Şimdi Ara

Bin motor ile yokuşta sollama yapmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
96
Cevap
0
Favori
5.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler
    Bin motor araba kullaninca, millet hep dalgasinin kurbani oluyorum. Tamam topu topu 67 beygir. Cokca şahsima sorulan bir sorunun cevabini vermek istedim...
    Atmosferik araba olunca devir cevirmek sikinti olmuyor..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1200 motor 75 bg araba bile yokuşta şişip kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000 kilo araba 5000 devire kadar çıkmışsınız Atmosferik motora göre normal Turbo beslemeye göre vasat doğal olarak
  • 1.6 Astra ile rampa cikamayanlar nerdeee😆

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault Clio 900 motor lpg ile klima açık olsa bile rampada rahat rahat sollama yapıyorum.
    Çok sıkıntısını çektim şükür kurtuldum düşük hacimli turbosuz arabayı rampada kullanmak bir daha yaşamak istemeyeceğim bir tecrübe...
  • Araba yine iyi ivmelenmis bazi atmosferikler cok agir kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana fena gelmedi.1.2 16v 80 Ps Albea var bende benimkide aynı süre aralığında o yokuşta 100-102 km/s e ancak çıkardı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bu yollar sıkıntı değil zaten tekli yollar asıl adamı terletiyor bende 1.4 var 70 ve üstünde 3 e verip gazı köklüyorum.

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çıkar tabi cikmasinada gormedinizmi iki na iki na çıkıyorsunuz aynı dertten bende muzdarip oluyorum atmosferik fiesta var bende 96

    beygir turbolu araçlar zıpkın gibi uzuyor gidiyor yanımdan . Turbo gerçekten büyük nimet atmosferik tamam keyifli falan ama 1.4 ile değil. Anca sağlam atmosferik ol ucak oda o motor hacminde turbo daha iyidir gene. Neyse i10guzel araç hem hafif bu araçta 1.6 182 ecoboost olsa bu yokuş 160ile biterdi eminim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla para yok yapacak bisey yok. Bende almak isterim bir eco tsi dsg araba. Ama iste bizi 1.0 arabaya layik gorenler utansin.. Bu arada klimada acik..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Araba yine iyi ivmelenmis bazi atmosferikler cok agir kaliyor.

    800 kg çekerde zaten atmosferiklerdeki serzeniş videodaki olay değilki. Araçta kaç kişi var belli değil , meğil tam belli değil hepsinden öte bu şartlarda bir tırın arkasında 1. - 2. viteslere düşüp tekrar sollamaya geçtinmi devreler yanıyor. Yoksa burdaki çoğu atmosferikçi zatwn 5000 - 6000 devirleri çevirtiyordur. Çevirtmek zorunda zaten ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • garip olan hızlanma bitti anlık yakıt 3-4 litrelerde geziyor, bu kısım aşağı eğimli mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Araba yine iyi ivmelenmis bazi atmosferikler cok agir kaliyor.

    800 kg çekerde zaten atmosferiklerdeki serzeniş videodaki olay değilki. Araçta kaç kişi var belli değil , meğil tam belli değil hepsinden öte bu şartlarda bir tırın arkasında 1. - 2. viteslere düşüp tekrar sollamaya geçtinmi devreler yanıyor. Yoksa burdaki çoğu atmosferikçi zatwn 5000 - 6000 devirleri çevirtiyordur. Çevirtmek zorunda zaten ...

    800 kg mı 1008 kg manuel 1.0 i10

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyetiker


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Araba yine iyi ivmelenmis bazi atmosferikler cok agir kaliyor.

    800 kg çekerde zaten atmosferiklerdeki serzeniş videodaki olay değilki. Araçta kaç kişi var belli değil , meğil tam belli değil hepsinden öte bu şartlarda bir tırın arkasında 1. - 2. viteslere düşüp tekrar sollamaya geçtinmi devreler yanıyor. Yoksa burdaki çoğu atmosferikçi zatwn 5000 - 6000 devirleri çevirtiyordur. Çevirtmek zorunda zaten ...

    800 kg mı 1008 kg manuel 1.0 i10

    Yanlisiniz var . lpg i10lar 1119 kilo. Buna ben dahil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyetiker


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Araba yine iyi ivmelenmis bazi atmosferikler cok agir kaliyor.

    800 kg çekerde zaten atmosferiklerdeki serzeniş videodaki olay değilki. Araçta kaç kişi var belli değil , meğil tam belli değil hepsinden öte bu şartlarda bir tırın arkasında 1. - 2. viteslere düşüp tekrar sollamaya geçtinmi devreler yanıyor. Yoksa burdaki çoğu atmosferikçi zatwn 5000 - 6000 devirleri çevirtiyordur. Çevirtmek zorunda zaten ...

    800 kg mı 1008 kg manuel 1.0 i10

    Tmm 1 ton olsun 1.5 tonluk araç kullanınca o tonajlar hafif kalıyor, ondan oldu sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2000 motor altında araba bize göre değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    2000 motor altında araba bize göre değil

    Bize göre dacya'nın arabalarıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski günler aklıma geldi biran eski kartal cip motorlu araba yokuşta 3. Vitese mahkum bırakıyordu şimdi 1.6 turbo dizel ile 6. Vites akiyor hatta gaz verdikce şahlanıyor mübarek. Üretenlerin ellerine akıllarına sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabada tek kişiysen ve stepneyi arka koltukları söktüysen gayette normal değerler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.