Bildirim
Arkadan motorlu, arkadan itişli, atmosferik, manuel kaç araba kaldı araba dünyasında ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Ne bu turbo düşmanlığı. Gönül ister bi supercharger ama turboyada razıyım ben
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Mazda mx5, subaru brz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
BRZ nin motor önde değil mi ya _____________________________ 1999 1.6 Renault Clio RXT
2014 1.4 Seat İbiza Style
2012 1.6 BMW F30 Comfort
2020 1.5 Audi A3 Sport -
Arkadan motorlu detayını görmedim ben.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu konseptin çok yaygın olması için bir sebep yok ki. Önden motor-arkadan itiş atmosferiktir normalde sürücü otomobili raconu, arkadan motor ilginç bir tercihtir. Eskiden de pek yoktu, 1961 Alpina A110 vardı, DeLorean vardı birde 911'ler. Ha birde günümüzde 911 GT3'lerle beraber Renault twingo 1.0 sce var, arkadan motor-arkadan itiş atmosferik canavar
Ortadan motor diyorsan başka._____________________________ 
2008' Audi S5 4.2L V8 quattro
2017' Egea HB 1.3 Multijet Urban Plus -
Arkada motor diyince aklıma gelen tek araba Fiat 126 Bis oluyor _____________________________ -
Sanırım otomobilin icadına ve hatta at arabası dönemlerine gitmemiz gerekiyor.
At arabalarının olduğu zamanları hatırlarsak at önde arabası ise arkada yer alırdı haliylen ve bu günümüze kadar geldi.
Otomobilin gürültüsü, titreşimi arkaya daha az yansımalı olarak düşünüldü ve birçok otomobil bu dizayna sadık kalınarak üretildi sanırım. Bu sadece tahmin ettiğim sebeplerden biri.
Arkadan motor arkadan itiş sürekli dikkat isteyen, çok dengesizdir bir tasarımdır. Motor ve aktarma elemanları arkada olduğu için aktarma kayıpları azdır ve çekiş açısından çabuktur ama koparsa toplamak zordur, önde ağırlık olmadığından direksiyonunda etkisi azalıyor. Beceri gerektiren iyi bir spordur.
Kaplumbağa vs. düşük güçlü araçlardı aynı zamanda hafiflerdi.
Porsche yılların bilgi birikimine sahip, ürettiği aracın alıcı kitlesi sürüş becerisi olan insanlar o yüzden sorun olmuyor.
Ama optimum kabin boyutuyla motoru soğutma önden motorluya göre daha zor, ağırlık dağılımını ayarlamak daha zor, bir de kazada kuyrukta olan ve süspansiyona sahip bir şekilde şasiye bağlı olan bir ağırlığın tehlikeli olabileceğini düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
-
Ferrariler var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi
Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi
Alayına İsyan Diyenlerin Sesi
Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi
-
Hocam ortadan motorlulari sayiyor musun? SAymiyorsan zor.
Manuel neredeyse bitti.
Atmosferik de ciddi azalmaya basladi.
Takip ettiniz mi bilmiyorum ama Ferrari Maranellolarin fiyati son yillarda hizlica artti. Sebep manuel olmasi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 22 Mart 2019; 20:49:17 >_____________________________ 2020 Alfa Romeo Stelvio -
Hocam Ferrari manuel arac uretmiyorki artik.quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Ferrariler var_____________________________ 2020 Alfa Romeo Stelvio -
Ferrariler ortadan motorludur.quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Ferrariler var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal -
Porsche bile motoru Cayman da ortaya aldi ve bir cok kisi aracin 911den daha dengeli oldugu konusunda hem fikir. _____________________________ 2020 Alfa Romeo Stelvio -
Smart Fortwo
Arkadan motorlu
Arkadan itişli
Atmosferik
Komple manuel kullanabiliyorsunuz
Sürüşü inanılmaz zevkli!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Şimdi üretmiyor ama eski modelleri varquote:
Orijinalden alıntı: Hemican
Hocam Ferrari manuel arac uretmiyorki artik.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi
Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi
Alayına İsyan Diyenlerin Sesi
Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi
-
Arkadan motorlusu da yok muyduquote:
Orijinalden alıntı: sarkihalindekal
Ferrariler ortadan motorludur.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi
Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi
Alayına İsyan Diyenlerin Sesi
Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi
-
Skoda Favorit 120 L
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ CLİO SYMBOL 2003 1.5 dCi Authentique GP -
Travego 15 shd veyahut temsa maraton tavsiye ederim şaka bir yana arkadan motorlu arkadan tahrikli araçların sürüşü kolay değildir o sebeple çok tercih edilmedi amacınız yanlamak değilse herhangi bir awd atmosferik veyahut düşük basınçlı turbo su olan bir araçta işinizi görecektir bu işlerde sihir direksiyon tepkisinde misal e46 e34 e30 BMW nin en hisli araçlarıydı keza Mercedes 190 w203 w 124 mazda mx5 Honda s2000 subaru impreza volvo 850,s70 s40 Ford taunus Ford capri Ford focus 1 2 3 alfa 33 alfa 75 alfa 156 camry direksiyon hissi ve süspansiyon ayarı çok iyi olan araçlar kullanımları tabiki süpersportlarla karşılaştırılamaz olsada hissettirdikleri güzel olan araçlar keyif alabileceğiniz araçlar sır direksiyon hissi ve süspansiyonlarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Porsche hariç birçok araba zaten arkadan motorlu olmadı ki. Supersport'ların birçoğu bile ortadan motorlu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
Fiat Bis
|
|
Bu konseptin çok yaygın olması için bir sebep yok ki. Önden motor-arkadan itiş atmosferiktir normalde sürücü otomobili raconu, arkadan motor ilginç bir tercihtir. Eskiden de pek yoktu, 1961 Alpina A110 vardı, DeLorean vardı birde 911'ler. Ha birde günümüzde 911 GT3'lerle beraber Renault twingo 1.0 sce var, arkadan motor-arkadan itiş atmosferik canavar
Ortadan motor diyorsan başka. |
|
Sanırım otomobilin icadına ve hatta at arabası dönemlerine gitmemiz gerekiyor.
At arabalarının olduğu zamanları hatırlarsak at önde arabası ise arkada yer alırdı haliylen ve bu günümüze kadar geldi. Otomobilin gürültüsü, titreşimi arkaya daha az yansımalı olarak düşünüldü ve birçok otomobil bu dizayna sadık kalınarak üretildi sanırım. Bu sadece tahmin ettiğim sebeplerden biri. Arkadan motor arkadan itiş sürekli dikkat isteyen, çok dengesizdir bir tasarımdır. Motor ve aktarma elemanları arkada olduğu için aktarma kayıpları azdır ve çekiş açısından çabuktur ama koparsa toplamak zordur, önde ağırlık olmadığından direksiyonunda etkisi azalıyor. Beceri gerektiren iyi bir spordur. Kaplumbağa vs. düşük güçlü araçlardı aynı zamanda hafiflerdi. Porsche yılların bilgi birikimine sahip, ürettiği aracın alıcı kitlesi sürüş becerisi olan insanlar o yüzden sorun olmuyor. Ama optimum kabin boyutuyla motoru soğutma önden motorluya göre daha zor, ağırlık dağılımını ayarlamak daha zor, bir de kazada kuyrukta olan ve süspansiyona sahip bir şekilde şasiye bağlı olan bir ağırlığın tehlikeli olabileceğini düşünüyorum. |
Benzer içerikler
- e46 alınır mı
- doblo 1.6 105 hp yorum
- lastik tamir kiti lastiğe zarar verir mi
- hava filtresi ne zaman değişir
- toyota hilux en çok tutulan modeli
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


< <
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






