Ankara sincanda bulunan Arım Samsung yetkili teknik serviste 3-4 ay kadar önce garanti dahilinde A24 model cihazimın şarj soketini ve bataryasını değiştirdim. Geçen hafta cumartesi ahize sesi az geliyor ve ön kamera tozlanması gerekcesiyle tekrar kendilerine götürüp teslim ettim. Başka hiçbir problemim yok sadece gürültülü yerlerde dışarıda karşı tarafın sesini duymakta zorlanıyordum. Telefon sıvı teması olmuş kurcalanmış şöyle böyle diyerek 8000 tl masraf çıkardilar. Isin ilginc tarafi batarya ve sarj soketi (degistirmislerdi gene degistiriyorlar ) anakart komple degismesi gerekiyormus. Çekincem cihazı alırken başka yerde sorun ve problem çıkması. Ne yapmalıyım ? Genel mudürlugu arayip sikayet ettim 24 saat icinde çözüm merkezinden donus olacakmis. Sonuc ne olacak bilmiyorum. ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim