Şimdi Ara

Bugatti veyron tarih olacak (ÜRETİM BİTİYOR )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
3.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabanin maliyetinin aşırı yuksek olmasi talebin az olmasi sanirim bitirdi uretimi

    http://m.haberler.com/bugatti-veyron-tarih-oluyor-6941936-haberi/


     Bugatti veyron tarih olacak (ÜRETİM BİTİYOR )

    Alintidir sayin TANER Gödeden


    Aracin maliyeti cok fazka yuksrk ayrica 1.8 milyon Euro fiyati da miyonerler icin bile asiriydi. 10 yillik Veyron macerasi bitiyor. Yeni model hakkinda bilgi yok fakat Mart ayinda son Veyron uretilecek, haber bundan ibaret.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 7 Şubat 2015; 14:09:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İsabet olmuş, motor gücünden başka bir esprisi yoktu zaten.
  • Benim anlamadığım, herkes en iyi arabayı ister ama trafikte bile belli hız limitini aşmaya izin vermezler. Saatte 400 km hızla giden arabayı millet alıp hava atmaktan başka ne yapıyor acaba?

    Arabanın yapımına Nat Geo dan bakmıştım ve çok masraflı olduğunu görmüştüm.
  • Bitsin artık gereksiz bir arabaydı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güçlü ama tipsizdi.Birde yılda kaç tane satıyor ki...
  • Zaten bence ruhsuzdu,iyi olmuş.

    Bu arada üretimi bitti ya 2.eli kötüleşir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bazi araclar cok satilsin diye degildir. Adamlar filo amacli uretmiyor zaten bu araci. Internetten birkac teslim videolarini falan izleyin ozaman bugatti veya herhangi bir baska supersportun neden uretildiginiz anlarsiniz. Veyron biter baska bir bugatti cikar. Az satiyordu falan bunun nedeni olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Alintidir sayin TANER Gödeden


    Aracin maliyeti cok fazka yuksrk ayrica 1.8 milyon Euro fiyati da miyonerler icin bile asiriydi. 10 yillik Veyron macerasi bitiyor. Yeni model hakkinda bilgi yok fakat Mart ayinda son Veyron uretilecek, haber bundan ibaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz araçların hepsi lüzumsuz bence.
  • Bu arabanın üretim maliyeti zaten arabanın satış fiyatından yüksekti.
  • bu araçlar zaten sınırlı sayıda tutulur ki o kadar pahalı olsunlar
  • Konforlu ve lüks içinde 400km/s hızı geçmek için yapılmış, son 10 yılın en efsane aracıydı.

    Hiçbir zaman Nürburgring'de en hızlı olmayı, yada pistlerde en hızlı tur zamanlarını yapmayı hedeflemedi.

    Otomobilin zirve noktası olmayı, mümkün olan en lüks ve konfor için sahibini yolların hakimi olarak hissettirmeyi hedefledi.

    Çok da başarılı oldu. VW markasının son 10 yılda yaptığı en doğru PR çalışmasıydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Bu arabanın üretim maliyeti zaten arabanın satış fiyatından yüksekti.

    Kinaye mi yapıyorsunuz ciddi mi söylüyorsunuz anlayamadım
  • Mk4Ever. kullanıcısına yanıt
    Gerçekten söylüyorum hatta VW grubu başkanı söylemişti bunu bu aracın maliyetinin satış fiyatından yüksek olduğunu.
  • Bitmesi iyi olmus. 2. Eli yoktu pek
    (Herkes bir bahane bulmus ben de bulayim dedim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 7 Şubat 2015; 15:09:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleteks mi o? hala kullanan var mı helal olsun usta valla.
  • İLGİNÇ

    Bugatti Veyron sahneden iniyor

    Ana şirket Volkswagen 10 yıldan sonra Bugatti Veyron’un fişini çekiyor. Mart ayında Fransa’daki Molsheim fabrikasında son Veyron fabrikadan çıkıyor.

    Araç hiçbir zaman çok büyük bir başarı olmadı. Bunun sebebi aracın performansından çok (1200 HP, 431 km/h) yüksek maliyetinden kaynaklanıyor. Yakıt da resmen içiyor: azami hızda 100 kilometreye 115 litre.

    Bakım masrafları da yalandan çok gerçek: ilk bakım 15.000 Euro. Her 4000 km’de lastikler değişecek, tanesi 7350 Euro. Bir de 1.8 milyon Euro’luk etiket fiyatı miyonerler için bille biraz aşırı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ılk zamanlar ıyıydı herkezın gozdesıydı ama sonradan yerini bir çok araç aldı hız olarak önce koinsegg sonra viper mclaren bile girişti bu işe en son fıyat olarak lambo bıle gectı fıyatını
  • Tipsizlik abidesiydi zaten

    Burada yapılan Yorumları ciddiye alanlar olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kami Kaze -- 8 Şubat 2015; 10:37:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala dünyanın en hızlı otomobili
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.