Şimdi Ara

Kasise sert girmek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
16.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian


    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    bende sakaryanın aheste şöförlerine tav oluyorum. adamlar o kadar ehli keyf ki. ışıklarda en fazla 3 araba geçebiliyor.

    yeşil yanıyor sensör önce bir algılıyor, bunu beyine gönderiyor, beyin sapındaki bekçi çalan zile önce bir kızıyor zorla gidip kapının deliğinden bakıyor, bilgi kendini tanıtamadan, bekçiden zılgıtı yiyor geldiğine geleceğine pişman oluyor, bilgi kıç bela derdini anlatıyor, bekci kulubesine dönüp, kapıları açayım diye düşünüyor, hidrolik kapılar bir süre sonra ağır ağır açılıyor, beyne bilgi ulaşıyor... beyin sonra diyor ki bu kripto bir bilgi, ehemmiyetli yaklaşayım. üç beş yetkili(ddr400 mhz) ve bilinç altınında(5400 rpm 10 gb hdd) şalterini açıp bilgiyi yoklayıp analiz ediyor... saniyeler akıp gidiyor bu arada... sonra diyor ki yaaa bildiğin yeşil yanmış... geç.

    beyin bu şaşkınlıkla omuriliğe göndereceği bilgiyi celeron edasıyla hazırlayıp omur iliğe gönderiyor. beyinden omur iliğe süzülmesi için bu bilginin, yine bir süre bekliyorsun. ardından sol ayak debriyaja basıyor, bu sırada bir bug oluşuyor andaval andaval yeşile bakan en öndeki bu öküz, beynini bir yokluyor ve bingooo.... vitesi 1 taktıktan sonra yavaş yavaş kaldırayım debriyajı diyor.... o kadar yavaş kaldırıyor ki debriyajı arabanın ecusu da karar veremiyor.. noluyor lan diyene kadar araç stop ediyor....

    sensör aracın stop ettiğini algılayana kadar yine bir vakit geçiyor, korna sesleri arasında sensörler celeronu bilgi bombardımanına tutuyor veri yolları ısınıyor, celeron bu kadar istemciyi önce sıraya koymaya çalışıyor, ancak baş edemiyor, sonra kilitlenip mavi ekrana düşüyor... bir sonraki yeşili bekleyene kadar restart şifre ekranı derken.... 1. adımdan tekrar başlıyor.... süreç böyle devam ediyor.... sakarya sürücüsü = celeron 1800, ddr400, mx400 gpu...

    Cevap1:Sakarya da trafik yok çünkü hocam adamlar alışık değil.

    Cevap2: Sıfır araba olsa bende paniklemezdim metal yorgunluğu var arabada, olay üstüne abimi aradım Yeni kasa Honda ile(çok alçak biliyorsunuz) kırık Rögar/Lögar (doğru yazılışı bilmiyorum) kapağına girdim birşey olmadı dedi içim rahatladı.

    Cevap3: O kasisleri yapana çok kğfğr ediyorum hocam. Virajın ortasına koymuşlar görünmüyor

    Ben de sakaryalıyım ve konuya kesin sakaryada yaşanmıştır diyerek girdim. Sakaryada 50 metre arayla paso kasis var ve çoğunda ne uyarı var ne renkli yanan ışıklar. Söylediğin gibi kasisler de çok yüksek ve asfalt renginde.




  • Çukurdan geçmenin zararı şudur, arac dayanamadıysa ilk olarak rot başları salıncak felan aşınır ve arıza yapar rot ayarı felan tutmaz olur bunlar neyse ucuza halledilirde

    sert çukura girince direksiyon kutusu yağ kaçırırsa işte al sana en pahalı ve büyük sıkıntı
  • eksantrik mili yağlanmıştır

    geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero-man -- 24 Şubat 2018; 20:31:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 de eski arabamla kamyonlarin cokerttigi yola karsi seritren araba geldigi icin girmek zorunda kaldim ve yuksekte kalan kisma aracin altini surttum 1 ay sonra arac conta yakti motor ust kapagi taslandi motor yapildiktan sonra hala suya yag karisiyordur megersem altini carptigimizda yag sogutucusunu catlatmisiz



    Yani ozetle turkiyedeki yollarin berbatligi milli serveti yurtdisina akitiyor araclari sasileri yuruyen aksamlari yoruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.