Şimdi Ara

Hepsiburada.com'dan alışveriş yapacak arkadaşların dikkatine..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
2
Favori
17.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 23 Kasım 2019 tarihinde, saat 13.20 civarında "en geç 3 saat içerisinde sipariş verirseniz bugün kargoda." ibaresi bulunan bir ürünü sipariş ettim.
    Sipariş ekranında kargo tarihi 25 Kasım 2019 olarak değişti ki teslimat gününün en geç 03 Aralık 2019 olması ve bu tarihin de bana uygun olması dolayısıyla siparişi sonlandırdım.
    Ürün 25 Kasım'da kargoya verilmeyince 26 Kasım'da müşteri hizmetleriyle görüştüm. İlgili kişi, yoğunluktan dolayı böyle bir gecikme olduğunu, ürünün stoklarında bulunduğunu, sadece depodan çıkışta yoğunluk sorunu yaşandığını ve ilgili birimle iletişime geçerek aynı gün ya da en geç ertesi gün kargolanmasını talep edeceğini belirtti. Bu arada, eğer teslimat 03 Aralık tarihini geçecekse iptal etmek istediğimi söyledim ve teslimat tarihinin hiçbir şekilde sarkmayacağının teyidini aldım.
    Tahmin edebileceğiniz üzere, bahsedilen aynı gün ürün kargolanmadı, bugün kargolanıp kargolanmayacağının bilgisini almak için tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda da aldığım bilgi;
    Müşteri hizmetlerine ürün stok/kargo bilgileriyle ilgili yeni bir doküman geldiği, bu belgeye göre ürün koduyla kontrol edildiğinde (03 Aralık'ta kesinlikle teslim edilecek olan) ürünün 06 Aralık'ta kargolanacağı söylendi. İşin ilginç tarafı aynı belgede bugün sipariş verecek yeni müşteri için (konuştuğum saat itibariyle) "en geç 2 saat içerisinde sipariş verirseniz bugün kargoda." ibaresinin hala bulunması ve site üzerinden de bu şekilde satış yapılmaya devam ediliyor olması.
    Sonuç itibariyle, siparişi iptal ettim ve anladım ki satıcısı hepsiburada olan ürünler için de avantajlı diye düşünmeye, daha fazla güven duymaya ya da fazladan ücret ödemeye gerek yok. Hepsiburada'da diğer satıcılar gibi stoklarında bulunmayan ya da kargolama/teslimat tarihlerine uyamayacağı ürünleri yalan, yanlış beyan ile satabiliyor ve işin en kötüsü de siz bilgi almak için çabalamazsanız, sizi bilgilendirmeye gerek bile duymuyor.
    Alışveriş yapacak arkadaşların dikkatine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 27 Kasım 2019; 16:1:53 >







  • Ya arkadaş malum dönemdeyiz, her yer çatır çatır ürün yetiştirme çabasında kargolar ürünleri gönderme de aksamalara neden oluyor ve malum cuma efsane süper gibi dönemde ürün alıyorsunuz bunu da bekleyemiyorsanız ne diyeyim ben size. Hem yoğunluk zamanı ürün al hem de teslim edilemiyor diye sipariş iptal et böyle yapıyorsunuz da ortalık karışıyor iki gün daha geç elinize ulaşsa ölür müsünüz? Nasıl sabırsız bir milletiz aklım almıyor. Neymiş iki gün elime geç geldi iptal ettir.
    YAPMAYIN, YAPTIRMAYIN HEPSİBURADA DENEN YERDEN ALIŞVERİŞ. BEDAVA VERSELER BİLE YAPMAYIN. Paranızla rezil olursunuz. sürekli değişen teslim tarihleri ile uğraşırşınız. Bir cep telofonu almak gibi hata yaptım Adapazarın a 1 hafta oldu kargodan bir haberler. Hiçbir şekilde bilgi alamıyoruz. Hem hepsiJet denen lanet kargo firmaları hemde hepsiburad bilmiyor. İade edin paramı Allah b....nızı vversin dememe rağmen 2 side birbirine yönlendiriyor. Biz yapamayız diyorlar. beni resmen zarara soktular. En kısa sürede inşallah bir bakana vs çatarlarda yanlışlıkla tamamen piyasadan silinirler. Hepsi burada denen lanet firmadan ve kargo şirketlerinden uzak durun. Hergün tarih değiştiriyorlar. Müşteri hizmetleri bilerek 10--15555 dakikadan önce açmıyor 2 sininde. 3 hafta sonrasına verdiler tarihi. 2 saat uzaklıkta levente evim oysaki adapazarından. Sürekli bir bahane sürekli müşteriyi aşağılama. Demokratik kongo cumhuriyetindeki en kötü firma bile bunlardan daha iyidir. Satıcı hepsiburada kendisi ama telefonun geleceğini bile zannetmiyırum. İnternnetteki şikayetleri okuyorum kesin kullanılmış gelme ihtimali bile var telefonun. Resmen pişman ettiler telefon aldığıma. Bunlar telefonu gönderinceye kadar banka kredisi ile yeni telefon şiparişi verdim n11 den çarşamba saat 14 de bugün perşembe saat 16 da telefon geldi. E bu adamlarda yoğun aynı şekilde indirimlerden vs. Bu güne kadar internetten yaptığım en kötü alışveriş olabilir. İnstagaramdan dolandırıcı butiklerden yapsam daha fazla memnun olurdum heralde.

    Edit: iptal de etmiyorlar şiparişi. Hepsi jet hepsibuaradayı arayın onlar satış iptali yapacak diyor. Hepsi buradayı arıyorum onlara söyleyin kargoyu geri göndersinler onlar ile iptal edez edecez diyor. Tam bir çıkmaz. Gidip 5 aralıkta dava açacağım tüm dijital aldığım sms leri, müşteri hizmetleri ses kayıtları ile.
    Ben bugün hb üyeliğimi iptal ettirdim. Kargo firması bana bilgi vermeden, kargo teslim edilemediği için ürünü iade durumuna getirmiş. Hb ise 4 gün içinde tarafıma teslim edileceği garantisini telefonda verdiği halde... Sonra da yazmışlar bla bla bik bik... Aynı ürünü tekrar sipariş edeblirmişim
    Flood oldu ama özetle birkaç bin kişi üyeliğini iptal ettirsin o zaman bakalım ne olur. Ayrıca bu bindirim indirim durumunu da yasal yollarla gündeme getirmek lazım. Burası ne yazık ki Afrika gibi. Kendince ucuz ürüne kavuşanın sistem üslup ahlak diye bir derdi de yok. Bu tür firmalar ülkemize cidden çok yakışıyor.
    Uzun suredir zaten birsey aldigim bir site degildi. Biraz avantajli bir urun gordum. Aldim ama almaz olaydim
    Alir almaz faturayi kestiler ama 10 gundur gonderim yok
    Iptal de edemiyorum. Baska yerden aliyim.
    Ne lanet bir site . Bidaha tovbe bu ders oldu.
    Bu site guvenilir degil. Tamam gonderme bari iptal secenegi sun onuda sunmuyor . Ayni urun trendyolda ama sayelerinde ordan indirimle alamiyorum. Onunda suresi doluyor.

    Sakin uzak durun hepsiburadadan. Basinizin agrimasini istemiyorsaniz tabi.

    Herturlu kapakladi resmen beni
    4ü telefon 30 kere alışveriş yapmışımdır hepsiburadadan 1 kere bile sorun yaşamadım.

    Birisi de bu altıntıladığım mesajı cevaplamış yazmış ki 3 kuruş ucuz alacağım diye internetten telefon mu alınır gidiceksin mağazaya alıcaksın vs vs.

    Gidip teknosadan tekno bi kazık yemek istiyosanız sizin tercihinizdir beyler. Hoş ben oradan bile alsam internet sitesinden alıyorum ya, neyse! Kaldı ki 50-100 lira diye yapmıyoruz bi şeyi. Teknosa Mediamarkt hala çıkış fiyatına satıyor 2400 atıyorum hepsiburada da aynı cihaz 2000. Bu farkı görüp MAĞZADAN ELİCEN ABİİEEE diyip fazladan 300 400 lira veren benim gözümde morondur. He paranız çoktur koymaz 300-500 okey. Ama bizde öyle bi durum yok.
    efsane cuma sacmaligina inanip 59 tl ye saat aldim 5 gun once..bi baktim ki teslimati 31 aralik olarak degistirmis cakal satici..bak sen uyaniga,alibaba çinden toplu siparis vericek sonra beni tam 1.5 ay bekleticek.Aklimizla dalga geciyor bu dumbuk saticilar.Haliyle siparisi bugun iptal ettim.Hb yok trendyol yok n11 hepsinin uygulmasinida sildim.Hersey uckagit cakalcilarla dolmus ulke..lanet olsun..
  • Altindan kalkamayacaklari isin altina girmisler robotik cevaplar veriyorlar 5 aralik en gec 5 aralik en gec saka gibiler.
  • Ben bugün hb üyeliğimi iptal ettirdim. Kargo firması bana bilgi vermeden, kargo teslim edilemediği için ürünü iade durumuna getirmiş. Hb ise 4 gün içinde tarafıma teslim edileceği garantisini telefonda verdiği halde... Sonra da yazmışlar bla bla bik bik... Aynı ürünü tekrar sipariş edeblirmişim
  • Flood oldu ama özetle birkaç bin kişi üyeliğini iptal ettirsin o zaman bakalım ne olur. Ayrıca bu bindirim indirim durumunu da yasal yollarla gündeme getirmek lazım. Burası ne yazık ki Afrika gibi. Kendince ucuz ürüne kavuşanın sistem üslup ahlak diye bir derdi de yok. Bu tür firmalar ülkemize cidden çok yakışıyor.
  • Hangi ülkede yaşadığını bilmiyormuş gibi konuşuyorya herkes gülüyorum la
  • ben 22 kasım cuma günü 3 adet sipariş geçtim. 3ünün de teslim tarihine 3 aralık yazıyordu. 1 tanesi pazar günü, 1 tanesi pazartesi günü ve diğeri de dün elime geçti. nolur ne olmaz müşterilerle sıkıntı yaşamayalım diye teslim günlerine fazladan yazmışlardır diye düşündüm. bu zaman kadar hb'de hiç sıkıntı yaşamadım gayet iyiler. ana sorunlar kargo firmalarından kaynaklanıyor. dün gelen ürünüme pazar günü eksik adres ve pazartesi salı günleri için de evde bulunamadı yazmışlar online takipte. evime gelen giden olmadı ve sticker da yoktu. ben gidip aldım ve orda baya kavga gürültü vardı herkesin kargosu geri gönderilmiş. yani ne sorun yaşıyorsanız hb ile değil kargo firmalarıyla alakalı oluyor. hbnin paralı askeri gibi mi görünüyorum şuan bilmiyorum ama gerçekler böyle, hak yemek istemem. ben memnunum kendilerinden, diğer firmaların hepsi mimli zaten bu yönden bakınca da en iyisi yine hb oluyor.




  • Birde ptt kargo ile anlaşmış galiba tüm ülkede ptt mahvolmuş. Tırlar dolusu kargo var hb ye ait
  • hb 2014'ten beri alışveriş yaparım ilk defa benimde kargom gecikti bu defa.

    ya gerçekten yoğunluk var ya da firmada sorun var.

    bakalım ne zaman kargolayacaklar.

    normalde süper hızlı ibare olan ürünler stoklarında olup hemen kargolanan ürünlerdi.

    2 defada express yani kendi kuryeleri ile aynı gün sipariş aldım hiç sorun yaşamamıştım.

    ama ben yinede yoğunluktan kaynaklandığını düşünüyorum.
  • hb den yıllardır alışveriş yaparım aldığım ürünler ya aynı gün yada en geç ertesi gün kargolandı ama en son aldığım ürünü ptt ile yollamışlar adamlar evin önünden geçmeden evde yok kağıt bırakıldı yazmışlar şubeden almak zorunda kaldım.
  • Ptt kargo çökmüş gibi. HB üzerinden aldığım ürünün kargosu 3 gündür şehir merkezindeki ptt şubesinde bekletiliyor, ilçedeki ptt şubesine gönderilmiyor. Arıyorum 1-2 gün daha bekle diyorlar. Şaka gibi ama ne yazık ki gerçek.
  • Ya arkadaş malum dönemdeyiz, her yer çatır çatır ürün yetiştirme çabasında kargolar ürünleri gönderme de aksamalara neden oluyor ve malum cuma efsane süper gibi dönemde ürün alıyorsunuz bunu da bekleyemiyorsanız ne diyeyim ben size. Hem yoğunluk zamanı ürün al hem de teslim edilemiyor diye sipariş iptal et böyle yapıyorsunuz da ortalık karışıyor iki gün daha geç elinize ulaşsa ölür müsünüz? Nasıl sabırsız bir milletiz aklım almıyor. Neymiş iki gün elime geç geldi iptal ettir.
  • Yoğun bir dönem olduğundan benim bekleme sorunum yok. Mantıklı düşünün bence milyonlarca sipariş geçildi nasıl 2-3 güne gelsin.

    Çoğu kargolar zaten vasat haldeydi. Birde üstüne bu ağır iş yükü çıktı. Dua edelim de ürünler karışmasın. Ya da kaybolmadan gelsin.
  • Bilgisayar almıştım geçen cuma günü şuan kargoda görünüyor hepsijet ile gönderilmiş ama kargo bilgilerinde 3 4 gündür kargo aracında geziyor müşteri hizmetlerini aradığımda bütün arkadaşların sahada olduğu merkezlerde kimsenin olmadığını söylediler anlayış göstermemizi çok yoğun olduğundan bahsettiler buradaki asıl sorun hepsiburada gibi bir şirketin böyle acemi bir firma ile çalışması çoğu müşteri kargo durumundan çok rahatsız istanbul içi 10 gün teslimat veriyorlar ayrıca gidip kargomuzu merkezden alabilir miyiz diye sorduğumuzda olumsuz cevap aldım.
  • Tarihlere pek takılmayın derim. 22 Kasım Cuma günü verdiğim siparişi 5 Aralık teslim diye yazdılar ama 25 Kasım Pazartesi kargoladılar. Bugün de teslim alacağım şu an dağıtımda.
  • Teslim tarihlerinin altından kalkamıyorlar, müşteriye açık açık yalan söylemelerini sorun olarak görmeyen ahmaklar dolmuş konuya.
  • dün de benzer bir olay başıma geldi.

    3300 tl olan buzdolabı indirim zamanında düşer diye bekledik. (cep telefonu da alacaktım babama ) buzdolabı fiyatı 3600-3700 ve en son 3800 lere çıktı indirim günü!!

    3600 e trendyoldan aldım ben de.

    ama telefon a30 aldım. bunu hepsiburadadan aldım. indirim filan da yoktu zaten.

    neyse telefon 1,5 saat içinde kargoda diyor, spete atıyorum 4 gün sonra kargoya verilcek gösteriyor. sayfayı yeniliyorum, tarihler oynuyor sürekli. tahmini teslimat tarihi de 2hafta sonra görünüyor.

    müşteri hizmetlerini aradım. sepettekini kale alın dedi.

    bu esnada bir ürün gözüme takıldı ve fiyatı uygun geldi.

    918 tl anker robot süpürge. 1300den aşagı yoktu fiyasada. ilkkez indirim olan bir ürün buldum diye sevindim. bir süredir almak istiyordum. sepete ekledim tam 1.000 tl gösterdi. sayafaya dönüyorum 918 TL. neyse dedim ödeme yaparken fiyatın değiştiğini hissettim.(telefonla birlikte alıyorum) bir baktım robot süpürge 1150 tl olmuş..

    ürün sayfasında 1000 tl. sayfayı yeniledim bir süre fiyatı 918-1000-1150 tl arası oynayıp duruyor. 918 den sepete atsam ödeyip gececem. ama sepete atınca fiyat hep 1150 tl.

    teslimat tarihleri 2hafta sonra(hızlı kargo yazıyor üstelik), kargoya verilme tarihleri 3-4 gün sonra.

    bari ürünler gelsin şükür buna da...




  • Yalanla, dolanla, oyalamalarla müşterilerini geçiştirip bu yoğunluğu aşmayı bekliyorlar. Birde yoğunluğu yönetemeyecek olmalarını öngörememeleri gerçekten çok amatörce. Hepsijet i piyasaya sokmak için bu yoğunlukta birde hepsijetin daha teşkilatlanamıyışının sıkıntısını çekiyorum. Bu arada 02 Aralık olarak görünen teslim tarihi 12 Aralık olarak değiştirilmiş. Komikler.
  • 1 ayda 4 alışverişim oldu(2 laptop, ssd ve ram). Farklı tarihlerde geçtiğim 4 siparişim de hızlı kargo yazmasına rağmen günler sonra elime ulaştı. Kargo hizmetinden memnun kalmadım
  • 21inde siparis verdigim urun 27snde kargolanmasi gerekirken hala onay aşamasında bile degil. Ptt ile gelse zaten 2 haftadan once ve sikayet olusturmadan getirmiyorlar.Bu bildigin paranla rezil olmaktan baska bisey degil.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.