Şimdi Ara

gaza bastığımızda vites kolu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
45.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar gazaa basıldığında motor öne ve ya arkaya doğru hareket eder mi, ayrıca gaza basıldığında vites kolu hareket eder mi?



  • evet bu normal bir durumdur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    evet bu normal bir durumdur..
    arabanın markası renaultmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atp-tr

    arabanın markası renaultmu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    arabanın markası renaultmu



    adamın imzasına bak....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    arabanın markası renaultmu



    adamın imzasına bak....

    Alıntıları Göster
    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?

    meddata otomasyon hastane programı kullanıyoruz bizde bu arada seninde imzanı görünce farkettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atp-tr

    quote:

    Orjinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?

    meddata otomasyon hastane programı kullanıyoruz bizde bu arada seninde imzanı görünce farkettim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?

    meddata otomasyon hastane programı kullanıyoruz bizde bu arada seninde imzanı görünce farkettim


    biz kullanıcı değiliz satıcıyız. isterseniz satalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atp-tr

    quote:

    Orjinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr

    himm evet imzada clio yazıyor
    renaultlarda vites kolu gaza basınca ileri gidiyor



    bende ilk kullandığımda şaşırmıştım. neden böyle oluyor?

    meddata otomasyon hastane programı kullanıyoruz bizde bu arada seninde imzanı görünce farkettim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu sorun genelde ya mnotor kulaklarının eskimesinden yada kopmasından dolayı motorun ve aktarma organlarının fazla esnemesinden olur yada şanzımanın içindeki çatallar bilezikler gibi parçalardanm dolayı olur.. araç kaç bişnde ve nasıl kullanıldı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    Arkadaşlar bu sorun genelde ya mnotor kulaklarının eskimesinden yada kopmasından dolayı motorun ve aktarma organlarının fazla esnemesinden olur yada şanzımanın içindeki çatallar bilezikler gibi parçalardanm dolayı olur.. araç kaç bişnde ve nasıl kullanıldı?

    Alıntıları Göster
    Bizim Renault 19da da böyle oluyordu. Hatta Megane Coupe araştırırken onlarda da aynı durum olduğunu duymuştum. Gaza basınca vites kolu geriye doğru çekiyor kendini. Motorun yan konumlandırılması ile ilgili olduğunu duymuştum. Bilemiyorum ne kadar doğru...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 14 Mayıs 2007; 20:17:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bizim Renault 19da da böyle oluyordu. Hatta Megane Coupe araştırırken onlarda da aynı durum olduğunu duymuştum. Gaza basınca vites kolu geriye doğru çekiyor kendini. Motorun yan konumlandırılması ile ilgili olduğunu duymuştum. Bilemiyorum ne kadar doğru...

    Alıntıları Göster
    115000 kmde, nasıl kullanıldı bilemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vicid

    115000 kmde, nasıl kullanıldı bilemiyorum

    Alıntıları Göster
    bu bi sorun değildir.özellikle renault ve volvo modellerinin ortak özelliğidir.yeni modellerde yok bu durum ama 4-5 sene önceki modellerin hemen hemen tamamında var bu durum.can sıkacak bişey yok önemli değil.bizim 94 flash s vardı,sonrasında amcam laguna almıştı bu araçlar yeni olmalarına rağmen gaza yüklendiğimizde vites hafif bi oynama yapardı.bi sorun göstergesi değildir bu durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruge

    bu bi sorun değildir.özellikle renault ve volvo modellerinin ortak özelliğidir.yeni modellerde yok bu durum ama 4-5 sene önceki modellerin hemen hemen tamamında var bu durum.can sıkacak bişey yok önemli değil.bizim 94 flash s vardı,sonrasında amcam laguna almıştı bu araçlar yeni olmalarına rağmen gaza yüklendiğimizde vites hafif bi oynama yapardı.bi sorun göstergesi değildir bu durum

    Alıntıları Göster
    Bu durum motor kulak pabuçları, yani motoru şasiye bağlayan yerdeki lastik tamponları yumuşak seçilen modellerin tümünde görülen bir şeydir.

    Özellikle Volvo ve Renault modellerinde sıklıkla görülmektedir. Örneğin bir önceki kasa Volvo S40 bu konuda en iyi örnektir. Motor güce bindirildiğinde vites kolu ciddi şekilde hareket eder.

    Üreticilerin, motor kulak pabuçlarını bu kadar yumuşak materyalden yapmalarındaki amaç ise, motorun titreşiminin şasiye daha az iletilmesini sağlamaktır. Yani komfor amaçlı bir seçim...

    Olay bundan ibarettir. Bu durum bir sorun değildir. Sıfır kilometre aldığımız 2001 Volvo S40' ta aynı olay bulunduğundan bu kadar araştırma yapmıştım bu konuda. Bir gün işe yarayacakmış meğer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZMY3435

    Bu durum motor kulak pabuçları, yani motoru şasiye bağlayan yerdeki lastik tamponları yumuşak seçilen modellerin tümünde görülen bir şeydir.

    Özellikle Volvo ve Renault modellerinde sıklıkla görülmektedir. Örneğin bir önceki kasa Volvo S40 bu konuda en iyi örnektir. Motor güce bindirildiğinde vites kolu ciddi şekilde hareket eder.

    Üreticilerin, motor kulak pabuçlarını bu kadar yumuşak materyalden yapmalarındaki amaç ise, motorun titreşiminin şasiye daha az iletilmesini sağlamaktır. Yani komfor amaçlı bir seçim...

    Olay bundan ibarettir. Bu durum bir sorun değildir. Sıfır kilometre aldığımız 2001 Volvo S40' ta aynı olay bulunduğundan bu kadar araştırma yapmıştım bu konuda. Bir gün işe yarayacakmış meğer...

    Alıntıları Göster
    Renault larin karakterinde var 2007 Model 1.5 DCI 100 Sirket aracimiz var. O da Ayni sekilde Gaza basinca vites sapi yerinden oynuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pregnancy

    Renault larin karakterinde var 2007 Model 1.5 DCI 100 Sirket aracimiz var. O da Ayni sekilde Gaza basinca vites sapi yerinden oynuyor.

    Alıntıları Göster
    yeni renault modellerindede var bende 2005 scenic II var gaza yüklendigimde vites kolu geriye dogru hareket ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inquire

    yeni renault modellerindede var bende 2005 scenic II var gaza yüklendigimde vites kolu geriye dogru hareket ediyor

    Alıntıları Göster
    bu renaultlara da olmayan şey kalmdaı yaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirbayramacar

    bu renaultlara da olmayan şey kalmdaı yaaa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    bu renaultlara da olmayan şey kalmdaı yaaa



    gerçekten yaa.

    far/sinyal koluna değişimi ile beraber 130 ytl verdim renault mais'de...


    bu arada adamlara clio'nun kolunu taktırdım. orjinal kangoo kolu 370 ytl

    farkı neymiş?? sadece parça numarası farklı. rengine soketine kadar eskisiyle bire bir aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    bu renaultlara da olmayan şey kalmdaı yaaa



    gerçekten yaa.

    far/sinyal koluna değişimi ile beraber 130 ytl verdim renault mais'de...


    bu arada adamlara clio'nun kolunu taktırdım. orjinal kangoo kolu 370 ytl

    farkı neymiş?? sadece parça numarası farklı. rengine soketine kadar eskisiyle bire bir aynı.

    Alıntıları Göster
    renaultlara has değil
    tüm önden çekişli araçlarda hissedilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pregnancy

    Renault larin karakterinde var 2007 Model 1.5 DCI 100 Sirket aracimiz var. O da Ayni sekilde Gaza basinca vites sapi yerinden oynuyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Renault larin karakterinde var 2007 Model 1.5 DCI 100 Sirket aracimiz var. O da Ayni sekilde Gaza basinca vites sapi yerinden oynuyor.



    renault menager 3. viteste hatta tüm viteslerde yapıyordu, örneğin devirli kullanımda gazdan çekitiğim zaman gözle bile fark edilecek gerileme ilerleme bariz belli oluyordu.

    sap derken?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Renault larin karakterinde var 2007 Model 1.5 DCI 100 Sirket aracimiz var. O da Ayni sekilde Gaza basinca vites sapi yerinden oynuyor.



    renault menager 3. viteste hatta tüm viteslerde yapıyordu, örneğin devirli kullanımda gazdan çekitiğim zaman gözle bile fark edilecek gerileme ilerleme bariz belli oluyordu.

    sap derken?

    Alıntıları Göster
    Mondeom var, 1. ve 2. vitesleri tam devir kullandıktan sonra vites atarken nerdeyse ben dokunmadan vitesden çıkacakmış gibi oluyor.

    Parmağımla itsem boşa çekiyo kendini yani vites. tabi 6500 devirdeyken 1. ve 2. viteste




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.