Şimdi Ara

LG Türkiye ve Güneş LG ANKARA YETKİLİ SERVİSİ tarafından uğradığım mağduriyet, yardım bekliyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mevlutucar (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar. Ocak 2020'den beri LG V30+ kullanıcısıydım. Cihazım Ocak 2022 tarihine kadar garanti kapsamında, yani hala garantim mevcut.


    25 Ağustos 2021 tarihinde "Güneş LG Ankara Yetkili Servisi"ne cihazımı :

    1- Ekranda amoled yanığı olması,

    2- Wifi ve mobil ağda bağlantı sorunları olması,

    3- Bataryamın az ekran süresi vermesi sebepleri ile teslim ettim.


    "Güneş LG" adlı firmanın telefon numarama ilettiği ve "kendilerine ait olan" internet sitesi kullanım dışı olması sebebiyle cihazımın gelişmelerini ancak telefon ile arayarak öğrenebildiğim için, Güneş LG ve LG Türkiye Resmi Whatsapp hattı üzerinden hemen hemen her iş gününde iletişime geçtim ve bilgi almaya çalıştım.


    İlk günlerde Güneş LG'yi aradığımda, "Cihazınıza parça temini edemiyoruz, yüksek ihtimalle cihaz değişimi olacak." diyorlardı. Hangi cihazla değişim sağlayabileceklerini sorduğumda ise, "Büyük ihtimalle LG K61 gibi bir cihaz olur." diyorlardı. Kendilerine (Güneş LG) ve LG Türkiye Resmi Whatsapp hattı üzerinden görüştüğüm yetkililere LG K61 adlı cihazın, kendi cihazıma (LG V30+) göre çok düşük segment kaldığını ; muadil cihaz istediğimi aktardım. Verebiliyorsanız V serisi ; veremiyorsanız Velvet, Wing gibi muadil modeller istiyorum dedim.


    En son, bugün (04.09.2021) LG Türkiye Resmi Whatsapp hattı ile tekrar iletişime geçtim ve yeniden, "Güneş LG" isimli firmanın bana net bilgi vermediğini, sitelerinin aktif olmamasından dolayı cihazımın güncel durumunu öğrenemediğimi ve bu sebeple bizzat kendilerinin servis ile iletişime geçmesini rica ettim.


    LG Türkiye Resmi Whatsapp hattı üzerinden bugün aldığım bilgide, "Cihazımın onarılamadığı, aynı cihazdan temin edilemediği ve şu anda stokta ürün gözükmediği için muadil cihaz verilemediği..." yönünde bilgilendirildim. Kendilerine, cihazımı tamir edemiyorsanız, muadil cihaz istediğimi ; LG Türkiye'de bulunamıyorsa yurtdışından sipariş veya farklı bir markadan muadil cihaz isteğimi tekrarladım.


    Ancak, geldiğimiz son noktada bana para iadesi hakkında bilgi verilmediği ve para iadesi istemediğim halde (Bugün LG Türkiye Whatsapp hattında görüşmem sonucunda bu durumu öğrendim.) para iadesi yapacaklarını söylüyorlar.


    LG Türkiye Whatsapp hattı, "Para iadesi istemediğinizi servise ilettim, Pazartesi günü servis sizinle tekrar iletişime geçecektir." dedi fakat ne yapabiliriz gerçekten bilmiyorum.


    Başına buna benzer bir durum gelen oldu mu arkadaşlar? Yaşayan varsa, yardımcı olabilirse çok sevinirim.








- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.