Bildirim
C3 1.4 HDİ hakkında
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
yinede sağolun _____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri -
parcaları cok pahalıquote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WAR
yinede sağolun_____________________________ yollarin_krali -
parça bulma sıkıntısı çekmezsin ama parça fiyatlarıyla ilgili bilgim yok, ben alalı 2 hafta oluyor daha, servisin verdiği bilgiye göre peugeot ile hemen hemen aynı fiyatmış parçaları. zaten aynı motorları kulanıyorlar. o fiyata bence en iyi seçimlerden biri c3quote:
Orijinalden alıntı: aykut119
parcaları cok pahalı
Alıntıları Göster
_____________________________ -
Bi arkadaş için sormuştum c3,fabia,fiesta ve fusion arasında kaldı.Ben Focus tavsiye ettim olmadı Fiesta-Fusion almalı dedim ama c3'e bi hayli kafayı takmış durumda.3 aşağı 5 yukarı 20 kağıt para harcayacak bu işe ve C3'ü dizel,az yakıt ve donanım açısından istiyor ama kafası bu aralar iyice karıştı,anlayacanız tam araba alma moduna girdi.quote:
Orijinalden alıntı: yasir
parça bulma sıkıntısı çekmezsin ama parça fiyatlarıyla ilgili bilgim yok, ben alalı 2 hafta oluyor daha, servisin verdiği bilgiye göre peugeot ile hemen hemen aynı fiyatmış parçaları. zaten aynı motorları kulanıyorlar. o fiyata bence en iyi seçimlerden biri c3
Alıntıları Göster_____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
-
Yahu ben bir ara 1.4Duratorq dizel Fusion kullandım. Alet turbo açılmadıkça bir halta benzemiyordu.quote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WAR
Bi arkadaş için sormuştum c3,fabia,fiesta ve fusion arasında kaldı.Ben Focus tavsiye ettim olmadı Fiesta-Fusion almalı dedim ama c3'e bi hayli kafayı takmış durumda.3 aşağı 5 yukarı 20 kağıt para harcayacak bu işe ve C3'ü dizel,az yakıt ve donanım açısından istiyor ama kafası bu aralar iyice karıştı,anlayacanız tam araba alma moduna girdi.
Alıntıları Göster
Büyük motorlu dizellere hiç benzemiyor bu küçük motorlular. Tork yetersiz kalıyor, dizel motor dediğin gaz vermeden yerinden kalkar, ben 12 senelik şoförüm Fusion'u kalkışta stop ettirdiğim olurdu.
Hepsi böyle mi acep, yoksa bizim Fusion mu çok dandikti?
-
C3 1.4 HDI parça bakımından ucuzdur,2 adet arka stop lambası 99 YTL'dir,örnek teşkil edebilir belki,quote:
Orijinalden alıntı: cavus78
Yahu ben bir ara 1.4Duratorq dizel Fusion kullandım. Alet turbo açılmadıkça bir halta benzemiyordu.
Büyük motorlu dizellere hiç benzemiyor bu küçük motorlular. Tork yetersiz kalıyor, dizel motor dediğin gaz vermeden yerinden kalkar, ben 12 senelik şoförüm Fusion'u kalkışta stop ettirdiğim olurdu.
Hepsi böyle mi acep, yoksa bizim Fusion mu çok dandikti?
Alıntıları Göster
16 V olmayanların performansı yok denecek kadar azdır.
Sıfır aldığım aracı 24 ayda 78.000 km gibi bir rakamda sorunusuz arızasız keyifle kullandım.
2004 öncesi araçları düşünmeyin,hem araçlarda ekipman eksik hemde kronik sorunları vardı,ancak 2004 Ocak tan itibaren imal edilmiş olanlar çok sorunsuz ve keyifli.
Turbo dizel olduğu için iyi ve bilinçli bir kişiden satın almaya bakın,servislerinin düzgün ve tarihlerinde yapıldığını kontrol ettirin.
2004 model temiz bir araç şu anda 19.000 YTL civarında satılıyor,km si çok az olanlar 20.000 maximum 20.500 YTL civarında ( 16v 92 HP olanlar )._____________________________
-
Arkadaş dün akşam 2005 1.4 hdi 49binde gümüş rengi 90 hp abs-esp,cd çalar,dijital klima,çelik jant yani donanım full bu arada sanırım çift hava yastığı onu soramamış ve kaç valf olduğunu bilmiyor(Donanımı bi kağıda yazıp vermişlerquote:
Orijinalden alıntı: Awacs
C3 1.4 HDI parça bakımından ucuzdur,2 adet arka stop lambası 99 YTL'dir,örnek teşkil edebilir belki,
16 V olmayanların performansı yok denecek kadar azdır.
Sıfır aldığım aracı 24 ayda 78.000 km gibi bir rakamda sorunusuz arızasız keyifle kullandım.
2004 öncesi araçları düşünmeyin,hem araçlarda ekipman eksik hemde kronik sorunları vardı,ancak 2004 Ocak tan itibaren imal edilmiş olanlar çok sorunsuz ve keyifli.
Turbo dizel olduğu için iyi ve bilinçli bir kişiden satın almaya bakın,servislerinin düzgün ve tarihlerinde yapıldığını kontrol ettirin.
2004 model temiz bir araç şu anda 19.000 YTL civarında satılıyor,km si çok az olanlar 20.000 maximum 20.500 YTL civarında ( 16v 92 HP olanlar ).
Alıntıları Göster
) .Ben bugün yukardaki mesajlar ışığında kendisine bilgi verdim çok sağolun.Bu kezde 1.3 albea multijet görmüş sanırım 2005 full ona kafası takılmış.Arkadaş yukarda verdiğim arabaların karakterindende anlarsınız bayan.Bi tek bu mini seriden corsayı düşünmedi.Şimdi yorumları alabilirmiyim kendiside arabadan zerre kadar anlamaz.Tavsiyeler lütfen.
_____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
-
C3 te ESP olmaz,yanlış bilgi vermişler,quote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WAR
Arkadaş dün akşam 2005 1.4 hdi 49binde gümüş rengi 90 hp abs-esp,cd çalar,dijital klima,çelik jant yani donanım full bu arada sanırım çift hava yastığı onu soramamış ve kaç valf olduğunu bilmiyor(Donanımı bi kağıda yazıp vermişler
) .Ben bugün yukardaki mesajlar ışığında kendisine bilgi verdim çok sağolun.Bu kezde 1.3 albea multijet görmüş sanırım 2005 full ona kafası takılmış.Arkadaş yukarda verdiğim arabaların karakterindende anlarsınız bayan.Bi tek bu mini seriden corsayı düşünmedi.Şimdi yorumları alabilirmiyim kendiside arabadan zerre kadar anlamaz.Tavsiyeler lütfen.
Alıntıları Göster
Airbag 92 PS'liklerde 4 adettir,eğer 2 airbag var ise zaten 70 PS olan araçtır.
Albea ile C 3 benim şahsi fikrim mukayese edilmez,alakaları yok kalite ve dayanıklılık,yol tutuş bakımından._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Awacs
C3 te ESP olmaz,yanlış bilgi vermişler,
Airbag 92 PS'liklerde 4 adettir,eğer 2 airbag var ise zaten 70 PS olan araçtır.
Albea ile C 3 benim şahsi fikrim mukayese edilmez,alakaları yok kalite ve dayanıklılık,yol tutuş bakımından.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Awacs
C3 te ESP olmaz,yanlış bilgi vermişler,
Airbag 92 PS'liklerde 4 adettir,eğer 2 airbag var ise zaten 70 PS olan araçtır.
Albea ile C 3 benim şahsi fikrim mukayese edilmez,alakaları yok kalite ve dayanıklılık,yol tutuş bakımından.
Hocam bu eğer 16V ise ESP var hatta standart biliyorum.Kaç airbag olduğu yazılmamış galericinin de gözünden kaçmış ama ararız telefonuda var problem değil.Bu arada yukarda mukayese edilmez derken yani C3 dahamı iyi anlamadım.Bende illaki C3 derim.Anlaşılan galerici bizim arkadaşın kanına girdi az yakar çok kaçar parçası ucuz filan diye.Arkadaşın 1.0 Atos HB'i vardı ona benzin bile koymazdı anlıycanız o kadar az yakardı onu elinden çıkardı şimdi yakıt işinden korkuyor.C3 90 hp dizel sonuçta ama yakıtı düşündüğümüz gibi azmıdır bide._____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
-
C3 çok az yakıt tüketen bir araçtır,quote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WARquote:
Orjinalden alıntı: Awacs
C3 te ESP olmaz,yanlış bilgi vermişler,
Airbag 92 PS'liklerde 4 adettir,eğer 2 airbag var ise zaten 70 PS olan araçtır.
Albea ile C 3 benim şahsi fikrim mukayese edilmez,alakaları yok kalite ve dayanıklılık,yol tutuş bakımından.
Hocam bu eğer 16V ise ESP var hatta standart biliyorum.Kaç airbag olduğu yazılmamış galericinin de gözünden kaçmış ama ararız telefonuda var problem değil.Bu arada yukarda mukayese edilmez derken yani C3 dahamı iyi anlamadım.Bende illaki C3 derim.Anlaşılan galerici bizim arkadaşın kanına girdi az yakar çok kaçar parçası ucuz filan diye.Arkadaşın 1.0 Atos HB'i vardı ona benzin bile koymazdı anlıycanız o kadar az yakardı onu elinden çıkardı şimdi yakıt işinden korkuyor.C3 90 hp dizel sonuçta ama yakıtı düşündüğümüz gibi azmıdır bide.
Alıntıları Göster
38 Litre diesel ile şehir içi rahat rahat 800 km,uzun yolda ise 90-100 km aralığında 1000,yola duruma göre 100 km yaptığımı bilirim.
C3 'te hangi versiyon olursa olsun TR'ye gelen araçlarda ESP bulunmaz.
Benim şahsi kanaatim C3 Albea ile mukayese edilmez derken daha iyidir demek istedim.
quote:
Orjinalden alıntı: TOTAL_WAR
quote:
Orjinalden alıntı: Awacs
C3 te ESP olmaz,yanlış bilgi vermişler,
Airbag 92 PS'liklerde 4 adettir,eğer 2 airbag var ise zaten 70 PS olan araçtır.
Albea ile C 3 benim şahsi fikrim mukayese edilmez,alakaları yok kalite ve dayanıklılık,yol tutuş bakımından.
Hocam bu eğer 16V ise ESP var hatta standart biliyorum.Kaç airbag olduğu yazılmamış galericinin de gözünden kaçmış ama ararız telefonuda var problem değil.Bu arada yukarda mukayese edilmez derken yani C3 dahamı iyi anlamadım.Bende illaki C3 derim.Anlaşılan galerici bizim arkadaşın kanına girdi az yakar çok kaçar parçası ucuz filan diye.Arkadaşın 1.0 Atos HB'i vardı ona benzin bile koymazdı anlıycanız o kadar az yakardı onu elinden çıkardı şimdi yakıt işinden korkuyor.C3 90 hp dizel sonuçta ama yakıtı düşündüğümüz gibi azmıdır bide.
_____________________________
-
benim c3 1.4 hdi 70 beygir arabam var, 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, özellikle yakıt konusunda çok az yakar 92 beygir olanlar biraz daha fazla yakıyor, küçük gözükmesine rağmen fiesta,fabia,corsadan daha geniştir, özellikleyüksekliği iyidir, tek kusuru bence altı çok yere yakın, bu da tabiki iyi bir yol tutuşu sağlıyor....
ekonomiyi düşünenler için piyasadaki en iyi araç diyebilirim..pişman olmazsınız._____________________________ -
bende de 2003 92 lik full c3 var bende çok memnunum. 100 ytl lik yakıtla 1100 km yapıyorum şehir dışı. şehir içi çok performanslı kullanıyorum 900 km civarı yakıyor. aracı alalı 4 ay oldu henüz servise gitmedim ama aldığımda 50 bin bakımı yeni yapılmıştı ve faturası 350 milyondu.quote:
Orijinalden alıntı: fatih149
benim c3 1.4 hdi 70 beygir arabam var, 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, özellikle yakıt konusunda çok az yakar 92 beygir olanlar biraz daha fazla yakıyor, küçük gözükmesine rağmen fiesta,fabia,corsadan daha geniştir, özellikleyüksekliği iyidir, tek kusuru bence altı çok yere yakın, bu da tabiki iyi bir yol tutuşu sağlıyor....
ekonomiyi düşünenler için piyasadaki en iyi araç diyebilirim..pişman olmazsınız._____________________________ eko-mod -
Kardeşler galeri tarafımdan telefonla rahatsız edildi araba 2005 model 16 valf 92 beygir 2 hava yastığı var ve adam illede ESP var diyor ve arabanın hiçbir problemi (çizik dahi)olmadığını söylüyor.Ayrıca bu fiyata bu arabayı bulmamıza imkan yokmuş ben işin aslı öyle deyince kıllandım bide Awacs galericinin aksine illede ESP olmaz diyor ben bi araştırayım.Ya bencede güzel araba ama o paraya gider bi astra daha alırım ayrı konu ama benimle olayın alaksı yok.quote:
Orijinalden alıntı: babatolia
bende de 2003 92 lik full c3 var bende çok memnunum. 100 ytl lik yakıtla 1100 km yapıyorum şehir dışı. şehir içi çok performanslı kullanıyorum 900 km civarı yakıyor. aracı alalı 4 ay oldu henüz servise gitmedim ama aldığımda 50 bin bakımı yeni yapılmıştı ve faturası 350 milyondu.
Alıntıları Göster_____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
-
GALİBA BU TOPIC AÇILMIŞTI MI DAHA ÖNCEquote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WAR
Kardeşler galeri tarafımdan telefonla rahatsız edildi araba 2005 model 16 valf 92 beygir 2 hava yastığı var ve adam illede ESP var diyor ve arabanın hiçbir problemi (çizik dahi)olmadığını söylüyor.Ayrıca bu fiyata bu arabayı bulmamıza imkan yokmuş ben işin aslı öyle deyince kıllandım bide Awacs galericinin aksine illede ESP olmaz diyor ben bi araştırayım.Ya bencede güzel araba ama o paraya gider bi astra daha alırım ayrı konu ama benimle olayın alaksı yok.
Alıntıları Göster



_____________________________ The car is on fire, and there's no driver at the wheel, And the sewers are all muddied with a thousand lonely suicides, And a dark wind blows, The government is corrupt, And we're on so many drugs, With the radio on and the curtains drawn, We're trapped in the belly of this horrible machine, And the machine is bleeding to death, The sun has fallen down, And the billboards are all leering, And the flags are all dead at the top of their poles, It went like this: The buildings tumbled in on themselves, Mothers clutching babies, Picked through the rubble, And pulled out their hair, The skyline was beautiful on fire, All twisted metal stretching upwards, Everything washed in a thin orange haze, I said, "Kiss me, you're beautiful - These are truly the last days", You grabbed my hand, And we fell into it, Like a daydream, Or a fever, We woke up one morning and fell a little further down, For sure it's the valley of death, I open up my wallet And it's full of blood

-
Senin bahsettiğin topic budur hocam ilk gün rağbet olmadı ikinci gün forumun tozlu sayfalarına gömüldü günler sonra bikaç arkadaş bunu başsayfaya taşıdı sağolsunlar bahsettiğin topic yine budur.quote:
Orijinalden alıntı: Albay Hardal
GALİBA BU TOPIC AÇILMIŞTI MI DAHA ÖNCE




Alıntıları Göster_____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
-
Araca ne kadar isteniyor?Merak ettim.quote:
Orijinalden alıntı: TOTAL_WAR
Senin bahsettiğin topic budur hocam ilk gün rağbet olmadı ikinci gün forumun tozlu sayfalarına gömüldü günler sonra bikaç arkadaş bunu başsayfaya taşıdı sağolsunlar bahsettiğin topic yine budur.
Alıntıları Göster
Bu arada ESP'li araç Baylas getirmedi,yok Türkiye'de.Eğer ESP'si var ise şahsi ithalat dır.
İstediğin iddiaya da gir istersen galericiyle.Kazanırsın
_____________________________
-
Arkadaşım ben C3 1.4 HDI 8v aldım geçen yaz.Almadan önce Fiesta,Fusion,Corsa,Getz vs.hepsine baktım.O zaman focus kasa değiştirmişti baya kastım ama gücüm yetmedi.Neyse aynı yollardan geçtik yani ve sonuçta c3 aldım ve çok memnunum doğrusu.Arkadaşım 2003 HDI 16v almıştı o da çok memnun,bi şikayetini duymadım.quote:
Orijinalden alıntı: Awacs
Araca ne kadar isteniyor?Merak ettim.
Bu arada ESP'li araç Baylas getirmedi,yok Türkiye'de.Eğer ESP'si var ise şahsi ithalat dır.
İstediğin iddiaya da gir istersen galericiyle.Kazanırsın
Alıntıları Göster
İster 16v olsun ister 8v olsun ikisinde de EBA(Acil fren destek sistemi)standart.Yani fren destek sistemi var ama adı ESP değil EBA.
Performansa gelince,tabi göreceli bi olay ama bana göre 8v gayet iyi kaçıyo(yarışmamak şartıyla).
İç mekan da rakiplerine göre oldukça ferah,bütün arabaların tavanını seyredersin.
Sonuç olarak tavsiye eder misin dersen hiç durma güvenerek al derim,pişman olmazsınız.Hele bide paran varsa !&V full aldın mı tadından yenmez olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panisher -- 18 Mayıs 2006; 21:12:24 >_____________________________
-
EBA'nın yaptığı işin ESP ile alakası yok,ESP C3 lerde yok,bunu anlatmaya çalıştım TOTAL_war'aquote:
Orijinalden alıntı: panisher
Arkadaşım ben C3 1.4 HDI 8v aldım geçen yaz.Almadan önce Fiesta,Fusion,Corsa,Getz vs.hepsine baktım.O zaman focus kasa değiştirmişti baya kastım ama gücüm yetmedi.Neyse aynı yollardan geçtik yani ve sonuçta c3 aldım ve çok memnunum doğrusu.Arkadaşım 2003 HDI 16v almıştı o da çok memnun,bi şikayetini duymadım.
İster 16v olsun ister 8v olsun ikisinde de EBA(Acil fren destek sistemi)standart.Yani fren destek sistemi var ama adı ESP değil EBA.
Performansa gelince,tabi göreceli bi olay ama bana göre 8v gayet iyi kaçıyo(yarışmamak şartıyla).
İç mekan da rakiplerine göre oldukça ferah,bütün arabaların tavanını seyredersin.
Sonuç olarak tavsiye eder misin dersen hiç durma güvenerek al derim,pişman olmazsınız.Hele bide paran varsa !&V full aldın mı tadından yenmez olur
Alıntıları Göster
Sizin yazdığınızdan C 3 te ESP olduğu ama adının Eba olduğu anlaşılıyor?
quote:
Orjinalden alıntı: panisher
Arkadaşım ben C3 1.4 HDI 8v aldım geçen yaz.Almadan önce Fiesta,Fusion,Corsa,Getz vs.hepsine baktım.O zaman focus kasa değiştirmişti baya kastım ama gücüm yetmedi.Neyse aynı yollardan geçtik yani ve sonuçta c3 aldım ve çok memnunum doğrusu.Arkadaşım 2003 HDI 16v almıştı o da çok memnun,bi şikayetini duymadım.
İster 16v olsun ister 8v olsun ikisinde de EBA(Acil fren destek sistemi)standart.Yani fren destek sistemi var ama adı ESP değil EBA.
Performansa gelince,tabi göreceli bi olay ama bana göre 8v gayet iyi kaçıyo(yarışmamak şartıyla).
İç mekan da rakiplerine göre oldukça ferah,bütün arabaların tavanını seyredersin.
Sonuç olarak tavsiye eder misin dersen hiç durma güvenerek al derim,pişman olmazsınız.Hele bide paran varsa !&V full aldın mı tadından yenmez olur
_____________________________
-
Awacs ,hocam benim bi iddiam yok yanlış anlama ben zerre kadar anlamam citroenden e ama arabanın sahibi arabada esp var diyor.Galeri sahibi EBA ile ESP'nin farkının bilecek kapasitede bi adam olmayabilir bunu bende açıkçası bilmiyorum eba ile esp'nin sizlerinde söylediği gibi alakası yok EBA acil fren destek sistemidir ve ben bu sistemin C5'te abs ve esp ile birlikte opsiyonel olarak verildiğini duymuştum sanırım kullanım alanı sınırlı bide mazdanın bikaç modelinde var olduğunu biliyorum ama onun dışında ne kadar yaygındır bilmem hatta ben eğer bahsi geçen arabadaki fren sistemi EBD ise ilk defa karşılaşıyorum.ha bide alttaki linklere de bi göz atınquote:
Orijinalden alıntı: Awacs
EBA'nın yaptığı işin ESP ile alakası yok,ESP C3 lerde yok,bunu anlatmaya çalıştım TOTAL_war'a
Sizin yazdığınızdan C 3 te ESP olduğu ama adının Eba olduğu anlaşılıyor?
quote:
Orjinalden alıntı: panisher
Arkadaşım ben C3 1.4 HDI 8v aldım geçen yaz.Almadan önce Fiesta,Fusion,Corsa,Getz vs.hepsine baktım.O zaman focus kasa değiştirmişti baya kastım ama gücüm yetmedi.Neyse aynı yollardan geçtik yani ve sonuçta c3 aldım ve çok memnunum doğrusu.Arkadaşım 2003 HDI 16v almıştı o da çok memnun,bi şikayetini duymadım.
İster 16v olsun ister 8v olsun ikisinde de EBA(Acil fren destek sistemi)standart.Yani fren destek sistemi var ama adı ESP değil EBA.
Performansa gelince,tabi göreceli bi olay ama bana göre 8v gayet iyi kaçıyo(yarışmamak şartıyla).
İç mekan da rakiplerine göre oldukça ferah,bütün arabaların tavanını seyredersin.
Sonuç olarak tavsiye eder misin dersen hiç durma güvenerek al derim,pişman olmazsınız.Hele bide paran varsa !&V full aldın mı tadından yenmez olur
Alıntıları Göster
http://araba.com/211761.html
http://araba.com/225097.html
http://araba.com/210165.html
http://araba.com/250580.html
Arkadaşın baktığı araba bu son linktekinin aynısı modeline varana kadar km 49binde tamamen orijinal olduğu söyleniyor parça boya hatta çizik bile yok bence tertemiz bi araba ve galerici bu son fiyat 20 milyar çekmiş 1 kuruş inmem demiş.Gelelim ESP'ye bu linklerdekinin tamamının aslında EBA olduğunu mu kabul edelim._____________________________ 2005 Volkswagen Passat 1.6 Exclusive Refleks Gri
Benzer içerikler
- opel astra 1.6 cosmo yorumları
- chevrolet kalos 1.4 sx kronik sorunları
- toyota yaris en çok tutulan modeli hangisi
- bmw serileri
- hyundai getz 1.5
- xiaomi su7 türkiye fiyatı
- tesla fsd türkiye fiyatı
- porsche cayenne elektrikli fiyat
- nissan micra 2025
- audi 40 tdi ne demek
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








