Şimdi Ara

bir vazgeçiş hikayesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    şuan 2004 fusion 1.6 220.000km aracım var.

    ancak eşim için otomatik arayışına girdim.
    aracımı satıp üzerine 30 bin kadar miktar ekleyip almayı düşündüm.
    10 yıllık b sınıfı araçları zor alabiliyordum. kilometre 100.000 altında yok tabii, 2 ay sonunda vazgeçtim.

    elimdeki parayı altına yatırdım ve biriktirmeye devam edeceğim.
    bir kaç yıl elimdeki ile yetinip ileride tekrar düşüneceğim.
    şu piyasada elindekine sahip çıkıp borçsuz para biriktirmek en güzeli gibi.



  • Sana yol gösteriyorum. LPG takılmamış, benzinlii temiz bi Cruze al, şunun gibi birşey


    Cruze'a LPG takma konusunda tecrübeli bir yerde LPG taktır. Marka çok önemli değil, iyi bir montaj ve ayarlar ile Atiker bile çok randımanlı çalışıyor.

    Cruze'da 6 ileri Aisin marka kaliteli ve konforlu bir otomatik şanzıman var, yağ gibi akıyor şanzımanı.




  • Bu şekilde sayısız insan var, bir tanesi de benim. Yalnız ben aracımı satıp arayışa girdim. Bu süreçte araç da bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Bu şekilde sayısız insan var, bir tanesi de benim. Yalnız ben aracımı satıp arayışa girdim. Bu süreçte araç da bulamadım.
    Ben de aracımdan çok memnun olmama rağmen ( I30 EliteC RDI tam otomatik ) piyasanın çıldırmasından ötürü gidip daha pahalı bir araca geçtim.
    Günün sonunda bakınca, arabanın kazandırdığını altın kazandırmadı. Enflasyon ve piyasa gerçekten çıldırmış durumda, yıl sonu fırsatlarını kaçırmasam 1 tane sıfır passat alıp kenara koymayı bile düşündüm ancak bayilerde araç kalmamış.
    Eğer araç değişmek için sattıysanız ve bekliyorsanız hata ediyorsunuz :)
  • dangerousman kullanıcısına yanıt
    9lt yakan i30 crdi otomatik nasıl memnuniyet verir...

    Arkadaşımda var bir türlü ortalaması 9lt nin altına inmiyor. satacağım diyordu. el freni düğmesi bozuldu servise 600tl öpüldü

    Hyundai fanboylari anladık alıntılayıp durmayın. Hala çok yakmasını mantıklı çıkarmıyor yorumlarınız. Gidip bir de laf sokmalar filan liseye döndü forum iyice.

    Altı üstü 9lt yakan bir aracın nasıl bir memnuniyet verdiğini yorumu yazan arkadaşa sordum, bütün Hyundai fanboylari mesai yapmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 15 Ocak 2020; 8:55:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    9lt yakan i30 crdi otomatik nasıl memnuniyet verir...

    Arkadaşımda var bir türlü ortalaması 9lt nin altına inmiyor. satacağım diyordu. el freni düğmesi bozuldu servise 600tl öpüldü

    Hyundai fanboylari anladık alıntılayıp durmayın. Hala çok yakmasını mantıklı çıkarmıyor yorumlarınız. Gidip bir de laf sokmalar filan liseye döndü forum iyice.

    Altı üstü 9lt yakan bir aracın nasıl bir memnuniyet verdiğini yorumu yazan arkadaşa sordum, bütün Hyundai fanboylari mesai yapmış
    Ben göstergem de hiç 9 lt görmedim ancak uzun dönem karma tüketimim 7.3 tü. Passatta şuan 6.2 ama daha 1000 km oldu. Uzun vadede 5.9 civarına düşer gibi. Açıkcası yakıt çok ta önemli değil , sürerken kafam rahat olsun yeter.
    Şu an DSG li araç kullanıyorum 300 liralık bakıma 1200 tl servise veriyorum. + uzun vadede DSG riski. 120 bin de 4-5 bin lira devir daim + triger fix giricek. I30 da bunlar yok.
    Her depoda 20-30 lira fazla vermek bence daha mantıklı. Ancak piyasa koşulları nedeni ile aracı değiştirdim.
    1-2 lt yakıt çok önemliyse alternatif araçlar var gider onları alır müşterisi. Ben 1.5 sene de 40 bin km yaptım 1 lira fazladan para harcamadım.
    Elite I30 dan dan comfortline passata a geçtim 1.5 katı para verdim aynayı elle kapatıyorum :)
    Kısacası yakıta bu kadar takılmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangerousman -- 14 Ocak 2020; 14:52:33 >




  • Beni de ekleyin hemen anlatayım. Düz vites 2008 model arabam var dizel yakıtlı. Neyse satıp otomatik bir araba alayım dedim. İlk bakmaya başladığımda 2005-06 a3’ler astra h’ler golf v’ler alabiliyordum. Alsam mı almasam mı derken bütün arabalar üstüne en az 20 bin TL ekledi , benim araba aynı kaldı. Bende vazgeçtim bakımlarını eksiklerini tamamlayıp devam. Şu an ikiyüzyedi binde , üç yüze kadar devam edeceğim hatta piyasa böyle giderse sonsuza kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Niye sana mi soracaklar memnun olup olmayacaklarini? Yakit olarak tepe noktasini referans vermissiniz olsun varsin yaksin, en azindan yolda kalma korkusu, yok mekatronik di yok kavramaydi sanayiydi ustaydi, isindiydi soguutmaydi derdi tasasi yok.. ki emin olun arabanin ariza ve tamir psikolojisi para ilede olculmez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Beni de ekleyin hemen anlatayım. Düz vites 2008 model arabam var dizel yakıtlı. Neyse satıp otomatik bir araba alayım dedim. İlk bakmaya başladığımda 2005-06 a3’ler astra h’ler golf v’ler alabiliyordum. Alsam mı almasam mı derken bütün arabalar üstüne en az 20 bin TL ekledi , benim araba aynı kaldı. Bende vazgeçtim bakımlarını eksiklerini tamamlayıp devam. Şu an ikiyüzyedi binde , üç yüze kadar devam edeceğim hatta piyasa böyle giderse sonsuza kadar..
    Tam olarak 1-2 mesaj üstte bu konudan bahsettim. Ucuz ve km yüksek araçların piyasası cok yavas artarken yeniler, sıfır fiyatlarına daha endeksli olduğundan resmen tırmanıyor. 150-200 bin tl bandında 2-3 haftada fiyatlar 20-30 bin çok rahat arttı. Bayilerde araç yok, fiyat listelerinin hepsi güncellenmedi, hurda teşviği yenilenmedi. Yeni gelecek araçlar cok pahalı olacak muhtemelen. OTV indirimi olmadan da piyasanın durulması çok zor.




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    chevrolet markasına içim ısınmadı bir türlü, ayrıca ülkeden çekilmesi falan da cabası. diyeceksiniz ki ucuza aldığını ucuza satarsın ancak ben markayı sevmiyorum.
  • aracımı satmadığım için şimdilik memnunum, bi süre sadece takip edeceğim bakalım bu 2. el çılgınlığı nereye kadar sürecek.

    ancak sıfır araçları sipariş usulü ile almaya devam edersek fiyatların artması devam edecek gibi, eskiden bayiler kalan araçları satmaya uğraşırdı müşterinin ağzına bakarlardı, şimdi müşteri nasıl ikna ederim de aracımı daha çabuk getirtirim diyor.
  • hayatta yapacağım son şeylerden biri eşim için arabamı satıp otomatik araba aramaktır. o yüzden evlenmeyi düşünmüyorum gül gibi arabamı satıp başka bir arabaya geçmeye hiç niyetim yok. kaldı ki gül gibi arabamın otomatik vitesi de türkiye'de yok bu yüzden otomatik lancer almak zorunda kalırım onun da vitesi 4 ileri otomatik 0-100'ü 14 küsür saniye hiç gerek yok dertsiz başa dert almaya...
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Kronik sıkıntısı olsun, şanzımanı bayiiden çıkınca bozulsun, dizelinde dpf ve adblue derdi olsun ama 9 lt yakmasın değilmi hocam? 128hp 1.6 dizel + ağır kasa ve dolu dolu donanımla o yakmasın da ben mi yakayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Kendin için yada eşin için fark etmez sonuşta sizin ailenin otomobili belki gelecekte çocuklarda kullanır.

    En doğrusunu yapmışsın.Şu an altına yatırım yapmak en karlı getiri.İleride birikmiş altınlarla daha iyi sıfır otomobil alırsınız.
  • Sanırım eşinizin de manuel kullanması en mantıklı senaryo şu an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu devirde biriktirmekle fiyatlara asla yetişemiyorsunuz. her ay siz kenara 3 bin atsanız bile fiyatlar 5 bin artıyor.
  • Eşim manuel kullanıyor ancak vitesi atana kadar devir çok yükselmiş oluyor, bir türlü alışamadı. araba kullanmayı otomatikte öğrenince kolay olmuyor maalesef.

    parayı tl olarak biriktirmekle tabi ki yetişemezsin, ancak altın olarak birikirse bence herhangi bir kayıp olmayacaktır.

    örnek olarak 2017 temmuz altın gram 140tl, 2020 altın gram 292tl
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.