Şimdi Ara

Genpa Teknik Servis Müdürü Tarafından Arandım. Lütfen Okuyun. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
14.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • oha konu resmen mezardan fırlamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleshlord

    Arkadaşlar ve özellikle PHI arkadaşım,

    Türkiye'deki
    cep telefonu Distribütör leri ve teknik servisler tarafından KERIZ yerine koyuluyorsunuz.
    Tabii ki arayıp yalakalık yapacaklar!!!Tabiiki olay büyümeden , ayyuka çıkmadan örtbas etmeye uğraşacaklar.

    Distribütörler gsm üreticileri ile yaptıkları anlaşmalarda teknik destek ve servis vermeyi de taahhüt ediyorlar.
    Zaten Sanayi ve ticaret bakanlığından ithalata izni alırken ve garanti belgesi düzenlerken size telefonunuzu en fazla 30 gün içerisinde tamir etmeyi edemezlerse yenisi ile değiştirmeyi aynı hatanın 2den fazla veya farklı hataların bilmem kaçtan fazla tekrarlanması durumunda yenisi ile değiştirmeyi veya para iadesinde bulunmayı taahhüt ediyorlar.

    Şimdi Genpa servis müdürü arkadaşımızın yaptığına gelince;
    -efenim çok teşekkürler sistemimizde bir açık varmış kulaklık yok diye sizin telefonunuzu bekletiyormuşuz . az kalsın 30 gün doldu diye yeni bir telefon vermek zorunda kalacaktık. sizin sayenizde bu hatayı farkettik.artık hemen telefonu teslim edeceğiz böylece 30 gün süresi işlemeye devam etmeyecek. bizde madur olan müşterilerimize yeni telefon verme külfetinden kurtulmuş olacağız. Sizden ALLAH razı olsun.
    demekten başka birşey değil.

    Bu müşteri memnuniyeti için çalışmak değil dolandırıcı esnaflığa soyunmaktır.Madem bir hata olduğunu kabul ediyorsun ve jest yapmak istiyorsun.
    Gönderirsin sıfır telefonu ve arar dersin ki :
    -ahmet bey kusura bakmayın. biz burda tonlarca para alıyoruz yönetici olarak ,ama alti üstü bir servis presedür listesini bile hazırlayamamışız. Biz en başında bu olayın sizin başınıza gelmesini engellemeliydik.
    Ve serviste size ukala ukala konuşan personeli en başında eğitmeliydik. Üzgünüz.Personelimiz ve firmamız adına ben özür diliyorum. Tekrarlanmaması için her türlü önlem alınmıştır. Müşteriyi kandırmaya çalışan veya işi yokuşa süren, yanlış bilgiler veren elemanlar olmaması için tüm servislerimizdeki elemanlar müşteri ilişkileri ile ilgili hizmet içi eğitime alınacaktır.

    Servismiş!!!! neresi servis!!! çoğu telefon tamirciliğinin bir adım ilerisine gidemiyor müşteri memnuniyeti açısından....
    Evet hepsi çok çok büyük firmalar . milyon dolarlarca para kazanıyorlar.
    Nasılsa keriz halkımız sesini çıkarmaz diyerek işin kaymağını yemeye devam ediyorlar.

    Sağlıcakla kalın.. uyumayın.. hakkınızı yedirmeyin.
    Saygılar




    Not:
    Madem kendisi forumları takip ediyor buyursun pm atsın bana itirazı varsa.(kesinlikle tüm bilgileri bende gizli kalacaktır.kimseyi afişe etmek gibi bir niyetim yok)


    aynen katılıyorum size.




  • bende diyorum ne oluyor w800i yi bir daha mı piyasaya sürdüler diye?
  • ya benim K850i dede ölü pixeller var sırf şu muhabbetlerden vermiorum telefonu tamire. ya nedir bu iş anlamadım. resmen başınıza gelenler kepazelik ya. telefonu dahada mahvedip yollarlar die tırsıyorum valla billa. cep telefonuyla alakasız ama arkadaşım londrada HP laptop aldı (yerinde garantili olsun die yaklasık 80 paund fazla vermiş) arkadaş anakartında sorun olmuş deişime gelmişler eve, eve gelen tamirci bi yerinde bi parcayı yannışmı ne takmış anında bi sorun olmuş alette 1 haftaya deiştirdiler laptopu. böle kepazelikleri duyunca gidip küfürmü etcen, kafamı atıcan kararsız kalıyor insan
  • hahhaah konu amma eskiymiş lan dsfsdagasdfasd
  • batarya kulaklık ben anlamam arkadaşım, yedek parça da olsa tedarik edip 30 iş gününde teslim etmek, 15 iş günü sonunda yedek cihaz temin etmek kanuni olarak zorundalar. keyfi bir uygulama yeni bir sistem gibi gösterip bu süreden yırtmaya çalışıyorlar bence

    telpa'dan çatır çatır paramı almıştım
  • Herkes hakkını arasın arkadaşlar, kimsenin hakkımızı yemek gibi bir lüksü yok!
  • slm bende nokia 63 alma gafletinde bulundum . daha 6 ayı devirmeden bozuldu ekranda boş bir ışık kaldı sadece
    ve maalesef tanışmak zorunda kaldığım GENPA denen firmaya teslim ettik teli.
    25 gün sonunda gelen mesajda telin yapılmasının mümkün olmadığın söyleyip aldığımız yere götürmem söylendi .
    aldığımz yer olarak carrefour kozyatağına da gittiğimizde onlar sattıkları malı ancak bir ay içinde değiştirebileceklerini iddia ederek tekrar genpaya dönmemi ve tüketici haklarına başvurmamızı tavsiye ettiler .Tekrar GENPA ya gittiğimdede
    nokianın telini verip aramamı söylediler ,NOKİA ya anlattık derdimizi biri iki gün içinde döneceklerini söylediler tabi bu garanti denen şey ne palavra ise döne döne başımız döndü .
    Sanırım sonunda hukuken sorunu çözmek zorunda kalacağız .Garantizedelerle paylaşmak istemiştin ,sonucuna herkes katlanmalı tabiki
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.