Şimdi Ara

Deizm mi Ateizm mi Monoteizm mi Agnostisizm mi? Sizin görüşünüz nedir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
4.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorum bu kadar. Sizin tercihiniz nedir ve sebebi nedir?



  • Evreni anlayıp ve bakış açını değiştirip, senin yaşaman için uygun ortamın olduğunu değil de, şans eseri bi şekilde uygun ortam oluşup varolduğunu veya evrildiğini düşünürsen, bir tasarımcıya veya yaratıcıya gitmemiş olursun.
    Senin mantığınla bunca hayatın olmadığı gezegen neden var o zaman? çok büyük israf değil mi?
    İnsanoğlunun bu egosu beni çok güldürüyor. Yani anlayacağın biz yaşayalım diye dünya bu halde değil, elverişli diye biz hayattayız.
    Ayrıyetten evren hakkında bilmediğimiz ve algılayamadığımız çok şey var. sadece bir tane değil.
  • Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.


    2018 - Edit : Bu argümanımdan vazgeçiyorum çünkü varsayımdan ibaret,paradox içeriyor ve tanrı hakkında sadece tanım yapıyor. Nedenselliği zamana bağlılığı hakkında bir bilgim yok ve İlk cümlem doğruysa, ikinci cümlemin doğru olmaması gerekir, çünkü tanrının sebebinin olmaması, ilk cümlemi çürütmektedir. İlk cümlemde ikinci cümlemi çürütmektedir. Ve bu paradox yaratır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perceptron -- 1 Mayıs 2018; 3:33:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    İnanmayan biri o sebebe ne isim takar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtsydn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    İnanmayan biri o sebebe ne isim takar?

    Inanmayan biri inanan birinin aksine o sebebe isim takma girisiminde bulunmayabilir. Bunun nedeni olusturabileceği tum dusunsel butunun varolduğu ortamla sınırlandırılmış olduğu kanısında olmasından ileri gelebilir. Sonuç olarak tanımsız bir mecraya tanım yaratma girişiminin birtakım düzensizliğe gebe olabileceğini ve bu nedenle kendi küvözünde bulunan etmenleri düşünmeye odaklanabilir. Bu etmenlere odaklanması ve onları araştırması varolduğu evrende gelişmesine katkı sağlayabilir. Evrendeki gelişimi birgün onun evrenin sınırlarını ve ötesini keşfetmesini sağlayabilir. Belki o gün o inanmayan insan inanan insanın yanlış birşeye inandığını veya doğru bir metaya inandığını kanıtlayabilir. İş bu halde hangisi olmayı seçtiğimiz tamamen bizim yapımızla alakalıdır ve bence ikisine de tü kaka denmemelidir.

    Arz ederim =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    ilahi bir güç veya metafizik güç ; Evrenin üstündeki konulara(evrenin var olmasını), metafizik deriz. O sebep, fizik üstü bir sebepdir.
    Bir sonuç, en az bir sebepten oluşur. Farklı sebeplerden aynı sonuçları oluşabilir. Bu metafizik-sebep veya tanrı, dolaylı olarak herşeyin sebebidir. Bu metafizik-sebep, direk(araya nedensellik zinciri girmeden) sebep olabilir. Yokluktan varlık oluşturan bir sebep, dolaylı olarak sebep olduğu şeye , sonra direk sebep olamaz mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    ilahi bir güç veya metafizik güç ; Evrenin üstündeki konulara(evrenin var olmasını), metafizik deriz. O sebep, fizik üstü bir sebepdir.
    Bir sonuç, en az bir sebepten oluşur. Farklı sebeplerden aynı sonuçları oluşabilir. Bu metafizik-sebep veya tanrı, dolaylı olarak herşeyin sebebidir. Bu metafizik-sebep, direk(araya nedensellik zinciri girmeden) sebep olabilir. Yokluktan varlık oluşturan bir sebep, dolaylı olarak sebep olduğu şeye , sonra direk sebep olamaz mıdır?

    Olabilir pek tabi. Ve fakat sebep olan metafiziksel etki ilahi olmayabilir. Bir başka konuda, bu hususta Evrenin içinde bulunduğu konumun bir CD benzeri medya olma olasılığından örnek verdim. Evrenin ilk oluşma anında, Lazer, CD ye yazmaya başlar (big bang) . Lazer, CD nin en iç katmanından dışarı doğru yazmaya devam eder (evrenin genişlemesi) ve CD nin dış çeperine geldiğinde yazma işlemi biter ve arşive kaldırılır (evrenin sonu) . sebep olan metafiziksel etki bu hususta Lazere tekabül eder. Bunun ardında sebep olan metafiziksel etkiye etki eden diğer unsurlar bulunabilir. Şu anda içinde bulunduğumuz ortam bir üst evrendeki kitleye sunulmuş interaktif film olabilir. Eğer araştırmaya devam edersek lazerin yazma hızının önüne geçerek bizim için bilinmeyeni çözme şansımız olabilir. O halde CD yazma işlemi bozulabilir ve film kapatılabilir. Ve bu herşeyin sonu olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    ilahi bir güç veya metafizik güç ; Evrenin üstündeki konulara(evrenin var olmasını), metafizik deriz. O sebep, fizik üstü bir sebepdir.
    Bir sonuç, en az bir sebepten oluşur. Farklı sebeplerden aynı sonuçları oluşabilir. Bu metafizik-sebep veya tanrı, dolaylı olarak herşeyin sebebidir. Bu metafizik-sebep, direk(araya nedensellik zinciri girmeden) sebep olabilir. Yokluktan varlık oluşturan bir sebep, dolaylı olarak sebep olduğu şeye , sonra direk sebep olamaz mıdır?

    Olabilir pek tabi. Ve fakat sebep olan metafiziksel etki ilahi olmayabilir. Bir başka konuda, bu hususta Evrenin içinde bulunduğu konumun bir CD benzeri medya olma olasılığından örnek verdim. Evrenin ilk oluşma anında, Lazer, CD ye yazmaya başlar (big bang) . Lazer, CD nin en iç katmanından dışarı doğru yazmaya devam eder (evrenin genişlemesi) ve CD nin dış çeperine geldiğinde yazma işlemi biter ve arşive kaldırılır (evrenin sonu) . sebep olan metafiziksel etki bu hususta Lazere tekabül eder. Bunun ardında sebep olan metafiziksel etkiye etki eden diğer unsurlar bulunabilir. Şu anda içinde bulunduğumuz ortam bir üst evrendeki kitleye sunulmuş interaktif film olabilir. Eğer araştırmaya devam edersek lazerin yazma hızının önüne geçerek bizim için bilinmeyeni çözme şansımız olabilir. O halde CD yazma işlemi bozulabilir ve film kapatılabilir. Ve bu herşeyin sonu olabilir.

    Dostum çok bilim kurgu izlemişsin. Sakin ol ve hayatını yaşa.




  • Kainat sistemler üstüne kurulu. Bu sistemin varsa en üstüne ğayb yani bilinmeyen deniyor.

    Kainat bir nevi beşik olduğundan ğayb kainatın anneliği gibi algılanıyor.

    Bu nedenle bizim araştırdığımız kısım bu anneliğin hukukudur.

    Yaradanu Teala bu duşunuşte kainata sığan bulunan bir kavram değildir.

    Kainat madem anne gibi dünya denen mevkiyi açmıştır akıl ve izan bu anne denen yapının baba denebilecek yapısıyla munasebetinin niteliğini araştırmakla yukumludur. Dikkat edilirse yaradanu Teala kendisi bu kavramdan da tenzih etmiştir.

    Aklımız anlaşıldığı kadarıyla ışık ses karanlık dahi her turlu hızdan daha hızlı hareket edebilmektedir.

    Kainatın dünyayı husule getirmesi deizm bu yerde doğuma verilen izni de ateizmi husule getirir. Tek ilahlı diynler içinse kainatın bakış açısına ve onu dışarıdan ihata etmeye gerek vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    ilahi bir güç veya metafizik güç ; Evrenin üstündeki konulara(evrenin var olmasını), metafizik deriz. O sebep, fizik üstü bir sebepdir.
    Bir sonuç, en az bir sebepten oluşur. Farklı sebeplerden aynı sonuçları oluşabilir. Bu metafizik-sebep veya tanrı, dolaylı olarak herşeyin sebebidir. Bu metafizik-sebep, direk(araya nedensellik zinciri girmeden) sebep olabilir. Yokluktan varlık oluşturan bir sebep, dolaylı olarak sebep olduğu şeye , sonra direk sebep olamaz mıdır?

    Olabilir pek tabi. Ve fakat sebep olan metafiziksel etki ilahi olmayabilir. Bir başka konuda, bu hususta Evrenin içinde bulunduğu konumun bir CD benzeri medya olma olasılığından örnek verdim. Evrenin ilk oluşma anında, Lazer, CD ye yazmaya başlar (big bang) . Lazer, CD nin en iç katmanından dışarı doğru yazmaya devam eder (evrenin genişlemesi) ve CD nin dış çeperine geldiğinde yazma işlemi biter ve arşive kaldırılır (evrenin sonu) . sebep olan metafiziksel etki bu hususta Lazere tekabül eder. Bunun ardında sebep olan metafiziksel etkiye etki eden diğer unsurlar bulunabilir. Şu anda içinde bulunduğumuz ortam bir üst evrendeki kitleye sunulmuş interaktif film olabilir. Eğer araştırmaya devam edersek lazerin yazma hızının önüne geçerek bizim için bilinmeyeni çözme şansımız olabilir. O halde CD yazma işlemi bozulabilir ve film kapatılabilir. Ve bu herşeyin sonu olabilir.

    Dostum çok bilim kurgu izlemişsin. Sakin ol ve hayatını yaşa.

    Lutfedip yazdiklarimi okumussunuz ya benim icin yeterli. Tesekkur ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    quote:

    Orijinalden alıntı: SlayerCarlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: .fcan

    Her sonucun bir sebebi vardır. Her sonuç, dolaylı olarak evrenin var olma sebebine bağlıdır. Evrenin var olmasıda sonuçtur. Zaman ve mekanın varlığınında sebebi vardır. Bu sebebe Tanrı deriz. Ve onun sebebini aramayız. Ve o sonuç değildir. Çünkü nedensellik, zamana bağlı olgudur. Zamanın var olmasıyla nedensellik zinciri başlar.

    Güzel bir bakış açısı.

    Ayrildigim tek nokta bu sebebe tanri deriz kismi. Eger inanan biriysek sebep tanri olabilir. Fakat inanmayan biriysek sebebi ilahi bir guce baglamaya kanaat etmeyiz.

    ilahi bir güç veya metafizik güç ; Evrenin üstündeki konulara(evrenin var olmasını), metafizik deriz. O sebep, fizik üstü bir sebepdir.
    Bir sonuç, en az bir sebepten oluşur. Farklı sebeplerden aynı sonuçları oluşabilir. Bu metafizik-sebep veya tanrı, dolaylı olarak herşeyin sebebidir. Bu metafizik-sebep, direk(araya nedensellik zinciri girmeden) sebep olabilir. Yokluktan varlık oluşturan bir sebep, dolaylı olarak sebep olduğu şeye , sonra direk sebep olamaz mıdır?

    Olabilir pek tabi. Ve fakat sebep olan metafiziksel etki ilahi olmayabilir. Bir başka konuda, bu hususta Evrenin içinde bulunduğu konumun bir CD benzeri medya olma olasılığından örnek verdim. Evrenin ilk oluşma anında, Lazer, CD ye yazmaya başlar (big bang) . Lazer, CD nin en iç katmanından dışarı doğru yazmaya devam eder (evrenin genişlemesi) ve CD nin dış çeperine geldiğinde yazma işlemi biter ve arşive kaldırılır (evrenin sonu) . sebep olan metafiziksel etki bu hususta Lazere tekabül eder. Bunun ardında sebep olan metafiziksel etkiye etki eden diğer unsurlar bulunabilir. Şu anda içinde bulunduğumuz ortam bir üst evrendeki kitleye sunulmuş interaktif film olabilir. Eğer araştırmaya devam edersek lazerin yazma hızının önüne geçerek bizim için bilinmeyeni çözme şansımız olabilir. O halde CD yazma işlemi bozulabilir ve film kapatılabilir. Ve bu herşeyin sonu olabilir.

    Dostum çok bilim kurgu izlemişsin. Sakin ol ve hayatını yaşa.

    Lutfedip yazdiklarimi okumussunuz ya benim icin yeterli. Tesekkur ederim.

    Her türlü görüşe saygı duyarım. Asıl ben teşekkür edderim katılımın için. Zahmet edip düşüncelerini yazıyorsun.




  • ben dünyanın düzenine bakıyorum,fiizksel ve biyolojik, ve büyük oranda biizm yararımıza olan durumlar var.bizim yaşayacağımız biçimde yapılmış.örneğin dünyanın manyetik alanı ve atmosfer sayesinde uzaydaki tehlikelerden korunmak gibi.bunlar beni bir tasarımcıya götürüyor.ayrıca bu evrendeki herşey her olay zamana bağlı.zaman ise şuan bilemediğimiz tek şey galiba.başlayan ve biten olaylar evreninde yaşıyoruz.burdan evrenin de bir başlangıcı ve sonu oalcağını düşünüyorum.artık buna ne denir bilemeyeceğim.
  • Evreni anlayıp ve bakış açını değiştirip, senin yaşaman için uygun ortamın olduğunu değil de, şans eseri bi şekilde uygun ortam oluşup varolduğunu veya evrildiğini düşünürsen, bir tasarımcıya veya yaratıcıya gitmemiş olursun.
    Senin mantığınla bunca hayatın olmadığı gezegen neden var o zaman? çok büyük israf değil mi?
    İnsanoğlunun bu egosu beni çok güldürüyor. Yani anlayacağın biz yaşayalım diye dünya bu halde değil, elverişli diye biz hayattayız.
    Ayrıyetten evren hakkında bilmediğimiz ve algılayamadığımız çok şey var. sadece bir tane değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oroborus -- 2 Ekim 2015; 4:20:46 >
  • Ateist, materyalistim. Tarihe meraklıyımdır. Tarih bilgimi arttırdıktan sonra dinler bana gerçekçi gelmemeye başladı. Birazda bilim üzerine kitap ve belgesellerle bilgi edinmemle cidden dinlerin hikayeden ibaret olduklarını anladım. Mantığını kullanmayan insanlar için hayal dünyasından ibaretler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsmi geçenlerden herhangi birini benimsemiş değilim ama deizm ile ilgili küçük bir araştırma yapmıştım ve akla yatkın gelmişti bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oroborus kullanıcısına yanıt
    şuan cevap verebilecek durumda değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oroborus

    Evreni anlayıp ve bakış açını değiştirip, senin yaşaman için uygun ortamın olduğunu değil de, şans eseri bi şekilde uygun ortam oluşup varolduğunu veya evrildiğini düşünürsen, bir tasarımcıya veya yaratıcıya gitmemiş olursun.
    Senin mantığınla bunca hayatın olmadığı gezegen neden var o zaman? çok büyük israf değil mi?
    İnsanoğlunun bu egosu beni çok güldürüyor. Yani anlayacağın biz yaşayalım diye dünya bu halde değil, elverişli diye biz hayattayız.
    Ayrıyetten evren hakkında bilmediğimiz ve algılayamadığımız çok şey var. sadece bir tane değil.

    Bakış açısını değiştirdik. Şans eseri olduğuna inandık diyelim. Bu kadar canlının ve doğanın şans eseri oluşması size milli piyango vurma ihtimalinden daha düşük bir ihtimaldir. Milli piyango sürekli bana vuruyor desem Siz bana ne kadar inanırsınız. Evrenin şans eseri oluşması ve bu hale gelmesini imkansız olarak görüyorum.

    Milyarlarca insanın suratı farklı ses tonu farklı parkmak izi farklı dnası farklı yürüyüşleri bile farklı ve daha neler neler




  • Bak değiştirememişsin işte, evrime inanın diye bir şey demedim ki ben anlayarak o ihtimali de düşünün dedim.
    Sen düşünmeye çalışmışsın ama pek olmamış gibi. verdiğin piyango örneğine de en fazla gülünür dikkate alıp cevap bile verilmez.
    Ayrıca biz evrenin oluşmasından değil dünya'da hayat nasıl başladıyı konuşuyorduk.
    Benim için yaşam en fazla bizden daha gelişmiş dünya dışı varlıkların tohumlarımızı ekmesiyle olabilir diye düşünüyorum.
    Onlara da zaten tapınmaya dua etmeye gerek yok.
    Şu milyarca insanın surat, ses tonu, parmak izi farklılıklarını hikayesini de bilim nasıl açıklıyor bi araştır bak derim.
  • Oroborus kullanıcısına yanıt
    bakış açısını degiştirmek !!

    biz yaşayalım die dünya bu halde değil ----------> dünya bu halde olduğu için (elverişlilik) biz yaşam sürüyoruz yani hayattayız

    . anne ve babana sor şans eseri varolmadıgını anlatacaklardır sana ..

    kendi egonun farkındamısın acaba ? yaradanı görmezden gelmek en büyük kibirdir . ben gülemiyorum saa . gülüncek bir durumun yok yani ...

    evren hakkında bir çok şey bilmiyorsun birde anladıgını iddia ediyorsun evreni .. şu güneşin 1 kere şans eseri güneyden kuzeyden veya batıdan doğdugunu görmedim .

    who is BİLİM ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cadence1 -- 3 Ekim 2015; 14:03:08 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.