Şimdi Ara

daha baştan koktu ama olmaz böyle. ek başlık kötü başladık ama inşallah kötü gitmez.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi.

    bu forumun uzun zamandır üyesi olan biri olarak turk netin burada olmasına sevindim ancaaaaak.

    daha 1 hafta olmadan bu sıkıntıları yaşayacaksam zaten 1 aylık deneme süresinde olduğum için sizden vazgeçip gidip telekomamı başvuralım bunu mu istiyorsunuz yani?

    size evraklarımı tam hepsi imzalanmış olarak adresinize yurt içi kargo ile yolladım. tam 12₺ de para verdim.

    aktivasyon tamamlandı ama evraklarınız eksik diye mail yolladınız birde örnek göndermişsiniz mailde imza atmadınız diye.

    sosyal medyadan ve mail yolu ile size evrakların ulaştığına dair belgeleri de ilettim imzaladığımdan adım gibi eminim ama keşke onlarında foroğrafını çekseydim salaklık ettim çekmedim.
    sosyal medyadan abone olmadan önce hemen dönüş yapıyordunuz şimdi ise sosyal medya yöneticileri cevap yazmıyor çok ilginç.

    0850 288 80 80 numarasını aradığımda sadece anons dinliyorum, müşteri temsilcisi ile görüşmek için şu numaraya basın diye bir seçenek yok ve sonunda telefon kapanıyor. daha önce illaki bir müşteri temsilcisine ulaşırken şimdi herkes kaybolmuş sanki orda kimse çalışmıyor, buda çok ilginç.

    bir kez daha 12TL verip yeniden tüm evraklarımı size göndermemi bekliyorsunuz.
    daha abonelik bile başlamamışken ve farklı operatöre sizinle abonelik yaptım diye rest çekmişken siz ne yapmaya çalışıyorsunuz türknet????

    amacınız abone kazanmak mı? abone kaybetmek mi?
    dikkatinizi çekerim henüz sizinle 1 aylık deneme süresinin ilk haftasında problem yaşıyoruz.
    taahhütsüz diye tercih ettiğimiz hizmetinizde pişman olup illaki taahhüt lü operatöre mi gidelim?

    sizlere deneme süresinde olduğum için biraz vakit vereceğim, 13 ekim 2017 günü akşam saat 17:00 a kadar umarım hizmetlerim açılmış olur.
    açılmadığı taktirde iptal işlemlerini başlatacağım, size iptal işlemi içinde ulaşamaz isem Hukuk burosu çalışanı olarak (hukuk bürosunda bilgi işlem sorumlusu) genel mevzuatlara hakim olduğumdan kanuni olarak tüm haklarımı kullanacağımıda buradan açıkca beyan ederim.

    benimle acilen iletişime geçmenizi bekliyorum
    sizinle mail adreslerimi
    telefon numaramı her yerden ulaştırdım.
    herkese açık bu mecradan da yazabilirim isterseniz.

    güncelleme.
    bu akşam hizmetim açıldı.
    kullanmaya başladım.
    ortalama 20mbit download 2mbit e yakın upload var
    fena sayılmaz. binama gelen altyapı okadar iyi değil.
    bilgi işlemci olduğum için ve uzun zamandır bilişim sektöründe olduğum için ve elim kablo işlerine yatkın olduğundan bina içi kutudan evime kabloyu kendim çektim.
    yapacaklar için özellikle kablo alacaklarsa şunu öneriyorum.
    pahalı olsun paraya kıyın ve gerçek bakır cat 6 kablo alın.
    elektrikçilere yaptırmayın ucuz demir alaşımlı kablo kullanıyorlar.
    yada siz kablo alın o çeksin.
    ama kesinlikle bakır kablo alın.
    gerçek bakır olduğunu anlamak için mıknatıs tutun yapışmaz. ve ayrıca kablonun dışındaki plastiği sıyırıp iç teli çıkarın eğip bükün kolay kolay kopmaz.
    gerçek bakırı böyle anlarsınız.
    inşallah bundan sonraki kullanımlar da kötü tecrübe yaşamam.
    diğer kanallar değil (Facebook Twitter mail çağrı merkezi) ancak burada forumda ki turknet destek arkadaşa ilgilendiği için özellikle teşekkür ederim.

    evrak ulaşmadı hatasını da şöyle düşünüyorum.
    sisteme evrak ulaşmış olsa bile giriş yapılmadığı için sistem otomatik olarak mail ve sms atarak aboneyi bilgilendiriyor evrak gelmediğini söylüyor.
    ilk etapta mantıklı gibi duruyor ancak benim gibi bir durum yaşayanlar bir daha evrak göndererek bir kargo masrafı daha yaşayabilir.
    türk net tarafında sistemde yada sitede yada başka bir yerde gönderilen evraklar ulaşmasından bir gün sonra sisteme girilir diye bir uyarı yok.
    ben hiç bir yerde görmedim umarım bundan sonra bu uyarıyı koyarlar
    ayrıca sistem otomatik olarak evrak gelmesi uyarısını kontrolsüz bir şekilde ve anladığım kadarıyla sistematik olarak yapıyor.
    bunun düzenlenmesi lazım.
    evrak girişi yapılmadığı mail ve sms gönderimi abonenin yeniden kargo masrafına katlanması mağduriyetine sebep olur.
    sorun yaşayanların ise bir müşteri temsilcisi ile görüşmesi adına call center yazılım anonsuna seçenek eklenmesi gayet iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 11 Ekim 2017; 23:46:53 >







  • Hocam aynı sorunu ben de yaşıyorum geçen cuma gönderdim evrakları önlü arkalı bir şekilde, son sayfada da daire numaramı düzeltmeleri için bilgi ekledim, benden tekrar göndermemi istiyorlar. Neymiş kesinlikle ayrıca yazı yazılmaması, önlü arkalı olmaması lazımmış. Sanki alacağım hizmetin hızı dakikası ile oynadım. Önlü arkalı kabul etmiyorsanız belirtin evrak sayfasında ya da maille. Boş yere bir daha göndereceğim. İnşallah erken şekilde açılır ve sıkıntı yaşamam da merak içinde beklediğim TürkNet internetini güzel bir biçimde kullanırım.

    Şuraya etiketleyelim TürkNet desteği de belki sitelerine bu uyarıları eklerler, en azından başkaları bu şekilde uğraştırılmasın.
  • Yeni büyüyen bir servis, böyle aksaklıklar olabilir. Umarım kısa zamanda böyle eksiklikleri düzeltirler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yenespolat kullanıcısına yanıt
    Müşteriye yeterli bilgilendirme yapılması lazım, yoksa böyle mağduriyetler yaşanması kaçınılmaz. Bireysel kargo fiyatları içler acısı zaten, milleti maddi zarara uğratmaya kimsenin hakkı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Müşteriye yeterli bilgilendirme yapılması lazım, yoksa böyle mağduriyetler yaşanması kaçınılmaz. Bireysel kargo fiyatları içler acısı zaten, milleti maddi zarara uğratmaya kimsenin hakkı yok.

    Aynen hocam, m.h.ne dedim zaten 1 ay bedavanın yarısı gitti, haklısınız isterseniz iptal edelim diyor. Garip
  • yenespolat kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri kendinden bezmiş, acayip sıkıntılı. Zaten çağrı merkezi hizmetini taşeron firmadan alıyor. Tüm işlemlerinizi sosyal medyadaki elemanlar yoluyla halletmenizi şiddetle tavsiye ederim.

    Referans koduyla abonelik yapmadıysanız 1 ay bedava değil "memnun kalmazsanız iptal etmeniz durumunda bedava" şeklinde, dikkat edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 11 Ekim 2017; 11:27:23 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Yok hocam referans yoluyla bedava, 2. ay kullanılıyor yanlış bilmiyorsam.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bakın her iki konudan da başka resimler koyacağım
    adreslerde çelişkili
    eğer evrak size ulaşmadıysa yeni verdiğiniz adres geçerli ise bu benim sorunum değil.
    bana ilk verdiğiniz adrese yolladım.
    eğer evrak size ulaştıysa mutlaka kontrol edilsin
    imza edildi tümü tam evrakların.
    daha öncede bildirdiğim gibi üzerine basarak söylüyorum kimlik fotokopimi bile özellikle renkli çektim
    şu yeni kimliklerden.
    cuma akşamı internetimi kullanmak istiyorum.
    sizin hatalarınız nedeni ile benim mağdur olmam sizin yükümlülüğünüzdedir.daha baştan koktu ama olmaz böyle. ek başlık kötü başladık ama inşallah kötü gitmez.daha baştan koktu ama olmaz böyle. ek başlık kötü başladık ama inşallah kötü gitmez.




  • hatta şunu da eklemek istiyorum
    size bu hatanızdan dolayı yeniden 12TL ücrete katlanıp kargo ile evrak göndermeyeceğim.
    bu durum sizin hatanız.
    evrakları inceleyin imzalı ve tam olduğunu göreceksiniz
    aksini ispat için evrakın tam boyutlu (sadece imza kısmı değil) buraya ekleyebilirsiniz.
  • Ohooo ben daha başında problem yokken on gün kullanıp verem oldum vazgeçin yokuş üstüne yokuş yapıyorlar Bolu dağ yolu gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evrakları Turknet incelemiyor. Tekirdağ da bulunan hobim inceliyor. Hobim ile görüşmenizi tavsiye ederim. Evraklarda sadece denilen yerlere imza atıldıysa bir problem olmaz. Ekstradan yazı varsa yada imza eksik ise kabul edilmemesi normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srebrenica

    Ohooo ben daha başında problem yokken on gün kullanıp verem oldum vazgeçin yokuş üstüne yokuş yapıyorlar Bolu dağ yolu gibi

    benimde öyle olacak galiba.
    daha işin başında böyle sorun yaşarsak yani ilerde ne olur kim bilir.
    kendileri bilir mecra çok. abone kaybetmek nasıl olur herkes öğrenir.
    bilgi paylaşımı önemli.
  • BİR sirketle anlassalarda kargoları da mılet ucuza gonderse aslında fax olmuyormıkı faxlasan androıd telefonlarda bıle programla halledılıyor bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    BİR sirketle anlassalarda kargoları da mılet ucuza gonderse aslında fax olmuyormıkı faxlasan androıd telefonlarda bıle programla halledılıyor bu

    ıslak imzalı evrakı devlet kurumları ve telekom istediği için mecbur ıslak imzalı evrağı kargolamak gerekiyor.
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz orasini unuttum cunku superonlinedeniptal dilekcesi falan faxlamisdim bende ordan aklimda kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim ki ulasti degisen bir sey olmuyor.10 gun bekletip iptal ediyorsun.benim oyle olacak.biz sizi ariycaz diyorlar.hata notu birakilmis hata ne kimse bilmiyor.ne zaman acilir bilmiyoruz.e nasil olcak bilmiyoruz.ne biliyosunuz niye ariyoruz.bosuna umitlenme kargo sirketini mutlu edersin sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT bugün gelip ankastrede işlem yapmış, şaşırdım. İnşallah internetimi de hızlı şekilde kullanmaya başlarım.
  • firmalar zaten Türk Telekoma elit hizmet için para verip hemen gidip bağlamalarını kutudan uç vermelerini sağlıyor.

    Türk Telekom alt yapıyı kendi kullanıyor kimseye alt yapı döşetmiyor bu anlamda tam bir tekel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yenespolat kullanıcısına yanıt
    evraklarınız sisteme girilmiş mi ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    hayır hocam bugün gönderdim daha ellerine ulaşmamış.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.