Şimdi Ara

en sağlam arabayı hangi marka üretiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
1.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kaza anında en dayanıklı aracı hangi marka üretiyor volvo mercedes audi vs vs hangisi ve neden acaba beni bilgilendirirmisiniz ?



  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt
    böyle bir kıstas ile araç karşılaştırıldığını hiç duymadım. eğer konu cangüvenliği ise volvo v40 şimdiye kadar üretilmiş en güvenli otomobil sanırım.
    http://www.volvocars.com/tr/top/about/news-events/pages/default.aspx?itemid=116



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin -- 25 Aralık 2013; 5:11:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin

    böyle bir kıstas ile araç karşılaştırıldığını hiç duymadım. eğer konu cangüvenliği ise volvo v40 şimdiye kadar üretilmiş en güvenli sedan otomobil sanırım.
    http://www.volvocars.com/tr/top/about/news-events/pages/default.aspx?itemid=116

    v40 Hatchback değil mi? sedanı çıktıysa kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mert103 -- 25 Aralık 2013; 5:15:21 >
  • Mert103 kullanıcısına yanıt
    sizin uyarınızdan iki dk önce farkedip düzeltmiştim zaten
  • En güvenli araç açık ara yeni S Class'dır muhtemelen. Arkada oturan kazayı hissetmez bile.

    Motor olarak en sağlam araç bence Fiat Albea ya da Hyundai Accent'dir. Taksicilerin elinde bu araçlar 500-600bin km'yi görüyor. Bazıları 300-400'e kadar anahtar değmediğini iddia ediyor hatta. Dolmuş motorlarında ise en sağlamı Magirus denen, adamı dolmuşa binmekten soğutan araçlar. Ama kaza anında bu 3'üde kartona döner o ayrı hikaye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 25 Aralık 2013; 7:49:22 >
  • En dayanıklı ve en sorunsuz otomobilde (uzun ömürden kasıt) Dünya rekoru 240D Mercedes'e aittir.

    1976 Mercedes-Benz 240D ile taksicinin tek motor ile yaptığı yol tam 4.6 Milyon Km.

    Şuan bu otomobil Stuttgart Mercedes Benz müzesinde sergileniyor.


    LINK >>http://www.worldcarfans.com/104092910195/proverbial-longevity-in-46-million-kilometers

     en sağlam arabayı hangi marka üretiyor

    Gövde sağlamlığı olaraksa 3 marka net bir şekilde dünyanın en sağlam otomobillerini üretiyor.

    Volvo (tüm modellerde) - Mercedes Benz (S sınıfı) ve Subaru (Tüm model gamında 4 yıldır en yüksek derece)

    Not: Resmi olarak IIHS DÜnyanın en ağır çarpışma testlerinde en yüksek notu alan iki marka Volvo ile Subaru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 25 Aralık 2013; 19:56:32 >




  • Motor olarak Mercedes çok dayanıklıdır.
  • Renault (Toros)
  • tofas 124

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor omru acisindan Mercedestense Bmw ye daha cok guveniyorum. Yuksek kilometrede saglam motorlu bmw gorulmemesinin nedeni kullanici kitlesinin aktarmayi yormasi. Gecen yil Uludag a cikarken onumde ki 3 serisi surekli yanlayip durdu, bu sekilde kuru havada kavsaklarda yada kapali yerlerde devir cevirip yanlayan arac uzun vade de yanlamamis yada aktarmasi yorulmamais bir Mercedes e gore elbette daha erken dagilacaktir. Duzgun kullanilsa motor omrunun bmw de daha uzun olacagini dusunuyorum Mercedes'e gore.

    Saglamlik acisindan:

    Subaru-Volvo oldugunu dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akayogullari

    tofas 124

    Herkes kendi bindiği aracın reklamını yapacaktır. Benim bildiğim en sağlamlar Mercedes, Volvo, Mazda ve Subaru.
  • Parasina göre kiyaslamak lazim bence.

    İlk kategoride: Honda ve Mazda

    İkinci kategoride: Volvo ve Subaru

    Üçüncü kategoride: Mercedes'in D Segment üstü araçlari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes ama a ,b,cla ,c180 bunlar çöp

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir marka yoktur.. Model bazında euro NCAP, iihs small overlap vs sonuçları vardır.. Alınır bunlar incelenir.

    Ayrıca Tata, Volvo'ya da, Merso'ya da sağlamlık konusunda basar.
  • volvo ve subarunun tüm modelleri de kaza anında sağlam araçlardır. ikisi de değeri bilinmeyen markalardır ayrıca :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Parasina göre kiyaslamak lazim bence.

    İlk kategoride: Honda ve Mazda

    İkinci kategoride: Volvo ve Subaru

    Üçüncü kategoride: Mercedes'in D Segment üstü araçlari.

    Doğru tespit hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir dünya yok evet.

    Ömür açısından bakacak olursak, bendeki 57 chevrolet 1.250.000km'de. 5-10.000km önce şanzımanı arızalandı. Şanzıman indiğinde gördüğümüz şaşırtıcıydı. Saplama somunlarına anahtar değmemişti. Somunlar zaten şanzıman kasasıyla bütünleşmişti. Komple şanzıman ABD'den yolu, gümrüğü dahil 2000$ civarına Türkiye'ye geldi, taktık. O zaman tabi dolar 1.2TL falandı. Bu aracın motoruna contalar dışında müdehale edilmemiş. Zor çalışıyor, çıkı çıkı ses yapıyor... Neredeyse tüm parçaları orjinal. Kısaca o dönem üretilmiş Amerikan araçları 56 sene 1.250.000km hizmet edebiliyor abi.

    Şu anda böyle birşey yok. Sorunsuz, sağlam araç diye birşey yok. Ancak şöyle bir güzellik de var, ne alırsan al şanssız değilsen ilk 5 sene dertsiz binersin. Eskiden de bu yoktu... Ama araba 10 yıl sonra jilet üretilmek için hurda olur, orası ayrı.

    Kaza güvenliği konusunda Volvo ve Merco bilindik iki güzide markadır. Ancak kaza güvenliği kadar kazadan kaçma güvenliği de önemli tabi. Kazadan önce kaçabiliyor olmanız gerekir. En son çare kaza güvenliğidir. Bu açıdan Volvo ve Merco'ya verilen para ile çok çok daha iyi kazadan kaçma becerisi olan ve gene makul seviyede güvenli arabalar alınabilir. Ben olaya böyle bakıyorum. 2003 model Volvo S60 aracımızla aracın satışı için biri ile anlaşmış ve kapora almışken, satış öncesi işlemlerini yaptırırken, 70'le alt geçitte viraj dönerken iki tekeri çamura soktum (alt geçitte ne çamuru demeyin, Melihopoliste alt geçitten havuz bile oluyor) araç kaydı, geri toplayana kadar yan açıyla burnu beton refüje vurdum. Vurmadan önce "ulan airbag patlamasa!" demiştim. Araç vurduğunda emniyet kemeri kitledi, nefesimi kesti, araç yana döndü, durdu. Araçtan indiğimde tampon koruma plastiğinin ve far tutamacının kırıldığını gördüm. Aracın yeni sahibi olacak adamı aradım "Ben aracı vurdum, ufak hasar var. Kaporta sağlam. Almak istemezseniz anlarım; ama isterseniz ben aracı sanayiye bırakacağım. Yarın sizi alıp sanayiye götüreyim, araca bakın" dedim. Aracı Sanayiye bıraktım. Şase'de kayma, şase başında ezilme varmış. Ertesi gün aracı alacak adamla sanayiye gittim. "Araçtaki hasar önemsiz, ben gene alırım" dedi. Aracı robota soktuk. Tampon tamir-boyaya gitti. Far değişti. Bitti gitti. Kaporta işi yok...

    Evet araç çok sağlam, evet güvenli; ama 1994 model saab 900'üm'le aynı yerde aynı çamura girseydim kaymazdım. Kaysaydım toplamam 1 saniyeden uzun sürmezdi, "araç kaydı mı ne?" (gemi sağa mı çekiyor ne?) der geçerdim. Şu anki arabalarımın herhangi biriyle kaymazdım, kaysaydım toplamam gerekmezdi. O derece. O yüzden güvenlik bir bütün. Yol tutuş, performans ve aracın tepki süreleri de güvenliğin bir parçasıdır.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    volvo virajda kaydı da, diğer araçlar neden kaymaz diyorsun; denemiş, deneyimlemiş değilsin, bunu nasıl bilebiliyorsun.. denemeden, başa gelmeden bilemezsin, her araç sürprizlerle doludur.. bu sürpriz o virajda da kendini kutudan çıkartabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    volvo virajda kaydı da, diğer araçlar neden kaymaz diyorsun; denemiş, deneyimlemiş değilsin, bunu nasıl bilebiliyorsun.. denemeden, başa gelmeden bilemezsin, her araç sürprizlerle doludur.. bu sürpriz o virajda da kendini kutudan çıkartabilir..

    Sözünü ettiğim arabaları yıllarca kullandım. İnanın bana, biliyorum.

    Ben arabaları süs kuçusu niyetine almıyorum. Öyle alıyor olsam Türkiye'de aklı olanın 1.2 araba alıp LPG taktırması lazım. Ben arabaların gücünü sık sık kullanıyor, çoğunu özellikle viraj, yol tutuş konusunda sınırlarına zorluyorum. Tabii ki hep böyle kullanmıyorum; ama arabaların limitlerine her arabada yol tutuş konusunda ayda 1-2 kere çıkıyorum diyelim. O yüzden basit bir çamur birikintisinde 70 gibi düşük bir hızda ne olacağını kolaylıkla tahmin edebiliyorum.

    Hele Legacy'de aynı durumda esp ışığı bile yakmadan, tek el direksiyonda dönerdim. Tek yapmam gereken ayağımı gazdan çekmemek olurdu. Ama aracın 4 çeker avantajı var... Bahsettiğim çamur 3cm kalınlıkta falan. O kadar komik bir olaydı. Aracı toplayamamamın sebebi alt geçitin dar olmasıydı. 60cm daha geniş olsa refüje vurmayacaktım.


    2003 model (eski kasa) Volvo S60 o sınıf arabalar içinde en kötü yol tutuşa sahip arabalardan biriydi sanıyorum. Kötü değildi; ama o sınıfa göre iyi değildi. Çok daha iyi yol tutuşlu ve benzer güçle daha performanslı arabalar kullandım. Volvo genel olarak hantaldı. Çok konforlu, çok güvenli, tank gibi, yol tutuşu göreceli olarak kötü, göreceli olarak hantaldı. Kendisinden çok daha büyük, ağır ve yüksek S-Max daha iyi yol tutuyor diyeyim ve susayım.

    Olaya araba araba bakmak lazım. Şimdiki S60'lar da böyledir diye birşey yok. Çok iyi olabilirler. Binmeden bilemem. Sadece arabaların yol tutuş ve performans karakterine de önem vermek lazım. Bunu diyorum. Acil durumda insanı olası bir kazadan bunlar kurtarıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 25 Aralık 2013; 13:57:49 >




  • Vw yapar gerisi bakar. Paran varsa verir altina lamborghiniyi bugattiyi. Daha azsa paran porsche verelim der. yok o da lux bana dersen gel der audim var. Ben ortasinifim dersen de vw yi sunar onune. Vwye de yetmezse paran skoda ya gel der vw kalitesi. Biraz sportiflik istiyorum dersen de seata buyurur seni.

    Vw araba piyasasinin kralidir, aksini iddia eden arabadan anlamiyordur fanatiktir. Bu kadar basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.