Şimdi Ara

Firma hakem heyeti kararını uygulamıyor ne yapabilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir firmadan aldığım fakat tarafıma gönderilmeyen ürün ile ilgili tüketici hakem heyetine başvurmuştum. Karar lehime çıktı. Firmaya bu durumu 3 kez telefonla ve 1 defa mail ile bildirdim. Dönüş yapacağız diyorlar ama hiç dönüş olmadı. Bu durumda ne yapabilirim ?




  • Icraya basvurun
  • İcra takibi
  • sertosman S kullanıcısına yanıt

    Aynı duruma yakınım. MM'den uygun fiyatlı aldığım ürünü iptal ettiler, THH lehime karar verdi. Fakat MM bu ürünü artık internet sitesin de satmıyor. Tüm internet sitelerin de HB Vatan vs mevcut. Benim bu durum da ne yapmam gerekir? İcra gidersem, ilk ödediğim uygun fiyatlı ürün fiyatını mı iade ederler?

  • son durum nedir ne yaptınız bilgi verir misiniz merak ettik?


    İcraya ver çözümü herşeyde işe yaramıyor. İCralık bir durum yoksa nesini vereceksin ki? BEnzer bişey yaşamıştım. Tüketici kanunları çok havada ve firmalar istemezlerse sallamıyorlar (HB dahil)

  • Öncelikle ürünü satıcıya kargolayın ve kargo bilgisini saklayın. Sonra icraya ürünü iade ettiğinize dair kargo belgesi ve Tüketici hakem heyeti ile birlikte başvuruda bulunmak adına avukatınıza bildirin.


    gerisi zaten kolay. tüm masrafları karşı taraftan alıyorlar.

  • BoxGolls kullanıcısına yanıt

    Adam ürünü almadım diyor...

  • Aynı durum Migros Sanal marketle başıma geldi, internetten aldığım ürünü iade etmek istedim, kabul etmediler. Hakem Heyeti lehime karar verdi, kararı ilettim, bu seferde kararı sallamadılar. En son bankama yazdım, hakem heyeti kararını ilettim, ürünün parasını ertesi gün kartıma yatırdılar.

  • THH kararı ilamdır. Mahkeme kararıdır. İlamlı icra takibi başlatın.


    Takip talebi dolduracaksınız örneği var internette

    kimlik fotokopisi

    ilam 2 adet (thh kararının çıktısı)


    Yalnızca başvurma harcı ve tebligat masrafı ödenir.


    bunla başvurun harçlar ve masraflar çıkacak siz ödedikten sonra şirkete emir gider paşa paşa öderler ayrıca günlük faizi adi faiz olarak alırsınız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 18 Ocak 2022; 21:3:56 >
  • Bilirkişi ürününüzü kaç gün inceledi ben geçen hafta cuma verdim çarşambadayız hala daha aramadı arayıp da niye darlıyon deyip red vericek diye çekiniyorum
  • aynısı olmasada benzeri bir olay bimeks firması tarafından başıma gelmişti, internet üzerinden aldığım bir ürünü teslim almadan iade etmiştim bana para iadesi bir ay boyunca gelmeyince firmayı arayıp sormuştum neden iade olmadı diye; aynı mantık ile müşteri temsilcimiz size dönüş yapacak vs... oyalama taktiği, ikinci ay yine kredi kartı ekrteme bir şey gelmeyince firmayı bir kez daha aramıştım sonuç yine aynı... gittim halem heyetine böyleyken böyle kargonun iade alındığına dair belge + hangi tarihte alım ve iade yapıldıysa son iki ay ekstre bilgisi ile hakem heyeti kararı lehime çıktı ne yapacağım dedim bununla konu açmıştım bir zamanlar foruma bilgili kişiler sağolsun yardımcı oldular bana; yapacağınız iş icraya vermek; bunu avukat tutmadan da yapabiliyorsunuz kendiniz icra mahkemesine gidin orada yardım eden bulunur elbet ben üstüne düşüp çözmüştüm olayı yalnız şuanda neler yapılması gerektiğini tam olarak hatırlamıyorum üzerinden 9-10 yıl geçmiştir sadece şu bilgiyi verebilirim: hakem heyeti kararı ve kendi adınıza banka hesabınızın iban no su ile icra ahkemesinin yolunu tutun orada yardım edecek birisi illaki olacaktır bu kadarını hatırlıyorum...





  • %100 haklısın elinde karar da var. Avukata ver zaten bir çok avukat ister senin gibi müşteriyi. Avukat muhtemelen icraya verir. Sende parana veya siparişine kavuşursun ayrıca aldığın yer avukat masrafını karşılamak zorunda kalır.

  • berk70 kullanıcısına yanıt

    çıkan harc ve masrafları da ekstra olarak oduyormu karsı taraf

  • Merhaba arkadaşlar

    2 gün önce aldığım notebook elime ulaştığı anda ölü pixel testi yaptım ve 2 tane nur topu gibi siyah nokta var.

    Ürünü hepsiburada dan aldım ve sorunu çözmek için yaptıklarımı tek tek adımları yazıyorum

    -hepsiburada yı aradım ve durumu anlattım. Aldığım cevap ; ürün açıldığı için iade ve değişim yapılamaz. Lenovo ile görüşün dediler.

    -lenovo yu aradım. Aldığım cevap 5 ölü pixel altı olduğu için kusurlu sayılmıyor. Aldığınız yer 15 gün içinde iade almalı diyor.

    -hepsiburada yı şikayetvar a yazdım. Aradılar aynı terane.

    -lenovo yu şikayetvar a yazdım aynı terane.

    -lenovo global e yazdım. Yardımcı olurmuş gibi yapıp yardımcı olmadılar.

    -hakem heyetine başvurayım dedim üst limit 13000 miş cihaz 18bin

    Şuan tıkanıp kaldım. Tüketici mahkemesi varmış. Ona başvurcam ama avukat lazımmı? Nasıl başvurcam. Ne kadar masrafım olur bilmediğim için sizlerden yardım istiyorum

    Bilenler yeşertebilir mi

    Şimdiden teşekkürler.




  • kaya_577 K kullanıcısına yanıt

    cayma hakkı kullanıp iade etseydin keşke


    tüketici mahkemesine başvurbilirsin direkt kusurlu ürünün değişimini ya da iadesini istiyorum diye

  • treyturop T kullanıcısına yanıt

    Evet ilk siz ödüyorsunuz açılması için karşı taraf bu masraflarla beraber ödüyor kapatmak için borcu böylece alacaklı yanlış alacak yapmıyor masrafı var diye borçlu yer de icraya düşmek istemiyor daha pahalı diye

  • İcra hakkınız var diye biliyorum.

  • Miu M kullanıcısına yanıt

    banka nasıl iade yaptı bazı kararlar 6 ay 9 ay sonra çıkıyor.

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Benim karar da 7 ay sonra çıktı, banka yine de iade etti parayı, Yapı Kredi.

  • Miu M kullanıcısına yanıt

    böyle birşeyi hiç duymamıştım. ne yazdınız bankaya ?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.