Şimdi Ara

Megane 4 çok mu kalitesiz (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
21.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opsiyon farklari misal focusa gore daha uygun.

    focus da tercih edilebilir fabrika lpg fiyati 11 000 tl

    Misal en kotu metalik renk focusda 4000 tl
    Meganeda 2000 tl

    Opsiyon listesi focusda cok ucuk.

    Ayni para olsalar tabiki herkes almanya uretimi focus sedan secerdi.

    Megana fiyat performans yakit olarak cok uygun.

    Ama sirket spec opsiyonsuz joy alacaksaniz almayin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pink Floyd

    HB ile Sedan arasında işcilik farkı var. Kalitesiz bir araç değil bence ama HB daha iyi işcilik konusunda.

    C sedanlar bütün Avrupa'da sadece Türkiye'de sevildiği ve satildigi için kalitesiz ve ucuz üretiliyor. Avrupa'da c segment hb her zaman daha çok tutuluyor ve seviliyor. Bu yüzden model fark etmeksizin bütün markaların ürettiği c segment hb, sedan versiyonlarina göre daha kaliteli.

    Türkiye'de malum alım gücü düşük. Bu yüzden c sedan araçlar daha ucuz ve kalitesi daha düşük.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt

    Redbul’a bir soralım bakalım, Neden birakmis Renault Motorunu ? Sonra Hangi Motor’a gecmis ?

    Honda mi yoksa ?

    McLaren’a da bir bakalım mi ? Hangi Motorlari kullanmış sonra hangi motora gecmis Renault, Sonra ne olmuş Mercedes’e gecmis?


    Renault Hangi Takima motor verirse, o takim yolda kalır.



    Renault dizel motorları Mercedes’e motor satti degil mi ?

    Mercedes sonra ne yaptı OM654’u üretti. Hemde milyarlarca Euro yatırım yaparak, neden Renault ile işbirliğine devam etmedi ?


    Ucuz maliyetli, ekonomik yollu bir motordur renault motoru. Toros’lar falan vardi onlar fena degildi.. Ama Kalite bulmazsınız renault’ta..


    2002’li mi :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 5 Mart 2021; 12:47:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 4 HB 1.2 tce Touchrome Kullanıcısıyım 2017 model. 2017 eylül ayında Sıfır olarak aldım. İlk günden beri bende. An itibariyle 26 bin km'de


    Bir kere megane'da 3 seviye var ki bunların arasında evet yalıtımsal olarak fark var.


    Icon'da ekstradan kapılar gramaj olarak daha ağır bunun sebebi kapı plastik panellerinin içi ve kapının kendi içi fabrikasyon yalıtımlıdır. Diğer kısımları touch ile aynıdır.

    Touch'da Kapılardaki yalıtımlar icondan ciddi derecede düşük fakat ön bölüm yalıtımı iconla aynıdır.

    Joy'da ne ön bölüm yalıtımı ne de kapılar yalıtımlıdır yani bomboş diyebileceğimiz bir yapıda.


    Üretim kalitesi olayına girersek işte burada ithal yerli üretim farkı ortaya çıkar.

    HB'ler İspanya üretimidir.

    Sedanlar Oyak üretimidir.


    Eğer sedan'ı icon olarak alabiliyorsan bu fark düşük.

    Ama eğer joy alıyorsan bir çok düşük kalite durumla karşılaşırsın.


    Şimdi alacağın araç joy sedan ise iç kalitesi düşük. Ama touch yada icon bir hb'e binersen en basitinden ayna kemer tokası kapı panelleri gibi bir çok detay daha kaliteli olacaktır.


    Yürür aksam kalitesine gelirsek ki burası hepsinde aynı. Çok kaliteli bir süspansiyon takımına sahip olduğunu düşünmüyorum fakat böyle en ufak tıkırtıda servis yolunu tutan biri değilim. Şuan da arka taraftan bir ses mevcut dingiller garantiden 1 sefer değişti ses 1 hafta sonra tekrar gelince servise gitmedim bile. Coilover projemde olduğu için oraya henüz dokunmuyorum


    Frenleri ise bakım dökümanlarında ki detaylara riyayet edip 3. bakımında hidrolikleri balataları değiştirdik. Şuanda gayet iyi durumda.

    Ha şunuda söyleyim 1 hafta 2018 model corolla kullandım o araçta 32 bin km'deydi. O araca kıyasla her noktadan megane kat be kat daha iyi. Özellikle onun arka tarafı şaka gibiydi stepneyi ayıran tahta resmen dolap arkalarında kullanılan ince suntanın kaplanmış haliydi ve yerindede durmuyordu kayıyordu devamlı ses yapıyordu nereyi tutsan tıkır tıkır ses geliyordu çünkü bol bol pianoblack kullanılmıştı. Diperlerinide bilmem





  • NextMove kullanıcısına yanıt

    sorunu çıkartan durum Mc Laren teknik ekibinden kaynaklı Renault ile alakası yok... ne motor kullanırsalar kullansınlar sonuç değişmezdi...

  • Yine herkes çok kaliteli otomobiller kullanmış,

  • C sınıfının kalitesi ne kadarsa o kadardır işte...

  • hocam bende 2017/18 megane mi 2016/17 jetta mı diye bakarken jetta aldım ikisinide test ederek ama siz 0 alacaksanız megane kalitesi gayet güzel ama işçilik vasat trim sesi çok oluşuyor ve amörtisörleri sıkıntılı diye biliyorum yani kalite güzel işçilik vasat scalaya gelirsek c segment ama alt yapısı polo alt yapısına sahip golfe pek yetişememiş ama tasarımı ve hacmi gayet iddialı bütçe yetiyorsa yeni octavia bakabilirsiniz segmentinin en iyisi şu an

  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Ayrıntılı bilgi için teşekkür ederim.

    Park sensörü yok mu araçta, ön veya arka.

    2020 modelleri sitede 240 civarı, o şekilde düşünüyorum.

    Geçen konuştum en boş paketi alsanız bile park sensörü , far yağmur sensörü alabiliyorsunuz öyle dedi satış temsilcisi , ama kol dayama yok onuda dışarıdan halledersiniz iyi bir şey varsa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklenti meselesi bende Joy megan var LPG'li yakıt çok uygun Mercedes gibi geliyor bana tok araba kötülemeye yada abartmaya gerek yok ben 80 bine almıştım parasının tam hakki şuan param olsa 1.3 alırdım otomatik içi geniş bagaj geniş multimedya yapma olanağı ve yapabileceklerin sınırsız bu arabayla ne yaparsan yakışıyor tipi bence baya iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de şöyle bir durum var ülkemizde mesela Peugeot markasına öcü gibi bakılıyor bir in yargi var geçmişte meşhur 307 araçlar yüzünden hala sorunlu gibi bakanlar var diyorsun ki o eskidendi 308 ile birlikte 2015 yılından beri taş gibi araçları var 3008 2008 SUV piyasasını aldı götürdü diyorsun hala Peugeot iyyk diyen adamlar Renault Megane olsun Citroen olsun bunlara olumlu yaklaşıyorlar e hepsi Fransız hatta Peugeot Avrupa montajlı ama yok atomu parçalamak daha kolay sanırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şirket aracımız şuan 50bin kmde falan araç vik vik koltuklarından ses geliyor

    Yokuşta araba bağırır vites atarken 1den 2ye geçiş çok kötü şanzıman çok başarılı değil

    Garaj arabası olmasına rağmen ön arka plastik tampon boyaları atık durumda

    Motoru kuvvetli

    Yakıt tasarufu çok çok iyi

    Yol tutuşuda güzel

    İçi geniş bagajı geniş koltukları komforlu.


    Eh uyguna ikinci elde düşerse sırf yakıt cimriliğine alınabilir.

  • Araba güzel test sürüşü yaptım iç malzeme kalitesi güzel edc yağlı çift kavrama çok seri ve keyifli. Geçişlerini çok beğendim (aynı gün test ettiğim eat6 edc den sonra çok sarsıntılı ve kullanışsız geldi ama tork konvertörlü de sağlam olur). EDC kararsızlık yaşıyormu onu denemek için düşük hızlarda yavaşlama dur kalk denedim. Hiç kararsızlık vuruntu vs yapmadı onu da beğendim. Ama sedan kasada kasa rijitliği çok iyi değil yani spor tarz veya üst segment araçlarda kullandım kasanın yekpare olduğunu hissettiriyordu.Orta sınıf araçlarda mesela astra hb de de kasada esneme hissi yok viraja vs girerken tepkisi daha öngörülebilir. Megane sedanda o kasadaki rijit,yekpare,esnemez yapıyı hissedemedim. Bunun dışında araç güzel. Test ettiğim sedan icon dizel otomatik. .Muhtemel hb daha iyidir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 20 Mart 2021; 23:26:7 >
  • Sürücülerinde bir sıkıntı olduğu gerçek hep bir apacilik acaba şirket spec diyemi bu böyle bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.