Şimdi Ara

Arkadan motorlu, arkadan itişli, atmosferik, manuel kaç araba kaldı araba dünyasında ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.852
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • * Arkadan motorlu,
    * arkadan itişli,
    * atmosferik,
    * manuel

    kaç araba kaldı araba dünyasında ?


    porsche gt3

    başka aklıma gelmiyor valla


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 22 Mart 2019; 16:52:49 >



  • Bu konseptin çok yaygın olması için bir sebep yok ki. Önden motor-arkadan itiş atmosferiktir normalde sürücü otomobili raconu, arkadan motor ilginç bir tercihtir. Eskiden de pek yoktu, 1961 Alpina A110 vardı, DeLorean vardı birde 911'ler. Ha birde günümüzde 911 GT3'lerle beraber Renault twingo 1.0 sce var, arkadan motor-arkadan itiş atmosferik canavar

    Ortadan motor diyorsan başka.
    Sanırım otomobilin icadına ve hatta at arabası dönemlerine gitmemiz gerekiyor.

    At arabalarının olduğu zamanları hatırlarsak at önde arabası ise arkada yer alırdı haliylen ve bu günümüze kadar geldi.

    Otomobilin gürültüsü, titreşimi arkaya daha az yansımalı olarak düşünüldü ve birçok otomobil bu dizayna sadık kalınarak üretildi sanırım. Bu sadece tahmin ettiğim sebeplerden biri.

    Arkadan motor arkadan itiş sürekli dikkat isteyen, çok dengesizdir bir tasarımdır. Motor ve aktarma elemanları arkada olduğu için aktarma kayıpları azdır ve çekiş açısından çabuktur ama koparsa toplamak zordur, önde ağırlık olmadığından direksiyonunda etkisi azalıyor. Beceri gerektiren iyi bir spordur.

    Kaplumbağa vs. düşük güçlü araçlardı aynı zamanda hafiflerdi.

    Porsche yılların bilgi birikimine sahip, ürettiği aracın alıcı kitlesi sürüş becerisi olan insanlar o yüzden sorun olmuyor.

    Ama optimum kabin boyutuyla motoru soğutma önden motorluya göre daha zor, ağırlık dağılımını ayarlamak daha zor, bir de kazada kuyrukta olan ve süspansiyona sahip bir şekilde şasiye bağlı olan bir ağırlığın tehlikeli olabileceğini düşünüyorum.
  • Ne bu turbo düşmanlığı. Gönül ister bi supercharger ama turboyada razıyım ben

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mazda mx5, subaru brz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fiat Bis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRZ nin motor önde değil mi ya
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Arkadan motorlu detayını görmedim ben.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu konseptin çok yaygın olması için bir sebep yok ki. Önden motor-arkadan itiş atmosferiktir normalde sürücü otomobili raconu, arkadan motor ilginç bir tercihtir. Eskiden de pek yoktu, 1961 Alpina A110 vardı, DeLorean vardı birde 911'ler. Ha birde günümüzde 911 GT3'lerle beraber Renault twingo 1.0 sce var, arkadan motor-arkadan itiş atmosferik canavar

    Ortadan motor diyorsan başka.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkada motor diyince aklıma gelen tek araba Fiat 126 Bis oluyor
  • Sanırım otomobilin icadına ve hatta at arabası dönemlerine gitmemiz gerekiyor.

    At arabalarının olduğu zamanları hatırlarsak at önde arabası ise arkada yer alırdı haliylen ve bu günümüze kadar geldi.

    Otomobilin gürültüsü, titreşimi arkaya daha az yansımalı olarak düşünüldü ve birçok otomobil bu dizayna sadık kalınarak üretildi sanırım. Bu sadece tahmin ettiğim sebeplerden biri.

    Arkadan motor arkadan itiş sürekli dikkat isteyen, çok dengesizdir bir tasarımdır. Motor ve aktarma elemanları arkada olduğu için aktarma kayıpları azdır ve çekiş açısından çabuktur ama koparsa toplamak zordur, önde ağırlık olmadığından direksiyonunda etkisi azalıyor. Beceri gerektiren iyi bir spordur.

    Kaplumbağa vs. düşük güçlü araçlardı aynı zamanda hafiflerdi.

    Porsche yılların bilgi birikimine sahip, ürettiği aracın alıcı kitlesi sürüş becerisi olan insanlar o yüzden sorun olmuyor.

    Ama optimum kabin boyutuyla motoru soğutma önden motorluya göre daha zor, ağırlık dağılımını ayarlamak daha zor, bir de kazada kuyrukta olan ve süspansiyona sahip bir şekilde şasiye bağlı olan bir ağırlığın tehlikeli olabileceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ferrariler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ortadan motorlulari sayiyor musun? SAymiyorsan zor.

    Manuel neredeyse bitti.
    Atmosferik de ciddi azalmaya basladi.

    Takip ettiniz mi bilmiyorum ama Ferrari Maranellolarin fiyati son yillarda hizlica artti. Sebep manuel olmasi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 22 Mart 2019; 20:49:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Ferrariler var
    Hocam Ferrari manuel arac uretmiyorki artik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Ferrariler var
    Ferrariler ortadan motorludur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Porsche bile motoru Cayman da ortaya aldi ve bir cok kisi aracin 911den daha dengeli oldugu konusunda hem fikir.
  • Smart Fortwo
    Arkadan motorlu
    Arkadan itişli
    Atmosferik
    Komple manuel kullanabiliyorsunuz

    Sürüşü inanılmaz zevkli!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam Ferrari manuel arac uretmiyorki artik.

    Alıntıları Göster
    Şimdi üretmiyor ama eski modelleri var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Ferrariler ortadan motorludur.

    Alıntıları Göster
    Arkadan motorlusu da yok muydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda Favorit 120 L

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Travego 15 shd veyahut temsa maraton tavsiye ederim şaka bir yana arkadan motorlu arkadan tahrikli araçların sürüşü kolay değildir o sebeple çok tercih edilmedi amacınız yanlamak değilse herhangi bir awd atmosferik veyahut düşük basınçlı turbo su olan bir araçta işinizi görecektir bu işlerde sihir direksiyon tepkisinde misal e46 e34 e30 BMW nin en hisli araçlarıydı keza Mercedes 190 w203 w 124 mazda mx5 Honda s2000 subaru impreza volvo 850,s70 s40 Ford taunus Ford capri Ford focus 1 2 3 alfa 33 alfa 75 alfa 156 camry direksiyon hissi ve süspansiyon ayarı çok iyi olan araçlar kullanımları tabiki süpersportlarla karşılaştırılamaz olsada hissettirdikleri güzel olan araçlar keyif alabileceğiniz araçlar sır direksiyon hissi ve süspansiyonlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Porsche hariç birçok araba zaten arkadan motorlu olmadı ki. Supersport'ların birçoğu bile ortadan motorlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.