Şimdi Ara

Debriyaja basılı tutarak araba çalıştırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
9.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Kardeşimin Volkwagen Golf'u var ve debriyaja basmadan arabayı çalıştıramıyorsunuz. Bunun mutlaka bir nedeni olmalı diye düşünüyorum. Acaba baskı balatasını yıpratmamak için olabilir mi? Diğer araçlarda hiç bir pedala basmadan arabayı çalıştırabiliyorsunuz. Bileniniz varsa cevaplayabilir mi? Teşekkürler.



    _____________________________
  • dalginlikla araci viteste unutmus olabilirsiniz buna karsi bir önlem bence
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • auris ve corolla'lar da öyle...
    _____________________________
    KASTAMONU - SERBEST MİMAR - 17.04.1980
  • yanlış hatırlamıyorsam hyundai accent ler de piyasaya çıktığından beri olan bir özellik.
    _____________________________
    galaxy note 3 n9000q
  • Anladığım kadarıyla sadece arabanın viteste olduğu durum için alınmış olunan bir önlem o zaman.
    _____________________________
  • Viteste unutmamak için olsa gerek. Tiptroniklerde de birden araba kendini ileri atmaya çalışmasın diye frene basıyorsunuz.
    _____________________________
  • megane 2 lerdede araç viteste değilse frenle araç viteste ise debriyaja basmadan çalışmaz...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benım bıldıgımde aracın calısmasını kolaylastırıyor.
    _____________________________
  • Bencede araba vitestedir siz dikkat etmemişsinizdir.
    _____________________________
  • Araba debriyaja ve frene basarak çalıştırılır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    megane 2 lerdede araç viteste değilse frenle araç viteste ise debriyaja basmadan çalışmaz...

    +1, otomatiklerde de frene basmadan çalışmıyor araç.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore

    Araba debriyaja ve frene basarak çalıştırılır.



    Frene niye basayım acaba?
    _____________________________
  • Ford tourneo Connectteki viteslerde boş olsa bile debriyaja basılı tutarak çalıştırıyorum.. daha verimli çalışmasını sağlıyor..
    _____________________________
  • Bu ABD'de zorunlu bir güvenlik standardıdır. Sebebi malum. Ölüm/yaralanmaların hatrı sayılır bir kısmı park yerlerinde, evin bahçesinde, yani insların kendilerini en rahat hissettiği ve gevşek davrandığı ortamlarda oluyor.

    Tabii dünya siyah-beyaz değil. Karşı argüman da var (veya vardı). O da der ki: Olur da araba olmadık bir yerde, mesela hemzemin geçitte stop eder de çalışmazsa marş motorunu kullanarak bu durumdan kurtulabilirsiniz. Bu nedenle marş sırasında kavramanın kullanılmasına izin verilmeilidir. Bu konuda da Volvo'nun bir zamanlar ısrarcı olduğunu hatırlıyorum.

    * * *

    Motorla beraber şanzıman dişlileri de dönmediği için marş devri hızlanır ve çalışma kolaylaşır, akü üzerindeki stres azalır. Pratik olarak hem güvenlik hem de mekanik açılardan faydaları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 29 Haziran 2011; 11:01:29 >
  • karbon 12 bence de haklı, günümüzde arabadaki hakimiyetimizi devamlı kaybeder hale geldik. bu arada megane 2 nin düz vitesinde de fren zorunluluğu var
    _____________________________
    Gigabyte IF-133 Chassis/Gigabyte 970A-UD3P mainboard/AMD FX8320/MSI Radeon R9 280 3G Gaming Ed./Kingston HyperX Beast 8GB 1600MHZ/Seagate Barracuda 120GB HDD :)/Western Digital 1TB Cav. Blue/Kingston HyperX Fury 120GB SSD/Logitech G710+ Mech. Keyboard/Logitech G502
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Bu ABD'de zorunlu bir güvenlik standardıdır. Sebebi malum. Ölüm/yaralanmaların hatrı sayılır bir kısmı park yerlerinde, evin bahçesinde, yani insların kendilerini en rahat hissettiği ve gevşek davrandığı ortamlarda oluyor.

    Tabii dünya siyah-beyaz değil. Karşı argüman da var (veya vardı). O da der ki: Olur da araba olmadık bir yerde, mesela hemzemin geçitte stop eder de çalışmazsa marş motorunu kullanarak bu durumdan kurtulabilirsiniz. Bu nedenle marş sırasında kavramanın kullanılmasına izin verilmeilidir. Bu konuda da Volvo'nun bir zamanlar ısrarcı olduğunu hatırlıyorum.

    * * *

    Motorla beraber şanzıman dişlileri de dönmediği için marş devri hızlanır ve çalışma kolaylaşır, akü üzerindeki stres azalır. Pratik olarak hem güvenlik hem de mekanik açılardan faydaları var.

    güzel açıklama
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Bu ABD'de zorunlu bir güvenlik standardıdır. Sebebi malum. Ölüm/yaralanmaların hatrı sayılır bir kısmı park yerlerinde, evin bahçesinde, yani insların kendilerini en rahat hissettiği ve gevşek davrandığı ortamlarda oluyor.

    Tabii dünya siyah-beyaz değil. Karşı argüman da var (veya vardı). O da der ki: Olur da araba olmadık bir yerde, mesela hemzemin geçitte stop eder de çalışmazsa marş motorunu kullanarak bu durumdan kurtulabilirsiniz. Bu nedenle marş sırasından kavramanın kullanılmasına izin verilmeillidir. Bu konuda da Volvo'nun bir zamanlar ısrarcı olduğunu biliyorum.

    * * *

    Şanzıman da dönmediği için marş devri hızlanır ve çalışma kolaylaşır, akü üzerindeki stres azalır. Pratik olarak hem güvenlik hem de mekanik açılardan faydaları var.


    Karsi argumani hic bilmiyordum o da mantikliymis aslinda. Bilgi icin tesekkurler.
    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Motorla beraber şanzıman dişlileri de dönmediği için marş devri hızlanır ve çalışma kolaylaşır, akü üzerindeki stres azalır. Pratik olarak hem güvenlik hem de mekanik açılardan faydaları var.



    babam da bana hep böyle derdi öğretirken..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Bu ABD'de zorunlu bir güvenlik standardıdır. Sebebi malum. Ölüm/yaralanmaların hatrı sayılır bir kısmı park yerlerinde, evin bahçesinde, yani insların kendilerini en rahat hissettiği ve gevşek davrandığı ortamlarda oluyor.

    Tabii dünya siyah-beyaz değil. Karşı argüman da var (veya vardı). O da der ki: Olur da araba olmadık bir yerde, mesela hemzemin geçitte stop eder de çalışmazsa marş motorunu kullanarak bu durumdan kurtulabilirsiniz. Bu nedenle marş sırasında kavramanın kullanılmasına izin verilmeilidir. Bu konuda da Volvo'nun bir zamanlar ısrarcı olduğunu hatırlıyorum.

    * * *

    Motorla beraber şanzıman dişlileri de dönmediği için marş devri hızlanır ve çalışma kolaylaşır, akü üzerindeki stres azalır. Pratik olarak hem güvenlik hem de mekanik açılardan faydaları var.


    güzel acıklama için tşk
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore

    Araba debriyaja ve frene basarak çalıştırılır.


    Kesinlikle. En iyisi böyle. Ben fazladan vitesi de boşa alıyorum. Alışkanlık olsun diyerek. Stop ettirirken de vitesi boşa alırım.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.