Şimdi Ara

Kasise sert girmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
16.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün araba kullanırken kasislerden birinde yavaşladım diğerini (30 metre sonra olan) görmedim. Hiçbir uyarı tabelası olmadığı gibi kasis asfaltla aynı renk olduğundan fark edemedim. 50 ile falan girdim sanırım, tak tak diye ses geldi muhtemelen aracın altı değmedi. Çok huzursuzum şuan ve Sakarya da olduğumdan gidebileceğim bir usta falan yok. Sizce bir şey olmuş mudur? Olmadığını düşünüyorum fakat aracın yaşlı olması beni endişelendiriyor. Araç Megane 2 2004 model Sedan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kasise Sert Girmenin Zararları

    Kasislere sert girmek, aracınız ve yolcularınız için çeşitli olumsuz sonuçlara yol açabilir:

    • Aracınızın Süspansiyon Sisteminin Hasar Görmesi: Kasislere sert girmek, süspansiyon sisteminize aşırı yük bindirerek yayları, amortisörleri ve diğer bileşenleri hasar verebilir.
    • Lastik Patlaması: Kasisten hızlı geçmek, lastiklerinizde aşırı basınç oluşturabilir ve patlamaya neden olabilir.
    • Jant Eğilmesi: Sert kasislerden geçmek, jantlarınızın eğilmesine veya hasar görmesine neden olarak aracınızın dengesini ve yol tutuşunu etkileyebilir.
    • Yolcu Rahatsızlığı: Kasislere sert bir şekilde girmek, yolcularınızın rahatsız olmasına ve hatta yaralanmasına neden olabilir.
    • Direksiyon ve Fren Sisteminin Zarar Görmesi: Kasisten sert geçmek, direksiyon ve fren sisteminize aşırı yük bindirerek bunların zamanla hasar görmesine neden olabilir.

    Kasisten Güvenli Geçiş İpuçları

    Kasisten güvenli bir şekilde geçmek için şu ipuçlarını izleyin:

    • Kasislere yaklaşırken hızınızı azaltın.
    • Kasisin ortasına nişan alın ve yavaşça üzerinden geçin.
    • Direksiyonunuzu sabit tutun ve kasisin üzerinden geçerken ani hareketlerden kaçının.
    • Birden fazla kasis varsa, aralarında hızınızı azaltın ve her kasisi ayrı ayrı geçin.

    Kasislere sert girmekten kaçınarak aracınızın sağlığını koruyabilir, yolcularınızı güvende tutabilir ve sürüş deneyiminizi iyileştirebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Otomobiller sandığınız kadar dayanıksız makineler değil hocam. Hiçbirşey olmaz merak etmeyin. Altını falan vurmadığınız sürece 1-2 seferden bişey olmaz içiniz rahat olsun. Gelen gürültülerde süspansiyon sönümleyemediği için gelen gürültüler. Sorun yok yani.
  • Lifte kaldırıp bakmalı ama 50 ile girdiysen bişey olcağını sanmam 80 90 la girersen alttakım ön düzen bişey kalmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pert olmuş hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu asfalt rengi kasisler cok tehlikeli oranın yabancısı icin

    Heleki baya baya tepe gibi yapıyolar cogu yerde

    Pazar günü sansyi kapalı olur sanayiye gidin kapalı herhangi bir dükkanın kanalına girin bakın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçta ses yoksa bakacağınız şey damla var mı? O da yoksa sorun yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakarya'dakiler arabadan anlamıyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VİRAJA GİRMEK
    10 yıl önce açıldı
    Direksiyonu En Sert Araba
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 110 la filan yaklaşık 5-6 cm derinliğinde bir çukura düşmüştük. Jantın yanağı eğilmişti ilk fırsatta korka korka rot-balansçıya götürdük ama arabanın altında, lastikte, jantın kendisinde bir eğiklik yokmuş. Jant yanağına bir iki çekiç salladı düzeltti, rot balansı yapıldı. Sorun çözüldü.



    Sizin hissettiklerinizle arabanın yaşadıkları farklı olabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en fazla süspansiyonun sonuna denk gelmiştir o yüzdende ses çıkmıştır. sakaryada kasislere değil şöförlere dikkat et denyo aşırı fazla
  • yolda giderken titreme ya da sağa sola çekme yoksa devam edin bişey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bişi olmaz 50 ile o tak tak amontisörün tam kapanmasının sesi
  • bir şey olmaz diyenlere bakma hocam git ustaya götür çok bir işi yok.

    2 sene önce qashqai ile arabalı vapura binerken aracın altı sürttü (5-10 km hızla filan nasıl oldu bende bilmiyorum kazayı ben yapmadım) aracın benzin şamandırasında çatlak oluştu ve araç inanılmaz şekilde benzin kaçırıyordu.

    ama bende 60-70 km hız ile i20 gibi alçak bir arabayla halkalı'nın meşhur kasislerinden birine hızlıca girdim, bir şey olmadı.

    olur olmaz. bunu ne biz ne siz bilebilirsiniz. vaktiniz varsa ustanıza gösterin.
  • Yer gelmişken söyleyeyim de, ne yaparsanız yapın frenle girmeyin şu kasislere. Hele asfalt, yüksek ve uzun olan kasislere. Frene basarak ağırlık merkezini öne çekerek, ön düzene fena bir yük biniyor, o halde amortisörler kapanmışken bir de kasise girmek, şase eğdirir
  • Aynısı başıma geldi en ufak sarsıntıda gacur gucur oldu araba, sonrasında amortisör takozlarını değiştirmek zorunda kaldım.
  • Çok kafaya takma hocam ben sıfır arabayı vurmuştum, bir şey olmuyor
  • Yemin ediyorum aklımdan geçti sakarya olduğu konu başlığını görünce sakaryaya geldiğim de bende çok sövüyorum belediyeye bir kere benim başıma da geldi kasisten uctum adeta hiç bir şekilde gözükmüyor kasisler . Akşam benim başıma gelmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende sakaryanın aheste şöförlerine tav oluyorum. adamlar o kadar ehli keyf ki. ışıklarda en fazla 3 araba geçebiliyor.

    yeşil yanıyor sensör önce bir algılıyor, bunu beyine gönderiyor, beyin sapındaki bekçi çalan zile önce bir kızıyor zorla gidip kapının deliğinden bakıyor, bilgi kendini tanıtamadan, bekçiden zılgıtı yiyor geldiğine geleceğine pişman oluyor, bilgi kıç bela derdini anlatıyor, bekci kulubesine dönüp, kapıları açayım diye düşünüyor, hidrolik kapılar bir süre sonra ağır ağır açılıyor, beyne bilgi ulaşıyor... beyin sonra diyor ki bu kripto bir bilgi, ehemmiyetli yaklaşayım. üç beş yetkili(ddr400 mhz) ve bilinç altınında(5400 rpm 10 gb hdd) şalterini açıp bilgiyi yoklayıp analiz ediyor... saniyeler akıp gidiyor bu arada... sonra diyor ki yaaa bildiğin yeşil yanmış... geç.

    beyin bu şaşkınlıkla omuriliğe göndereceği bilgiyi celeron edasıyla hazırlayıp omur iliğe gönderiyor. beyinden omur iliğe süzülmesi için bu bilginin, yine bir süre bekliyorsun. ardından sol ayak debriyaja basıyor, bu sırada bir bug oluşuyor andaval andaval yeşile bakan en öndeki bu öküz, beynini bir yokluyor ve bingooo.... vitesi 1 taktıktan sonra yavaş yavaş kaldırayım debriyajı diyor.... o kadar yavaş kaldırıyor ki debriyajı arabanın ecusu da karar veremiyor.. noluyor lan diyene kadar araç stop ediyor....

    sensör aracın stop ettiğini algılayana kadar yine bir vakit geçiyor, korna sesleri arasında sensörler celeronu bilgi bombardımanına tutuyor veri yolları ısınıyor, celeron bu kadar istemciyi önce sıraya koymaya çalışıyor, ancak baş edemiyor, sonra kilitlenip mavi ekrana düşüyor... bir sonraki yeşili bekleyene kadar restart şifre ekranı derken.... 1. adımdan tekrar başlıyor.... süreç böyle devam ediyor.... sakarya sürücüsü = celeron 1800, ddr400, mx400 gpu...




  • Bir şey olmaz,sıkıntı yapma...Yalnız ben bir defasında biraz hızlı girip aracı zıplatmıştım,bagajda da termos vardı,termos pert olmuştu...
  • Dunyanin en buyuk sacmaligi su kasisler sanki amerika da yasiyoruz gibi 1 metrelkk kasisler var

    Ne bir isaret var ne rengi var. Bende bi.kac sefer vurdum yag karterini deldirmedigin surece bisey olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    bende sakaryanın aheste şöförlerine tav oluyorum. adamlar o kadar ehli keyf ki. ışıklarda en fazla 3 araba geçebiliyor.

    yeşil yanıyor sensör önce bir algılıyor, bunu beyine gönderiyor, beyin sapındaki bekçi çalan zile önce bir kızıyor zorla gidip kapının deliğinden bakıyor, bilgi kendini tanıtamadan, bekçiden zılgıtı yiyor geldiğine geleceğine pişman oluyor, bilgi kıç bela derdini anlatıyor, bekci kulubesine dönüp, kapıları açayım diye düşünüyor, hidrolik kapılar bir süre sonra ağır ağır açılıyor, beyne bilgi ulaşıyor... beyin sonra diyor ki bu kripto bir bilgi, ehemmiyetli yaklaşayım. üç beş yetkili(ddr400 mhz) ve bilinç altınında(5400 rpm 10 gb hdd) şalterini açıp bilgiyi yoklayıp analiz ediyor... saniyeler akıp gidiyor bu arada... sonra diyor ki yaaa bildiğin yeşil yanmış... geç.

    beyin bu şaşkınlıkla omuriliğe göndereceği bilgiyi celeron edasıyla hazırlayıp omur iliğe gönderiyor. beyinden omur iliğe süzülmesi için bu bilginin, yine bir süre bekliyorsun. ardından sol ayak debriyaja basıyor, bu sırada bir bug oluşuyor andaval andaval yeşile bakan en öndeki bu öküz, beynini bir yokluyor ve bingooo.... vitesi 1 taktıktan sonra yavaş yavaş kaldırayım debriyajı diyor.... o kadar yavaş kaldırıyor ki debriyajı arabanın ecusu da karar veremiyor.. noluyor lan diyene kadar araç stop ediyor....

    sensör aracın stop ettiğini algılayana kadar yine bir vakit geçiyor, korna sesleri arasında sensörler celeronu bilgi bombardımanına tutuyor veri yolları ısınıyor, celeron bu kadar istemciyi önce sıraya koymaya çalışıyor, ancak baş edemiyor, sonra kilitlenip mavi ekrana düşüyor... bir sonraki yeşili bekleyene kadar restart şifre ekranı derken.... 1. adımdan tekrar başlıyor.... süreç böyle devam ediyor.... sakarya sürücüsü = celeron 1800, ddr400, mx400 gpu...

    Cevap1:Sakarya da trafik yok çünkü hocam adamlar alışık değil.

    Cevap2: Sıfır araba olsa bende paniklemezdim metal yorgunluğu var arabada, olay üstüne abimi aradım Yeni kasa Honda ile(çok alçak biliyorsunuz) kırık Rögar/Lögar (doğru yazılışı bilmiyorum) kapağına girdim birşey olmadı dedi içim rahatladı.

    Cevap3: O kasisleri yapana çok kğfğr ediyorum hocam. Virajın ortasına koymuşlar görünmüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.