Şimdi Ara

Hepsiburada.com'dan alışveriş yapacak arkadaşların dikkatine.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
2
Favori
17.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburaya olisturdugun iade talebi 4 gundur cevap bekliyor. Allaha belalarini versin bunlari biri Ticaret bakanligina sikayet etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bütün kargo firmaları patlamış durumda,
    mevcut indirimlerden dolayı yoğunluk var.
  • Benim 16 Kasım da HepsiJet ile kargoya verilen ürünümü bulamadılar bile, bir hafta içerisinde günde en az iki kez arayarak iade yaptırabilidim. Hepsiburada gerçekten kötü bir durumda, çıkardıkları kargoyu bulamıyorlar ve müşteri hizmetleri bile yardımcı olamıyor. Şikayetvar sitesine yazmadan çözüm sunmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada 5 araliga kargo tarihi verdi. 25 kasimda geldi evde bulamadik bidaha gelicez dedi. 26sinda tum gun evdeydim yine evde bulamadik dedi sonra iadeye alindi urun. Hepsijetin canli destegine baglanip anlattim salladi bi kac bisey sonra cikti sohbetten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • efsane cuma sacmaligina inanip 59 tl ye saat aldim 5 gun once..bi baktim ki teslimati 31 aralik olarak degistirmis cakal satici..bak sen uyaniga,alibaba çinden toplu siparis vericek sonra beni tam 1.5 ay bekleticek.Aklimizla dalga geciyor bu dumbuk saticilar.Haliyle siparisi bugun iptal ettim.Hb yok trendyol yok n11 hepsinin uygulmasinida sildim.Hersey uckagit cakalcilarla dolmus ulke..lanet olsun..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YAPMAYIN, YAPTIRMAYIN HEPSİBURADA DENEN YERDEN ALIŞVERİŞ. BEDAVA VERSELER BİLE YAPMAYIN. Paranızla rezil olursunuz. sürekli değişen teslim tarihleri ile uğraşırşınız. Bir cep telofonu almak gibi hata yaptım Adapazarın a 1 hafta oldu kargodan bir haberler. Hiçbir şekilde bilgi alamıyoruz. Hem hepsiJet denen lanet kargo firmaları hemde hepsiburad bilmiyor. İade edin paramı Allah b....nızı vversin dememe rağmen 2 side birbirine yönlendiriyor. Biz yapamayız diyorlar. beni resmen zarara soktular. En kısa sürede inşallah bir bakana vs çatarlarda yanlışlıkla tamamen piyasadan silinirler. Hepsi burada denen lanet firmadan ve kargo şirketlerinden uzak durun. Hergün tarih değiştiriyorlar. Müşteri hizmetleri bilerek 10--15555 dakikadan önce açmıyor 2 sininde. 3 hafta sonrasına verdiler tarihi. 2 saat uzaklıkta levente evim oysaki adapazarından. Sürekli bir bahane sürekli müşteriyi aşağılama. Demokratik kongo cumhuriyetindeki en kötü firma bile bunlardan daha iyidir. Satıcı hepsiburada kendisi ama telefonun geleceğini bile zannetmiyırum. İnternnetteki şikayetleri okuyorum kesin kullanılmış gelme ihtimali bile var telefonun. Resmen pişman ettiler telefon aldığıma. Bunlar telefonu gönderinceye kadar banka kredisi ile yeni telefon şiparişi verdim n11 den çarşamba saat 14 de bugün perşembe saat 16 da telefon geldi. E bu adamlarda yoğun aynı şekilde indirimlerden vs. Bu güne kadar internetten yaptığım en kötü alışveriş olabilir. İnstagaramdan dolandırıcı butiklerden yapsam daha fazla memnun olurdum heralde.

    Edit: iptal de etmiyorlar şiparişi. Hepsi jet hepsibuaradayı arayın onlar satış iptali yapacak diyor. Hepsi buradayı arıyorum onlara söyleyin kargoyu geri göndersinler onlar ile iptal edez edecez diyor. Tam bir çıkmaz. Gidip 5 aralıkta dava açacağım tüm dijital aldığım sms leri, müşteri hizmetleri ses kayıtları ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi menmoli -- 28 Kasım 2019; 17:48:48 >




  • İndirimli fiyatları dışarıdaki mağazaların çoğundan daha pahalı. 11 kasım trendyol indirimlerinden 20 TL'ye aldığım deodorant'ı şimdi 17,94 TL'ye indirmişler. Biri 39 TL biri 36 TL bir diğeri de 29 TL'den indirmiş. Hepsi ayrı fiyatlara satıyor. Şaka gibi. Yok mu şunları kontrol eden, ceza veren bir mecra. Bugün hepsiburada üzerinde 43 TL olan ürünü mağazaya gidip 20 TL'ye aldım. Mecbur kalmadıkça daha da alışveriş yapmam bunlardan.
  • bende 12 kasımda bir ürün sipariş ettim ve hepsijet denen beceriksiz firma kargoyu bana ulaştıramadı ve otomatik geri iade yapmışlar. ayın 24 ünde ürün satıcıya iade edilmiş görünüyor ve bu gün ayın 28 i oldu halen ücret iadesi yapamadılar. uygulamadan mesajlara cevap vermiyorlar. müşteri hizmetlerini aradığınız zaman hemen bağlanamıyorsunuz veya bağlansanız bile hep 30 uncu sıradasınız diyorlar. rezalet diz boyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoğun dönem, 2 gün fazla beklesen ne olur, sabırsızsınız tarzı yaklaşan arkadaşlar olmuş.
    En azından altına yorum yaptığınız konuyu okursanız, savunmanızın da altı dolu olur.
    Zor gelenler için özetleyeyim;

    Hepsiburada diyor ki; ben sana ürünü en geç 3 saat içerisinde sipariş verirsen, aynı gün kargolayacağım vaadiyle sattım.
    Ama ürünü ancak 9 gün sonra depomdan çıkarıp (tabi stokta olduğu varsayımı üzerinden) kargolayacağım ve beni arayıp sormazsan bunu sana bildirme gereği de duymuyorum, aradığında da bugün yarın diye oyalıyorum.
    Ayrıca aynı ürünü, hali hazırda yine aynı gün kargolayacağım vaadiyle şu an satmaya devam ediyorum...


    Yani bahsettiğim durumun a kargosu, b kargosu ile yakından uzaktan alakası yok.
    Sonuçta yalan, yanlış bir satış politikası, neresinden tutarsan tut elinde kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 28 Kasım 2019; 18:23:20 >
  • Ortada iki sorun var;
    1. Kalifiye olmayan kargo firmaları
    2. Hepsi burada ilgisizliği

    Tahminimce kargo verilme tarihleriyle ilgili standart bir yazılım var ve bu yazılım her özel indirim zamanı (maalesef ki) çöküyor..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bazı şeyleri biraz fazla abarttığınızı düşünüyorum.
    Şu sıralar kargoların geçikmesi normal.
    Bende aynı şekilde sizin gibi sipariş verdim. Söylenen tarihte geldi bir hafta sonra.
    Kuzenim telefon aldı söylenen tarihi geçti. Aradık konuştuk ertesi gün hepsijet ile yolladılar. Normal kargo olduğu halde.
    Yani demek istediğim herkeste aynı şekilde olmuyor sizde bir şanssızlık olmuş böyle sorun yaşamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22 aralıkta verdim siparisi. Daha bugün sabah 28 kasımda kargoya verildi. 6 aralık siparişi alacağım. Yani 14 gün... Hepsiburada.com'dan alışveriş yapacak arkadaşların dikkatine..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 21 kasımda ekran kartı aldım 27sinde kargo dedikleri halde vermediler üstüne pişkin pişkin stokta yok tedarik edeceğiz 11 aralıkta gönderebiliriz diyor resmen millet ile dalga geçiyorlar. Yok efendim bi iki kişide olmuş geçiştirilecek birşey değil sikayetvar da binlerce kişi bu sorunları yaşıyor oraya yazmayan binlerce kişi daha var. Hepsiburada denilen sitenin günlük kaldırabileceği alışveriş miktarını görmüş olduk. mng ups vs ile bile geçtim horoz kargo ile göndermeye başlamışlar artık ptt zaten hak getire, hb bu kampanya da çuvalladı. allahtan benim sipariş hazırlanıyora geçmedi de iptal edip incehesaptan aldım bugün. Yok yok aman bir daha hepsiburadaya bulaşmam resmen dalga geçiyorlar. Yok anlık milyon kişi girdi ziyaret etti diyeceklerine ellerindeki siparişleri göndersinler.
  • Hepsiburada da ben de bir çok kez böyle şey yaşadım. İşin güzel yanı her seferinde hediye çeki vermişlerdi 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaç yıldır kullanıyorum ama bu seneki gibi olmadı hiç 7-8 parça üründen, satıcısı ince hesap olan ürün 6 gündür kargoya bile verilmemiş. Satıcısı hb olanlarda 3-5 gün arası sürdü.
  • Hepsiburada dan ürün aldım bende bir kere adam yanlış adrese gitmiş kimseyi görmeyince kargo binasına geri götürmüş bende şubeye gittim dediler ki ürün iade edildi 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11 kasımda 700tl lik ürün aldım. Hala gelmedi ve ne iade edebiliyorum ne kargo geliyor. Hepsijet kadar dandik bir firma görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanımhaber de gözümde bitti artık. Böyle saçmalık olamaz konuyu konu dışına taşımıslar bilerek ve listede aşağılara atmışlar. Böyle devam D yönetimi bu kafayla hiçbir yere varamazsınız.
  • Steelseries arctis 7 kulaklığı takip ediyordum 22 Kasım günü saat 14:36 de hepsiburadan satın aldım. Aynı gün kargo ibaresi mevcuttu buna güvenerek yine aynı fiyat çerçevesinde satılan firmalar yerine Hepsiburada'yı seçtim.İtopya ve trendyol da gene 830 liraya bu ürünü satıyordu ama kargo olarak 4 gün sonrayı işaretlemişlerdi.Hepsiburada da ürün 860 liraydı 30 lira daha pahalıydı ama dediğim gibi 4 gün sonra kargoyu kabul etmediğim için 30 lirasına bakmadım.

    25 Kasım'a kadar 22 Kasım'da kargoya verilecek mesajı durmaya devam etti. Müşteri hizmetlerine durum ile ilgili mesaj yazdım. Müşteri hizmetlerinin cevabı 3 gün içinde ürünün bana ulaştırılacağı şu an tedarik aşaması beklediğini iletti. Ama ne hikmetse ürün hala aynı gün kargo seçeneği ile satışa devam ediyordu hatta şu anda ediyor. Bende bunun nedenini sormak için tekrar yazdım bana üstün körü temin edilince size bilgi veririz yazısı geldi.Önce aynı gün olan kargo 25 i olarak değişti 25 i olunca da 27 si 27 olduğunda ürün tedarik edilince bilgi verilecektir olarak değişti.

    Ayrıca Trendyoldan gene 21 kasım gece saatlerinde razer Nari Ultimate satın aldım.Aynı sıkıntı trendyol üzerinden de devam etti.Bu yüzden de hepsiburada dan diğer kulaklığı sipariş ettim.Kısaca 2 firmadan da kulaklık aldım ama teslim tarihleri değişip durdu.Trendyol razer için 27 aralıkta kargoya vereceğiz dedi hatta en son.

    Bende artık ürünlerin gelmeyeceğine emin olarak başka bir firmadan 26 Kasımda sipariş verdim.Ben sipariş verir vermezde kargocu trendyol tarafından bana gönderilen razer kullaklığı getirdi.Hani temin edilemeyen 27 aralıkta kargoya verilecek olan kulaklığı.Bu arada 26 kasımda verdiğim Steelseries arctis 7 de 27 Kasımda elime geldi ve şu an ürünü kullanıyorum.

    Bununla ilgili Hepsiburada'ya tekrar yazdım siparişin faturası kesildiği bu yüzden iptal edemediğimi soracaktım ki ne göreyim. Ürün tarafıma teslim edildi olarak gözüküyor. Olmayan ürüne fatura keserek iptali önledikleri yetmediği gibi bir de sipariş ekranında gecikme gözükmesin diye bu yola başvuruyorlar.

    Şimdi hangi birini şikayet edeyim bilemedim trendyol ürünü sattı ertesi gün kargo dedi kargolamadı ürünü sorduğumda müşteri hizmetleri temin edilemiyor.Aralık 27 de kargoya verilecek dedi ama ürünü kargoya verdi bende 26 kasımda teslim aldım.Ama kargoya verildiği ile ilgili yada verileceği ile ilgili hiç bir mesaj yada bilgi almadım.Diğeri hepsiburada ürünü sattı aynı gün kargo dedi sürekli kargo süresini öteledi durdu.Sonra elimizde ama kargolanması uzun sürecek yoğunuz dedi,2 gün sonrada temin edilince size bilgi vereceğiz gibi saçma bir şey yazdı.Bende dün ürünü istemediğimi yazdım.Ürün elinize geldiğinde açmadan iade edin dediler neymiş faturası kesilmiş.

    Şimdi bu ürün elinde mi değil mi? elimde değil diyorsun ama faturasını kesiyorsun sonra ürünü bana aralıkta göndereceğini söylüyorsun.İnsan salak mı 1 ay dan fazla garanti süresi geçmiş olacak ayrıca 1 ay ben neden bekleyim.Savunması ise felaket saçma dün yerlere yattım gülmekten telefonda ki kadına ürünü iptal edin diyorum efendim faturası kesilmiş diyor.O zaman kargoya verin diyorum elimizde değil diyor o zaman iptal edin diyorum bana kara cumada sattıkları ürünleri sayıyor. 12 Bin adet buzdolabı sattık 7 bin televizyon sattık,yok bilmem ne kadar market ürünü sattık.Bana ne senin ne kadar ne sattığından.Şuan ki durum ise para iadeniz yapılacak şeklinde.

    Ben başka bir yerden bu ürünü temin etmemiş olsam indirim adı altında sattıkları olmayan stoklar yüzünden mağdur olacaktım.Bir diğer saçma olay ise izmirde arkadaşım televizyon aldı hatta benim kullandığım Samsung Qled modelini.Alırkende bana sordu memnun musun diye neyse tarih vermişler kendi özel kargoları ile getirecekler.Çocuk bütün gün bekliyor gelmiyorlar oda telefon ile arıyor ertesi gün geleceklerini söylüyorlar gene gelmiyorlar.Daha sonra adreste tanınmıyorsunuz diye cep telefonuna mesaj geliyor ve para iadesi yapılacak tekrar sipariş verin diyorlar.

    Amaç belli ucuza sattıkları ürünlerin sayısı artınca böyle geldik bulamadık yada temin edemiyoruz oda olmadı tarihi ileri atıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konuya dahil olmayan adam

    Tarihlere pek takılmayın derim. 22 Kasım Cuma günü verdiğim siparişi 5 Aralık teslim diye yazdılar ama 25 Kasım Pazartesi kargoladılar. Bugün de teslim alacağım şu an dağıtımda.
    Şimdi teslim aldım.

    Hepsiburada.com'dan alışveriş yapacak arkadaşların dikkatine..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.