Şimdi Ara

Genpa Teknik Servis Müdürü Tarafından Arandım. Lütfen Okuyun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
14.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malumunuz üzere arkadaşlar yaklaşık 2 aydır Sony Ericsson W800i telefonum ve Ankara Genpa Necatibey teknik servisi ile uğraşıyorum.
    Bilgiler burada mevcut

    http://forum.donanimhaber.com/m_12304049/tm.htm

    Uzun soluklu bir bekleme sonucunda telefonum tamir edilerek ve sorunları giderilerek gönderilmişti. Ama bu uzun soluklu bekleme süresi 1.5 ay gibi bir süre olduğu için baya sıkıntılar yaşamış ve mağdur edilmiştim.
    Telefonum elime geçmeden geçen Çarşamba günü Ankara servisi arayıp telefonumun halen elime ulaşmadığını 30 iş gününün dolduğunu ve yasal haklarımı kullanacağımı belirtmiştim. Bana ise henüz yasal sürenin dolmadığı ve bir şey yapamayacağım bilgisi gelmişti. Hepsi yazıyor verdiğim adreste. Ve ertesi gün de telefonum yollanmıştı.


    Az önce 0212 kodlu yani İstanbul’dan bir telefon aldım. Kendini tanıtan kişi İstanbul Genpa Teknik Servisi Müdürü idi.(Bilgisi olmadan isim vermek istemiyorum)
    Öncelikle kendisini tanıttı. Ve konuya girdi.
    W800 telefonumdan dolayı aradığını, ve birkaç bligi vermek istediğini söyledi. Dinlediğimi belirttikten sonra asıl konuya girdi. Bu yukarıda verdiğim adresi tesadüfen bulmuş beni arayan müdür bey.(Nasıl buldu ve benim olduğumu nasıl anladı onu sormadım vallahi). Telefonumun servis numarasını bulmuş ve araştırmış. Tüm yazılarımızı okumuş ve mağdur olduğumu bunun sebebinin ise sistemlerinde aksayan bir parçanın olduğunu görmüşler. Şöyle ki verdiği bilgiye göre telefonum servise gittikten sonra 6 gün içerisinde yani Şubat'ın 23'ünde telefonumun gereken tüm parçalarının değiştiği fakat kulaklık olmadığı için bu kadar süre bekletildiğim anlaşılmış. Sağolsun tüm yazdıklarımızı tek tek okumuş, benim telefonumun servis kayıt numarasını bulmuş ve aksaklığın sebebini çözmüşler. Telefonum 6 günde yapılmasına rağmen kulaklık ellerinde olmadığı için gönderilmiyormuş. Sistem böyle işliyormuş. Daha önceden bu yönde bir şikayet de gelmediği için bir sorun çıkmadığı sanılıyormuş. Ve bunun bir hata olduğu sonucuna varmışlar. Yani şöyle ki telefon yapıldıktan sonra yollansın kulaklık yahut batarya gibi dış aparatlarda sorun varsa ve ellerinde yoksa bunu da ellerine geçtikten sonra yollamaya karar vermişler. Yönetim kurulunu bu yüzden toplamış müdür bey. Burada yazdıklarımızın bir özetini aktarmış diğer yöneticilere. Ve bu karara varmışlar. Yani artık diyelim ki şarjınız az gittiğinden dolayı telefonunuzu Genpa servisinize yolladınız. Telefonunuz kontrollerden geçti. Bataryanın az gitmesine sebep olacak bir teknik sorun bulunamadı. Sorun bataryadan. Ve diyelim elleirnde batarya yok. Telefonunuz yollanacak ve batarya ellerine geçer geçme gönderecekler. Kulaklık da bu şekilde. Beni bekleten kulaklık olduğu için kulaklıktan yola çıkarak sorunun müşterinin bekletilmesine sebep olduğu ve müşterinin mağdur olmasına sebep olduğu için bu sorunu bu şekilde halletmişler.
    Müdür bey böyle bir teknik aksaklığı onlara farkettirdiğimden dolayı ve bu sorunun çözülmesine sebep olduğum için bana Genpa adına teşekkür etti ve bu kadar uzun süre bekletilmemden dolayı özür diledi. O kadar yardımsever ve anlayışlı konuşuyordu ki Ankara teknik servisi aradığımda çıkan bayan gibi 30 iş gününün dolmasına rağmen –telefondaki müdür bey de kabul etti yasal sürenin dolduğunu. Yani ankaradaki bayanın dediği gibi 26sında değil 17sinde başlıyor yasal süre- dolmamasında ısrar etmesi gibi değildi.
    Kapatmadan önce böyle bir sorunun farkedilmesinde ve aksayan kısmın düzeltilmesine ben sebep olduysam ne mutlu bana dedim ve bu konuda bilgilendirildiğim için özellikle teşekkür ettim kendisine.

    Yaklaşık 11 dakikalık bir konuşma geçti aramızda. Müdür Bey’in anlattıkları bunlarla sınırlı değil tabi ki. Detayları ile birlikte anlattı durumu.(Örneğin ben Konya Karatay'daki tüketici heyetine gittiğimde ordaki memur bana "biz ilgilenemeyiz demişti." Evet okudum ordaki memur da size yanlış bilgi vermiş dedi.Yani tüm yazılarımızı gerçekten okumuş. Ayrıca teşekkürler) Detaylarla sizleri boğmak istemediğimden ana hatları ile anlattım konuyu.
    Yani artık telefonlarınız Türkiye çapında Genpa teknik servislerinde muhtemelen daha kısa sürelerde ellerinize ulaşacak. Hiç değilse beklenilen sadece bir dış aparat ise telefonumuz yine elimizde olacak ve sadece o parçayı bekleyeceğiz.


    Genpa’nın bu hatasını telafi etmesine ve sorunlarını düzeltmesine yukardaki verdiğim linkteki konuyu açarak ben, cevaplar vererek sizler ve de büyüklüğü ile Türkiye'de önemli bir yere sahip olan Donanım Haber Forumları sebep oldu arkadaşlar. Konuya ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum.

    Ayrıca Müdür Bey’e de ilgisi alakası ve bilgilendirmesi için teşekkürlerimi sunuyorum buradan.Muhtemelen bunları da okuyordur-umarım-







    Ha unutmadan. Bundan sonra Genpa hakkında ileri geri şeyler yazmayın. İzleniyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PHI -- 10 Nisan 2007; 19:02:08 >







  • düzeltilen herhangi bir hata göremiyorum ben burada. sadece sorumluluklarını atmak için bir yol bulmuşlar gibime geldi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PHI



    Ha unutmadan. Bundan sonra Genpa hakkında ileri geri şeyler yazmayın. İzleniyoruz



    Onlar da konuşturmasın.TElefonumuzu yapmazlarsa,kıllık yaparlarsa konuşuruz.Ayrıca 11 dakika iyi bir süreHelal olsun.Ayrıca GEnpa'ya da bu kararından ötürü teşekkür edelim.




  • bu durumda yapılacak en iyi şeyi yapmışlar..genel müdür aramış bizzat


    @adigehalil
    telefonu servise vermediysen bu işin ne kdar yararlı olduğunu anlamak zor...



    @PHI
    biraz da olsa memnuniyet duymana sevindim..genpayı tavsiye edenlerden biri de bendim ve kendimi sorumlu hissetmeye başlamıştım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    düzeltilen herhangi bir hata göremiyorum ben burada. sadece sorumluluklarını atmak için bir yol bulmuşlar gibime geldi...

    Düzeltilen hata derken. Bilgilendirme hususunda demiştim. Hiç değilse hataları olduğunu ve düzelttikleri bigisini verdiler.


    Ha mağduriyetim konusunda ise
    Özür dilendi ve teşekkür edildi bana. Diğer konuda da belirttim. Sanırım hoparlörde yine bir sorun var. Tekrar yollamam halinde daha fazla dikkat edileceği bilgisi verildi bana



    quote:

    Orjinalden alıntı: huseyin__58


    quote:

    Orjinalden alıntı: PHI



    Ha unutmadan. Bundan sonra Genpa hakkında ileri geri şeyler yazmayın. İzleniyoruz



    Onlar da konuşturmasın.TElefonumuzu yapmazlarsa,kıllık yaparlarsa konuşuruz.Ayrıca 11 dakika iyi bir süreHelal olsun.Ayrıca GEnpa'ya da bu kararından ötürü teşekkür edelim.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: tracy

    bu durumda yapılacak en iyi şeyi yapmışlar..genel müdür aramış bizzat


    @adigehalil
    telefonu servise vermediysen bu işin ne kdar yararlı olduğunu anlamak zor...



    @PHI
    biraz da olsa memnuniyet duymana sevindim..genpayı tavsiye edenlerden biri de bendim ve kendimi sorumlu hissetmeye başlamıştım

    Ya memnuniyet duymak şöyle;
    Hiç değilse Ankara teknik servisi gibi umursamaz bir tavırla karşılaşmadım. Bilgilendirmek için aramaları bile iyi bir gösterge











    Ha bu arada.
    Zaten telefonum gelmeseydi senden davacı olacaktım sen tavsiye ettin diye





  • quote:

    Genpa servisinize yolladınız. Telefonunuz kontrollerden geçti. Bataryanın az gitmesine sebep olacak bir teknik sorun bulunamadı. Sorun bataryadan. Ve diyelim elleirnde batarya yok. Telefonunuz yollanacak ve batarya ellerine geçer geçme gönderecekler.


    ben fikrimi hala savunuyorum. isterseler se merkezinden arasınlar. siz telefonu alın, biz bataryayı yollarız diyerek batarya temininde geçecek sürenin yasal tamir süresine etki etmemesini sağlamaya çalışıyorlar. bilinçsiz müşteriye bunu çok kolay yedirir...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    quote:

    Genpa servisinize yolladınız. Telefonunuz kontrollerden geçti. Bataryanın az gitmesine sebep olacak bir teknik sorun bulunamadı. Sorun bataryadan. Ve diyelim elleirnde batarya yok. Telefonunuz yollanacak ve batarya ellerine geçer geçme gönderecekler.


    ben fikrimi hala savunuyorum. isterseler se merkezinden arasınlar. siz telefonu alın, biz bataryayı yollarız diyerek batarya temininde geçecek sürenin yasal tamir süresine etki etmemesini sağlamaya çalışıyorlar. bilinçsiz müşteriye bunu çok kolay yedirir...

    ne yapabilirler peki?
    bana yapılan gibi 1.5 ay beklemeden sonra mı versinler?
    Bilinçsizlikle alakası yok dostum bunun.
    Müşteri mağduriyeti bu şekilde azaltılabilir kanımca.
    Ha evet ellerinde diyelim ki batarya yoksa bu da bir eksikliğidir teknik servisin. Ama bu demek değildir ki teknik servise gönderilen her cihazın parçası eksik olacak ve yurt dışından gelecek.
    Aldığım bilgiler ve deneyimler sonucu Genpa'nın teknik servisinin iyi bir işleyiş sistemine sahip olduğu ve telefonu en kısa zamanda göndermeye çalıştıklarını öğrendim. Ama bana denk gelen bir hata sonucu tüm firmayı karalamak biraz yanlış olur sanırım

    Tamam hatalılar bunu kabul ediyorum ve müdür bey kendisi de kabul etti zaten. Ama bunu düzeltmeye çalışıyorlar




  • bende diyorum ki: böyle düzeltilmez bu iş... müşteri mağduriyetini gidermek değilki bu. kendi paçalarını kurtarmak. benim düşüncem bu.

    ayrıca firma karalamaya en baştan karşıyım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    bende diyorum ki: böyle düzeltilmez bu iş... müşteri mağduriyetini gidermek değilki bu. kendi paçalarını kurtarmak. benim düşüncem bu.

    ayrıca firma karalamaya en baştan karşıyım.


    bence de öyle... çünkü adamlar yaptıkları hatada zararlı çıkmamak için seni aramışlar... yani kendilerini kurtarmak amacıyla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    bende diyorum ki: böyle düzeltilmez bu iş... müşteri mağduriyetini gidermek değilki bu. kendi paçalarını kurtarmak. benim düşüncem bu.

    ayrıca firma karalamaya en baştan karşıyım.

    O zaman şöyle diyeyim Halil dostum;
    Yarın ilk işim Müdür Bey'i arayıp bu konuyu da incelemesi ve detaylı bir cevap yazmasını rica edeceğim.

    Belki kendisi tatmin edecek cevaplar verebilir
  • Genpa müdürünün nickini verebilirim PHI eğer istersen.


    Nasıl olduysa okumuş değil zaten aktif denebilecek şekilde katılıyor konulara.
  • memnun olurum...

    ayrıca mağduriyet giderilmesinden bahsetmişiniz: tamir süresi 15 günü aşması halinde müşteri isterse benzer özelliklere sahip bir ürünü geçici olarak vermek zorundalar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: van_hoijdonk

    Genpa müdürünün nickini verebilirim PHI eğer istersen.


    Nasıl olduysa okumuş değil zaten aktif denebilecek şekilde katılıyor konulara.

    O kadarını bilmiyorum van.
    Ama eğer takip ediyorsa zaten muhtemelen ilgilenecektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adigehalil

    memnun olurum...

    ayrıca mağduriyet giderilmesinden bahsetmişiniz: tamir süresi 15 günü aşması halinde müşteri isterse benzer özelliklere sahip bir ürünü geçici olarak vermek zorundalar...



    kesinlikle.telefonda ki problem giderildikten ve 15 gün geçtikten sonra problem tamamen giderilene kadar başka bir cihaz verselermiş.bunu zaten yasa söylüyor.ayrıca 30 gün de dolmuş.bence bu onların yararına.ben telefonumu vericem kulaklık bozuldu diye.telefonu tamir edecekler kulaklığı belki 2 ay sonra verecekler ve ben müzik dinleyemiycem bu süre içerisinde.halbuki serviste dursa o süre de yeni telefon vermek zorundalar.

    bu arada yukarıdaki konuya ne oldu?
  • sorunun çözülmesi hem senin adına hemde genpa adına iyi olmuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: van_hoijdonk

    Genpa müdürünün nickini verebilirim PHI eğer istersen.


    Nasıl olduysa okumuş değil zaten aktif denebilecek şekilde katılıyor konulara.

    van kimdir o?PM bekliyom
  • van bende pm attım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mert -- 10 Nisan 2007; 23:05:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmirli mert

    van bende pm attım

    Ben biliyom
  • Sanırım şikayetvar.com'a yazdıktan sonra çözüldü şikayetiniz???
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.