< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
ford c max vardı 2011 model, vitesler okadar tatlı geçiyordu ki. serçe parmakla bile kullanabilirdin arabayı. |
Manuel vitesin piri Ford'dur. Manuel çok araba kullandım, en zevklisi hep Ford modelleri. Focus1, Focus3, Mondeo mk5 1.6TDCI, vs. vs. Bir de manuel Ford'larda yığılma hissi olmaması için ayağı gazdan çekip debriyaja basana kadar ki o aralıkta araba kendisi gaz vermeye devam eder. Bu da sürüş zevkini arttıran bir faktördür. Burada ne kadar gaz vereceğinin sinyalini ise hız sensöründen alır. Bir kez Focus1 aracımda hız sensörü arıza yaptı ve bu gaz verme mekanizması sapıttı, oradan biliyorum. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
ford c max vardı 2011 model, vitesler okadar tatlı geçiyordu ki. serçe parmakla bile kullanabilirdin arabayı. |
_____________________________
[ Rayzen 7 5700x3D ] [ MSI B550M PRO-VDH WIFI ] [ ASUS DUAL EVO 4070 SUPER 12GB ] [ XPG 32GB (2x16GB) Spectrix D35G RGB DDR4 3600Mhz CL18 ]
|
Mazda 3. Kemikli, vites yolları kısa, vites kolu kısa, geçişler net, konumu muazzam. |
_____________________________
![]() SE Xperia™ Neo |
Bende Leon'da gayet keyifliyim. Astra da çok net geçiyordu. Renault, Peugeot ve Fiat modellerinde daha belirsiz.. |
_____________________________
"17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden & Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube
|
Şu an kullanmakta olduğum Mx-5 |
_____________________________
Ne zaman çağırdın da gelmedik? ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
istanbul
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
livatya sunullah külefli
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Fiat 500 3K. |
_____________________________
Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı
Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ |
Çok araba deneyimlemedim. Max 6-7 tane kullanmışımdır. Bunların 3'ünü bir yere çekmek için 1-2 dk bindim desem yeridir. Onları saymıyorum o yüzden. Uzun süreler boyunca kullandığım ve hatta araba kullanmayı öğrendiğim Renault 19'un vites geçişlerini severdim. Motor şanzıman ikilisi olarak beğendiğim araç ise Fiat Marea'ydı. Hem iyi giderdi, hem konforluydu, hem sürmesi keyifli bir araçtı ama çok arıza veriyordu.
Şanzıman açısından en kötüsü ise şuan sürmekte olduğum 5 ileri vites, 1.5 dizel Megane 2. Harbiden vites geçişleri çok kötü, özellikle 1-2 ve 5. vitesin yolları çok belirsiz. Lok lok diye geçmez. Vites yolları uzun. Geri vitese bazen geçmez, kroniktir. Tam böyle çarşının ortasında geri geri paralel park yapacakken geçmez bir de. Arkadakiler bu ne yapıyor diye bakar, sen telaşla geçirmeye çalışırsın falan. :) Debriyaj yenilersin anca geçer, bazen inat eder, ikinci vitese takıp sonra geriye takarsın. Vites aralıkları kötüdür yani 110 la giderken motor sesini fazlasıyla duyarsınız. |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
EP3 kasa Civic TypeR. bir kez koltuğuna oturman yeterli. |
_____________________________
Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım.
|
Ben Manuel viteslerde kemikli geçişleri hiç sevmiyorum, yumuşak geçişli vitesler de en sevdiğim araç Ford RANGER 4X4 oldu, inanılmaz keyifliydi. |
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
vw golf 5 var. Araba 1 e geçmiyor canı istemiyor hep bi küskün diğerleri kemikli baya. Leon denemiştim yeni fr güzeldi kısa vitesli. |
_____________________________
|
Gaza bastığında öne doğru gidip gazdan ayağı çekince geriye oynayan vites hariç hepsi iyidir. çok gıcık birşey bu bizim qashqaide var. leşşş |
_____________________________
|
Volvo S40 Mk1 Çoğu arabada olan 1'e ve geriye geçmeme olayı hiç olmazdı. Araç yürürken bile aksi istikametin vitesine geçerdi. 284 bin km'de sattığım aracın vites kolunun rijitliği ve vites yollarının netliği sıfır Egea'dan daha iyiydi. O kadar netti ki debriyajsız vites değişimi yapmak dahi mümkündü. Debriyajı biraz sert ama hisliydi. Kalkış anında ne zaman kavrıyor ne zaman kavradı her şeyi hissederdim. Geri vites helisel dişliydi. Geri giderkenki cıyyy sesi olmazdı. Hele bir de vites geçişleri esnasında aragazı verirdim, çok keyifli olurdu. |
_____________________________
2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000) 2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000) 2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...) |
Araç benim değildi, çok kısa süre kullanma şansım oldu(bir yerde bir yere çekme şeklinde değil. normal olarak kullandım ama 35-40 dakika sürdü) Mazda Mx-5 nd diyebilirim. |
_____________________________
|
2006 model Civic sedan 2018 model Tiguan |
_____________________________
|