Şimdi Ara

HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
7
Favori
11.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HONDA CITY 2021-2024 ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU


    Bu konu, Türkiye'de 2021 yılından beri çok satan, sınıf birincisi sedan City'nin hala forumda ana konusu bulunmaması nedeniyle açılmıştır.



    DIŞ TASARIM GÖRSELLERİ


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)






    İÇ TASARIM GÖRSELLERİ


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    VİDEO İNCELEME


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)carviseryoutube
    Honda City 2021 test sürüşü videosu yayında. Honda’nın 2005-2011 arasında Türkiye’de sattığı City, yepyeni nesliyle ülkemize geri döndü. Japon sedan, ağabeyi Honda Civic Sedan’ı aratmayan iç hacmi ve bagajıyla bir hayli iddialı. Fiat Egea ve Renault Taliant’a rakip olan yeni City donanımları ve fiyatıyla da dikkat çekiyor. Honda’nın düzenlediği basın lansmanında yenilenen sedanı sizler için test ettik, merak edebileceklerinizi yanıtladık. İyi seyirler… Instagram hesabımı takip edin... http://bit.ly/CarviserInstagram Şafak'ın instagram hesabını takip edin... http://bit.ly/SafakSoysal 00:00 Tasarım 03:35 Bagaj 04:19 Arka koltuk 06:28 Motor 07:28 Kokpit 13:23 Sürüş 15:32 Tüketim 19:05 Fiyatlar ve rakiplerle kıyaslama Güncel Videolar Dacia Duster Test Sürüşü - Yüzde 50 ÖTV’de 150 beygir otomatik! --- https://bit.ly/carviserDuster Skoda Kamiq Test Sürüşü - Boyundan büyük SUV mu? --- https://bit.ly/carviserKamiq Audi Q3 Test Sürüşü - Hormonlu A3 artık daha büyük ve iddialı! --- https://bit.ly/carviserQ3 VW Golf 1.0 eTSI Life Test Sürüşü - Alınabilecek en mantıklı Golf! --- https://bit.ly/carviserGolfLife Citroen C3 Aircross Test Sürüşü - Makyajla küçük C5 Aircross mu olmuş? --- https://bit.ly/carviserC3AircrossMakyaj Opel Mokka-e Test Sürüşü - Tamamen elektrikli Mokka'yla Drag yaptık! --- https://bit.ly/carviserMokkaE BMW iX3 Test Sürüşü - Tamamen elektrikli X3 alınır mı? --- https://bit.ly/carviseriX3 Cupra Leon Test Sürüşü - Nedir bu Cupra? Performans sürüşü içerir! --- https://bit.ly/carviserCupraLeon Uzun yola çıkacaklar kaçırmasın! - Çocuklarla araba yolculuğu nasıl planlanır? --- https://bit.ly/YolculukOnerileri Jeep Compass Test Sürüşü - Premium SUV'ların en ucuzu! --- https://bit.ly/carviserCompass Seat Leon Test Sürüşü - 150 beygirlik otomatik FR ne zaman geliyor? Kaç para olacak? --- https:/bit.ly/carviserYeniLeon MG ZS EV Test Sürüşü - 7 yıl 150 bin km garantili elektrikli araba! --- https://bit.ly/carviserMGZSEV Opel Mokka Test Sürüşü - En tarz SUV bu mu? --- https://bit.ly/carviserYeniMokka Honda Jazz Hibrit Test Sürüşü - Tasarımını beğenmeyenler mutlaka izlesin! --- https://bit.ly/carviserJazzHibrit Renault Taliant Test Sürüşü - Fiat Egea'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserTaliant Suzuki Swift Hibrit Test Sürüşü - En uygun fiyatlı hibrit! --- https://bit.ly/carviserSwift Citroen C4 Test Sürüşü - SUV mu yoksa kompakt HB mi? --- https://bit.ly/carviserYeniC4 Audi A3 Test Sürüşü - 1.5 TFSI motora gerek var mı? --- https://bit.ly/carviserA3 Seat Tarraco Test Sürüşü - 7 koltuklu Tarraco Kodiaq'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserTarraco BMW 4 Serisi Test Sürüşü - Böbrekleri kadar iddialı mı? --- https://bit.ly/carviser4Serisi Seat Tarraco İlk Karşılaşma - 7 koltuklu Leon mu? --- https://bit.ly/carviserTarracoInceleme BMW 5 Serisi Test Sürüşü - Artık o da 1 milyon TL! --- https://bit.ly/carviser5Serisi Skoda Scala Test Sürüşü - VW Golf'e alternatif olabilir mi? --- https://bit.ly/carviserScala VW Golf Test Sürüşü - Yarım milyonluk Cumhuriyet Altını! --- https://bit.ly/carviserYeniGolf Mercedes S Serisi Test Sürüşü - 4 milyon TL'lik konfor üssü! --- https://bit.ly/carviserSSerisi Volvo S60 Test Sürüşü - 180 km/s sürati geçmeyen araba! --- https://bit.ly/carviserS60 Fiat Egea Cross Test Sürüşü - Sandero Stepway mi Egea Cross mu? --- https://bit.ly/carviserEgeaCross Dacia Sandero Stepway Test Sürüşü - 190 bin TL'ye alınır mı? --- https://bit.ly/carviserStepway Nissan Juke Test Sürüşü - B-SUV almayı düşünenler mutlaka izlesin! --- https://bit.ly/carviserYeniJuke Mercedes E300 Coupe Test Sürüşü - 1.6 motorlusu gelecek mi? --- https://bit.ly/carviserECoupe VW Caddy Test Sürüşü - Rifter'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserYeniCaddy VW Caddy İlk Karşılaşma - Bineklere taş çıkartır! --- https://bit.ly/carviserCaddyInceleme Elektrikli otomobillere ÖTV zammı! Fiyatlar ne kadar artacak? --- https://bit.ly/carviserElektrikOTV Opel Insignia Test Sürüşü - Yeni 1.5 dizel motor memnun eder mi? --- https://bit.ly/carviserInsigniaMakyaj Citroen C3 Test Sürüşü - Peugeot 208 alternatifi olabilir mi? --- https://bit.ly/carviserC3Makyaj Peugeot 208 Test Sürüşü - Yılın Otomobili Türkiye'de! --- https://bit.ly/carviser208Test Skoda Octavia Test Sürüşü - Aldığıma değdi mi? --- https://bit.ly/carviserYeniOctavia Skoda Octavia ile ilk karşılaşma! - Neden Skoda modellerini test etmiyordum? --- https://bit.ly/carviserOctaviaInceleme Mercedes GLA Test Sürüşü - Yeni kasada ne değişiklikler var? Alınır mı? --- https://bit.ly/carviserYeniGLA VW T-Roc Test Sürüşü - Peugeot 2008 mi T-Roc mu? --- https://bit.ly/carviserTRoc Peugeot 3008 Test Sürüşü - Neleri değişti, hala cazip mi? --- https://bit.ly/carviser3008Makyaj Seat Ateca Test Sürüşü - Peugeot 3008'den 150 bin TL daha ucuz! --- https://bit.ly/carviserAteca2020 Peugeot 3008 Seat Ateca VW TRoc ile ilk karşılaşma! - Haftanın testi hangisi olacak? --- https://bit.ly/carviserHaftaninTesti
    https://www.youtube.com/watch?si=tndbYjJtFRrr2hai&v=crfflJ8TrEA&feature=youtu.be





    HONDA CITY 2024 GENEL TEKNİK ÖZELLİKLER



    Motor 1.5L DOHC İ-VTEC BENZİNLİ


    Yakıt Sistemi

    PGM-FI (Programlanmış Yakıt Enjeksiyon Sistemi)

    Hacim (cc)

    1498

    Sıkıştırma oranı

    10.6 +/- 0.2

    Maksimum güç (PS/dd)

    121 / 6600

    Maksimum tork (Nm/dd)

    145 / 4300

    Frenler

    Ön: Hava sogutmalı disk


    Arka: Kampana

    Süspansiyon

    Ön: McPherson süspansiyon, toe kontrol bağlantılı, viraj denge çubuklu


    Arka: Yarı sabit aks

    Şanzıman

    CVT - Sürekli Değişken Şanzıman

    Çekiş

    4X2 Önden Çekiş

    Maksimum sürat (km/s)

    198

    Hızlanma 0-100 km/s (sn)

    10.5

    Ağırlık* (kg)

    1189

    Lastikler

    185/55 R16

    Yakıt deposu (L)

    40

    Bagaj hacmi (L)

    519

    CO2 emisyonları (g/km)

    139


    Ebatlar




    Çap ve strok (mm)

    73.0 X 89,5

    Uzunluk (mm)

    4568

    Genişlik (mm)

    1748

    Yükseklik (mm)

    1458

    Aks mesafesi (mm)

    2590

    Ön tekerlek izi (mm)

    1496

    Arka tekerlek izi (mm)

    1483


    Yakıt Tüketimi


    Birleşik (L/100 km)

    6.2

    Düşük Hız (L/100km)

    8.6

    Orta Hız (L/100km)

    5.7

    Yüksek Hız (L/100km)

    5.2

    Çok Yüksek Hız (L/100km)

    6.4



    HONDA CITY 2024 EXECUTIVE DONANIM ÖZELLİKLERİ


    Sürücü ve Ön Yolcu Hava Yastıkları


    Yan Hava Yastıkları


    Perde Hava Yastıkları


    Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA)


    Kilitlenmeyi Önleyen Fren Sistemi (ABS)


    Yokuş Kalkış Desteği


    Lastik Basınç İkaz Sistemi


    Hız Sabitleyici (Cruise Control)


    ISOFIX Çocuk Koltuğu Bağlantı Noktaları


    Immobilizer


    Güvenlik Sistemi Alarmı


    İç


    USB girişi 2 adet


    Direksiyon Üzerinde Vites Değiştirme Kulakçıkları (Paddle Shift)*


    Ön Konsolda 12V Güç Çıkışı


    Hoparlör 4 adet


    Direksiyondan Kumandalı Müzik Sistemi


    Deri Direksiyon


    Kumaş Koltuklar


    Ön Koltuk Kol Dayama


    Arka Koltuk Kol Dayama


    Ön Yolcu Koltuğu Arkasında Cep


    Konfor


    Anahtarsız Çalıştırma Sistemi


    Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi


    Otomatik Klima


    Derinlik ve Yükseklik Ayarlı Direksiyon


    Yükseklik Ayarlı Sürücü Koltuğu


    Elektrikli Ön ve Arka Camlar


    Bagaj Aydınlatması


    Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit


    Teknoloji


    ECON Fonksiyonu


    Yol Bilgisayarı


    Geri Görüş Kamerası


    Radyo


    Dokunmatik Multimedya Ekranı 8"


    Apple CarPlay


    Android Auto


    Bluetooth Bağlantısı


    Dış


    Işığa Duyarlı Otomatik Yanan Farlar


    Yan Aynalarda Sinyaller


    Gündüz Yanan LED Farlar


    LED Ön Farlar


    LED Arka Stop Lambası


    LED Ön Sis Farları


    Krom Dış Kapı Kolları


    Köpek Balığı Sırtı Anten


    Alüminyum Alaşımlı Jantlar 16"


    Stepne




    ÇARPIŞMA TESTİ VE NCAP


    Aracın 2 airbagli versiyonu ( Türkiye'de 6 airbag ile satılıyor) 2020 yılında NCAP'ten 5 yıldız almıştır. 2022 yılında ise 4 yıldız almıştır.


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)
    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    SERVİSTE İSTEĞE BAĞLI TAKILAN AKSESUARLAR


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)





    HONDA CITY'İ ÖNE ÇIKARAN ÖZELLİKLER NELERDİR?



    Honda City, Honda tarafından satılan en fiyat/performans sıfır araç olarak öne çıkmaktadır. B sınıfı sedan segmentinde donanım, iç hacim ve standart CVT otomatik vites ve 1.5 VTEC motor kombinasyonu ile zirveye oynamakta (Bana göre segmentinin B+ olduğunu düşünüyorum). Yakıt tüketimiyle de rekabetçidir. Rakibi otomatik vitesli Egea olarak görülmektedir. (şahsi fikrim City daha iyi) Taliant'tan, i20 ve Bayon'dan da üstün bir araçtır.


    Şu anda 2024 yılı kampanya fiyatı ile 1.030,000 TL'den satılmaktadır.



    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 25 Temmuz 2024; 13:31:24 >







  • Ağırlık verilerini nerden buldunuz bilmiyorum ama yanlış.


    Broşürlerine göre City 1189 kg, Corolla 1370.


    Bu ağırlık farkına rağmen ortalama yakıt verileri aynı, verimlilik burda devreye giriyor işte. Ben daha performanslı demedim zaten Corolla için. Sadece City ile kıyas edilecek araç değil demek istemiştim.


    Yukarda da Clioya teneke demişsiniz komik olmuş city konusunda objektif olamayacağınız aşikar.  Clio daha rafine, daha iyi yol tutan, daha kaliteli ve güvenli bir araç. Şu an City parasina en dolu Clio alınabiliyor sanırım, hacim ihtiyacı yoksa Clio çok daha iyi bir seçenek.

    Şu açıdan bakmak bile yeterli, Clio Euro ncapten rekor puan alan Avrupa için üretilmiş bir model, city ise testi olmayan, asya-hindistan pazarı için üretilmiş bir model.

    Nasip oldu bende bu hafta aracı aldım. Şimdilik memnunum. Teslimatta araçta bir kaç ufak sıkıntı fark ettim ama bayi hediyelerle gönlümü aldı. Şimdilik bir sıkıntım yok.Araç şehir içinde beklediğimden sessiz. Sadece ani hızlanma için gaza yüklendiğinizde motor sesi duyuyorsunuz oda kulağıma hoş gelmeye başladı. İç mekan ferahlığı baya iyi. 196 boyunda 130 kiloyum. Çok rahat kullanabiliyorum ve arkama da normal boyutlarda bir insan rahatlıkla oturabiliyor. Sorusu olan varsa cevaplandırabilirim.Allah isteyen herkese daha iyilerini nasip etsin.

    1030 a da ciddi satış rekorları kırmadılar hocam. Yakıt verilerini segmenti düşününce öyle egea/clio satışlarının yanından geçemedi. Hatta tailantı dahi satışta sollayamadı…


    aslında rakamı 900 950 lere çekip fabrikasyon lpg ile bu işi net çözerlerdi….


    almaya fiyat nedeniyle niyetlendim ve deneme sürüşüne gittim, arkadaşta almıştı onuda sürdüm, arabanın motorunun civic motoru ve direksiyondaki honda logosu dışında aracın pek honda kalitesiyle alakası yok… fiyatı 850/900 bantlarında olsa alırdım.


    tek beğendiğim iç genişliği, bagaj hacmi ve standart civic motoru….

    Yıllarca honda sürmüş ve honda aşığı biri olarak

    clioda daha iyi malesef…

  • Otomatik sedan ihtiyacı var ise en uygun alternatif zaten talianttan sonra.

    Ama ben 875e otomatik taliant alırdım, 10 bine de en iyisinden multimedya sistemi taktırıp devam ederdim. Sıfır araç konusunda bu fiyatlar vardı.

    Tabi City daha dolu daha oturaklı gibi ama rafinelik, kalite, yalıtım gibi konularda pek fark olduğunu sanmıyorum.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Taliant da kullanan biri olarak bence Taliant, City'nin yanında çöpten farksız. 90 bg ve Joy modeli ile satılıyor sıfır olarak Taliant. Motor, şanzıman, yol tutuş her açıdan City daha iyi. Karşılaştırılamaz bile. City'i ben alalı 4 ay oldu kullanıyorum.


    Benim araç bu, zaten ana konu olmadığında dolayı bir kullanıcı olarak bu yüzden açtım. 2023 ve 2024 yılında o kadar çok sattı ki hala ana konu olmamasına şaşırdım. Ankara caddelerinde her 20 araçtan biri City şu an. Kampanya ile çok iyi sattı. F/P araç.


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 12 Haziran 2024; 22:48:15 >




  • Sonuna kadar egea. Bu aracı sevemiyorum. Hindistan pazarı için üretildiği bariz multimedya dokunmatik tuşlar bile sağ tarafta. Civicleri çok seviyorum ama şu araba tipine ısınamadım bir türlü.
    Belki daha iyidir egeadan ama duygusal nedenlerden yine de egea



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 13 Haziran 2024; 16:49:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metufkcr

    Sonuna kadar egea. Bu aracı sevemiyorum. Hindistan pazarı için üretildiği bariz multimedya dokunmatik tuşlar bile sağ tarafta. Civicleri çok seviyorum ama şu araba tipine ısınamadım bir türlü.
    Belki daha iyidir egeadan ama duygusal nedenlerden yine de egea

    Benim araç her açıdan Egea'ya rakip zaten. Ama şu anda Egea'nın otomatiği 1 milyon 200'den başlıyor. Otomatik araç seçeneğinde City öne çıkıyor. Manuel alacaklar Egea düşünebilir tabii. Şanzıman ve motor olarak Egea'dan daha iyi benim araç. Yol tutuşu ama tartışılır, Egea'nın bir tık daha iyi olabilir.

  • Atmosferik motor hadi kabul edilebilir diyelim ama araçtaki bazı küçük detaylar insanı çok soğutuyor açıkçası. Hindistana göre üretildiği için multimedya tuşları sagda var solda yok. Makyaj aynasi şoför tarafinda var, yolcuda yok. Koltuk arkasi cebi bir tarafta var bir tarafta yok. Yurtdisi modellerde arka havalandirma olan yerde hiçbir işe yaramayacak kova gibi bir boşluk var. Kol dayama havada durmuyor koltuğun üstüne düşüyor. Bagaj amortisöru yok, arka tekerlerde davlumbaz yok. Kimi kullanici icin bunlar önemsiz detaylardir belki ama 2024 yilinda sıfır bir arabayı 4 teker 1 direksiyon olarak almaya içi elvermiyor insanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi najdorf -- 13 Haziran 2024; 0:26:14 >
  • najdorf kullanıcısına yanıt

    Sıfır km gsr2 uyumlu polo da arka kapılarda hoparlör yok yiğido sen neyin hesabını yapıyorsun. Türkiye de F/P oranına bakmak lazım 1030 a honda alıyorsun. Taş gibi motor şanzıman.

  • Bu araçta ısıtmalı dış dikiz aynası yok deniyordu. Gerçekten öyle mi ?
  • 2005 olmalı, şekerpınar fabrika city yeni çıkmış havuz aracı idi...

    thailand üretim, tel maşa donanım seviyesi, düdüklü tencereden bozma bir tipi olan arabaydı...

    Jazz'ın bile ayrı bir kalitesi güzelliği vardı...ne var ki sedan ülkesi çok sattı...

    ama fiyatı bir o kadar makul, ekonomi giriş seviyesi bir araçtı (symbol v.b)

    dönüp bakıyorsun 1.030.000₺ (32.000$)... yuhh diyorum sadece...

    akla ziyan fiyatlar...


    ki şu aralar almakta mesele oldu, araç yok diye üzülmeyin

    Honda olacak diyorsanız 2022-2023

    10-30bin km arası civic alın... en azından daha düzgün araba bir üst sınıf...


    ki bu paralara 2023 Toyota Corolla var... Corolla alın, torununuza kalsın...


    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)




    HONDA CITY (2021-2024) ANA KONU VE GENEL TARTIŞMA KONUSU - 1.030.000 TL KAMPANYALI FİYAT (bitti)




  • elkasmirza E kullanıcısına yanıt
    Sen al birader sana hayırlı olsun. Alanın elinden tutmuyoruz. Herkes 4 teker 1 direksiyon tenekelere okey olsaydı ülkede 1.4 egea dışında hiç bir araca gerek kalmazdı.
  • motograter M kullanıcısına yanıt

    Evet hocam yok malesef. Ben kullanıyorum 1 yıldır. Eh işte bu paraya bu kadar bir araç

  • smhuygun S kullanıcısına yanıt

    Kışın aracını çok kullanan buz çözücüyle uğrasacak öyleyse.

    Yani öyle ki hiç Avrupa pazarı düşünülmemiş tasarlanırken.

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    O kadarlık fark var hocam, 1030 TL için city cidden iyi seçim olur 900 talianta verene kadar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 13 Haziran 2024; 18:23:20 >
  • najdorf kullanıcısına yanıt

    Bunları bilerek aldım. O küçük detaylar daha pahalı özellikler olunca benim gözüme batmadı. Makyaj aynasını 50 tl'ye taktım. Sürücü arkası cep Honda Civic'de de yok. Onun dışında tek canımı sıkan ayna ısıtma olmaması. Bagaj amortisörünü ben serviste taktırdım.

  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Görünmüyordun, nerelerdeydin?


    Görünce şaşırdım ve sevindim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Torlak Kemal

    Görünmüyordun, nerelerdeydin?


    Görünce şaşırdım ve sevindim.

    İşler güçler be hocam 2023 ocaktan beri fazla yoğunum. Bayram öncesi bir ihafta zamanım var işte, sonra gene pek görünmem.

  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Fırsat bulunca görünmeni yeğlerim. Kendine iyi bak.

  • 2022 Şubat ayından itibaren kullanmakta olduğum araç oldukça memnunum bugüne kadar bir problem sorun yaşamadım.
  • berkayjan kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılma olmasın hocam bence de zaten bugünün piyasasında parasına en çok değen otomobillerden biri. Ben en çok gözümü tırmalayan özelliklerini yazdım. Bunlardan bir kısmı sonradan eklenebiliyorsa ne iyi. Güzel günlerde kullanın.
  • City ilk çıktığında hindistan üretimi arkası tipsiz malzemesi dandik falan diye alay etmiştim sonra eniştem alıp memnun kalınca 2 hafta önce 1030 dan ben de aldım ama içim hiç de rahat değildi sırf honda olduğundan güvendim ve 2 hafta içindeki yorumum iyi ki almışım oldu. Motor şanzıman uyumu, genişliği, performansı, süspansiyonları, donanımı falan baya iyi.


    Ekran ve ses sistemi vasat sadece, ekran dokunmatiği gayet iyi de çözünürlük kötü. Çözünürlük ve ses sistemi de iyi olsaydı C sınıfından farkı olmazdı, B olduğu belli olsun diye de böyle yapmış olabilirler. Yeni civic de kullandım, ondaki hantallık bunda yok, aradaki fiyat farkına değecek bir şey de yok. Ayrıca bu City'e hindistan üretimi diyenler Civic Japonya'da üretiliyor sanıyor sanırım, Civic de Tayland'da üretiliyor yani ha Hindistan ha Tayland, değişen bir şey yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joeblacker -- 15 Haziran 2024; 11:47:34 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.