Uzun süredir alma düşüncem var ama plug-in hybrid olduğu için kararsız kalıyorum. Bu konuda bir kaç sorum olacak bilen arkadaşlar yanıtlarsa mutlu olurum. 1) Elektrikli motordaki güç tükendiği zaman sadece saf 136 beygir ile mi hareket ediyoruz yoksa elektrikli motor arkadan beygir desteği vermeye devam ediyor mu ? 2) Kişisel şarj imkanı olmadan bu aracı almak mantıksız mı ? ( Sitede garajda ortak şarj alanı var) 3) 2025 model yerine 2024 model benzinli 170 beygir olanı tercih etmek gibi bir seçenekte var bu da düşünülebilir mi ? 3.5m civarı suv bir araç olarak tercih etmeye değer mi genel olarak böyle de sormuş olayım. |
BMW X1 xDrive25e mantıklı bir araç mı ?




-
-
hibrit araca araca yeni geçiş yaptım bende
farklı bir çalışma ve kullanma eğrisi var..
sol şeridin hakimi ve şunu tokatlarım buna haddini bildiririm aracı değilller kısaca..
ağır abi yavaş devinim az yakıt ile çok km ortak paydası..
ful hibrid olarak honda ve toyota bu konuda çok deneyimli
bmw piyasını bilemedim ne durumda..
-
Selamlar. Mpv olarak begenirseniz, 2at'nin de ayni guc ve benzer donanim grubuna sahip modeli bugunlerde x1'e gore cok uygun fiyatla satılıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Sierre34
Selamlar. Mpv olarak begenirseniz, 2at'nin de ayni guc ve benzer donanim grubuna sahip modeli bugunlerde x1'e gore cok uygun fiyatla satılıyor.Aslıda problem fiyat ile alakalı değil de bu 2 motor ve kullandıkları teknoloji nedir ne değildir. x1'i görüntü olarak beğeniyorum bu motor kombinasyonuyla bir araç alırsam bu kesinlikle x1 olur
-
Plug in Hibrid lerde her iki motoru tek başına yada ikisini aynı zamanda kullanabilirsiniz.Yani evet elektrik motorunun bataryası bitikse araç 136 pslik motoru kullanır mecburen.Fren geri kazanımıyla falan batarya çok yavaş dolmaya devam etsede o şekilde verimli kullanılmaz,doldurmak gerekir.
Almak mantıklımı bu sizin kolaylıkla şarj edebilmenizle,kullanımınızla alakalı;şarj imkanınız zahmetsiz varsa,şehir içi ağırlıklı kullanıyorsanız,yada mesela günlük 30-40 km kullanıyorsanız mantıklı olabilir.Ama ağırlıklı olarak uzun yolda,yüksek hızlarda (100 kmh ve üstü) kullanıyorsanız ekonomik olmaz.Uzun yolda batarya bitti diyelim o elektrik motorunu,bataryasını felan boşu boşuna taşırsınız,taşırkende tabiki yakıt yakarsınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 23 Şubat 2025; 18:13:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evden çalışıyoruz yol kat etmiyoruz gün içinde bu yönden de düşünelim teşekkürler.
-
şarj etme imkanınız varsa tercih edebilirsiniz,
şarj etmeyip çoğunlukla benzinli modda kullanacak olursanız boşu boşuna batarya ve elektrik motorunu taşıyor olacaksınız. Hem yakıt tüketimi hem performans olarak vasat kalacak. 245 hp her iki motorun toplamı. ilk okuyunca kulağa çok hoş geliyor :)
x1 de dikkat etmeniz gereken şey şarj hızı, 2.5 saatte tam dolum yapılabiliyor.
yarım saatte yüzde 80 e diye bir mevzu yok.
DOlayısı ile her gün( gittiğiniz km ye göre ) ev veya iş yerinde şarja takma imkanınız varsa gayet güzel kullanılır. Günlük işlerinizi tamamen elektrikli halledebilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X