Şimdi Ara

daha baştan koktu ama olmaz böyle. ek başlık kötü başladık ama inşallah kötü gitmez. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • güncelleme.

    bu akşam hizmetim açıldı.

    kullanmaya başladım.

    ortalama 20mbit download 2mbit e yakın upload var

    fena sayılmaz. binama gelen altyapı okadar iyi değil.

    bilgi işlemci olduğum için ve uzun zamandır bilişim sektöründe olduğum için ve elim kablo işlerine yatkın olduğundan bina içi kutudan evime kabloyu kendim çektim.

    yapacaklar için özellikle kablo alacaklarsa şunu öneriyorum.

    pahalı olsun paraya kıyın ve gerçek bakır cat 6 kablo alın.

    elektrikçilere yaptırmayın ucuz demir alaşımlı kablo kullanıyorlar.

    yada siz kablo alın o çeksin.

    ama kesinlikle bakır kablo alın.

    gerçek bakır olduğunu anlamak için mıknatıs tutun yapışmaz. ve ayrıca kablonun dışındaki plastiği sıyırıp iç teli çıkarın eğip bükün kolay kolay kopmaz.

    gerçek bakırı böyle anlarsınız.

    inşallah bundan sonraki kullanımlar da kötü tecrübe yaşamam.

    diğer kanallar değil (Facebook Twitter mail çağrı merkezi) ancak burada forumda ki turknet destek arkadaşa ilgilendiği için özellikle teşekkür ederim.



    evrak ulaşmadı hatasını da şöyle düşünüyorum.

    sisteme evrak ulaşmış olsa bile giriş yapılmadığı için sistem otomatik olarak mail ve sms atarak aboneyi bilgilendiriyor evrak gelmediğini söylüyor.

    ilk etapta mantıklı gibi duruyor ancak benim gibi bir durum yaşayanlar bir daha evrak göndererek bir kargo masrafı daha yaşayabilir.

    türk net tarafında sistemde yada sitede yada başka bir yerde gönderilen evraklar ulaşmasından bir gün sonra sisteme girilir diye bir uyarı yok.

    ben hiç bir yerde görmedim umarım bundan sonra bu uyarıyı koyarlar

    ayrıca sistem otomatik olarak evrak gelmesi uyarısını kontrolsüz bir şekilde ve anladığım kadarıyla sistematik olarak yapıyor.

    bunun düzenlenmesi lazım.

    evrak girişi yapılmadığı mail ve sms gönderimi abonenin yeniden kargo masrafına katlanması mağduriyetine sebep olur.

    sorun yaşayanların ise bir müşteri temsilcisi ile görüşmesi adına call center yazılım anonsuna seçenek eklenmesi gayet iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • yenespolat kullanıcısına yanıt
    sizin bölgenin tt ekipleri iyimiş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.