Şimdi Ara

Doğan SLX'e en çok kaç Tl verilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
6.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar babama ilk defa bi araç alacağım. Daha önce 78 model ford kamyonu vardı bu ikinci aracı olacak. Araç yazları köyde kullanılacak kışları da şehirde. Köy yollarının az kısmı asfalt. Kalanı toprak veya taşlı yol..Araç genelde ihtiyaç halinde kullanılacak..Eskiden beridir Doğan SLXe bi sempatimiz var. Limitlerimi en fazla 10 bine kadar zorlayabilirim ancak esas 8 binde bi araç almak istiyorum...Aracı öncelikle Kayseri'den almayı düşünüyorum..İstanbul ikinci tercihim..Kayseri deki araçlarda güneş yanığı bol..İstanbul'da nem filan aracın altını çürütüyor diyorlar..Alacağım aracı babam kullanacağı için ona şimdilik yetecek bişey arıyorum..Diğer seçenekler olarak Accent, Escort, Corolla yı düşündüm..Ama net bi karar da veremedim..Alacağım araç 200 000 bine çok yaklaşmamış olacak..Bikaç parça boyayı idare ederiz belki ama vuruk güneş yanığı olmasa iyi olur diye düşünüyorum..Doğanlar 6-7 binden başlayıp 11 bine kadar çıkıyor..Bana yardım edecek fikir verecek görüşlerinizi bekliyorum..Araçlara sahibinden ve arabam.com dan bakıyorum..


    gördüğüm en temiz doğan s

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-ilk-sahibinden-cok-az-binilmis-0-km-le-es-deger-46593379/detay/


    en karizmatik slx ilk planda istanbul dan düşünmeme rağmen bu çok hoşuma gitti verdikleri bilgilere göre fiyatı iyi

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-1998-model-dogan-slx-1-6-ie-l-p-g-li-49142053/detay/

    diğer çok temiz gördüğüm

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-machine-38-pu-318-47328381/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-bakmadan-gecme-48233848/detay/


    bu 7 binde 6 bin 250 ye düşmüş


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-93-lpg-li-dogan-48370404/detay/


    son düzlük arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim..



    _____________________________
    Ne Emperyalist ABD; Ne de Molla İran... Öncü Ülke Kemalist Türkiye!


    "Söz konusu vatan ise gerisi teferruattır."
    Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




  • doğan slx bir zamanlar karizma arabaydı ama seneler geçtikten vede apaçilerin eline düştükten sonra o kadarda bir ağırlığı kalmadı
    tabi temiz ve dokunulmamışları halen günümüzün birçok çirkin arabasından iidir
    bende bikaç ay önce 55 binde 93 slx imi 7000 e sattım güneş yanığı ve değişenleri vardı tabi
    bence sizde 8500 dan yukarı çıkmayın 1,6 ie en son 9000 gibi alınabilir
    ilandaki kırmızı slx iyi duruyor bence
    _____________________________
  • _____________________________
  • En mantıklısıhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-1998-model-dogan-slx-1-6-ie-l-p-g-li-49142053/detay/ gibi görünüyor. Ama tabi arabayı iyice araştırmak lazım.
    _____________________________
  • neden tofaş?10.000 tl bütçeniz varken tercihlerinizde var mesela accent, corolla?
    _____________________________
  • _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • accent le ilgili çok eleştiri var.. corolla 93 modelleri 10 binden başlıyor..çok eski kasa corolla alma diyenler oldu..tekrar satarken sıkıntı yaşamamak için..yukardaki füüme doğanı almak istersem bana ne gibi önerileriniz olur..aracı sanayiye götürmeliyim diye düşünüyorum..aracı galerici satıyor bağcılar da automall de.
    _____________________________
    Ne Emperyalist ABD; Ne de Molla İran... Öncü Ülke Kemalist Türkiye!


    "Söz konusu vatan ise gerisi teferruattır."
    Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • araç alırken babana bile güvenme
    _____________________________
  • Kus serisi 1970'lerin teknolojisi. Parca ucuzlugu, servis yayginligi, bir de belki nostalji disinda hicbir ozelligi olmayan, bugun ayni paraya alinabilecek modellerle ne motor performansi, ne yol tutus, ne yakit ekonomisi, ne guvenlik, ne konfor anlaminda boy olcusebilecek araclar. Bir donem gumruk duvarlari arkasinda semirmis Tofas'in halkimiza reva gordugu uydur kaydir arabalar. Dikkatinizi cekerim, Renault gene biraz insafli davranip 85-86'lardan itibaren Renault 9, Renault 11 gibi kismen guncel modelleri ulkeye getirirken Tofas'ta tik yoktu. Mirafiori'yi makyajlayip makyajlayip millete kakaladilar bir 10-15 yil daha.

    Elimde olsa, bizim bir millet olarak ne derece somuruldugumuzun yuruyen sembolu olan bu araclarin piyasada kalanlarinin tumunu toplatip imha ederim. Zaten berbat memleket yollarinda yok yere kac bin cana mal oldu o kagittan araclar.

    Sorunuza gelirsek: 8-10 bin liraya temiz bir Escort CLX (95-97 arasi) almak varken yanina bile ugramam Dogan'in. Onun da parcasi bol ve ucuzdur, ustasini her yerde bulursunuz. Katir gibi de yuruyeni vardir. Biraz arabaya benzer bir seye biner babaniz. Ayrica koy yolu dediginizde akla ilk gelen her zaman icin Renault 12'dir. Toros da cekisiyle, sanzimaniyla, yuruyen aksamiyla canavar gibi arabadir. Bence sozunu ettiginiz kosullar icin kus serisinden daha iyi bir tercih olacaktir...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Kus serisi 1970'lerin teknolojisi. Parca ucuzlugu, servis yayginligi, bir de belki nostalji disinda hicbir ozelligi olmayan, bugun ayni paraya alinabilecek modellerle ne motor performansi, ne yol tutus, ne yakit ekonomisi, ne guvenlik, ne konfor anlaminda boy olcusebilecek araclar. Bir donem gumruk duvarlari arkasinda semirmis Tofas'in halkimiza reva gordugu uydur kaydir arabalar. Dikkatinizi cekerim, Renault gene biraz insafli davranip 85-86'lardan itibaren Renault 9, Renault 11 gibi kismen guncel modelleri ulkeye getirirken Tofas'ta tik yoktu. Mirafiori'yi makyajlayip makyajlayip millete kakaladilar bir 10-15 yil daha.

    Elimde olsa, bizim bir millet olarak ne derece somuruldugumuzun yuruyen sembolu olan bu araclarin piyasada kalanlarinin tumunu toplatip imha ederim. Zaten berbat memleket yollarinda yok yere kac bin cana mal oldu o kagittan araclar.

    Sorunuza gelirsek: 8-10 bin liraya temiz bir Escort CLX (95-97 arasi) almak varken yanina bile ugramam Dogan'in. Onun da parcasi bol ve ucuzdur, ustasini her yerde bulursunuz. Katir gibi de yuruyeni vardir. Biraz arabaya benzer bir seye biner babaniz. Ayrica koy yolu dediginizde akla ilk gelen her zaman icin Renault 12'dir. Toros da cekisiyle, sanzimaniyla, yuruyen aksamiyla canavar gibi arabadir. Bence sozunu ettiginiz kosullar icin kus serisinden daha iyi bir tercih olacaktir...



    çok saçma yorumlar doğanı okadar kötüle sonrada tam bir kalas olan torosu öv cidden kömiksin
    _____________________________




  • İyi geceler....Tercihiniz yönünde birkaç önerim olacak. Beğeniniz doğrultusunda köy yollarında kullanmak üzere Doğan tercih ediyorsunuz. Bende şehir içinde ve çiflik işlerimizde kullanmak üzere bir kartal aldım. alırken bana da torosu, renault 9, 11 ve ladayı çok önerdiler. Ama sürüş konforu bakımından renult 9 lada ve torosa göre çok daha iyi bir araç. İçi daha geniş. Sürüşü oturuşu daha iyi. Nispeten daha sessiz. Fazla yakar az yakar düşünmeyin. Zİra sağlıklısı sizi üzmeyecektir. Ancak, 8-9 bin gibi rakamlara 96-98 model bir doğan alacağınıza daha üst model bir şahin yada kartalı öneririm. Zira hem aynı sürüş keyfini ve konforunu alacaksınız hemde daha genç ve az yıpranmış bir aracınız olacak. Küçük bir masrafla zaten doğan görünümüne kavuşturmak mümkün. Kadife döşemeler, metalik boya ve alüminyum jantlar köy yollarında çabuk yıpranacaktır. Onun yerine sac jantlı normal kumaş döşemeli bir aracı tercih etmeniz daha mantıklı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Kus serisi 1970'lerin teknolojisi. Parca ucuzlugu, servis yayginligi, bir de belki nostalji disinda hicbir ozelligi olmayan, bugun ayni paraya alinabilecek modellerle ne motor performansi, ne yol tutus, ne yakit ekonomisi, ne guvenlik, ne konfor anlaminda boy olcusebilecek araclar. Bir donem gumruk duvarlari arkasinda semirmis Tofas'in halkimiza reva gordugu uydur kaydir arabalar. Dikkatinizi cekerim, Renault gene biraz insafli davranip 85-86'lardan itibaren Renault 9, Renault 11 gibi kismen guncel modelleri ulkeye getirirken Tofas'ta tik yoktu. Mirafiori'yi makyajlayip makyajlayip millete kakaladilar bir 10-15 yil daha.

    Elimde olsa, bizim bir millet olarak ne derece somuruldugumuzun yuruyen sembolu olan bu araclarin piyasada kalanlarinin tumunu toplatip imha ederim. Zaten berbat memleket yollarinda yok yere kac bin cana mal oldu o kagittan araclar.

    Sorunuza gelirsek: 8-10 bin liraya temiz bir Escort CLX (95-97 arasi) almak varken yanina bile ugramam Dogan'in. Onun da parcasi bol ve ucuzdur, ustasini her yerde bulursunuz. Katir gibi de yuruyeni vardir. Biraz arabaya benzer bir seye biner babaniz. Ayrica koy yolu dediginizde akla ilk gelen her zaman icin Renault 12'dir. Toros da cekisiyle, sanzimaniyla, yuruyen aksamiyla canavar gibi arabadir. Bence sozunu ettiginiz kosullar icin kus serisinden daha iyi bir tercih olacaktir...



    çok saçma yorumlar doğanı okadar kötüle sonrada tam bir kalas olan torosu öv cidden kömiksin


    Vaktiyle, 1970'lerin baslarindan 80'lerin ikinci yarisina kadar, memlekette satilan arabalarin cok buyuk bir cogunlugu ya Murat 124/131 ya da Renault 12 idi. Bunlar arasinda, kirsal kesimde hep Renault 12 tercih edilmistir. TX ve Toros ile 90'larin sonuna dek devam etmis olan o model bugun bile koylerde agirligi olan bir modeldir. Sebebi de yerden biraz daha yuksek olmasi, ayrica Murat'lara oranla kaportasiyla, sasisiyle, on-arka takimiyla cok daha dayanikli olmasidir. 1400 motor olmasina ragmen cekisi de daha iyidir. Evet, Murat'tan daha dar, konforsuzdur, deyim yerideyse kalas bir arabadir Renault 12. Ama o kosullarin gercek araci odur. Vur bakalim 15-20 yasindaki, 150-200 bin kilometredeki Dogan'i daga tasa da gor gonunu... Ikinci ayinda dagitirsin on takimi. Aman diyeyim. Kus serisi yuruyen aksam olarak zayif bir arabadir. Ayrica tok araclar degildir. Cabuk dagilirlar. Koy yoluna gitmez. Hele eskisi hic gitmez.

    Bunu da sana yanit olarak degil, alacak arkadasa fazladan bilgi olarak yaziyorum. Yoksa, uslubundan anladigim kadariyla, sanmam ki ben ehliyetimi almis, pederin 87 model gicir gicir TX'iyle dag bayir giderken sen daha dunyaya gelmis olasin...
    _____________________________




  • Ancak bunların akabinde 10'bin gibi bir rakama doblo, kangoo veya partner bulabilirsiniz. Hani gerçekten hastası değilseniz...evet güzel araçlar nostalji v.s. ama.....10.000 lira gibi bir rakamı da bağlamaya, üstelik onu hiçte sevmediği köy yollarına vurmak...ne derece mantıklı...?
    Zira accent corolla gibi araçların altını taştan kurtaramazsınız.
    _____________________________
  • 6 bence.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Ancak bunların akabinde 10'bin gibi bir rakama doblo, kangoo veya partner bulabilirsiniz. Hani gerçekten hastası değilseniz...evet güzel araçlar nostalji v.s. ama.....10.000 lira gibi bir rakamı da bağlamaya, üstelik onu hiçte sevmediği köy yollarına vurmak...ne derece mantıklı...?
    Zira accent corolla gibi araçların altını taştan kurtaramazsınız.


    Kesinlikle. Uzakdogulu arac koy yoluna gitmez. Bence binek olarak o butceye ve o kosullara en guzel gidecek olan Escort olur. Saydiginiz ticari araclarin fiyatlarini bilmiyorum ama bunlar da yerden yuksek olmalari dolayisiyla mantikli tercihler olur.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Kus serisi 1970'lerin teknolojisi. Parca ucuzlugu, servis yayginligi, bir de belki nostalji disinda hicbir ozelligi olmayan, bugun ayni paraya alinabilecek modellerle ne motor performansi, ne yol tutus, ne yakit ekonomisi, ne guvenlik, ne konfor anlaminda boy olcusebilecek araclar. Bir donem gumruk duvarlari arkasinda semirmis Tofas'in halkimiza reva gordugu uydur kaydir arabalar. Dikkatinizi cekerim, Renault gene biraz insafli davranip 85-86'lardan itibaren Renault 9, Renault 11 gibi kismen guncel modelleri ulkeye getirirken Tofas'ta tik yoktu. Mirafiori'yi makyajlayip makyajlayip millete kakaladilar bir 10-15 yil daha.

    Elimde olsa, bizim bir millet olarak ne derece somuruldugumuzun yuruyen sembolu olan bu araclarin piyasada kalanlarinin tumunu toplatip imha ederim. Zaten berbat memleket yollarinda yok yere kac bin cana mal oldu o kagittan araclar.

    Sorunuza gelirsek: 8-10 bin liraya temiz bir Escort CLX (95-97 arasi) almak varken yanina bile ugramam Dogan'in. Onun da parcasi bol ve ucuzdur, ustasini her yerde bulursunuz. Katir gibi de yuruyeni vardir. Biraz arabaya benzer bir seye biner babaniz. Ayrica koy yolu dediginizde akla ilk gelen her zaman icin Renault 12'dir. Toros da cekisiyle, sanzimaniyla, yuruyen aksamiyla canavar gibi arabadir. Bence sozunu ettiginiz kosullar icin kus serisinden daha iyi bir tercih olacaktir...



    çok saçma yorumlar doğanı okadar kötüle sonrada tam bir kalas olan torosu öv cidden kömiksin


    Vaktiyle, 1970'lerin baslarindan 80'lerin ikinci yarisina kadar, memlekette satilan arabalarin cok buyuk bir cogunlugu ya Murat 124/131 ya da Renault 12 idi. Bunlar arasinda, kirsal kesimde hep Renault 12 tercih edilmistir. TX ve Toros ile 90'larin sonuna dek devam etmis olan o model bugun bile koylerde agirligi olan bir modeldir. Sebebi de yerden biraz daha yuksek olmasi, ayrica Murat'lara oranla kaportasiyla, sasisiyle, on-arka takimiyla cok daha dayanikli olmasidir. 1400 motor olmasina ragmen cekisi de daha iyidir. Evet, Murat'tan daha dar, konforsuzdur, deyim yerideyse kalas bir arabadir Renault 12. Ama o kosullarin gercek araci odur. Vur bakalim 15-20 yasindaki, 150-200 bin kilometredeki Dogan'i daga tasa da gor gonunu... Ikinci ayinda dagitirsin on takimi. Aman diyeyim. Kus serisi yuruyen aksam olarak zayif bir arabadir. Ayrica tok araclar degildir. Cabuk dagilirlar. Koy yoluna gitmez. Hele eskisi hic gitmez.

    Bunu da sana yanit olarak degil, alacak arkadasa fazladan bilgi olarak yaziyorum. Yoksa, uslubundan anladigim kadariyla, sanmam ki ben ehliyetimi almis, pederin 87 model gicir gicir TX'iyle dag bayir giderken sen daha dunyaya gelmis olasin...



    aferin sana sen gıcır gıcır TX le gezmeye devam et
    _____________________________




  • 8000 fazla vermezdim orjinal ve temiz olmak kaydıyla tabi ama çok yakıyor almayı düşünmezdim.LPG li olanları bile benim satmış olduğum clionun benzinli halinden bile fazla yakıyor.
    _____________________________
    Vatan ne Türkiyedir Türklere, ne Türkistan
    Vatan, büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan
  • temiz doğan slx 10bine gidiyor piyasada. ha verilir mi bence verilmez ama verene de saygı duyarım
    _____________________________
    "ÖLÜM" Gaz PedaLına Basan Ayakta,"HAYAT" Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır...
    ____KARACAHİL____
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Kus serisi 1970'lerin teknolojisi. Parca ucuzlugu, servis yayginligi, bir de belki nostalji disinda hicbir ozelligi olmayan, bugun ayni paraya alinabilecek modellerle ne motor performansi, ne yol tutus, ne yakit ekonomisi, ne guvenlik, ne konfor anlaminda boy olcusebilecek araclar. Bir donem gumruk duvarlari arkasinda semirmis Tofas'in halkimiza reva gordugu uydur kaydir arabalar. Dikkatinizi cekerim, Renault gene biraz insafli davranip 85-86'lardan itibaren Renault 9, Renault 11 gibi kismen guncel modelleri ulkeye getirirken Tofas'ta tik yoktu. Mirafiori'yi makyajlayip makyajlayip millete kakaladilar bir 10-15 yil daha.

    Elimde olsa, bizim bir millet olarak ne derece somuruldugumuzun yuruyen sembolu olan bu araclarin piyasada kalanlarinin tumunu toplatip imha ederim. Zaten berbat memleket yollarinda yok yere kac bin cana mal oldu o kagittan araclar.

    Sorunuza gelirsek: 8-10 bin liraya temiz bir Escort CLX (95-97 arasi) almak varken yanina bile ugramam Dogan'in. Onun da parcasi bol ve ucuzdur, ustasini her yerde bulursunuz. Katir gibi de yuruyeni vardir. Biraz arabaya benzer bir seye biner babaniz. Ayrica koy yolu dediginizde akla ilk gelen her zaman icin Renault 12'dir. Toros da cekisiyle, sanzimaniyla, yuruyen aksamiyla canavar gibi arabadir. Bence sozunu ettiginiz kosullar icin kus serisinden daha iyi bir tercih olacaktir...



    çok saçma yorumlar doğanı okadar kötüle sonrada tam bir kalas olan torosu öv cidden kömiksin


    Vaktiyle, 1970'lerin baslarindan 80'lerin ikinci yarisina kadar, memlekette satilan arabalarin cok buyuk bir cogunlugu ya Murat 124/131 ya da Renault 12 idi. Bunlar arasinda, kirsal kesimde hep Renault 12 tercih edilmistir. TX ve Toros ile 90'larin sonuna dek devam etmis olan o model bugun bile koylerde agirligi olan bir modeldir. Sebebi de yerden biraz daha yuksek olmasi, ayrica Murat'lara oranla kaportasiyla, sasisiyle, on-arka takimiyla cok daha dayanikli olmasidir. 1400 motor olmasina ragmen cekisi de daha iyidir. Evet, Murat'tan daha dar, konforsuzdur, deyim yerideyse kalas bir arabadir Renault 12. Ama o kosullarin gercek araci odur. Vur bakalim 15-20 yasindaki, 150-200 bin kilometredeki Dogan'i daga tasa da gor gonunu... Ikinci ayinda dagitirsin on takimi. Aman diyeyim. Kus serisi yuruyen aksam olarak zayif bir arabadir. Ayrica tok araclar degildir. Cabuk dagilirlar. Koy yoluna gitmez. Hele eskisi hic gitmez.



    +1903
    _____________________________




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.