Şimdi Ara

Passat 1.8T nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
3
Favori
100.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bu araç üzerinde baya bi yoğunlaştık almayı planlıyoruz ama beni turbo olduğu ve modelli olduğu için korkutuyor babam ise turbo kolay kolay arıza vermez falan diyor ben hala ikna olmuş durumda değilim. Bana bu kasalar hakkında detaylı bi bilgi verirmisiniz hani kötü bi tarafı falan varsa babama da okutayım burayı da, aklında bulunsun.
    Teşekkür ederim.

    şu linkteki kasa işte

    http://www.sahibinden.com/bir_gram_boya_bul_arabayi_bedava_veririm_-26WQQaXQQ14677688WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan6894 -- 29 Ekim 2009; 13:29:16 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Passat 1.8T: Ayrıntılı Bir İnceleme

    Volkswagen Passat 1.8T, etkileyici performansı ve konforu ile öne çıkan bir otomobildir. 1,8 litrelik turboşarjlı motoru, 160 beygir gücü ve 250 Nm tork üretmektedir. Bu güç, 0-100 km/s hızlanmasını 8,5 saniye gibi kısa bir sürede tamamlamasını sağlar.

    Passat 1.8T, Highline, Comfortline ve Basic olmak üzere üç farklı donanım seçeneğiyle sunulmaktadır. Highline, deri döşemeler, panoramik sunroof ve bilgi-eğlence sistemi gibi lüks özelliklere sahiptir. Comfortline, daha uygun fiyatlı bir seçenektir ve klima, elektrikli camlar ve hız sabitleyici gibi temel özellikleri içermektedir. Basic ise en uygun fiyatlı seçenektir ve manuel klima ve çelik jantlar gibi sınırlı özelliklere sahiptir.

    Passat 1.8T Yorumları

    Passat 1.8T, kullanıcıları tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Sahipler, otomobilin performansını, konforunu ve yakıt verimliliğini övmektedir. Passat 1.8T Highline 2, özellikle lüks özellikleri ve geniş iç mekanıyla beğeni toplamaktadır. Comfortline ise, uygun fiyatı ve yeterli özellikleriyle bütçe dostu bir seçenek olarak değerlendirilmektedir.

    Sonuç

    Volkswagen Passat 1.8T, performans, konfor ve güvenilirliği bir arada sunan sağlam bir otomobildir. İster günlük işe gidip gelmek ister uzun yolculuklar için olsun, Passat 1.8T her ihtiyaca cevap vermektedir. Kullanıcı yorumları, otomobilin güçlü yönlerini ve farklı donanım seçeneklerini doğrulamaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şimdiki aracım passat 2009.Önceki 3 aracımda opel vectra'dı.2001 yılında 1.8 t passat aldım.Tek kelimeyle mükemmel arabaya aşık oldum.Onun için yeteri param olunca satıp yeni kasaya geçtim.Bu 1.8t ler çok performanslı ve ara hızlanmalarıda çok iyi.Son hız olarak 230 basmıştım gerisini siz düşünün artık.Hani bir söz vardırya Passat'a binmeden arabaya bindim demeyin.(bunin gibi birşeydi :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JonnyCaqe

    şimdiki aracım passat 2009.Önceki 3 aracımda opel vectra'dı.2001 yılında 1.8 t passat aldım.Tek kelimeyle mükemmel arabaya aşık oldum.Onun için yeteri param olunca satıp yeni kasaya geçtim.Bu 1.8t ler çok performanslı ve ara hızlanmalarıda çok iyi.Son hız olarak 230 basmıştım gerisini siz düşünün artık.Hani bir söz vardırya Passat'a binmeden arabaya bindim demeyin.(bunin gibi birşeydi :))
    Muhteşem motoru var, VW'nin 3 emme ve 2 eksoz valfi tek motoru (4 silindir, toplam 20 valf), turbosuz versiyonu 125 ve turbolu versiyonu da 150 HP güç üretir. LPG'ye uygun, değişken geometrili emme manifoldu var. Güncel 3C kasa Passat'a göre motoru boylamasına yerleştirilmiş, vites kutusu motoru hemen arkasında ama diferansiyeli de motorun altında, volan dişlisinin de hemen altında yer bulmuştur. Dikkat etmeniz gereken tek husus eksantrik kayış ve gerdiricilerini zamanında değiştirmek.

    PRINS marka LPG uygulanmış 1.8T 20V PASSAT





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Muhteşem motoru var, VW'nin 3 emme ve 2 eksoz valfi tek motoru (4 silindir, toplam 20 valf), turbosuz versiyonu 125 ve turbolu versiyonu da 150 HP güç üretir. LPG'ye uygun, değişken geometrili emme manifoldu var. Güncel 3C kasa Passat'a göre motoru boylamasına yerleştirilmiş, vites kutusu motoru hemen arkasında ama diferansiyeli de motorun altında, volan dişlisinin de hemen altında yer bulmuştur. Dikkat etmeniz gereken tek husus eksantrik kayış ve gerdiricilerini zamanında değiştirmek.

    PRINS marka LPG uygulanmış 1.8T 20V PASSAT



    Alıntıları Göster
    Güzel araç fakat vergi ve yakıt dezavantajları var. Bunları da göz önünde bulundurmak lazım. Gerçi yakıt sorunu lpg ile çözülebilir. Ama 1.8 motorun vergiside ucuz olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Güzel araç fakat vergi ve yakıt dezavantajları var. Bunları da göz önünde bulundurmak lazım. Gerçi yakıt sorunu lpg ile çözülebilir. Ama 1.8 motorun vergiside ucuz olmaz.


    865 veya 510 TL'dir.

    />
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan6894

    Merhabalar bu araç üzerinde baya bi yoğunlaştık almayı planlıyoruz ama beni turbo olduğu ve modelli olduğu için korkutuyor babam ise turbo kolay kolay arıza vermez falan diyor ben hala ikna olmuş durumda değilim. Bana bu kasalar hakkında detaylı bi bilgi verirmisiniz hani kötü bi tarafı falan varsa babama da okutayım burayı da, aklında bulunsun.
    Teşekkür ederim.

    şu linkteki kasa işte

    http://www.sahibinden.com/bir_gram_boya_bul_arabayi_bedava_veririm_-26WQQaXQQ14677688WQQpXQQdisplayitem

    gerçekten bu arabaya bu kadar parayı verecek misiniz?bence çok pahalı birde vw araçları turboda çok sorun çıkartıyor tabi kulanımada bağlı bir arkadaşımın arabası 10000 km de falan arıza çıkarmıştı zar zor garantiden değiştirdiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Güzel araç fakat vergi ve yakıt dezavantajları var. Bunları da göz önünde bulundurmak lazım. Gerçi yakıt sorunu lpg ile çözülebilir. Ama 1.8 motorun vergiside ucuz olmaz.


    865 veya 510 TL'dir.

    />


    Fiyat kişiye göre değişir ben alıştım tabi 1.2 motorun her anlamda ucuzluğuna.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan6894

    Merhabalar bu araç üzerinde baya bi yoğunlaştık almayı planlıyoruz ama beni turbo olduğu ve modelli olduğu için korkutuyor babam ise turbo kolay kolay arıza vermez falan diyor ben hala ikna olmuş durumda değilim. Bana bu kasalar hakkında detaylı bi bilgi verirmisiniz hani kötü bi tarafı falan varsa babama da okutayım burayı da, aklında bulunsun.
    Teşekkür ederim.

    şu linkteki kasa işte

    http://www.sahibinden.com/bir_gram_boya_bul_arabayi_bedava_veririm_-26WQQaXQQ14677688WQQpXQQdisplayitem

    gerçekten bu arabaya bu kadar parayı verecek misiniz?bence çok pahalı birde vw araçları turboda çok sorun çıkartıyor tabi kulanımada bağlı bir arkadaşımın arabası 10000 km de falan arıza çıkarmıştı zar zor garantiden değiştirdiler

    Arabanın parasında bir şey yok çoğu 20-23 arasında.Ben 22ye satmıştım pazarlıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JonnyCaqe

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan6894

    Merhabalar bu araç üzerinde baya bi yoğunlaştık almayı planlıyoruz ama beni turbo olduğu ve modelli olduğu için korkutuyor babam ise turbo kolay kolay arıza vermez falan diyor ben hala ikna olmuş durumda değilim. Bana bu kasalar hakkında detaylı bi bilgi verirmisiniz hani kötü bi tarafı falan varsa babama da okutayım burayı da, aklında bulunsun.
    Teşekkür ederim.

    şu linkteki kasa işte

    http://www.sahibinden.com/bir_gram_boya_bul_arabayi_bedava_veririm_-26WQQaXQQ14677688WQQpXQQdisplayitem

    gerçekten bu arabaya bu kadar parayı verecek misiniz?bence çok pahalı birde vw araçları turboda çok sorun çıkartıyor tabi kulanımada bağlı bir arkadaşımın arabası 10000 km de falan arıza çıkarmıştı zar zor garantiden değiştirdiler

    Arabanın parasında bir şey yok çoğu 20-23 arasında.Ben 22ye satmıştım pazarlıklı.

    Alıntıları Göster
    Çok güzel aractır performansı konforu seni fazlasıyla tatmin eder alt takımı çok kollu olmasından bozuk yollarda sık sorun cıkartır ülkemizin yollarına uygun değildir..Lpg uyumlu motoru vardır ben 1 sene lpg li kullandım.

    2000 modelini ve tam dolu olanını HİGHLİNE 1.8 T 21.500 Tl ye satmıştım bu fiyat bu araca yüksek dostum ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L30N

    Çok güzel aractır performansı konforu seni fazlasıyla tatmin eder alt takımı çok kollu olmasından bozuk yollarda sık sorun cıkartır ülkemizin yollarına uygun değildir..Lpg uyumlu motoru vardır ben 1 sene lpg li kullandım.

    2000 modelini ve tam dolu olanını HİGHLİNE 1.8 T 21.500 Tl ye satmıştım bu fiyat bu araca yüksek dostum ..

    Alıntıları Göster
    Ama olmuyor ki hepinizi iyi demişiniz :D Yokmu hiç kötü tarafı bu aracın hiç? Yinede yorumlarınız değerli fikirleriniz için teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan6894

    Ama olmuyor ki hepinizi iyi demişiniz :D Yokmu hiç kötü tarafı bu aracın hiç? Yinede yorumlarınız değerli fikirleriniz için teşekkür ederim..

    Alıntıları Göster
    Tesadüfe bak daha dün gördüm bu aracı akşam evimin aşağısında satılık yazıyordu camda,sırf meraktan numarasını aldım bu sabah aradım araç 200.000km de lpg li 4 boyalı parça 1 değişenli 21.000 tl istiyordu.Belki bu kadar değeri vardır belki çok daha fazla eder ama ben yinede 10 yaşındaki 200 bin km bi araca 21 vermem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Tesadüfe bak daha dün gördüm bu aracı akşam evimin aşağısında satılık yazıyordu camda,sırf meraktan numarasını aldım bu sabah aradım araç 200.000km de lpg li 4 boyalı parça 1 değişenli 21.000 tl istiyordu.Belki bu kadar değeri vardır belki çok daha fazla eder ama ben yinede 10 yaşındaki 200 bin km bi araca 21 vermem

    Alıntıları Göster
    Volkswagen'in 1990'lu yıllardaki teknoloji ile geliştirdiği, Doğu Almanya ile birleşmesinden sonra Zwickau'daki fabrikayı yerle bir edip yerine tamamen yepyeni bir fabrika kurduğu üretim tesislerinde ve günümüz tüketim malzemesinden çok zamana direnebilen ve dayanıklı malzemelerden, kalın etli dökme demir ve plastik, kuvvetlendirilmiş sac parçaları ve W8 gibi motorların sığdığı bölümler geliştirmiş, 3B ve 3BG olmak üzere 10 yıldan uzun bir süre üretmiş, çok güçlü benzin ve dizel motorları görmüş bir kasadır.

    Kullananlara sorabilirsiniz... Gerek dizel, gerek benzinli/LPG. Bu araca 5 yetişkin ve epey bir yükle binebilir ve yine gaz pedalınızın altında bir gaz kelebeği mukavemeti görebilirsiniz. Tam bir uzun yol, yüksek hız aracıdır. 200.000 km bu motor ve kasa için devede kulaktır. Bakımları yapıldığı, aşınan parçalar yenilendiği ve gerekli özen gösterildiği sürece uzun yıllar sorunsuz hizmet verecek bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Volkswagen'in 1990'lu yıllardaki teknoloji ile geliştirdiği, Doğu Almanya ile birleşmesinden sonra Zwickau'daki fabrikayı yerle bir edip yerine tamamen yepyeni bir fabrika kurduğu üretim tesislerinde ve günümüz tüketim malzemesinden çok zamana direnebilen ve dayanıklı malzemelerden, kalın etli dökme demir ve plastik, kuvvetlendirilmiş sac parçaları ve W8 gibi motorların sığdığı bölümler geliştirmiş, 3B ve 3BG olmak üzere 10 yıldan uzun bir süre üretmiş, çok güçlü benzin ve dizel motorları görmüş bir kasadır.

    Kullananlara sorabilirsiniz... Gerek dizel, gerek benzinli/LPG. Bu araca 5 yetişkin ve epey bir yükle binebilir ve yine gaz pedalınızın altında bir gaz kelebeği mukavemeti görebilirsiniz. Tam bir uzun yol, yüksek hız aracıdır. 200.000 km bu motor ve kasa için devede kulaktır. Bakımları yapıldığı, aşınan parçalar yenilendiği ve gerekli özen gösterildiği sürece uzun yıllar sorunsuz hizmet verecek bir araçtır.

    Alıntıları Göster
    forumdan obk arkadaşımızın aracı sanırım 1.8 T idi...
    zaten çok bilgili bir arkadaşımızdır teknik açıdan birde sahibi olunca sizin için kaçırılmaz fırsat olucaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    forumdan obk arkadaşımızın aracı sanırım 1.8 T idi...
    zaten çok bilgili bir arkadaşımızdır teknik açıdan birde sahibi olunca sizin için kaçırılmaz fırsat olucaktır

    Alıntıları Göster
    Efsane motorlardan biridir.Sadece çiple 175 gibi güçlere ulaşıyorsunuz ki inanılmaz rakamlar.Turbo konusuna takılmana gerek yok,kullanıma bağlı olsa da eninde sonunda ömrü bitecek.Yenilersin olur biter.Motorun km si de çok fazla değil bu arada ilandaki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Efsane motorlardan biridir.Sadece çiple 175 gibi güçlere ulaşıyorsunuz ki inanılmaz rakamlar.Turbo konusuna takılmana gerek yok,kullanıma bağlı olsa da eninde sonunda ömrü bitecek.Yenilersin olur biter.Motorun km si de çok fazla değil bu arada ilandaki.

    Alıntıları Göster
    10 yaşından büyük bir arabaya 22000 güzel bir fiyat beynim sulanmadıkça böyle bir araba almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Efsane motorlardan biridir.Sadece çiple 175 gibi güçlere ulaşıyorsunuz ki inanılmaz rakamlar.Turbo konusuna takılmana gerek yok,kullanıma bağlı olsa da eninde sonunda ömrü bitecek.Yenilersin olur biter.Motorun km si de çok fazla değil bu arada ilandaki.


    Km olayına ben de kızıyorum.Özellikle dizellerden kaçıyor millet 100 bin üstüyse.Sonra niye km.düşürüyorlar deniyor.Bu yüzden işte.

    Ayrıca 100-200 bindeki arabayı çöpe atacak kadar zengin bir ülke değiliz.

    Acaba Avrupa ve ABD'de bu takıntılar var mı,varsa bizim kadar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Efsane motorlardan biridir.Sadece çiple 175 gibi güçlere ulaşıyorsunuz ki inanılmaz rakamlar.Turbo konusuna takılmana gerek yok,kullanıma bağlı olsa da eninde sonunda ömrü bitecek.Yenilersin olur biter.Motorun km si de çok fazla değil bu arada ilandaki.


    Km olayına ben de kızıyorum.Özellikle dizellerden kaçıyor millet 100 bin üstüyse.Sonra niye km.düşürüyorlar deniyor.Bu yüzden işte.

    Ayrıca 100-200 bindeki arabayı çöpe atacak kadar zengin bir ülke değiliz.

    Acaba Avrupa ve ABD'de bu takıntılar var mı,varsa bizim kadar mı?

    Alıntıları Göster
    memur bile passata biniyor yaaa..ağlayan memura kanmıycaksın arkadaş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    memur bile passata biniyor yaaa..ağlayan memura kanmıycaksın arkadaş...

    Alıntıları Göster
    çok pahalı sırf passat diye verilmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    çok pahalı sırf passat diye verilmez

    Alıntıları Göster
    Bu kasada 4 passat kullandım ve birisi turbo idi. 1999 modeldi. Ben aracı 2 yıl önce (vadeli olarak) 1.8T Highline 20.000'e almıştım. (Birde vade yapmasam belki 18.500 veya 19.000 'e alabilirdim. ) Aracın kesinlikle performansı tatmin edicidir. Ayrıca turbosuda 2 yıl boyunca bana sorun çıkarmadı.

    Bu fiyat pahalı. Ama ben fiyatını düşürebilirim. 17, 18 civarına alabilirim derseniz. Tavsiye ederim. Ama aracı mutlaka kontrol ettirin. ( Özellikle turbosunu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    Bu kasada 4 passat kullandım ve birisi turbo idi. 1999 modeldi. Ben aracı 2 yıl önce (vadeli olarak) 1.8T Highline 20.000'e almıştım. (Birde vade yapmasam belki 18.500 veya 19.000 'e alabilirdim. ) Aracın kesinlikle performansı tatmin edicidir. Ayrıca turbosuda 2 yıl boyunca bana sorun çıkarmadı.

    Bu fiyat pahalı. Ama ben fiyatını düşürebilirim. 17, 18 civarına alabilirim derseniz. Tavsiye ederim. Ama aracı mutlaka kontrol ettirin. ( Özellikle turbosunu)

    Alıntıları Göster
    2000 model a4ler daha ucuz




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.