Şimdi Ara

KİA STONİC İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
216
Cevap
9
Favori
68.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme:27.05.2020

    Araçta hız sabitleyici yanında hiz limitleyici olduğunuda az önce tecrübe ettim. Ayrıca bahsetmediğim bir konuda aracın motoru çok güzel, vites geçişlerini ben hiç hissetmiyorum,vites ayrıca bmw deki gibi manuel olarak sabit ileri geri olarak kullanım sağlanabiliyor. 15 km gibi az da olsa uzun yol yaptım git-gel 40-50 km gibi bir yol ve yakıt sarfiyatı baya bir düştü, 51.5 km kullanım sonrası 6,1 gösteriyor, toplam sıfırlamadan sonra 87,7 km 7,2 ortalama vermiş.resimeri ekliyorum.


    Arkadaşlar merhaba;



    Mart sonu gibi BMW 118i aracımı satıp aldığım Kia'nın yeni model aracı olan B-SUV 'u Stonic'i kullanım tecrübelerimi paylaşmak istedim. Yeni bir model olduğu için çok bilinen bir araç değil bu nedenle ilginizi çekebileceği ve az çok görmüş aklında soru işareti olan arkadaşlar için aydınlatıcı olacağı düşüncesindeyim.

    Araçla ilgili ilk izlenimler dıştan çok yakışıklı olduğu yönünde oldu, işyerinde BWM yi sormayan birçok kişi gelip araç hakkında bilgi istedi,bende eşimin beğenmesi ve biraz yüksek araç istediğimiz için tercih ettik. Araç yerden yüksekliği gayet güzel, memleket giresun ve dağ köyünde yaşadığımız için tam bize göre olduğunu ifade edebilirim. ilk olarak aracın motorundan bahsedeyim, araç 1.0 - 120 bg. benzinli ve motor seçenekleri arasında en yüksek fiyatlı olan bu motor, diğer seçenekler 1,4 100bg otomatik ve 1,25 84 bg ve manuel seçenekleri var, direk kafada 1.0 motor mu olurmuş diyenler olacaktır, gelende tepki öyle geliyor ama 120bg gayet gayet yeterli geliyor. Hızlanmalar, atlamaları yeterli seviyede, beklentinin üzerinde olduğunu söyleyebilirim. Uzun yol kullanımım virüs nedeni ile olmadığı için yol tutuş konusunda pek tecrübem olmadı, kısa sürüşlerden anladığım ise yerden yüksek oluşu virajlarda biraz sıkıntı yaratacağı yönünde olur, keza son aracım bmw ye göre kısyas yaparsam kabul edilebilir seviyede diyebilirim. Konfor olarak araçtan 2 yerden trim sesi geliyor, birini bulamadım,sanki ön cam yerinde oturmamışta kasislerde,çukurlarda o ses yapıyor gibi, diğeri de ilgiç bir şekilde ön sağ yolcu koltuğundan geliyor, üst kısım kasislerden vs geçerken titrediği için ses yapıyor. koltuklar genel anlamda normal rahatlıkta. dışı kadar iç dizaynıda çok hoşuma giden bir araç oldu. özellikle direksiyon ve vites görünüşleri çok güzel. aracın donanımlarına gelirsek. Açar gerçekten full+full u hak eden donanıma sahip. özellik bakımından sadece en yeni özellikler, araç takip sistemi, kör nokta uyarıcı gibi sistemler dışında diğer bilindik tüm özellikleri var, aşağıya tek tek belirtiyorum. yakıt konusunda gelirsek benim bu aracı tercih etmemdeki en büyük sebeplerden biriydi biraz hayal kırıklığına uğradım dersem yalan söylememiş olurum, keza yaptığım araştırmalarda ve izlediğim videolarda 6,5-7,3 gibi rakamlardan bahsetseler de ben sürekli 8-9 km ev-iş arası gidip geldiğim ve sakin kullanım yaptığım halde 8,4 altını görmedim henüz. araç tanırım videolarında özellikle iyimser tüketim değerleri verildiği kanaatindeyim. aracın fabrika verilerinde göre şehir içi 5,9 - şehir dışı 4,9 - karma tüketimi 5,2 olarak belirtilmiş, beklenti fabrika verisine göre 1-1,5 litre fazla olmasıydı ama nerdeyse 2,5 litre fazla göstermesi beni pek memnun etmedi. Aracın ön halojen ve gündüz aydınlatmalı led farları sinirli bir görsel sunsada alt kısımdaki ledin yanıp üst kaş kısmının yanmaması benim garibime gidiyor. ayrıca normal farlar ile sis farları beyaz değilde sarı yanması çok hoşuma gitmedi.


    Özetlersek;

    araç donanım, motor (vergi bakımından ve çekiş olarak), görsel konularda çok güzel bir araç görenleri meraklandıran ve yeni bir araç olması bakımından son derece güzel özellikleri var, aracı bazı konularda eleştirmemin sebebi benim eksik gördüğüm konular olduğundan, bu klasmanda kendi rakipleri olan seat arona, hundai kona, pegeout 2008, Vw Troc ve diğer bilindik araçlara göre fiyat/donanım olarak alınabilecek tek araç diyebilirim. 183 bin tl gibi bir fiyatı var indirimle 180 gibi alınabiliyor en full versiyonu muadilleri 200-250 arasında özellikle donanım olarak.

    Sormak istedikleriniz var ise çekinmeden sorabilirsiniz,cevap vermekte memnuniyet duyarım

    Araçta;

    -sunroof

    -yağmur ve far sensörleri

    -led gündüz ve stop lambalar

    -viraj aydınlatma ve projeksiyon tipi sis farları

    -fonksiyonel direksiyon

    -Cruze kontol-hız sabitleyici

    -Android ve apple car play

    -yarı hayalet gösterge

    -otomatik ve dijital klima

    -7" multimedya ekran

    -geri görüş kameralı arka park sensörü

    -Bluetoot bağlantısı

    -kendiliğinden kararan iç dikiz aynası

    -start/stop sistemi -17" alaşımlı jantlar

    -Elektrikli ısıtmalı katlanabilir yan aynalar

    -Tavan rayları -aux ve usb girişleri

    -gözlük saklama haznesi

    -lastik basınç sensörü

    KİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İnceleme
    KİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İncelemeKİA STONİC İnceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeonEyes -- 27 Mayıs 2020; 14:45:43 >







  • Aynen aşağıdaki aracı satıp kia aldım.sebepleri şöyle,

    Hevesim vardı alırken 5-6ay biner satarım niyetiyle aldım,bakım masrafları,arıza durumunda altından kalkamama durumları olabileceğini düşündüğüm için uzun soluklu kullanmak istemedim açıkcası, kısmet oldu aldım sonra bakım yaptırdım 8 ay kadar kullanıp 112 ye almıştım 157 ye sattım, hem 2 çocuk biraz küçük gelmesi de vardı amacımda stınicten daha düşük bütçeli bir araba almak vardı ama hanım suv tarzı alalım deyince görüp beğendiğim kia kısmet oldu,hemde kredi miktarını düşürüp taksit sayısıda düşmüş oldu 🙂


    KİA STONİC İnceleme
    Sizin saydıklarınızın birçoğu 250bin bandındaki çoğu araçta hala yok, kiada bu saydıklarınız yok mu evet var ama bahsettiğimiz araçlarda xceed sportage fln. 180 bandında bu özellikleri olan araç varsa söyleyinde bizde bilelim,zaten incelememde bazı yeni teknolojilerin olmadığını yazmıştım haricinde olöayan bişey nerdeyse yok.bize fazla bile geliyor bu araç senelerce i20 gibi küçük araç kullanıp hiç küçüklüğünden şikayetim olmadı, alışkanlık meselesi sanırım.

    Öncelikle Allah herkese aracını kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.


    Dün yani 17 aralık itibari ile Stonic 1.4 benzinli otomatik aracımızı siyah renk ve cool paket olarak teslim aldık.

    Virajlı ve hafif arızalı yollarda yaklaşık 50 km kadar test etme imkanım oldu.Uzun yol denemesini önümüzdeki günlerde yapacağım.

    Alacak olan ya da niyeti olan arkadaşlarımızın öncelikle şunu bilmesi gerekir.Bu araç konfordan çok yol tutuşa önem verdiğinden sert bir suspansiyona sahip ve yol arızalarını hissetmenize sebep oluyor.

    120-130km gibi hızlara kadar motor ve rüzgar sesi duymuyorsunuz ,lakin asfaltın durumuna göre lastik sesi alabiliyorsunuz.

    Cool pakette 15 inch lik bir jant var.Üst versiyonlarda bu 17 '' olarak geliyor.


    Gelelim şanzımana.Tork konvertörlü bir tam otomatik şanzımana sahip.Yokuşlarda kalkışta geri kaçırma gibi bir problem hiç yok.( hanımlara duyrulur :) ).Zaten yokuş kalkış destek sistemi olduğundan ayağınızı frenden çekseniz bile gaza basmak için yaklaşık 2 saniyeniz var.Bu şanzımanın artıları olduğu gibi eksileri de var elbette.Örneğin daha fazla yakıt harcamaları ya da daha yavaş ivmelenme gibi.Buna mukabil en az arızalanan ve konforlu bir şanzıman olduğunu.özelliklede şehir içi gibi yoğun trafikte kullanıyorsanız ideal olduğunu söylemekte fayda var.

    Çift kavramalı şanzımaların sıkışık trafikteki ısınma ve balata sorunları herkezce malumdur.Seri vites geçişi isteyen arkadaşlarımız bu tür şanzımana sahip bir araç düşünebilirler.

    Tork değerleri yeterlimi sorusunun cevabi,bana göre hayır.133.3 Nm ve 4000 devirde alabildiğiniz en yüksek tork değeri zaten fazla yakıt tüketimininde bir başka sebebi.Örneğin bu aracın 1.0 türbo motorlu versiyonundaki 171.5 Nm lik tork değerini 1500-4000 aralığında vermesi,aracın yakıt tüketimi ve ivmelenmesindeki en büyük etken.Daha az yakıt ve düşük devirlerde yüksek vitesle gidebilme avantajı demek.Elbetteki bu motorunda titreme hafif gürültülü çalışma ve çift kavramalı şanzımanın eksileri gibi özelliklerini de dikkate almalısınız.Ne kadar iyi dengelenselerde bu motorlarda vites topuzunu tutttuğunuzda titremeyi hissedebilirsiniz.


    100 beygir sizi gerekli hıza ulaştırabilirmi.Ne beklediğinize bağlı olarak değişir.173 km son hızı olan bir araç bir aileyi A noktasından B noktasına güvenli ve konforlu olarak götürmek için bana göre yeterlidir.Sonucta çocuklarınızla gezmeye gideceksiniz.Aşırı hızın sonuçları acı olabilir.Allah göstermesin.


    Dış tasarım olarak oldukça şık demek yanlış olmaz sanırım.B sınıfı compact bir SUV için oldukça güzel.Yerden yükseklik 15 inch olan araçta 16 cm civarında ,17 inch jant olanda 18.3 cm.Cool pakette farlar led olarak sunulmuyor.Işığa duyarlı otomatik far ayarı mevcut.


    İç tasarımda sert malzeme kullanılmış.Daha yumuşak olabilirdi.Bu pakette klima otomatik değil. 7 inch lik bir multimedya ekranı var.Arkada diz mesafesi ve baş yüksekliği yeterli.Bagaj 352 litre.Arka koltukalrı yatırp genişletebilrisiniz.Şöför tarafında kapıdan otomatik ayna ayarlarını yapabilir ve tüm camlara kumanda edebilrsiniz.Şöför koltuğu yükseklik ayarlı.Yan kavramaları yeterli diye düşünüyorum.tavan ışıklandırmaları güzel,birde gözlük saklama alanı var.Kol dayama mevcut ve ayarlı.saklama gözleri yeterli.Koltukalr kumaş.


    Yol bilgisayarı tatminkar sayılır.Bir çok özellik mevcut.Android auto 9.0 ve üzerindeki telefonlarda kablosuz bağlanabilirken 9.0 ve altındakilerde orjinal kabloya ihtiyaç duyuyor.Ben kabloyla çok rahat bağlandım ve navigasyon spotfy dahil bir çok özellliği kullanabiliyorum.Bluetooth ile eller serbest çok kolay.Direksiyondan rahatlıkla kumanda edebiliyorsunuz.direksiyon üzerindeki tuşların kullanımı kolay ve doğru yerleştirilmiş diyebiliriz.


    Stepne ve kriko yok ,onun yerine tamir kiti var,aklınızda bulunsun.Acil fren ışığı mevcut,ani fren yaparsanız flaşörleri yakıp arkadaki sürücüleri uyarıyor.Fakat acil fren desteği ,şerit takip,gibi özellikler bu pakette mevcut değil.


    ESP var ve tatminkar çalışıyor.Lastik basınç uyarı sistemi mevcut.


    Temel özellikler yaklaşık bu şekilde. Bir aile aracım olsun hafif SUV a benzesin ve yakışıklı da olsun ama biraz fazla yaksa da birşey olmaz diyorsanız Tam size göre demektir.


    Yok ben daha perfomanslı olsun,çift kavramalı şanzımanla da ileride boğuşurum ve,donamımım da daha üst seviyede olsun diyorsanız. Belki Reno Clio 1.3 turbo ya falan bakmalısnız.


    Hekese mutlu keyifli ve Coronadan uzak günler dinliyorum.



    Edit : Biraz uğraştırsada Android 9.0 pie sürümünü kullanan Sony XZ1 telefonumu kablosuz olarak Android Auto uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlayabildim.Kararlı bir şekilde çalışıyor.

    Alman aracı dediği de Seat

    Bu eziklik psikolojisi ve sonradan görme olmaya rağmen züğürtlük ile nasıl olacak bilmiyorum

    Bende v40 var, bir ara küçük akıllarınca da bununla dalga geçiyordu yok volvo içinde kimse ölmemiş, yok çocuğu ölen baba hata yapmazmış vs diye, o esnada da 2 hava yastıklı alman tankı polo'ya binmeye devam ediyorlardı
    Yapay Zekanın Yanıtı

    KİA Stonic İncelemesi: Sistem Gücü Sınırlı Anlamı ve Diğer Özellikleri

    Giriş

    KİA Stonic, kompakt SUV segmentinde öne çıkan bir model olarak dikkat çekiyor. Geniş iç mekanı, teknolojik özellikleri ve şık tasarımı ile kullanıcılarına keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor. Bu incelemede, KİA Stonic'in özelliklerini, performansını ve kullanıcı yorumlarını detaylı bir şekilde ele alacağız.

    Sistem Gücü Sınırlı Anlamı

    Bazı KİA Stonic modellerinde "sistem gücü sınırlı" uyarısı ile karşılaşabilirsiniz. Bu uyarı, aracın çekiş kontrol sistemi veya motor yönetim sisteminde geçici bir arıza olduğunu gösterir. Arıza giderilene kadar aracın performansı sınırlı olabilir. Bu sorunu çözmek için aracınızı yetkili bir servise götürmeniz önerilir.

    Motor Performansı

    KİA Stonic, 1.4 ve 1.6 litrelik benzinli motor seçenekleri ile sunuluyor. 1.4 litrelik motor, 100 beygir güç ve 134 Nm tork üretirken, 1.6 litrelik motor 123 beygir güç ve 151 Nm tork üretiyor. Her iki motor da 6 ileri manuel veya otomatik şanzıman ile eşleştirilebiliyor. 1.6 litrelik motor, özellikle otoyol sürüşlerinde daha iyi performans sunuyor.

    İç Mekan ve Donanım

    KİA Stonic'in iç mekanı ferah ve kullanışlı bir tasarıma sahip. Ön koltuklar rahat ve destekleyici, arka koltuklar ise yeterli diz mesafesi sunuyor. Aracın bagaj hacmi 332 litre olarak ölçülüyor, bu da günlük kullanım için yeterli bir alan sağlıyor.

    Donanım seviyeleri arasında Comfort, X-Line ve GT Line seçenekleri bulunuyor. En dolu paketi olan GT Line, deri döşemeler, 17 inç alaşım jantlar ve panoramik sunroof gibi ek özellikler sunuyor.

    Teknolojik Özellikler

    KİA Stonic, kullanıcılarına birçok teknolojik özellik sunuyor. Araçta standart olarak 8 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonu ve hız sabitleyici bulunuyor. Üst donanım seviyelerinde ise navigasyon sistemi, kör nokta uyarı sistemi ve şerit takip asistanı gibi gelişmiş özellikler de yer alıyor.

    Hız Sabitleyici Nasıl Çalışır?

    KİA Stonic'in hız sabitleyici sistemi, aracın önceden belirlenen bir hızda seyretmesini sağlıyor. Sistemi etkinleştirmek için direksiyon simidindeki ilgili düğmeye basmanız yeterlidir. Ardından, hız sabitleyiciyi ayarlamak için "+" ve "-" düğmelerini kullanabilirsiniz. Sistemi iptal etmek için ise fren pedalına basmanız veya direksiyon simidindeki "CANCEL" düğmesine basmanız gerekir.

    Sonuç

    KİA Stonic, kompakt SUV segmentinde kullanıcılarına dengeli bir sürüş deneyimi sunan bir model olarak öne çıkıyor. Geniş iç mekanı, teknolojik özellikleri ve şık tasarımı ile günlük kullanım için ideal bir seçenek oluşturuyor. 1.6 litrelik motor seçeneği ile daha iyi performans elde edebilirken, en dolu paketi olan GT Line ise ek donanımlarıyla lüks bir sürüş deneyimi sunuyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hayırlı olsun, güzel araç.

    Geçen sene bir yakınıma rio bulamadığımızdan stonic aldık. 1.4 Otomatik. Yakıt tüketimini sordum geçen gün (Ankara ş.içi) 8 lt gösteriyormuş yol bilgisayarı, fena değil. Araçtan çok memnun. Onun dışında cidden yakışıklı bir araç, tek beğenmediğim yönü, koltukları ince gibi ve vücudu sarmıyor. Onun dışında hem özellikleri, hem görünümü itibariyle parasını hakeden bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 22 Mayıs 2020; 15:7:9 >
  • Güzel ve faydalı bir inceleme olmuş, teşekkürler.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    rio almayıp stonic almak gerçekten isabet olmuş :) muhtemelen kimse sorsanız rio mu stonik mi die %99 stonic der heralde. araç yeni olduğu içinmidir bilmiyorum ama 7,5 leri yakalarım die düşünmeme rağmen 8,4 e ancak inebildim ben. dediğiniz gibi koltuklar - benim için de şayet satmazsam başka planım var çünkü ilk bakımda sağ koltuğa baktıracağım çünkü ses yapıyor kasislerden fln geçerken.
  • Çok güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık.

    Fiyat/perforans olarak çok iyi bir noktada bence. Özellikle orta ekranın Android Auto/Car Play desteklemesi çok büyük artı.

    Otomatik vitesin performansından da memnunsanız çok çok başarılı bir model.
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    rica ederim, inanın şimdiye kadar dikkat etmedim geçişler için ama hiç hissetmedim, bmw den sonra tek aradığım nokta joystik oda el alışkanlığı :) bence çok başarılı
  • Araç yeni olduğu için yakıt bir tık fazla olabilir. Rodaj döneminden sonra bir miktar düşer diye tahmin ediyorum ama fabrika verisi tabiki cok uçuk o kadar düşmeyebilir. Hayırlı olsun aracınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 22 Mayıs 2020; 18:58:42 >
  • Teşekkürler araç kaç binde rodaj tamamlarki benim araç şuanda 27150km olmuş bence rodajı tamamlamıştır ama kısa mesafe ve sürekli sokak aralarında gittiğim için olabilir,daha uzun mesafe kısmet olmadı 😊
  • BMW ni satıp Kia mı aldın yani . Şaka mı bu!
    BMW den Kia ya düşmekte insana ağır koyar.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Aynen aşağıdaki aracı satıp kia aldım.sebepleri şöyle,

    Hevesim vardı alırken 5-6ay biner satarım niyetiyle aldım,bakım masrafları,arıza durumunda altından kalkamama durumları olabileceğini düşündüğüm için uzun soluklu kullanmak istemedim açıkcası, kısmet oldu aldım sonra bakım yaptırdım 8 ay kadar kullanıp 112 ye almıştım 157 ye sattım, hem 2 çocuk biraz küçük gelmesi de vardı amacımda stınicten daha düşük bütçeli bir araba almak vardı ama hanım suv tarzı alalım deyince görüp beğendiğim kia kısmet oldu,hemde kredi miktarını düşürüp taksit sayısıda düşmüş oldu 🙂


    KİA STONİC İnceleme




  • Hayırlı olsun çok güzel bir araba. Özellikle rengini çok beğendim.
  • Hayırlı olsun güzel araba

    Reddot tasarım ödülü var zaten, dikkat çeken bi araç.
  • Stonic güzel araç Niro da öyle

    Stonic Kona dan çok daha yakışıklı olmasına rağmen kona daha çok satılıyor ilginç :)

    Güle güle kullanın
  • Donanımı çok da full+full değil ne yazık ki.

    Yıl 2020 full + full diyebilmem için aşağıdakilerden çoğu olmalı
    Cam tavan
    Çarpışma önleyici
    Şerit takip
    Aktif cruise control
    Led farlar
    Elektronik el freni

    Rakipleri 250 istiyor ama araca bunları ve fazlasını da koyuyor.

    Rakiplerinin diğer güçlü yanı ise 7 ileri DCT'ye göre çok daha iyi şanzımanlarla gelmeleri.

    Geri kalan tasarım ve marka algısı kişinin kendisine kalan şeyler.

    Bir şeyi de itiraf etmeliyim, 2 çocuk babası olarak bu tip küçük araçlarla nasıl rahat ediyorsunuz anlayamıyorum. 2 çocuğum var demişsiniz onun için söylüyorum. Eğer yakıt tüketimi ve bagaj hacmi konusunda sizin gibi gözümü karatabilsem Mitsubishi Eclipse Cross istiyorum. Ama ailemde kimse istemiyor. (7 kişilik Grand Picasso kullanıyorum)
  • Hyundai Kona/Kia Stonic güzel araçlar ama dct yerine eskisi gibi tam otomatik şanzıman koysalar daha iyi olur bence
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Sizin saydıklarınızın birçoğu 250bin bandındaki çoğu araçta hala yok, kiada bu saydıklarınız yok mu evet var ama bahsettiğimiz araçlarda xceed sportage fln. 180 bandında bu özellikleri olan araç varsa söyleyinde bizde bilelim,zaten incelememde bazı yeni teknolojilerin olmadığını yazmıştım haricinde olöayan bişey nerdeyse yok.bize fazla bile geliyor bu araç senelerce i20 gibi küçük araç kullanıp hiç küçüklüğünden şikayetim olmadı, alışkanlık meselesi sanırım.
  • Ailenizle birlikte sorunsuz kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

    Önceliklerimin farklı olması sebebiyle şimdilik Hyundai Getz aracımla devam ediyorum yola. Şu küçük hacimli turbo benzinli araçlara imreniyorum hep. Sahip olacağım günleri iple çekiyorum
  • oznk40 O kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler herşey gönlünüzce olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonEyes

    Sizin saydıklarınızın birçoğu 250bin bandındaki çoğu araçta hala yok, kiada bu saydıklarınız yok mu evet var ama bahsettiğimiz araçlarda xceed sportage fln. 180 bandında bu özellikleri olan araç varsa söyleyinde bizde bilelim,zaten incelememde bazı yeni teknolojilerin olmadığını yazmıştım haricinde olöayan bişey nerdeyse yok.bize fazla bile geliyor bu araç senelerce i20 gibi küçük araç kullanıp hiç küçüklüğünden şikayetim olmadı, alışkanlık meselesi sanırım.
    Mesajıma dikkat ederseniz 180bine bunlar var demedim, 180bine full + full araç var da demedim.

    Siz yazınızda rakipleri 250bin bandında dediğiniz için onlar o fiyatı isterken yukarıdaki donanımları da ekliyor dedim.

    Aralık ayında C5 Aircross testine gittim, ben almadım ama kayınbiraderim bizim talip olduğumuz aracı aldı, 1.5 dizel, 8 ileri, cam tavan, tabela okuma, şerit takip yarı deri koltuklar vs 210bin TL ye aldılar. B Suv cephesinde daha geçen ay Avrupa için üretilen 2008 Ler geldi, elini çabuk tutan yukarıda saydığım donanımlara ek olarak özel ses sistemli veya ısıtmalı koltukları da olan 2008leri aldılar. Tekrar söylüyorum bu özellikleri 180bine kimse veremiyor artık ancak sizin aracınızla 250binlik araçlar arasında donanım, şanzıman ve motor farkları sebebiyle oluyor bu fark.

    Sizin tercihinize bir sözüm yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonEyes

    Aynen aşağıdaki aracı satıp kia aldım.sebepleri şöyle,

    Hevesim vardı alırken 5-6ay biner satarım niyetiyle aldım,bakım masrafları,arıza durumunda altından kalkamama durumları olabileceğini düşündüğüm için uzun soluklu kullanmak istemedim açıkcası, kısmet oldu aldım sonra bakım yaptırdım 8 ay kadar kullanıp 112 ye almıştım 157 ye sattım, hem 2 çocuk biraz küçük gelmesi de vardı amacımda stınicten daha düşük bütçeli bir araba almak vardı ama hanım suv tarzı alalım deyince görüp beğendiğim kia kısmet oldu,hemde kredi miktarını düşürüp taksit sayısıda düşmüş oldu 🙂


    KİA STONİC İnceleme
    Aynı araç vardı sattım sizin gibi b-suv aldım demek yalnız değilim :) Tabi ben ford ecosport aldım her anlamda çok memnunum bende.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.