Şimdi Ara

Fireball.net Rezilliği *Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararı*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
4.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 22.08.2012 tarihin de fireball.net (fireball bilgisayar) dan aldığım cyrborg rat9 fare çalışmayı kesince geçen hafta garanti dahilin de fireball.net e gönderdim.Hiçbir şekil de benimle iletişime dahi geçilmeden bugün arızalı ürünü geri yollamışlar.Güya ben garantili farenin içini açmışım tekrar toplarken batarya konnektörünü biliçsizce zorlayıp ters takmışım sonra ters voltaj polarizasyonu sebebiyle anakartı yakmışım.Anakartın üzerinde ki komponentlerin hasarı gözle görülür boyuttaymış.Bu çok yetkili teknik destekte ki arkadaşın gözleri bozuk komponentleri görebilecek göze sahip ama daha sattıkları ürünlerin açılıp açılmadığını görebilecek kadar gelişmemiş herhalde gözleri.Satılan her ürün de içinin açılıp açılmadığı anlaşılsın diye üretici firmalar önlemler alır.Bu arkadaşlar benim ürünün içini açtığımı kanıtlamazlarsa tüketici hakları mahkemesinde hakkımı arayacağım.Daha önce de farenin başparmak konulan ayarlı kısmı kırıldığı için bu yetkili arkadaşlara durumu bildirdiğim de çok fazla zorlamadan kırmışındır sen deyip geçiştirmişlerdi.Ben de ufak bir araştırma ile rat9 farelerde o kısmın çok dayanıksız ve zorlama bile olmadan kırılabileceğini bulmuştum.Üretici firmaya ve fireball.net e bildirmeme rağmen kimse ürününün arkasında durmadı malesef.Hadi dedik kırık parça kullanımı etkilemediği için idare ederiz ama bu son olayda fireball.net in ürünleri arkasında durmadığına emin oldum.

    Tüketici hakları mahkemesine daha önce işi düşen arkadaşlar izlemem gereken yolu kısaca anlatırlar sevinirim.

    Aşağıda ki linklerde rat9 un başparmak koyulan kısmının kırılmasının kronik bir sorun olduğunun kanıtıdır;

    http://www.amazon.com/Mad-Catz-R-A-T-7-Gaming-Mouse/dp/B003CP0BHM

    Kullanıcı yorumu;
    ''I purchased the mouse back in March. After about 6 months time, the thumb rest broke.''

    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2386200,00.asp

    Yabancı bir inceleme sitesin de yazarın yorumu;

    ''While adjusting the mouse, the plastic mounting arm that holds the bottom part of the thumb rest broke.''

    http://www.techspot.com/products/mice/mad-catz-saitek-cyborg-rat-9.45428/

    Bir başka inceleme sitesi;

    http://www.techspot.com/products/mice/mad-catz-saitek-cyborg-rat-9.45428/

    ''Cons: Plastic mounting arm under thumb rest broke.''

    http://new-technology-news24.blogspot.com/2011/11/latest-mouse-cyborg-rat-9-gaming-mouse.html

    Bu da bir başka site;

    ''While adjusting the mouse, the plastic mounting arm that holds the bottom part of the thumb rest broke.''

    Ayrıca bu fareyi almayı düşünenler ya da almış olup kullananlar bu kronik sorunu dikkate alsınlar yoksa o kadar para verip aldığınız ürünü o halde kullanmak biraz can sıkıcı oluyor.Üretici firma da bu sorunun farkında galiba ki yolladığım epostaya cevap verme gereği bile duymadılar.Fireball.net e zaten işiniz düşerse sorunu kendiniz de arayın boşuna çok yetkili arkadaşlarla gereksiz diyaloğa girip canınızı sıkmayın.Çünkü emin olun o sorunun sebebi sizsinizdir.Ya uyurken içini açmışsınızdır ters voltaj verip bozmuşsunuzdur yada nerdeyse ikinci el bir pc fiyatına aldığınız ürüne kaba kuvvet uygulayıp kırmışsınızdır.


    Güncelleme: Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Sonucu;
    * 03.06.2013 tarihin de Tüketici Sorunları Hakem Heyetine yaptığım başvuru sonuçlanmış ve beni haklı bularak ücret iadesine karar vermişler.Forumda da benzer sorunu yaşayan arkadaşları görmüştüm.Bu arkadaşlar benimle irtibata geçerler ise mahkeme sürecini hızlandırması mahiyetinde karar no vb. gibi şeyleri paylaşabilirim.

    İlgili karar metni;

     Fireball.net Rezilliği *Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararı*

    Yanlış hatırlamıyor isem forumda bahsi geçen firmanın çalışanı yada firmayla ilgisi olan birisi vardı, mantıklı ve bilimsel açıklamaları için konuya teşrif ederlerse bahtiyar olacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mserifoglu -- 27 Ocak 2015; 21:43:41 >







  • Umarim yardim edecek birileri olur,yorumlardanda belli zaten o sorun genel bi sorun yani. Kolay gelsin dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Melkor

    Umarim yardim edecek birileri olur,yorumlardanda belli zaten o sorun genel bi sorun yani. Kolay gelsin dostum
    Teşekkür ederim ben kırık olayını geçtim zaten aylarca önceydi o olay.Çalışmasına bir manisi olmadığı için hadi dedik böyle de kullanırız.Ama fare hepten çalışmaz olunca ve içini açıp sen bozmuşsun mualemesi görünce sabırda bir yere kadar.Hatta son maillerin de benim içini açıp ters voltaj verip komponentleri yaktığımın bilimsel!(aynen yazdıkları kelime bu) olarak belli olduğunu yazmışlar.Bu ülke de teknik servislerin sorunlu olduğunu az çok bilirdim ama garantili bir ürünün içini açıp bozmuşsun muamelesi gösterecek kadar ileri gidebileceklerini beklemezdim.Bu tür servisler olduğu sürece bırakın garantisi bitmiş ürünleri müşteri memnuniyeti adı altında ücretsiz tamir/değişim yapılmasını beklemeyi/istemeyi garantili ürünü bile servise yollarken 9 kere düşünmek lazımmış.Garanti sürecin de olan bir ürünü servise gönderirken ve servisten dönen kargo ücretinin müşteriye yıkılmasını hiç söylemiyorum bile.!Ama geçte olsa anladığım şey şu oldu, servise giden/gelen ürünlerin kargo ücretlerini bile müşteriye yıkan bir firmanın ürününün arkasında durmasını beklemek abesle iştigalmiş...




  • Hocam o hasarı kendileri vermiş de masraf yapmamak için senin yaptığını iddia ediyorlarsa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeavyClocker

    Hocam o hasarı kendileri vermiş de masraf yapmamak için senin yaptığını iddia ediyorlarsa?
    @HeavyClocker hocam, hasardan kastın başparmak konulan yerde ki kırık ise o sorun ilk aldığımda yoktu ama açıkcası nasıl kırıldığınıda bilmiyorum.Hadi diyelim onu da ben kırdım ama ilk mesajımda verdiğim linklerde görüldüğü üzere bu sorun belli ki bu ürün için kronik bir sorunmuş(aslında ayıplı mal desek yanlış olmaz) çünkü yabancı ülkelerde ki kullanıcılar ve donanım inceleme sitelerin de gözüktüğü gibi bir çok kişinin başına gelmiş bir durum ve farenin olumsuz taraflarından biri olarak belirtiliyor.Hadi ben elimin ayarını bilmiyorum gereğinden fazla kuvvet uyguladım kırdım diyelim diğer herkesin başına gelen benzer durumda mı elinin ayarsızlığı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesut Şerifoğlu

    @HeavyClocker hocam, hasardan kastın başparmak konulan yerde ki kırık ise o sorun ilk aldığımda yoktu ama açıkcası nasıl kırıldığınıda bilmiyorum.Hadi diyelim onu da ben kırdım ama ilk mesajımda verdiğim linklerde görüldüğü üzere bu sorun belli ki bu ürün için kronik bir sorunmuş(aslında ayıplı mal desek yanlış olmaz) çünkü yabancı ülkelerde ki kullanıcılar ve donanım inceleme sitelerin de gözüktüğü gibi bir çok kişinin başına gelmiş bir durum ve farenin olumsuz taraflarından biri olarak belirtiliyor.Hadi ben elimin ayarını bilmiyorum gereğinden fazla kuvvet uyguladım kırdım diyelim diğer herkesin başına gelen benzer durumda mı elinin ayarsızlığı?

    Ters akımı kendileri verdiler kesin sonra sen verdin ayağına seni kandırıyorlar merak etmeyin heryerde firebalın reklamını yapacağım.


    Tabiki olumsuz yönde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevecen69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mesut Şerifoğlu

    @HeavyClocker hocam, hasardan kastın başparmak konulan yerde ki kırık ise o sorun ilk aldığımda yoktu ama açıkcası nasıl kırıldığınıda bilmiyorum.Hadi diyelim onu da ben kırdım ama ilk mesajımda verdiğim linklerde görüldüğü üzere bu sorun belli ki bu ürün için kronik bir sorunmuş(aslında ayıplı mal desek yanlış olmaz) çünkü yabancı ülkelerde ki kullanıcılar ve donanım inceleme sitelerin de gözüktüğü gibi bir çok kişinin başına gelmiş bir durum ve farenin olumsuz taraflarından biri olarak belirtiliyor.Hadi ben elimin ayarını bilmiyorum gereğinden fazla kuvvet uyguladım kırdım diyelim diğer herkesin başına gelen benzer durumda mı elinin ayarsızlığı?

    Ters akımı kendileri verdiler kesin sonra sen verdin ayağına seni kandırıyorlar merak etmeyin heryerde firebalın reklamını yapacağım.


    Tabiki olumsuz yönde.

    Eline havya alan zaten elektronik uzmanı kesiliyor başımıza.Ben de elektronik bölümü lise mezunuyum.Ama hiçbir zaman bu konularda iddam olmamıştır.İddam olmadığı halde eminim bir çok konuda bahsi geçen teknik serviste çalışanlardan daha çok deneyim, tecrübem ve bilgim vardır.Daha ürünün açılıp açılmadığının bile farkına varamayan bir servisten bahsediyorum ne kalmış teknik analize, arıza çözümüne!Tüketici hakları derneğine verilmek üzere şikayet forumumu hazırladım ürünün garanti belgesi,faturası ve garantide hazırladıkları saçma servis raporu formunuda ekleyip ilk fırsatta başvurumu yapacağım.Böylelerine prim verilirse daha bir çok kişi parasıyla rezil olur.




  • O değilde 3 kuruş için rezil ve ahlaksız yaftası yemeyi nasıl kabulleniyor bu Firebal?

    İdarecilik, sermaye sahipliği bu kadar ucuz ve basit ellerin hükmünde olmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Haziran 2013; 14:33:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    O değilde 3 kuruş için rezil ve ahlaksız yaftası yemeyi nasıl kabulleniyor bu Firebal?

    İdarecilik, sermaye sahipliği bu kadar ucuz ve basit ellerin hükmünde olmamalı.
    Şikayetvar.com a aç bir şikayet destek olalım. İnş hakem heyeti olumlu sonuç verir yanlarına bırakmaman iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Şikayetvar.com a aç bir şikayet destek olalım. İnş hakem heyeti olumlu sonuç verir yanlarına bırakmaman iyi.

    Şikayetvar.com eski yapısını işlevini kaybetti diye düşünüyorum.Açıklama kısmında ki karakter sınır(700 karakter ile hangi derdini anlatabilir insan),ilgili firma olumlu/olumsuz cevap verince bile sorunu çözüldü gibi göstermeler vb. gibi şeyler yüzünden tüketicinin değilde sanki firmaların tarafındalar gibi hissiyat uyandırıyorlar.Artık onlarda işi ticarete vurdular sanırım.Dilekçem,fatura,servis raporu formu,e-posta yazışmaları hazır.Yarın kaymakamlıkta ilgili birime teslim edeceğim.
  • güzel kardeşim aynısı bana yaptılar artık cyborg kullanmıyorum..ben bu şekilde çöpe atarak ingiltereye yolladım ayrıca maillede şikayette bulundum..ben asla hakkımı helal etmiyorum..bana dedikelri sol butonum 2 kere tıklıyodu..bn içini açmışım ve leğimlemeye çalışmısım..elıme tornavıda bıle almamıstım...fıreball oldugu surece asla cyborga para vermeyın..ordakıler acemı hep scu kullanıcıya atıyolar...
     Fireball.net Rezilliği *Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararı*




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Şikayetvar.com a aç bir şikayet destek olalım. İnş hakem heyeti olumlu sonuç verir yanlarına bırakmaman iyi.

    Şikayetvar.com eski yapısını işlevini kaybetti diye düşünüyorum.Açıklama kısmında ki karakter sınır(700 karakter ile hangi derdini anlatabilir insan),ilgili firma olumlu/olumsuz cevap verince bile sorunu çözüldü gibi göstermeler vb. gibi şeyler yüzünden tüketicinin değilde sanki firmaların tarafındalar gibi hissiyat uyandırıyorlar.Artık onlarda işi ticarete vurdular sanırım.Dilekçem,fatura,servis raporu formu,e-posta yazışmaları hazır.Yarın kaymakamlıkta ilgili birime teslim edeceğim.

    +1 bi şekilde firmalardan fayda gördüklerini düşünüyorum bir gecede hepsiburada nın 15 bin civarı şikayetini sildiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JRudeBoy

    güzel kardeşim aynısı bana yaptılar artık cyborg kullanmıyorum..ben bu şekilde çöpe atarak ingiltereye yolladım ayrıca maillede şikayette bulundum..ben asla hakkımı helal etmiyorum..bana dedikelri sol butonum 2 kere tıklıyodu..bn içini açmışım ve leğimlemeye çalışmısım..elıme tornavıda bıle almamıstım...fıreball oldugu surece asla cyborga para vermeyın..ordakıler acemı hep scu kullanıcıya atıyolar...
     Fireball.net Rezilliği *Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararı*

    Geçmiş olsun arkadaşım senin durum benimkinden de kötüymüş.O kadar parça ürün yazık olmuş.İnternet cafe işlettiğim dönem de çok fare tamir ettim çift tıklama yada hiç tıklamama sorunları yüzünden ama hepsi 5-10 liralık ürünlerdi.İkinci el pc parası verilen ve garantisi olan bir ürüne müdahale edecek kadar salak yerine koyuyolar insanı.Eğer garantin devam ediyor ise tüketici haklarına yap şikayetini.Bugün gittim ilgili yere şikayetimi yaptım.Ücret falan talep etmiyorlar ve sanırım 2 ay kadar sürüyormuş süreç.Başvuru formumu sanal ortamda hazırladım e-imzan varsa sanal olarakta yapabiliyorsun başvurunu.E-imzan yoksa bile hazırladığın şikayeti pdf olarak kaydedebiliyorsun ve altına imzanı atıp fatura,servis raporunu vb. şeyleride ekleyip bulunduğun yerde ki gerekli birime teslim etmen yeterli.

    E-devlet şifrenle giriş yapman gerekiyor;

    http://tuketicisikayeti.tuketici.gov.tr/

    quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Şikayetvar.com a aç bir şikayet destek olalım. İnş hakem heyeti olumlu sonuç verir yanlarına bırakmaman iyi.

    Şikayetvar.com eski yapısını işlevini kaybetti diye düşünüyorum.Açıklama kısmında ki karakter sınır(700 karakter ile hangi derdini anlatabilir insan),ilgili firma olumlu/olumsuz cevap verince bile sorunu çözüldü gibi göstermeler vb. gibi şeyler yüzünden tüketicinin değilde sanki firmaların tarafındalar gibi hissiyat uyandırıyorlar.Artık onlarda işi ticarete vurdular sanırım.Dilekçem,fatura,servis raporu formu,e-posta yazışmaları hazır.Yarın kaymakamlıkta ilgili birime teslim edeceğim.

    +1 bi şekilde firmalardan fayda gördüklerini düşünüyorum bir gecede hepsiburada nın 15 bin civarı şikayetini sildiler.


    Doğrudur arkadaşım zaten artık firmalarda önce ki kadar ciddiye almıyorlar, otomatik hazır cevaplarla geçiştiriyorlar.Şahsen artık pek ciddiye almıyorum orasını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: JRudeBoy

    güzel kardeşim aynısı bana yaptılar artık cyborg kullanmıyorum..ben bu şekilde çöpe atarak ingiltereye yolladım ayrıca maillede şikayette bulundum..ben asla hakkımı helal etmiyorum..bana dedikelri sol butonum 2 kere tıklıyodu..bn içini açmışım ve leğimlemeye çalışmısım..elıme tornavıda bıle almamıstım...fıreball oldugu surece asla cyborga para vermeyın..ordakıler acemı hep scu kullanıcıya atıyolar...
     Fireball.net Rezilliği *Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararı*

    Geçmiş olsun arkadaşım senin durum benimkinden de kötüymüş.O kadar parça ürün yazık olmuş.İnternet cafe işlettiğim dönem de çok fare tamir ettim çift tıklama yada hiç tıklamama sorunları yüzünden ama hepsi 5-10 liralık ürünlerdi.İkinci el pc parası verilen ve garantisi olan bir ürüne müdahale edecek kadar salak yerine koyuyolar insanı.Eğer garantin devam ediyor ise tüketici haklarına yap şikayetini.Bugün gittim ilgili yere şikayetimi yaptım.Ücret falan talep etmiyorlar ve sanırım 2 ay kadar sürüyormuş süreç.Başvuru formumu sanal ortamda hazırladım e-imzan varsa sanal olarakta yapabiliyorsun başvurunu.E-imzan yoksa bile hazırladığın şikayeti pdf olarak kaydedebiliyorsun ve altına imzanı atıp fatura,servis raporunu vb. şeyleride ekleyip bulunduğun yerde ki gerekli birime teslim etmen yeterli.

    E-devlet şifrenle giriş yapman gerekiyor;

    http://tuketicisikayeti.tuketici.gov.tr/

    quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Şikayetvar.com a aç bir şikayet destek olalım. İnş hakem heyeti olumlu sonuç verir yanlarına bırakmaman iyi.

    Şikayetvar.com eski yapısını işlevini kaybetti diye düşünüyorum.Açıklama kısmında ki karakter sınır(700 karakter ile hangi derdini anlatabilir insan),ilgili firma olumlu/olumsuz cevap verince bile sorunu çözüldü gibi göstermeler vb. gibi şeyler yüzünden tüketicinin değilde sanki firmaların tarafındalar gibi hissiyat uyandırıyorlar.Artık onlarda işi ticarete vurdular sanırım.Dilekçem,fatura,servis raporu formu,e-posta yazışmaları hazır.Yarın kaymakamlıkta ilgili birime teslim edeceğim.

    +1 bi şekilde firmalardan fayda gördüklerini düşünüyorum bir gecede hepsiburada nın 15 bin civarı şikayetini sildiler.


    Doğrudur arkadaşım zaten artık firmalarda önce ki kadar ciddiye almıyorlar, otomatik hazır cevaplarla geçiştiriyorlar.Şahsen artık pek ciddiye almıyorum orasını.

    Alıntıları Göster
    bana utanmadan diyorki tuşa sert basmısın :) ben şikayetimi sağlam yere ettim..puanlama gönderdiler sıfırı verdim..en güzel cevap cyborg ürünlerini almamak..ben m,m,o yu alıcaktım..fakat 300tl verıpte işin acemisinede bırakamam ..boykot ediyoruz arkadaşalral ve artık cyborg ürünü almıyoruz..tüketici hakları dersen bilirkişi eğer atatürk seven biriyse sadece vereceğin kaporaya ve aylarına acırım..hak sadece rabbimizin katında var bu memlekette hak diye birşey yok..zamanında bende htc telefon aldım..daha tüketici haklarına girişte 50,tl yardım adı altında para alıyor kopyala yapıştır yöntemıyle a4 çıktısını verıyor ve mahkemeye uğurluyor...sorunum şarj dı ama fakat bilirkişi raporunda kullanımalrım sonucu pilinin 4 gittiğini gördüm yazınca mahkeme heyetine çerçeveletip kargoyla gönderdim..mahkemeye bile gitmedim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JRudeBoy

    bana utanmadan diyorki tuşa sert basmısın :) ben şikayetimi sağlam yere ettim..puanlama gönderdiler sıfırı verdim..en güzel cevap cyborg ürünlerini almamak..ben m,m,o yu alıcaktım..fakat 300tl verıpte işin acemisinede bırakamam ..boykot ediyoruz arkadaşalral ve artık cyborg ürünü almıyoruz..tüketici hakları dersen bilirkişi eğer atatürk seven biriyse sadece vereceğin kaporaya ve aylarına acırım..hak sadece rabbimizin katında var bu memlekette hak diye birşey yok..zamanında bende htc telefon aldım..daha tüketici haklarına girişte 50,tl yardım adı altında para alıyor kopyala yapıştır yöntemıyle a4 çıktısını verıyor ve mahkemeye uğurluyor...sorunum şarj dı ama fakat bilirkişi raporunda kullanımalrım sonucu pilinin 4 gittiğini gördüm yazınca mahkeme heyetine çerçeveletip kargoyla gönderdim..mahkemeye bile gitmedim..
    Kendilerini haklı çıkarmak için herşeyi deyebilir bunlar Ben de artık firebal.net ten hiçbirşey almam.Benden para talep edilmedi ama ilgili memur bu konularla pek ilgili gibi gelmedi bana.Bu saatten sonra beklemekten başka yapacak bişey yok.Olumsuz sonuçta çıksa en azından yasal hakkımı kullandım.En azından bu ürünleri almayı düşünen yada firebaldan bişeyler almayı düşünenler konuyu görürse örnek teşkil eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mserifoglu -- 4 Haziran 2013; 18:33:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    Kendilerini haklı çıkarmak için herşeyi deyebilir bunlar Ben de artık firebal.net ten hiçbirşey almam.Benden para talep edilmedi ama ilgili memur bu konularla pek ilgili gibi gelmedi bana.Bu saatten sonra beklemekten başka yapacak bişey yok.Olumsuz sonuçta çıksa en azından yasal hakkımı kullandım.En azından bu ürünleri almayı düşünen yada firebaldan bişeyler almayı düşünenler konuyu görürse örnek teşkil eder.
    kardeşim zaten topluca şikayet etsek bile maille o bile yeter yurt dışına ilgileniyolar...kendi ürünlerinin üzerinde duruyolar..sen benle olcak iş değil toplu şikayet edersek kazanırız..verdiğimiz para 20tl 30 tl deilki ya 275-315 tl lik mauseler..firebal acemi mauseleri bilmiyor..açılıp açılmadığını profesyonel biri anlar..ben açıtıysam bana vidaların resmini gönderin dedim gönderemediler..her göderne açmışın diolar..bence onalr mauseleri bilmiyoalr..içini açıyolar öğrenme amaçlı kırıp döküyolar sonrada sen açmışın diyip gönderiyolar.. ALLAH ıma şükürler olsunki öldüğüm gün gerçek hayatta hakkımı fazlasıyla alıcam sonuçta dünya malı dünyada kalır..asla hakkımı helal etmiyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JRudeBoy

    kardeşim zaten topluca şikayet etsek bile maille o bile yeter yurt dışına ilgileniyolar...kendi ürünlerinin üzerinde duruyolar..sen benle olcak iş değil toplu şikayet edersek kazanırız..verdiğimiz para 20tl 30 tl deilki ya 275-315 tl lik mauseler..firebal acemi mauseleri bilmiyor..açılıp açılmadığını profesyonel biri anlar..ben açıtıysam bana vidaların resmini gönderin dedim gönderemediler..her göderne açmışın diolar..bence onalr mauseleri bilmiyoalr..içini açıyolar öğrenme amaçlı kırıp döküyolar sonrada sen açmışın diyip gönderiyolar.. ALLAH ıma şükürler olsunki öldüğüm gün gerçek hayatta hakkımı fazlasıyla alıcam sonuçta dünya malı dünyada kalır..asla hakkımı helal etmiyorum..
    İlk mesajımda da yazdığım gibi üretici firmayada durumu anlatan eposta yazdım ama geri dönüş olmamıştı.Zaten rat9 un bir üst versiyonunu tanıttılar, muhtemelen sorunları düzeltmişlerdir.Olan bu versiyonu alanlara oldu elimiz de patladı fareler.Ayrıca üretici firma sorunu kabul edemez ederse sorunlu ürünleri değiştirme hakkı doğacaktır.Kaliteli firmalar bunu göze alıp birebir değişim yapıyor ama anlaşılan o ki cyborgun kaliteyle uzaktan yakından ilgisi yok.Firelballa ilgili deyecek bişey kalmadı benzer durumlardan anlaşıldığı kadarıyla adamlar otomatiğe bağlamışlar kim garantiye ürün yollasa sen içini açmışsın deyip işin içinden çıkıyorlar.Hakkını helal etsende etmesende bu adamların çok umurunda olacağını zannetmiyorum açıkcası.Gözlerini para hırsı bürümüş insanların sözlüklerin de hak,hukuk,vicdan gibi kelimelerin olduğundan şüpheliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    İlk mesajımda da yazdığım gibi üretici firmayada durumu anlatan eposta yazdım ama geri dönüş olmamıştı.Zaten rat9 un bir üst versiyonunu tanıttılar, muhtemelen sorunları düzeltmişlerdir.Olan bu versiyonu alanlara oldu elimiz de patladı fareler.Ayrıca üretici firma sorunu kabul edemez ederse sorunlu ürünleri değiştirme hakkı doğacaktır.Kaliteli firmalar bunu göze alıp birebir değişim yapıyor ama anlaşılan o ki cyborgun kaliteyle uzaktan yakından ilgisi yok.Firelballa ilgili deyecek bişey kalmadı benzer durumlardan anlaşıldığı kadarıyla adamlar otomatiğe bağlamışlar kim garantiye ürün yollasa sen içini açmışsın deyip işin içinden çıkıyorlar.Hakkını helal etsende etmesende bu adamların çok umurunda olacağını zannetmiyorum açıkcası.Gözlerini para hırsı bürümüş insanların sözlüklerin de hak,hukuk,vicdan gibi kelimelerin olduğundan şüpheliyim.
    Tüketici Sorunları Hakem Heyetinin kararı ilk mesaja eklenmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mserifoglu

    Tüketici Sorunları Hakem Heyetinin kararı ilk mesaja eklenmiştir.

    Konunuzun öncesinde de takipçisiydim. Kararın lehinize çıkmasına çok sevindim hayırlı olsun. Hakkını aramanın önemini göstermek adına ibret olacak bir konu olmalı. Sonuna kadar gittiniz sizi de bir vatandaş olarak gerçekten kutluyorum. Tekrar hayırlı olsun.
  • mserifoglu kullanıcısına yanıt
    Bilinçli bir tüketici olduğunuz için tebrik ederim, firebal şirketini alışveriş yapılmayacaklar listeme ekliyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.