynı ayarda diyebilirim. Joy paket kullanmadım belki donanım olarak farkediyordur
    |
    |
  • Yarbay
    3483 Mesaj
    donanım paketi çok farkediyor bu araçta, Joy paket kalitesiz hissettirirken icon paketin kalite hissi daha yukarda.

    @Konu Sahibi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    594 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Teşekkürler bilgiler için. 1.3 benzinli icon paket düşünüyorum ama pişman olmak istemiyorum.



    Alıntıları Göster

    Hocam bu forumda aracı kullanmadan internetteki fotolar üzerinden gazel okuyan çok arkadaş var. İş görür, ideal orta sınıf aile aracı. Tüketim de iyi. C sınıf sedan olarak fiyat da uygun gibi. Öyle gömecek bir tarafı yok. Fluence gibi zannetmeyin.

    |
    |
  • Yarbay
    3773 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ali_0017



    megane yol tutuş anlamında sınıfında iyilerdendir. süspansiyonları nispeten daha sert olduğu için virajlarda esnemesi daha az, çevik bir araba. gerçi ben hb olanı kullandım ama sedanda da aşırı fark olmaz herhalde. benim gözlemlediğim yol tutuşu iyi, konforu eh.

    |
    |
    akrobatt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3483 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Teşekkürler bilgiler için. 1.3 benzinli icon paket düşünüyorum ama pişman olmak istemiyorum.



    Alıntıları Göster

    icon 1.33TCe bide otomatik olursa çok güzel ve dolu bi araç (şanzimanda yeni nesil ıslak kavrama dır.)


    sonuçlanırsa şimdiden hayırlı olsun.

  • Teğmen
    181 Mesaj
    Görünen köy klavuz istemez
    |
    |
  • Çavuş
    74 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    megane yol tutuş anlamında sınıfında iyilerdendir. süspansiyonları nispeten daha sert olduğu için virajlarda esnemesi daha az, çevik bir araba. gerçi ben hb olanı kullandım ama sedanda da aşırı fark olmaz herhalde. benim gözlemlediğim yol tutuşu iyi, konforu eh.

    HB araçların daha iyi yol tuttuğunu biliyorum. Ama bu durum megane için geçerlimi emin değilim.

  • Yarbay
    3483 Mesaj
    orta paket 1.0 - 110hp octavia liste fiyatı 328

    en üst paket 1.33 - 140hp megane liste fiyatı 317








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 4 Mart 2021; 17:17:22 >
    |
    |




  • Yarbay
    9585 Mesaj

    Su aralar Megane baktığım için incelediğim bir araba. Bence C-segment'e göre kalitesi normal. Cerato, Elantra'dan iyi. Focus, Civic, Corolla ile benzer kalitede geldi bana.


    Icon segmentinin ortalamasından daha yüksek bile denebilir. Parçalı deri koltuklar, tek parça ön göğüs, fırçalanmış alüminyum görünümlü trimler, vs. vs.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 4 Mart 2021; 17:21:21 >
    |
    |
  • Yarbay
    3892 Mesaj
    Şirket aracı olarak joy paket bol bol kullandım, hala da kullanıyoruz. Kaliteli diyemem, çok kalitesiz demek de haksızlık olur ama özellikle vites çevresi, orta konsol, kapı içi plastikler vs. ucuz bir görünüm ve hisse sahip. Üst paketlerde büyük ihtimalle daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 4 Mart 2021; 17:48:19 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1368 Mesaj
    Kardeşimde touch modeli var gayet kalite hissini veriyor.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    icon 1.33TCe bide otomatik olursa çok güzel ve dolu bi araç (şanzimanda yeni nesil ıslak kavrama dır.)


    sonuçlanırsa şimdiden hayırlı olsun.



    Alıntıları Göster

    İnşallah bakalım.

    İcon megane ve premium scala arasındayım. Bu iki modele indirdim seçenekleri. İcon megane 2020 235 240 civarı bulunuyor. Scala yeni bir model 1.0tsi dsg 2021 modelleri 0 225 civarı. Fiyat ve yıl avantajı var ama piyasa avantajı meganda.

    |
    |
  • Binbaşı
    1325 Mesaj
    2017 modelini aldım. Çok kalitesizdi. 3 ay sabredebildim. Hemen sattım. Şimdilerde nasıl bilmem. reno mu bidaha asla.
  • Yarbay
    2222 Mesaj
    Yani tabi kalite olarak elbette ki mercedes, bmw, vw , audi gibi markaların kalite düzeyini yakalayamaz.

    Fakat yinede pejo, toyota gibi çıt kırıldım markaların modellerinden daha iyi konumda.

    Özellikle Megane sedan, bu toprakların arabası milli olmasada yerli olması sevindirici. Yanlış bilmiyorsam tasarımı ve argesi Bursa'da yapılmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 4 Mart 2021; 19:7:31 >
  • Yarbay
    4380 Mesaj
    Joy paketinin kalitesi sınıfının bariz altında. Kaliteli diyenler neye göre diyor anlamadım. Ses yalıtımı da kötü. İcon kullanmadım farklı mı bilmiyorum. Ama parasına göre güzel araba alınır.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.