Merhaba arkadaşlar, teknosa'dan aldığım AirPods pro 1.nesil kulaklığımda seri numarası farklı olduğu için garanti alamadım ve tüketici hakem heyetine gittim. Hakem heyeti beni haklı buldu ve ürünün ayıpsız misliyle değişimine karar verdi fakat Teknosa ellerinde artık 1.nesil AirPods pro olmadığı için sadece fatura bedelini iade edebileceklerini söylüyor ki güncel model 8000 tl iken benim fatura bedelim yalnızca 2200 tl. Merak ettiğim nokta şu, ayıpsız misliyle değişim sadece birebir ürün ile değişim anlamına mı geliyor yoksa muadili olan ürünü de vermek zorunda mı firma aslında ? Şu an AirPods pro 2.nesil satılıyor muadili olarak. Eğer birebir olma şartı yoksa icraya gitmeyi düşünüyorum. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirlerse çok sevinirim. |
Bildirim