Şimdi Ara

Bugatti veyron tarih olacak (ÜRETİM BİTİYOR ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
109
Cevap
1
Favori
3.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    Hangisi şehir efsanesi? Yakıt mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veyron yerıne baska ısımle daha guclu olucakta hem benzınlı hem elektrık motorlu olunca az yakar daha hızlı olurda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    Hangisi şehir efsanesi? Yakıt mı?

    Hicbiri.Nat geo bugatti belgeselinde soyluyor bunlari.Acin izleyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rise Against


    quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    Hangisi şehir efsanesi? Yakıt mı?

    Hicbiri.Nat geo bugatti belgeselinde soyluyor bunlari.Acin izleyin.

    Efsane olmadığını ben biliyorum da arkadaş habersiz sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rise Against


    quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    Hangisi şehir efsanesi? Yakıt mı?

    Hicbiri.Nat geo bugatti belgeselinde soyluyor bunlari.Acin izleyin.

    Efsane olmadığını ben biliyorum da arkadaş habersiz sanırım.

    Anlayin iste yanlis alinti yapmisim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 8000cc 16silindirli motor yerine, Lpg uyumlu bir 1.200cc motor kullanilsaydi Turkiyede tutabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    400km hızla 15 km gitse lastikleri yanıyormuş ama işin ilginç yanı full depo olsa bile 10 dk dayanabiliyomuş böyle bir şeydi sanırım 😄 bence saygı duyulması gereken bir araç,corolla ,Palio, albea efsane de bu değil mi

    Cogu sehir efsanesi

    Hangisi şehir efsanesi? Yakıt mı?

    100 km'de 100 litre yakit tuketiyor ama bu tam hizda oluyor surekli olmuyor

    Lastikleri oyle hemen bitmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu aracın sınırlı sayıda üretileceği ve ticari anlamda sadece prestij için üretileceği açıklanmıştı zaten. Alanları da aptal olarak görerek yanılıyorsunuz, sınırlı üretim her araç her yıl değer kazanır. Bundan 5 yıl sonra veyronlar 2 kat fiyatla satılırsa şaşırmayın.
  • sen bugatti al, 4000 kilometrede bir lastik değiştir, ki dünyanın parası, bi bakımına 15 bin, 20 bin euro para harca, litrede dünya kadar benzin içsin.... bu araba sadece fuar alanlarında sergilenmekten öteye gitmemeliydi...
  • Veyron'a amma sallayan atıp tutan olmuş.Tasarımını sev sevme ( bende sevmem ) bu araç literatürde efsane olarak yer alacak bir araç.Ne ekonomik olmak ne de ucuza satılmak için tasarlandı.Astronomik fiyatının yanı sıra uçuk periyodik masrafları ve ağır duruşu ile süperspor otomobillerin zirvesine konumlandırılarak, bir prestij sembolü olarak satıldı.Bundan 20 yıl sonra bile piyasadaki en pahalı araç olabilir.Değeri git gide artacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    İsabet olmuş, motor gücünden başka bir esprisi yoktu zaten.

    Mega fabrikalar bugatti veyron belgeselini izleyip yorumunuzu tekrar okumanızı tavsiye ederim.

    Üzerinde uçak mühendislerinin çalıştığı, benzin deposu tasarımının bile yıllarca sürdüğü bir aracı sadece beygir gücünden ibaret varsaymanızı bilgisizliğinize dayandırıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veyron' u üretimden kaldırıyorlar sadece bildiğim kadarıyla Bugatti Gangloff 2016 da ilk sahibine teslim edilecek diye bir haber okumuştum hatta. Veyron çirkindi ama Gangloff fena
  • Bizim şirket araçları bundandı çok yakıyor ve yeni elemanlar çok hızlı gidiyor diye satıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim için zaten tarih, bilim kurgu, rüya, fantastik vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Veyron'a amma sallayan atıp tutan olmuş.Tasarımını sev sevme ( bende sevmem ) bu araç literatürde efsane olarak yer alacak bir araç.Ne ekonomik olmak ne de ucuza satılmak için tasarlandı.Astronomik fiyatının yanı sıra uçuk periyodik masrafları ve ağır duruşu ile süperspor otomobillerin zirvesine konumlandırılarak, bir prestij sembolü olarak satıldı.Bundan 20 yıl sonra bile piyasadaki en pahalı araç olabilir.Değeri git gide artacaktır.

    Evet çok farklı bir soluk getirdi camiaya.Fakat söylendiği gibi güçlü olmak haricinde nesi vardı ki bu arabanın ? Süperspor otomobillerin zirvesine ancak fiyatıyla çıkabilirdi zaten..Ciddi anlamda bu işleri uzun zamandır kovalayan,sürüş zevkine sahip insanların bu arabayla pek işi olacaklarını sanmıyorum.Görüyoruz zaten Youtube'da."En iyisi bende." mantığında ki insanlar özellikle Araplar'ın göz bebeği.İlerde bu arabanın ne performansı konuşulur ne bir şey.Dümdüz yolda hızlı evet.Ama çok merak ediyorum bu aracı kullanan kaç tane son kullanıcı limitlerine yaklaşabilmiş.Dediğiniz gibi fiyatıyla ve yüksek beygir gücüyle prestij simgesi haline gelmiş bir araba.Bugün yaşamış görmüş insanlar bir F40'ı anlatırken bir McLaren F1'i anlatırken gözleri doluyor. :) Ama Veyron hiç bir zaman öyle olmayacak..




  • Hennessey venom rekoru kirmamişmiydi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maliyeti fazlamiymis? Sanki 3e yapip 1e satiyorlarmis gibi olmus. Maliyeti fazlaysa sende zaten ucuza vermiyorsun bunu. Bitmesi aynen isabet olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F40, Mclaren f1 gibi araçlar veyron karşısında sıradan modeller. Ferrari f40 dünyada binlerce sattı, f1 yine öyle. Veyron dediğiniz araç otomobilde prestijin son noktası, adını duymaya yok, efsane belgesellere konu olmuş durumda, teknik özellikleri ile zirvede. Paranın alabileceği en prestijli super sport. Bu araç caddeye çıkıp binilecek bir model değil zaten, koleksiyoncuların garajını süsleyecek nadide bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Veyron'a amma sallayan atıp tutan olmuş.Tasarımını sev sevme ( bende sevmem ) bu araç literatürde efsane olarak yer alacak bir araç.Ne ekonomik olmak ne de ucuza satılmak için tasarlandı.Astronomik fiyatının yanı sıra uçuk periyodik masrafları ve ağır duruşu ile süperspor otomobillerin zirvesine konumlandırılarak, bir prestij sembolü olarak satıldı.Bundan 20 yıl sonra bile piyasadaki en pahalı araç olabilir.Değeri git gide artacaktır.

    Evet çok farklı bir soluk getirdi camiaya.Fakat söylendiği gibi güçlü olmak haricinde nesi vardı ki bu arabanın ? Süperspor otomobillerin zirvesine ancak fiyatıyla çıkabilirdi zaten..Ciddi anlamda bu işleri uzun zamandır kovalayan,sürüş zevkine sahip insanların bu arabayla pek işi olacaklarını sanmıyorum.Görüyoruz zaten Youtube'da."En iyisi bende." mantığında ki insanlar özellikle Araplar'ın göz bebeği.İlerde bu arabanın ne performansı konuşulur ne bir şey.Dümdüz yolda hızlı evet.Ama çok merak ediyorum bu aracı kullanan kaç tane son kullanıcı limitlerine yaklaşabilmiş.Dediğiniz gibi fiyatıyla ve yüksek beygir gücüyle prestij simgesi haline gelmiş bir araba.Bugün yaşamış görmüş insanlar bir F40'ı anlatırken bir McLaren F1'i anlatırken gözleri doluyor. :) Ama Veyron hiç bir zaman öyle olmayacak..

    Evet öyle zaten.Amaç prestij, gerisi yalan.Bu yüzden fiyatları çok uçuk olarak kalacak daima.F40, McLaren vs bu otomobillerle Bugatti kıyaslanmaz.Amaçlar farklı.Bugatti en üst düzey zenginlere hitap eden prestij simgesi bir oyuncak.Diğerleri otomobil sektöründeki mihenk taşı araçlardan :).

    Ancak yine de Veyron en efsanevi otomobiller arasında yer alacaktır.Veyron'un belgeselini izlemeli tüm otomobil severler.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.