Şimdi Ara

Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
37
Favori
28.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
384 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çalışmalarına hayran oldum hocam.İnşallah burada harcanmassın.Araçlara hasar koyarsan daha iyi olur kanısındayım.Sen yeter ki devamını getir biz seni her türlü destekleriz
  • Sonuna kadar destek
  • Güzel çalışmalar olmuş.

    Bu işlere zamanında profesyonel olarak başlamak lazımdı. O zamanki bütçelerle şimdikiler arasında uçurum var.

    İnşallah bir gün bir 3a oyun ekibinde görürüz sizi de vay be dh neler çıkarttı deriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konsepti güzel seçmişsin ama video aşırı yetersiz; aynı bitkileri ,aynı sütunları çok fazla aynı açıda yerleştirmişsin. Aşırı amatör bir video olmuş bu videoyu yolladiysan, sadece ümidini kırma diye cevap yazmışlar diyebilirim. Bunları kötü niyetle yazmadığımı belirtmek isterim ,şimdiden kötü eleştiriler için gerçekler acıdır...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobepeople -- 4 Temmuz 2019; 12:3:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok güzel olmuş emeğine sağlık. Bir crytek firması daha neden senin elin ile olmasin. ( sonu öyle olmasın ). Gelecek için güzel şeyler vaad ediyorsunuz hocam yolunuz açık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muazzam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika görünüyor hocam. Eline sağlık. Çıksın bu oyun alacağıma söz veriyorum.
  • Istanbul kıyamet vakti de böyle başladı, ama sonra knight çakması bişey çıktı. Lütfen storysi olan offline bir oyun olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık. Tebrik ediyorum gerçekten güzel iş çıkarmışsınız tek başınıza olmanıza rağmen.
  • Tebrik ederim kolay isler degil ciddi emek istedigi belli. Fakat yanlış anlamazsaniz yaptiginiz modellemeler 2011 oyunlarindan kalma gibi duruyor . Eger yurt disindaki firmalardan stüdyolardan kabul almak istiyorsanız guncel olani takip etmenizi tavsiye ederim. Tek başına bir studyo olmak tabiki kolay değil. Bolum tasarimi oyun mekanikleri modellemeler senaryo tamamen sizde olacak. Ama bu isten ekmek yemek istiyorsaniz tek bir alanda en iyisini yapmaya calismak en mantklisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel çalışmalar yapmışsın hocam ellerine sağlık.
  • Hocam araç tasarımlarına bayıldım. Şu gemi enkazı Rus gemisi olsa fena olmaz üstüne kiril alfabesiyle falan bişiler yazsanız. Yarından Sonra isimli filmde vardı Penisilin ilacı alıyorlardı Rus gemisinden. Tat katar
  • Çok güzeller ancak yakın zamanda 3 kişilik bir ekip ile unreal engine 4te fps oyun geliştirmiş biri olarak optimizasyon ve modellerin özellikle çimen, yaprak, ağaç vs. düşük detaylı olması muhtemelen bölüm üzerine fazla sayıda yerleştirileceği için çok önemli olduğunu söyleyebilirim. Bireysel veya küçük çaplı ekiplerde yüksek tasarım ve model ücretleri nedeniyle oyun programcılarıyla tasarımcıların bir paydada buluşması ve ortaya gerçekten kaliteli bir yapım çıkması çok zor. Yaptığınız işten fazla para istiyorsunuz demiyorum, büyük emek gösterdiğiniz ortada yanlış anlaşılmasın ben piyasayı eleştiriyorum. Öyle ya da böyle yerli tasarımcıları görmek ayrı bir mutluluk kaynağı. Başka bir oyun projesinde yer alırsam ücreti mukabilinde çalışmalarımızı birleştirmekten mutluluk duyarım.
  • Mükemmel bir iş sonunda kadar destekliyorum yabani otlar ve göcükler olursa daha iyi olur gibi.
  • Enfes bir çalışma, bu işlerden anlayan ekibe ihtiyacın var. Tek başına kalkmak çok zor iş, hatta imkansız diyebilirim. Buralar da harcanma, bir şekilde yurt dışına çıkıp o firmalara girmeyi dene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Ben biraz aceleye okudum ondan yanlış anladım heralde. Olumsuz sayilabilecek bir çok olayla karsilastigimdan biraz on yargılı davranmış olabilirim çünkü inanın piyasada öyle insanlar var ki, Bilgiyasar mühendisliği! gibi asıl mesleğini birakip, veya okullarinia falan ara verip freelance modelleme vs yapıyor şimdi ve aşırı derecede fiyat kiriyorlar. O yüzden biraz on yargılı davrandim kusura bakma tekrar.
    Profilinize de göz attim gerçekten muthis işler yapmissisniz umarım en kısa sürede istediginiz yerde çalışmaya başlarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 4 Temmuz 2019; 16:7:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Metal-Gear
    Hocam grafikler harika görünüyor.Bende programlama ile ilgileniyorum.Siz hangi programla kodluyorsunuz?Sadece unreal engine 4 ile mi?Yoksa başka programlar da kullanıyor musunuz?
    Ben özellikle forza horizon 4 isimli oyunun grafik motorunu çok merak ediyorum.Şu ana kadar gördüğüm en iyi grafikler o oyunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkuaz999 -- 4 Temmuz 2019; 16:19:16 >
  • Tebrik ederim hocam.

    Genel anlamda konsept iyi duruyor. İlk dikkatimi çeken araç modellemelerinde araçların daha hasarlı olması gerekir bence.

    Bahsettiğiniz kargaşa & kaos ortamı köprüde izlenimi versin demişsiniz bu sebeple, camların kırık olması tekerkerin patlak & inik olması , kaportada hasar gibi ayrıntılar iyi olurdu.

    Tekrardan kolay gelsin.
  • fikir üretmen ve bunun üzerinde çalışman güzel fakat profesyonel bir ekiple çalışsan emeklerinin karşılığını da alırsın . nerden model bulup yaptın bilmiyorum ama yerli araçların tasarımı bile çok güzel ve bir şeyde projede kullanılması gerek , sonunda bir yerli oyunun olmasını gerektiğini düşünüyorum bıktık detayları full ama tek bir türkçe ibare bile geçmeyen kaldı ki türkçe dil desteği bile olmayan oyunları oynamaktan . real time world tipi oyunlar yapılmasına gerek yok en azından counter strike tipi belli bir kitlesi olan kapalı dünya tarzı oyunlarda bile mekan tasarımı yapıp satan bir grup olsa en azından türkçe kelimeler ve materyaller ( artık senin yaptığın gibi taşıtlardan tut duvarda türkçe afişler olan şeylere kadar ) ile dolu bir oyunu oynamak kanımca türkiyedeki oyuncular tarafından büyük zevk olacak ve türkiyede artık birşeyler yapılıyor denilmesine sebep olacak .




  • Şu ana dek yorum yazan arkadaşlar, tek tek alıntılamasam da hepsini okuyorum sağolun yorumlarınız için.


    Statistik, önemli değil konudaki yazılar uzun olduğundan başlık ve resimlerden ötürü konu baştan sona bir oyun yapıyor şeklinde algılanabiliyor, en baştaki paragrafı düzenledim o yüzden bende diyorum niye insanlar çıksın da oynayalım gibi şeyler yazıyor. Biliyorum bu alana tam olarak yönelmeden, edinilmesi gereken ölçüde bilgi edinmeden modelleme ya da diğer kollardan yapmaya çalışanlar oluyor hemen para kazanayım maksatlı, bundan ötürü zaten bizim piyasa genel manada çöp. Her şeye para gözüyle bakmaya meyilli eğitildiğimizden, uzmanlaşıp sektörü yüceltme kafası bir türlü gelişmiyor. Halbuki sektör oluşsa parayı zaten otomatikman kazandırır. Şirketler kurarsın ülken bile kazanır, üstüne bir de dünyaya kendini ifade edebileceğin ve saygınlık kazanabileceğin bir silahın olur. Biliyorsunuz, ABD dediğimiz ülke diğer ülkelerdeki kendine karşı olan bakış açısını filmlerle ve oyunlarla aşılıyorlar. Bu açılardan oyun sektörünü geliştirmek bence çok önemli bir silah yani. Ama gel gör ki bizdeki filmler ahlaksızca romantizm ve aldatma üzerine, oyunlar ise zaten yok.

    Gelde anlat ama işte. Bunun zararı gene bizim piyasamıza oluyor yani, ben kesinlikle o tarz bir düşünceye sahip değilim. Zaten tek başıma 3A oyun geliştiriyorum diyen biri ya cahildir ya yalan söylüyordur. Sizi gayet iyi anlıyorum o yüzden. Hali hazırda geliştici bir ekibe katılsam bana kâfidir.

    tobepeople, sağol hocam, yok buradaki test renderlarının başvurularla vs. bir alakası yok. Bir yere gönderilen bir şeyde değil. Bu sadece bitki örtüsüne ait elementleri sunduğun bir gösterim. PlayStation 4'e özel Uncharted 4 oyunu da çıkmadan önce bitkilere ait bu tarz bir sunum yapmışlardı. Tek bir alanı aynı bitkiler ile doldurup nasıl göründüğüne, nasıl hareket ettiğine hızlı bir test bakışıydı:



    İşte benim yapmış olduğum oyun içi test ortamının amacı da aynı bununla aynı. Gerek ortam, gerek bitki popülasyonu hiçbir projede bu şekilde kullanılmaz zaten. 3A oyun geliştiren bir şirkete girdiğin zaman da işini bitirdikten sonra bazı durumlarda sunmanı isteyecekler buna benzer şekilde. Bu tarz şeyler başvuru kaynağı değil, başvuru için komple her telden çalabildiğini gösteren bir sanat portfoliosu oluşturman gerekiyor, benim ki ise bu:

    https://www.artstation.com/evren01

    İş ilanlarında ortalama 90 ve üzeri başvuru alıyorlarmış 3A geliştirici şirketler. Örneğin ortalama 90 kişinin arasından "hadi şunlara ayıp olmasın" diye bir şeyler yazmaları mümkün değil, uzun bir inceleme sürecine girip adam seçmeleri lazım çünkü. Yalnızca çalışacakları kişilere ve çalışma potansiyeli var dedikleri kişilere bunu bildiren bir dönüş yapıyorlar. Tanımadıkları ve çalışma potansiyeli görmedikleri yüzlerce yabancı adamın ruh halini kim takar. Şirketler vicdansızdır bu konularda.

    Tabi yine de bizimki gibi genel manada sıkıntılı bir ülkeden çıkıp oralara bir şirket aracılığı ile yerleşmek biraz sancılı bir süreç olacak. Buna karşı moralim çok yerinde çünkü sabrımın sınırı yok bu konuda. Ölene kadar çabalamaya devam edebilirim Allah'ın izni ile. Bundan sonrası ise kısmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 4 Temmuz 2019; 17:8:32 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.